Άγιος Παίσιος

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό pluton » 12 Μαρ 2022, 20:29

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Θα πρέπει να σε διαβεβαιώσω ότι ενώ ήταν άνθρωπος με γραμματικές γνώσεις δημοτικού, ο λόγος του ήταν πολύ στρωτός, σαν να μιλούσε λόγιος, προσωπικά άκουσα μια από τις ιστορίες που είπε και ήταν: ,,πως γεννούν τα ψάρια,, και στην διήγηση του έδωσε θεολογικούς συσχετισμούς.

Σε πληροφορω ότι ο καλύτερος ιχθυολογος δεν θα μιλούσε τόσο κατανοητά και επιστημονικά για το θέμα αυτό.


Απο που κλανει το μπαρμπουνι ηξερε? Ελπιζω να προλαβε να σου μεταφερει αυτην την σημαντικη πληροφορια πριν φυγει απο την ζωη. Μην ανησυχεις δε θα το αποκαλυψω στον Ραν Ταν Πλαν.



Έτσι μπράβο θέλω να οικοδομήσουμε μια σχέση εχεμυθειας οι δυο μας.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό pluton » 12 Μαρ 2022, 20:47

Λαχουρένιος έγραψε:
bizeli έγραψε:Δεν έχω καμιά πρόθεση να εμπαίξω ή να αστειευτώ με την πίστη σου.
Μα έχουμε τεράστια διάσταση απόψεων στον ορισμό της λέξης "άγιος".

Για μένα "άγιος" είναι αυτός που κάνει. Για σένα αυτός που μιλάει.
Έχω συναντήσει πάρα πολλούς απλούς (μα πάρα πολλούς) ανθρώπους που έχουν χωθεί στα σκατά της ζωής και τρέχουν και βοηθάνε κόσμο.
Εσύ έχεις στήσει τοτέμ σε έναν αναχωρητή της ζωής που βοηθούσε κόσμο με τα λόγια του από μακριά.

Λυπάμαι αλλά δεν θα πάρω όσο καλοσυνάτος γεράκος και να ήταν... που απλά μιλούσε όμορφα ή έκανε μελλοντολογικές αναλύσεις που θα μπορούσε να κάνει ο καθένας μας.
Γενικά δεν είμαι της άποψης ότι το wishful thinking λύνει τα προβλήματα του κόσμου.

Όσο για την περίπτωση του κοριτσιού που έκανε εγχείρηση τα εύσημα πάνε στους γιατρούς και σε κανέναν άλλον.


Α γεια σου. Ολοι αυτοι οι αεργοι δεν εχουν συνεισφερει απολυτως τιποτα στον κοσμο και ουτε εχουν την μορφωση και την εμπειρια ζωης να δωσουν συμβουλες.

Ενας ανθρωπος που δεν εκανε ποτε σχεσεις με το αλλο φυλο, που δεν εκανε ποτε οικογενεια, που δεν δουλεψε ποτε, πως θα συμβουλεψει εναν μεσο ανθρωπο που εχει τα προβληματα της καθημερινοτητας? Δεν μπορει. Η αντιληπτικη τους ικανοτητα ειναι χειροτερη και απο ενος εφηβου. Απλα θα παπαγαλισει τις αμπελοφιλοσοφιες του Ευαγγελιου.



Να σου πω πριν γίνω χριστιανός και εγώ αυτά έλεγα ότι: ,,είναι τεμπέληδες που αποφεύγουν τις ευθύνες της οικογένειας και της κοινωνίας,,

Πίστεψε με οι καλογεροι εργάζονται περισσότερο από τον καθένα μας χωρίς αμοιβή και συμφέροντα και είναι πολύ υπεύθυνοι και συμμετέχουν σε μεγάλο όγκο ευθυνών. Ειλικρινά τρόμαξα το πόσο πολύ εργάζονται και πόσες πολλές ατελείωτες ώρες.

