Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
-
Paspartou
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 112
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Αν μου αρέσει μια πολιτικοκοινωνική απόχρωση αυτή είναι η κεντροαριστερά. Αν και δε νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ για κανέναν από 'κει. Δεν είναι και πολύ έξυπνοι οι περισσότεροι. Τώρα έχει τύχει να έχουμε κάποια άξια φιλελεύθερα δημοκρατικά στελέχη επάνω που είναι ευτύχημα. Γενικά η δεξιά είναι για το χρήμα και για το ο καθένας για τη πάρτη του.
0 .
Fou-Lou: the first emperor
-
Alien_ex_forums
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 920
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Alien_ex_forums έγραψε:Δεν θα τον παντρευτούμε κιόλας.
Αυτό που δυσκολεύομαι σε γενικές γραμμές να κατανοήσω στην αριστερά είναι ότι βρίσκει απόλυτα φυσιολογικό το να διαφωνεί σε ορισμένα σημεία με τον τάδε φιλόσοφο, ή τον τάδε ινφλουένσερ που κατά τ' άλλα παρακολουθεί, αλλά όταν συμβαίνει ο φιλόσοφος ή ο ινφλουένσερ να είναι δεξιός, η επιχειρηματολογία είναι "αυτός είναι του σατανά".
Για παράδειγμα μέχρι πριν μερικά χρόνια λέγανε ας πούμε "καλός ο Ντεριντά, αλλά διαφωνώ σε ορισμένα πράγματα μαζί του".
Αν βάλεις στη θέση του Ντεριντά τον Πήτερσον όμως (που είναι δεξιός), οι ίδιοι λένε "αυτός πρέπει να θανατωθεί στην ηλεκτρική καρέκλα για να μην ανοίγει καν το στόμα του".
Ισχυει αλλα δεν ισχυει μονο για την αριστερα αλλα για ολους. Ειναι καθαρο οπαδιλικι και τα σοσιαλ μιντια που ευνοουν την ατακα και το κυνηγι των λαικ εχει διογκωσει το φαινομενο. Το βρισκω τελειως αυτιστικο και περιοριστικο να ακους ή να διαβαζεις ατομα με τα οποια ηδη συμφωνεις. Δεν παει μπροστα το πνευμα σου ετσι.
Ο Πητερσον συγκεκριμενα πιστευω πως ειναι κολλημενο μυαλο, λεει αρκετες αντιεπιστημονικες μπουρδες αλλα μπορεις να βρεις και πολλες χρησιμες πληροφοριες αν τον ακους. Εχω δει δεκαδες βιντεο του και δεν νιωθω οτι εχω χασει τον χρονο μου.
1 .
-
Alien_ex_forums
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 920
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Λαχουρένιος έγραψε:Alien_ex_forums έγραψε:Δεν θα τον παντρευτούμε κιόλας.
Αυτό που δυσκολεύομαι σε γενικές γραμμές να κατανοήσω στην αριστερά είναι ότι βρίσκει απόλυτα φυσιολογικό το να διαφωνεί σε ορισμένα σημεία με τον τάδε φιλόσοφο, ή τον τάδε ινφλουένσερ που κατά τ' άλλα παρακολουθεί, αλλά όταν συμβαίνει ο φιλόσοφος ή ο ινφλουένσερ να είναι δεξιός, η επιχειρηματολογία είναι "αυτός είναι του σατανά".
Για παράδειγμα μέχρι πριν μερικά χρόνια λέγανε ας πούμε "καλός ο Ντεριντά, αλλά διαφωνώ σε ορισμένα πράγματα μαζί του".
Αν βάλεις στη θέση του Ντεριντά τον Πήτερσον όμως (που είναι δεξιός), οι ίδιοι λένε "αυτός πρέπει να θανατωθεί στην ηλεκτρική καρέκλα για να μην ανοίγει καν το στόμα του".
Ισχυει αλλα δεν ισχυει μονο για την αριστερα αλλα για ολους. Ειναι καθαρο οπαδιλικι και τα σοσιαλ μιντια που ευνοουν την ατακα και το κυνηγι των λαικ εχει διογκωσει το φαινομενο. Το βρισκω τελειως αυτιστικο και περιοριστικο να ακους ή να διαβαζεις ατομα με τα οποια ηδη συμφωνεις. Δεν παει μπροστα το πνευμα σου ετσι.
Ο Πητερσον συγκεκριμενα πιστευω πως ειναι κολλημενο μυαλο, λεει αρκετες αντιεπιστημονικες μπουρδες αλλα μπορεις να βρεις και πολλες χρησιμες πληροφοριες αν τον ακους. Εχω δει δεκαδες βιντεο του και δεν νιωθω οτι εχω χασει τον χρονο μου.
Αυτός είναι ο τρόπος που υποτίθεται ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε όλους όσους φιλοσοφούν. Ετσι μας μάθανε από μικρούς.
Το πρόβλημα είναι όταν πολλοί αντί να επιχειρηματολογούν πετάνε ένα "αυτός είναι καραγκιόζης" και θεωρούν ότι καθάρισαν
.gif)
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Alien_ex_forums έγραψε:Αυτός είναι ο τρόπος που υποτίθεται ότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε όλους όσους φιλοσοφούν. Ετσι μας μάθανε από μικρούς.
Το πρόβλημα είναι όταν πολλοί αντί να επιχειρηματολογούν πετάνε ένα "αυτός είναι καραγκιόζης" και θεωρούν ότι καθάρισαν
Ειναι λειτουργικα αναλφαβητοι. Δεν εχουν ανοιξει ενα βιβλιο στην ζωη τους. Παπαγαλιζουν τσιτατα που ακουσαν παρεες και στο νετ. Αν εχεις παιδεια μαθαινεις να ακους την αντιθετη αποψη. Και οταν λεω ''αντιθετη αποψη'' εννοω σοβαρες αποψεις οχι ακροδεξια σκουπιδια του τουιτερ και του ΦΒ.
1 .
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Τον μάικιους σταμάτησα να τον παρακολουθώ από τότε που σταμάτησε τα μπραφ. Όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο. Απλά έτυχε να χάσω τα ίχνη του.
Λίγο που τον πέτυχα στα καινούρια του βήματα δεν με τράβηξε ιδιαίτερα. Κάτι καμενιές. Κάτι κριτικές για ταινίες. Βαρετά.
Αλλά αναμφίβολα τον θεωρώ πολύ δυνατό χαρτί στη youtube κοινότητα.
Εγώ είμαι πολύ φαν του κονίλο.
Από τα πρώτα του βίντεο που έκανε κάτι καφρίλες
μέχρι και σήμερα.
Τα konilo talks είναι γαμάτα.
Λίγο που τον πέτυχα στα καινούρια του βήματα δεν με τράβηξε ιδιαίτερα. Κάτι καμενιές. Κάτι κριτικές για ταινίες. Βαρετά.
Αλλά αναμφίβολα τον θεωρώ πολύ δυνατό χαρτί στη youtube κοινότητα.
Εγώ είμαι πολύ φαν του κονίλο.
Από τα πρώτα του βίντεο που έκανε κάτι καφρίλες
μέχρι και σήμερα.Τα konilo talks είναι γαμάτα.
0 .