Χοντρος-Λιγνος

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 26 Μαρ 2015, 21:50

impostor έγραψε:κάτι ξεχασμένες τελείως ασπρόμαυρες που πρώτα μιλάει ο ήρωας και μετά ακούγεται η φωνή.

οι καλύτερες
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
Perseus
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 782

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Perseus » 26 Μαρ 2015, 22:01

και τι να δεις?

τα τελευταια χρονια δεν υπαρχουν αξιολογα φιλμ ,χθες ειδσ το 7 Σαμουραι,προχθες εβλεπα το Σερενιτυ ,θα τα εχω δει παμω απο 20 φορες,οποτε οι ελληνικες ταινιες ειναι μια καλη διεξοδος.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 22:10

Diadochos έγραψε:
impostor έγραψε:κάτι ξεχασμένες τελείως ασπρόμαυρες που πρώτα μιλάει ο ήρωας και μετά ακούγεται η φωνή.

οι καλύτερες

Ναι οκ.
Καταλαβαίνω το ρετρό του θέματος αλλά να ζούμε στο έτος 2015 όπου τα οπτικά και ηχητικά εφέ στις ταινίες έχουν γίνει ένα είδος επιστήμης πλέον...ε είναι κάπως κατάθλιψη να βλέπεις τόοοοοοοοοοοοοοοοοσο παλιάς κοπής ταινίες.

Άσε που απευθύνονται σε άλλες εποχές, με άλλου είδους στερεότυπα, μόδες, χιούμορ κτλ. Θα μου πεις έχει ένα ενδιαφέρον να ρίχνεις ματιά στο παρελθόν αλλά οι περισσότεροι που είναι φαν τέτοιων ταινιών, δεν βλέπουν τίποτε άλλο.

Μιλάμε όταν ακούω "παλιός ελληνικός κινηματόγραφος" βγάζω σπυριά.

Και επίσης, πόσες φορές θα δούμε αφιέρωμα στη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ;
0 .

Άβαταρ μέλους
Perseus
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 782

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Perseus » 26 Μαρ 2015, 22:34

αντε πες τι να δεις?
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 22:43

Ένα σωρό ταινίες υπάρχουν ρε Περσέα. Τι ισοπεδωτική αντιμετώπιση είναι αυτή;
Να για αυτό σας θεωρώ ειδική κατηγορία ανθρώπων εσάς που βλέπετε "παλιό καλό ελληνικό κινηματόγραφο".

Σαν τις παλιές καλές ελληνικές ταινίες καμιά...

Πλάκα μας κάνετε;

Ξέρω άτομο που έχει νοβα, οτε - τν, ιντερνετ και χίλια δυο και κάθεται και βλέπει ελληνικές ταινίες. Άσε που τις έχει όλες σε συλλογή από κάτι εφημερίδες που μάζευε παλιά. Τι τα πληρώνει τζάμπα; :s_crazy
0 .

Άβαταρ μέλους
Perseus
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 782

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Perseus » 26 Μαρ 2015, 22:45

πιο συγκεκριμενα?

εχω πολλες ταινιες τις εχω δει ολες αρκετες φορες ,απο τις νεες κυκλοφοριες ελαχιστες ειναι αξιοπρεπεις.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 22:49

Perseus έγραψε:πιο συγκεκριμενα?

εχω πολλες ταινιες τις εχω δει ολες αρκετες φορες ,απο τις νεες κυκλοφοριες ελαχιστες ειναι αξιοπρεπεις.


....
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 22:51

impostor έγραψε:
Perseus έγραψε:πιο συγκεκριμενα?

εχω πολλες ταινιες τις εχω δει ολες αρκετες φορες ,απο τις νεες κυκλοφοριες ελαχιστες ειναι αξιοπρεπεις.


"300"
από τις καλύτερες στο είδος της

η πρώτη που μου ήρθε γιατί είναι από τις αγαπημένες μου, άμα κάτσω και σκεφτώ θα σου πω χίλιες δυο αλλά δεν είμαι ο Κουτσογιαννόπουλος για να κάνω cinema προτάσεις
0 .

Άβαταρ μέλους
Διάδοχος
Danchō
Danchō
Δημοσιεύσεις: 13240

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό Διάδοχος » 26 Μαρ 2015, 23:00

impostor έγραψε:"300"

Δεν μου άρεσε.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»

«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Χοντρος-Λιγνος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 26 Μαρ 2015, 23:02

Diadochos έγραψε:
impostor έγραψε:"300"

Δεν μου άρεσε.

....
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”