Η πείρα μου στην ζωή και στην εργασία με δίδαξαν ότι μεγαλύτεροι κοπριτες από τους συνδικαλιστές δεν υπάρχουν. Δεν έχω δει συνδικαλιστή να δουλεύει. Και όσους γνώρισα συνήθως έχουν διαλυμένες οικογένειες και παρατημένα παιδιά, είναι δε λαμόγια του κερατά, όπου παλιάνθρωπια από κάτω τους βρίσκεις.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό bizeli » 12 Μαρ 2022, 22:48

pluton έγραψε:Σου λείπει βασική θεολογικη κατάρτηση.

Η πνευματικότητα έχει πολλές μορφές, προόραση, διοραση, ιαματικοτητα κλπ χαρίσματα, που δεν είναι για τον καθένα.

Τώρα εγώ σου παρουσίασα κάποιο προορατικο χάρισμα του Αγίου, άγιος δεν είναι όμως ένας καλός άνθρωπος που κάνει το ένα η το άλλο. Κανείς δεν έχει ικανότητες από μόνος του, οι ικανότητες είναι δότες.


Τώρα καταλαβαίνεις γιατί δεν σου έγραψα προσωπικές εμπειρίες... Διότι απλά δεν θα καταλάβαινες, και εσύ μεν είσαι καλοπροαίρετη και ευγενική... Υπάρχουν όμως ζαμπονοτεμαχιστες που θα πιανοντουσαν από μια λέξη να παραποιήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνουν.


Σέβομαι την ανάγκη σου και τη βοήθεια που σου προσφέρει να πιστεύεις σε κάτι.
Και το αφήνω εδώ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 13 Μαρ 2022, 12:47

Λαχουρένιος έγραψε:Απο που κλανει το μπαρμπουνι ηξερε? Ελπιζω να προλαβε να σου μεταφερει αυτην την σημαντικη πληροφορια πριν φυγει απο την ζωη. Μην ανησυχεις δε θα το αποκαλυψω στον Ραν Ταν Πλαν.


Το αν κλάνει ή όχι και από πού το μπαρμπούνι δεν είναι θέμα που μπορεί να συσχετιστεί θεολογικά από κανέναν άγιο πολύ περισσότερο της εμβέλειας ενός Παΐσιου που δεν έκλανε, δεν έχεζε, δεν κατούραγε και δε γάμαγε γιατί αν τα έκανε αυτά δε θα ήταν άγιος αλλά ο τελευταίος αμαρτωλός.
Απόδειξη ότι στον παράδεισο δεν υπάρχουν τουαλέτες και όλοι είναι άφυλοι χωρίς όργανα αναπαραγωγής.
Οι ορθόδοξοι άγιοι ρε ασχολούνται με θέματα πατριωτικά, μεγαλοϊδεατικά και φιλοβασιλικά επί του ουρανού και επί της γης και προστατεύουν με τη σοφία τους τους πιστούς από το κομμουνιστικό μίασμα και τις εβραϊκές συνωμοσίες που θέλουν να καταργήσουν το τρίπτυχο του καλού χριστιανού περί πατρίδας, θρησκείας και οικογένειας και όχι με κλανιές και άλλες τέτοιες αηδίες που βάζει ο διάβολος τους ανθρώπους να κάνουν για να τους πάρει στην κόλαση.
1 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό pluton » 13 Μαρ 2022, 13:34

Ραν ταν πλαν έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Απο που κλανει το μπαρμπουνι ηξερε? Ελπιζω να προλαβε να σου μεταφερει αυτην την σημαντικη πληροφορια πριν φυγει απο την ζωη. Μην ανησυχεις δε θα το αποκαλυψω στον Ραν Ταν Πλαν.


