Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:01

με σκέτο αίματα είναι βαρεμάρα, δεν το γουστάρω καθόλου
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:02

Freisinniger έγραψε:ναι με εξιτάρει η ιδέα να προσφέρουν Stoff zum Nachdenken, γιατί με βοηθάει να σκέφτομαι όμορφα πράγματα.


Οι ταινίες είναι όπως τα τραγούδια.
Δεν έχεις την ίδια όρεξη πάντα.
Άλλες φορές θες να δεις μια ταινία και να σε προβληματίσει και άλλες για να σου ανεβάσει την αδρεναλίνη.

Το ερώτημα όμως είναι άλλο.
Όχι αν βλέπεις θρίλερ.
Αλλά αν τολμάς να δεις μόνος σου. Πες ότι τυχαίνει να δεις κάποιο.
Θα το έβλεπες μόνος σου;
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:03

Ναι ρε μόνος μου τις έβλεπα και τις βλέπω
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:05

Freisinniger έγραψε:με σκέτο αίματα είναι βαρεμάρα, δεν το γουστάρω καθόλου

Δεν είναι όλα έτσι ρε συ.
Δεν μιλάμε για θρίλερ τελευταίας κατηγορίας.
Υπάρχουν διάφορα καλά θρίλερ.

Θα συμφωνήσω μόνο μαζί σου ότι όλα έχουν το ίδιο μοτίβο τώρα τελευταία.
Αλλά με κάποιο καλό ψάξιμο μπορείς να βρεις πολύ καλά θρίλερ.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:12

Freisinniger έγραψε:Ναι ρε μόνος μου τις έβλεπα και τις βλέπω


Εγώ τώρα τελευταία δεν ξέρω τι έχω πάθει και δεν μπορώ να δω μόνη μου.
Ενώ παλιά έβλεπα.
Δεν μπορώ να αντέξω το "ξαφνικό". Ότι κάτι πρόκειται να πεταχθεί από κάπου ξαφνικά.
Όχι ότι δεν μπορώ να αντέξω τις τρομακτικές εικόνες, αίματα και τέτοια.
Την αναμονή δεν αντέχω.

Γενικότερα δεν μπορώ να με τρομάζουν και να με αιφνιδιάζουν εκεί που δεν το περιμένω.
Πχ να σκάσει κάποιος ένα μπαλόνι ξαφνικά δίπλα μου.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:14

μια από τα ίδια

όχι δεν με τρομάζει ο αιφνιδιασμός κλπ

βασικά τις έβρισκα βαρετές, όπως είπα
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:18

Freisinniger έγραψε:μια από τα ίδια

όχι δεν με τρομάζει ο αιφνιδιασμός κλπ

βασικά τις έβρισκα βαρετές, όπως είπα


Να σου πω κάτι;
Βλέπω κάτι φάρσες που τρομάζουν ανθρώπους στο γιουτιουμπ και είναι κάποιοι που είναι τελείως καλμ και χαλαροί.
Εγώ στη θέση τους ενστικτωδώς θα τους πετούσα καμιά τσάντα στο κεφάλι έτσι και μου κάναν κι εμένα ανάλογη φάρσα.
Τι νευρικό σύστημα έχουν αυτοί ρε φίλε που δεν τους ταράζει τίποτα;
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:27

Το θυμάμαι αυτό που είχα τρομάξει κάποτε την γειτόνισσά μου (απλώς ένα μπουυυ είπα και ήταν με παρέα κιόλας) είπα πως πέθανε και πήγα να δω αν είναι καλά. Είναι θέμα οργανισμού εντάξει και σε γυναίκες είναι πιο έντονο, ιδίως με τον φόβο στα ζώα.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:29

Freisinniger έγραψε:Το θυμάμαι αυτό που είχα τρομάξει κάποτε την γειτόνισσά μου (απλώς ένα μπουυυ είπα και ήταν με παρέα κιόλας) είπα πως πέθανε και πήγα να δω αν είναι καλά. Είναι θέμα οργανισμού εντάξει και σε γυναίκες είναι πιο έντονο, ιδίως με τον φόβο στα ζώα.


Άσχετο.
Σε τι ζώα αναφέρεσαι;
Σε αρκούδες;
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:33

σκυλιά, κότες, ποντίκια, ίσως και φίδια
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”