Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Απρ 2019, 14:29

**** ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ SPOILERS ****







Εχω μια μικρη θεωρια. Δεν την εχω διαβασει πουθενα αλλα την σκεφτηκα οταν ειδα οτι φαγανε τον ΝΚ 4 επεισοδια πριν το τελος.

Εχω την εντυπωση πως ισως τελικα ο Μπραν-Κορακι ειναι ο ''κακος'' και ο ΝΚ ηταν ο καλος, γιατι ηξερε οτι το Κορακι ειναι μνπν και ηθελε να τον φαει.

Ομως οι αλλοι δεν το ξερουν αυτο και ετσι βλακωδως εφαγαν τον ΝΚ και αφησαν τον αληθινο κακο ησυχο.

Πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρξει ανατροπη σε αυτο το ζητημα, γιατι το βρισκω πολυ μπαναλ να φανε τα 4 τελευταια επεισοδια σε αλλη μια μπαναλ διαμαχη μεταξυ των βασιλειων απο τις απειρες που εχουμε δει μεσα σε 8 σεζον.

Eπισης δεν αποκλειω η Σερσει να εχει δημιουργησει τον δικο της στρατο απεθαντων με την βοηθεια εκεινου του Μειστερ που ανεστησε το Βουνο.
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 29 Απρ 2019, 15:25

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Λαχουρένιος έγραψε:**** ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ SPOILERS ****







Εχω μια μικρη θεωρια. Δεν την εχω διαβασει πουθενα αλλα την σκεφτηκα οταν ειδα οτι φαγανε τον ΝΚ 4 επεισοδια πριν το τελος.

Εχω την εντυπωση πως ισως τελικα ο Μπραν-Κορακι ειναι ο ''κακος'' και ο ΝΚ ηταν ο καλος, γιατι ηξερε οτι το Κορακι ειναι μνπν και ηθελε να τον φαει.

Ομως οι αλλοι δεν το ξερουν αυτο και ετσι βλακωδως εφαγαν τον ΝΚ και αφησαν τον αληθινο κακο ησυχο.

Πιστευω οτι σιγουρα θα υπαρξει ανατροπη σε αυτο το ζητημα, γιατι το βρισκω πολυ μπαναλ να φανε τα 4 τελευταια επεισοδια σε αλλη μια μπαναλ διαμαχη μεταξυ των βασιλειων απο τις απειρες που εχουμε δει μεσα σε 8 σεζον.

Eπισης δεν αποκλειω η Σερσει να εχει δημιουργησει τον δικο της στρατο απεθαντων με την βοηθεια εκεινου του Μειστερ που ανεστησε το Βουνο.

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Συντροφε:
Το επεισοδιο 3 ηταν αλλο ενα επικο επεισοδιο με θεμα μια σειρα φαντασιας με μεσαιωνικο περιεχομενο. Πιστευω πως ειναι ενα ακομα ανυπερβλητο επεισοδιο στην ιστορια της τηλεορασης-κινηματογραφου πανω στη συγκεκριμενη θεματολογια. Μπραβο μπραβο μπραβο στους δημιουργους!!!

Αν λοιπον το δουμε αντικειμενικα το επεισοδιο τελικα ηταν οβερεητεντ οσο αναφορα καθαυτη την μαχη και δεν πλησιασε το απιστευτο «Battle of the bastards» οσο αναφορα την καθαυτο μαχη. Βεβαια η μαχη επρεπε να γινει νυχτα (θα ταν κουτο απο πλευρας Νκ να γινει μερα) οποτε εκ των πραγματων ειχαμε πολυ σκοτεινα φοντα κι ετσι εχασε ποντους στον τομεα της μαχης. Παρολαυτα εξεταζοντας το γενικα και οχι μονο την μαχη το επεισοδιο ηταν φοβερο και ρεαλιστικο. Τα ζομπι διελυσαν καθε αμφιβολια και ψευδαισθηση περι νικητη, ο ΝΚ ηταν ανωτερος στρατηγικα, μεστος τακτικα, ξεκωλιασε τους Τζονερυς σε ολα τα επιπεδα ομως η αυτοθυσια και η πολυεπιπεδη ιδιωτικη πρωτοβουλια των ανθρωπων διελυσαν την ασφυκτικα κεντρικη απολιθωματοποιημενη κεντρικη διοικηση του ΝΚ (περαστικα διαδοχε). Η ασφυκτικη αγωνια εκαμε αλλεπαληλα πικ κατα τη διαρκεια οοολου του επεισοδιου, ενω η ισχυρη ταχυπαλμια πολλες φορες σκεπαζε τον τραγανο ηχων των σαρκων που σκιζοταν-τρυπιοταν-μασιοταν-καιγοταν-γαμιοταν. Φοβερη στιγμη για την εβδομη τεχνη του πλανητη και αυτό το επεισοδιο το οποιο μαζι με 6-7 ακομα αυτης της σειρας θα μεινει στην ιστορια την οποια θα διηγομαστε στα εγγονια μας οτι δλδ το ειδαμε σε απευθειας παγκοσμια συνδεση....

Κριτικη.