Το αν κλάνει ή όχι και από πού το μπαρμπούνι δεν είναι θέμα που μπορεί να συσχετιστεί θεολογικά από κανέναν άγιο πολύ περισσότερο της εμβέλειας ενός Παΐσιου που δεν έκλανε, δεν έχεζε, δεν κατούραγε και δε γάμαγε γιατί αν τα έκανε αυτά δε θα ήταν άγιος αλλά ο τελευταίος αμαρτωλός.
Απόδειξη ότι στον παράδεισο δεν υπάρχουν τουαλέτες και όλοι είναι άφυλοι χωρίς όργανα αναπαραγωγής.
Οι ορθόδοξοι άγιοι ρε ασχολούνται με θέματα πατριωτικά, μεγαλοϊδεατικά και φιλοβασιλικά επί του ουρανού και επί της γης και προστατεύουν με τη σοφία τους τους πιστούς από το κομμουνιστικό μίασμα και τις εβραϊκές συνωμοσίες που θέλουν να καταργήσουν το τρίπτυχο του καλού χριστιανού περί πατρίδας, θρησκείας και οικογένειας και όχι με κλανιές και άλλες τέτοιες αηδίες που βάζει ο διάβολος τους ανθρώπους να κάνουν για να τους πάρει στην κόλαση.




Ράν ταν πλαν με εκπλήσσει η πολυμάθεια σου, ρε εσύ είσαι πολύ καταρτησμενος, πες τα στο κομμουνι.


Μπιζέλι αποκλείεται να ήταν κάποιος πιο υλιστής από εμένα, ο Λαχουρενιος και οι λοιποί ζαμπονοκοφτες, μόλις τους δώσει ένα μικρό προβλήματακι ο Θεός, μικρό, τόσο δα, θα τρέχουν στις εκκλησίες και θα κάνουν μετάνοιες, ο πατέρας μου χωρίς να ξέρει γρι τουρκικα έλεγε: ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, δεν καταλάβαινε τι σημαίνει, αλλά για το παραμικρό, πχ επειδή τρύπησε το δάκτυλο με την βελόνα (ήταν ράφτης) αυτό έλεγε ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, νόμιζα και εγώ ότι ήταν μια μεγάλη βρισιά.

Όταν αργότερα έψαξα βρήκα ότι σημαινει : ,, Ο Θεός να σου δίνει σκοτούρες,, ξέρεις πόσο μεγάλη κατάρα είναι αυτή; Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.

Δεν χρειάζεται όμως ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, και ένα μικρό προβλήματακι να σου δώσει τρέχεις και δεν φθανεις και τότε ξεχνάς αυτές τις εξυπναδουλες που διαβάζουμε από τους διάφορους ζαμπονοκοφτες και τρέχουν στα στασίδια. Ξέρεις πόσες φορές το έχω δει αυτό το σενάριο;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Μαρ 2022, 14:13

pluton έγραψε:Ράν ταν πλαν με εκπλήσσει η πολυμάθεια σου, ρε εσύ είσαι πολύ καταρτησμενος, πες τα στο κομμουνι.


Μπιζέλι αποκλείεται να ήταν κάποιος πιο υλιστής από εμένα, ο Λαχουρενιος και οι λοιποί ζαμπονοκοφτες, μόλις τους δώσει ένα μικρό προβλήματακι ο Θεός, μικρό, τόσο δα, θα τρέχουν στις εκκλησίες και θα κάνουν μετάνοιες, ο πατέρας μου χωρίς να ξέρει γρι τουρκικα έλεγε: ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, δεν καταλάβαινε τι σημαίνει, αλλά για το παραμικρό, πχ επειδή τρύπησε το δάκτυλο με την βελόνα (ήταν ράφτης) αυτό έλεγε ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, νόμιζα και εγώ ότι ήταν μια μεγάλη βρισιά.

Όταν αργότερα έψαξα βρήκα ότι σημαινει : ,, Ο Θεός να σου δίνει σκοτούρες,, ξέρεις πόσο μεγάλη κατάρα είναι αυτή; Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.

Δεν χρειάζεται όμως ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, και ένα μικρό προβλήματακι να σου δώσει τρέχεις και δεν φθανεις και τότε ξεχνάς αυτές τις εξυπναδουλες που διαβάζουμε από τους διάφορους ζαμπονοκοφτες και τρέχουν στα στασίδια. Ξέρεις πόσες φορές το έχω δει αυτό το σενάριο;


Mιλαγαν τουρκικα στην Μανη? :D
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό pluton » 13 Μαρ 2022, 14:54

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Ράν ταν πλαν με εκπλήσσει η πολυμάθεια σου, ρε εσύ είσαι πολύ καταρτησμενος, πες τα στο κομμουνι.


