Ραν ταν πλαν έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:Απο που κλανει το μπαρμπουνι ηξερε? Ελπιζω να προλαβε να σου μεταφερει αυτην την σημαντικη πληροφορια πριν φυγει απο την ζωη. Μην ανησυχεις δε θα το αποκαλυψω στον Ραν Ταν Πλαν.
Το αν κλάνει ή όχι και από πού το μπαρμπούνι δεν είναι θέμα που μπορεί να συσχετιστεί θεολογικά από κανέναν άγιο πολύ περισσότερο της εμβέλειας ενός Παΐσιου που δεν έκλανε, δεν έχεζε, δεν κατούραγε και δε γάμαγε γιατί αν τα έκανε αυτά δε θα ήταν άγιος αλλά ο τελευταίος αμαρτωλός.
Απόδειξη ότι στον παράδεισο δεν υπάρχουν τουαλέτες και όλοι είναι άφυλοι χωρίς όργανα αναπαραγωγής.
Οι ορθόδοξοι άγιοι ρε ασχολούνται με θέματα πατριωτικά, μεγαλοϊδεατικά και φιλοβασιλικά επί του ουρανού και επί της γης και προστατεύουν με τη σοφία τους τους πιστούς από το κομμουνιστικό μίασμα και τις εβραϊκές συνωμοσίες που θέλουν να καταργήσουν το τρίπτυχο του καλού χριστιανού περί πατρίδας, θρησκείας και οικογένειας και όχι με κλανιές και άλλες τέτοιες αηδίες που βάζει ο διάβολος τους ανθρώπους να κάνουν για να τους πάρει στην κόλαση.
Ράν ταν πλαν με εκπλήσσει η πολυμάθεια σου, ρε εσύ είσαι πολύ καταρτησμενος, πες τα στο κομμουνι.
Μπιζέλι αποκλείεται να ήταν κάποιος πιο υλιστής από εμένα, ο Λαχουρενιος και οι λοιποί ζαμπονοκοφτες, μόλις τους δώσει ένα μικρό προβλήματακι ο Θεός, μικρό, τόσο δα, θα τρέχουν στις εκκλησίες και θα κάνουν μετάνοιες, ο πατέρας μου χωρίς να ξέρει γρι τουρκικα έλεγε: ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, δεν καταλάβαινε τι σημαίνει, αλλά για το παραμικρό, πχ επειδή τρύπησε το δάκτυλο με την βελόνα (ήταν ράφτης) αυτό έλεγε ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, νόμιζα και εγώ ότι ήταν μια μεγάλη βρισιά.
Όταν αργότερα έψαξα βρήκα ότι σημαινει : ,, Ο Θεός να σου δίνει σκοτούρες,, ξέρεις πόσο μεγάλη κατάρα είναι αυτή; Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.
Δεν χρειάζεται όμως ,,Αλλάχ μπελασινιβερσιν,, και ένα μικρό προβλήματακι να σου δώσει τρέχεις και δεν φθανεις και τότε ξεχνάς αυτές τις εξυπναδουλες που διαβάζουμε από τους διάφορους ζαμπονοκοφτες και τρέχουν στα στασίδια. Ξέρεις πόσες φορές το έχω δει αυτό το σενάριο;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».