Προέλλην έγραψε:Φυσικά και υπάρχει, στηρίζεις τον παραγωγό κλπ αλυσίδα. Είναι σαν να λέμε δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω το πακέτο ρύζι στο μάρκετ, αφού άνετα μπορώ να το βάλώ μέσα στο μπουφάν κάτω απο τη μασχάλη και να βγω έξω κύριος.
Τα 9 ευρώ τα έχω περισσότερο αναγκή από τον παραγωγό.