Μπιζέλι αποκλείεται να ήταν κάποιος πιο υλιστής από εμένα, ο Λαχουρενιος και οι λοιποί ζαμπονοκοφτες, μόλις τους δώσει ένα μικρό προβλήματακι ο Θεός, μικρό, τόσο δα, θα τρέχουν στις εκκλησίες και θα κάνουν μετάνοιες, ο πατέρας μου χωρίς να ξέρει γρι τουρκικα έλεγε: ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, δεν καταλάβαινε τι σημαίνει, αλλά για το παραμικρό, πχ επειδή τρύπησε το δάκτυλο με την βελόνα (ήταν ράφτης) αυτό έλεγε ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, νόμιζα και εγώ ότι ήταν μια μεγάλη βρισιά.

Όταν αργότερα έψαξα βρήκα ότι σημαινει : ,, Ο Θεός να σου δίνει σκοτούρες,, ξέρεις πόσο μεγάλη κατάρα είναι αυτή; Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.

Δεν χρειάζεται όμως ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, και ένα μικρό προβλήματακι να σου δώσει τρέχεις και δεν φθανεις και τότε ξεχνάς αυτές τις εξυπναδουλες που διαβάζουμε από τους διάφορους ζαμπονοκοφτες και τρέχουν στα στασίδια. Ξέρεις πόσες φορές το έχω δει αυτό το σενάριο;


Mιλαγαν τουρκικα στην Μανη? :D


Ο πατέρας μου γεννήθηκε σε περιοχή που μίλαγαν και οι Τούρκοι ελληνικά δεν ήξερε γρι τουρκικα, η μάνα υποψιάζομαι ότι ήξερε κάποια πράγματα αλλά δεν την άκουσα ποτέ να λέει λέξη τουρκική.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό vallon » 13 Μαρ 2022, 15:08

ρε πλουτωνα αφού βλέπεις τι λάμόγια είναι οι κομουνιστές , ο λαχ και ο ραν
τι κάθεσαι θεοσεβούμενος άνθρωπος και ανοίγεις κουβέντα μαζί τους;
Αφου τα ξέρεις ότι οι κατσαπλιάδες είναι άθεοι
μόνο θεό έχουν τον ΜΑρξ

εδώ , σε μένα θα μιλάς που έφερα και τις προφητείες του Αγιου να τις συζητήσουμε
άσε τους εγκάθετους τρολλοκομουνιστές έξω απο το τοπικ

Τελικά αφου ο Αγιος Πατέρας, ήταν ενάντια στην ΕΕ εσύ γιατί την αποδέχεσαι και την υποστηρίζεις;
1 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό pluton » 13 Μαρ 2022, 15:19

vallon έγραψε:ρε πλουτωνα αφού βλέπεις τι λάμόγια είναι οι κομουνιστές , ο λαχ και ο ραν
τι κάθεσαι θεοσεβούμενος άνθρωπος και ανοίγεις κουβέντα μαζί τους;
Αφου τα ξέρεις ότι οι κατσαπλιάδες είναι άθεοι
μόνο θεό έχουν τον ΜΑρξ

εδώ , σε μένα θα μιλάς που έφερα και τις προφητείες του Αγιου να τις συζητήσουμε
άσε τους εγκάθετους τρολλοκομουνιστές έξω απο το τοπικ

Τελικά αφου ο Αγιος Πατέρας, ήταν ενάντια στην ΕΕ εσύ γιατί την αποδέχεσαι και την υποστηρίζεις;



Κατήχηση τους κάνω ρε, το επόμενο στάδιο να τους μάθω να ψέλνουν τροπάρια, και τους ψαλμούς.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Άγιος Παίσιος

Δημοσίευσηαπό vallon » 13 Μαρ 2022, 15:42

αυτοί είναι κουμουνισταί
δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί μέρος της Ελληνικής παράδοσης
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”