Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Akersekomis
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 29

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Akersekomis » 20 Μάιος 2016, 07:16

Λαχουρένιος έγραψε:Πιο καλη απο την περσυνη,αλλα υπαρχει η ταση να τα παιρνανε στο ετσι ολα,πολυ γρηγορα και στο ποδι και αυτο δεν μου αρεσει.Αυτα τα βιβλια ειναι τοσο πυκνογραμμενα που δεν μεταφερονται ευκολα μεσα σε 10 ωρες στην οθονη καθε σεζον.


είναι ίσως η καλύτερη σεζόν ως τώρα για μένα. τρέχει η υπόθεση σε αρκετά μέτωπα, κι είχαμε μόνο 1 filler επεισόδιο. όλα δείχνουν πως πάμε και για 1 μεγάλη μάχη στο Βορρά, ίσως κι άλλη 1 στο νότο μετά, ενώ έρχεται κι η δελφίνα του Έσος.
1η φορά βλέπουμε τόσα μέτωπα ανοιχτά και να τσουλάνε. δεν ξέρω αν το πάνε για λήξιμο ή βαρέθηκαν το πήξιμο, αλλά φέτος η σειρά πετάει
0 .
τον άνδρα τον πολύτροπο τον λέω κολοτούμπα

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 20 Μάιος 2016, 09:33

Δεν μου αρεσει που σκοτωνουν σημαντικους χαρακτηρες τοσο συχνα.Και στις παλιοτερες γινοταν αυτο,αλλα πιο αραια.

Σκοτωσανε τον πατερα και γιο Μαρτελ σα κομπαρσους,το ιδιο και τον πατερα Μπολτον.Εμφανισανε την Οσα μετα απο τοσα επεισοδια,μονο για να πεθανει μετα απο 2 σκηνες.

Επισης,ο τροπος που σκοτωθηκαν δειχνει τεμπελικο γραψιμο,δεν ειχε σχεση με τους παλιους θανατους που ηταν πιο καλογραμμενοι.
0 .

Άβαταρ μέλους
Akersekomis
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 29

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Akersekomis » 20 Μάιος 2016, 13:56

Λαχουρένιος έγραψε:Δεν μου αρεσει που σκοτωνουν σημαντικους χαρακτηρες τοσο συχνα.Και στις παλιοτερες γινοταν αυτο,αλλα πιο αραια.

Σκοτωσανε τον πατερα και γιο Μαρτελ σα κομπαρσους,το ιδιο και τον πατερα Μπολτον.Εμφανισανε την Οσα μετα απο τοσα επεισοδια,μονο για να πεθανει μετα απο 2 σκηνες.

Επισης,ο τροπος που σκοτωθηκαν δειχνει τεμπελικο γραψιμο,δεν ειχε σχεση με τους παλιους θανατους που ηταν πιο καλογραμμενοι.


Σε αυτό έχεις δίκιο. Ειδικά ο μαύρος φρουρός ήταν πολλά υποσχόμενος και πέθανε με 1 σουγιαδάκι. Ε τζάμπα το χτίσιμό του. Υπάρχει σαφώς αλλαγή πλεύσης στο σενάριο. Περισσότερα πράγματα και πιο γρήγορα. Σαφώς τηλεοπτικότερη αντίληψη. Ως τώρα όμως δε με πειράζει καθόλου. Σε βάθος χρόνου θα φανεί αν αυτό που λες είναι βαρύ πρόβλημα ή κάτι που μπορεί να διορθωθεί.

Για την Όσα που λες, νομίζω πως δεν είχε πλέον νόημα η ύπαρξή της. Ο Ρϊνκον μεγάλωσε, και μάλλον πάει για ξεπάστρεμα κι αυτός.
0 .
τον άνδρα τον πολύτροπο τον λέω κολοτούμπα

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 20 Μάιος 2016, 17:10

Δεν μπορω να κρινω εντελως αντικειμενικα γιατι εχω διαβασει τα βιβλια και αναγκαστικα κρινω τη σειρα μεσα απο αυτο το πρισμα.Το σεναριο της σειρας μου φαινεται καπως ερασιτεχνικο τις τελευταιες 2 σεζον.

Θυμαμαι στο τελευταιο επεισοδιο της προηγουμενης σεζον σκοτωθηκε η οικογεγεια του Στανις (και ο ιδιος) μεσα σε 5 λεπτα :LoL:

Αμα εβλεπα τη σειρα και μονο,μπορει να μην με επηρεαζε.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 05 Αύγ 2017, 17:03

Στύγιος έγραψε:Διέρρευσε το 4ο επεισόδιο του Game of thrones :s_cool

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
ΤΣΟ και ΛΟ ή μάλλον στάχτη και μπούρμπερη στους Λάνιστερ :haka: :haka:


Το μεταφερω απο το αλλο θεμα
ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Ισως η πιο καλη σκηνη μαχης μετα την μαχη των Μπασταρδων την περασμενη σεζον. Οταν τα σκασε η μουσικη με τις ιαχες των αγριων λερωσα το βρακακι μου (και μπρος και πισω).

Αναμικτα συναισθηματα, ο Τζειμι μου ειναι συμπαθης σαν χαρακτηρας, η Νταιανερις για πολιτικους λογους, αντιπαθω τον Μπρον, αντιπαθω τον δρακο οπως και τους Λανιστερ στρατιωτες, αν και για πρωτη φορα τους λυπηθηκα, αλλα και τους Ντοθρακι.

Λιγο πριν φτασει ο Τζειμι στην Νταιανερις αρχισα να υποστηριζω Τζειμι και ευχομουν να την σκοτωσει την καρχια

Τελικα πιστευω πως θα ζησει. Οταν ο Μαρτιν το αφηνει διφορουμενο σημαινει οτι θα ζησει ο χαρακτηρας. Το ιδιο ειχε κανει με τον Σκυλο
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 09 Αύγ 2017, 21:13

Βασικά σας προϊδεάζει το άβαταρ
ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
αλλά μέχρι το 7ο προβλέπεται οι νεκροζώντανοι να τα κάνουν πουτάνα όλα :s_cool , κι όποιος δεν είναι δικός τους ...θα γίνει :s_cool
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 21 Αύγ 2017, 14:29

YES :yeeee: :good:
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Αύγ 2017, 14:36

?
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 21 Αύγ 2017, 14:45

Θυμάσαι στο Σταρ Τρεκ την επική ατάκα των Μποργκ;

"Resistance is futile, you will be assimilated" , ε κάπως έτσι.. :s_cool
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 21 Αύγ 2017, 14:47

Δεν εχω δει ποτε.

Εισαι με τους Walkers?
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”