Κλασσικα πολλοι οι οποιοι εχουν διαβασει τα βιβλια βριζουν σεναριακα τη σειρα για προχειρο δουλεια, ρηχη πλοκη συγκριτικα κτλ. Εδω βεβαια πρεπει να πουμε οτι δεδομενου του τεραστιου ογκου των βιβλιων , της ερεβωδους πλοκης στα βιβλια σε ολα τα επιπεδα , θα χρειαζοταν τουλαχιστον 20 σεζον των 20 ωριαιων επεισοδιων εκαστη για να αποδοθει μερικως ικανοποιητικα η ολη πλοκη στην τηλεοραση. Αυτο βεβαια ειναι αδυνατο τεχνικα και εκτος αυτου πολυ πριν τη μεση της 20ετιας το κοινο θα ειχε βαρεθει. Ετσι εκ των πραγματων επρεπε να γινουν πολλοι σεναριακοι συμβιβασμοι και απλουστευσεις (δεν θα μαθουμε ποτε πχ οτι ο ΝΚ ηταν Σταρκ και το στορυ του, το στορυ της ιερης λεπιδας, το στορυ καποιων κομβικων ανατολικων πολεων κεντρων μαυρης μαγειας (γιτι) κτλ κτλ). Δεν ηταν δυνατον δλδ ξαφνικα να εισερχεται μια εντελως νεα σεναριακη πλοκη (πχ το στορυ και οι βιβλικες καταβολες-κινητρα του ΝΚ) στον τελευταιοή ακομα και στον προ-προτελευταιο κυκλο.
Το μονο που μπορει να επικρινει καποιος ειναι πως οι ιθυνοντες καθως και ο συγγραφεας θα επρεπε να αποφασισουν στην αρχη της σειρας το μεγεθος και των αριθμο των σεζον και να πραξουν αναλογα. Ειναι φανερο οτι η σειρα ειδικα στους πρωτες 5 σεζον πλατιαζει περισσοτερο απο οτι θα επρεπε με δεδομενο την τελικη διαρκεια των 8 σεζον, και αναγκαστικα επειτα κλεινει καπως βιαστικα πολλα παρακλαδια της πλοκης ωστε να καταφερει να τερματισει στην 8η σεζον. Γιαυτους τους λογους δεν ειναι δυνατον να συμβει αυτο που περιγραφεις περι σατανικου Μπραν.

Εγω θα θελα να θριαμβευσει ο ΝΚ ΩΣΤΕ η σειρα να μην εχει καμια χαραμαδα χαζοχαπιεντινγκ, βεβαια αυτο δεν συνεβει τελικα αλλα ελπιζω για τους ιδιους λογους να θριαμβευσει η Σερσει το οποιο βεβαια ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ.


ΒΑΛΕ ΣΠΟΗΛΕΡ ΠΡΟΤΕΞΙΟΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Απρ 2019, 16:04

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Oργι δεν νομιζω πως τελειωσαμε με τον ΝΚ ακομα. Θα μαθευτουν καποια πραγματα στα επομενα επεισοδια που πιθανον να ανατρεψουν οσα νομιζουμε πως ξερουμε.

Αν δεν επανελθουν στο ολο θεμα θα ναι πολυ μαλακες. Για μενα η αξια αυτου του επεισοδιου θα κριθει κυριως απο το τι θα ακολουθησει μετα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Απρ 2019, 16:08

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εν τω μεταξυ οι χιουμανς εμπαζαν τακτικα

1) Γιατι εστειλαν τους ντοθρακι να σφαχτουν ενω θα μπορουσαν να περιμενουν ολοι μαζι εντος των τειχων?

2) Γιατι αφησαν τον Μπραν με φρουρα μονο κατι τοξοτες Σιδηρογεννητους που αντικειμενικα ειναι μετριοι προς κακοι πεζικαριοι αφου η δυναμη τους ειναι το ναυτικο?

Θα πρεπε να τον φυλανε περισσοτεροι και καλυτεροι, οπως οι ντοθρακι, οι μισθοφοροι του Γκρει Γουορμ παρεα με καποιους σαν την Μπριεν και τον Σκυλο.

Φρουρα απο τα Λιντλ[

3) Γιατι δεν εριχναν βελη στα ζομπι οταν αναψαν την ταφρο και τα κοιτουσαν? WTF
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 29 Απρ 2019, 20:55

Λαχουρένιος έγραψε:
ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εν τω μεταξυ οι χιουμανς εμπαζαν τακτικα

1) Γιατι εστειλαν τους ντοθρακι να σφαχτουν ενω θα μπορουσαν να περιμενουν ολοι μαζι εντος των τειχων?

2) Γιατι αφησαν τον Μπραν με φρουρα μονο κατι τοξοτες Σιδηρογεννητους που αντικειμενικα ειναι μετριοι προς κακοι πεζικαριοι αφου η δυναμη τους ειναι το ναυτικο?

Θα πρεπε να τον φυλανε περισσοτεροι και καλυτεροι, οπως οι ντοθρακι, οι μισθοφοροι του Γκρει Γουορμ παρεα με καποιους σαν την Μπριεν και τον Σκυλο.

Φρουρα απο τα Λιντλ[

3) Γιατι δεν εριχναν βελη στα ζομπι οταν αναψαν την ταφρο και τα κοιτουσαν? WTF


ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
1. δεν βαζεις το ιππικο εντος τειχων,ειναι αυτοκτονια ασε που δεν θα χωρουσαν.
2. Υποτιθεται το σχεδιο ηταν μολις ερθει ο ΝΚ να καλυψει η αεροπορια τον μπραν, ουτως ή αλλως οποιον και αν εβαζαν εκει θα πηγαινε ακλαφτος.
3. Οι τοξοτες ηταν στο τειχος κι εριχναν απλα με το αναμα της φωτιας επρεπε να αναδειχθει η αναζωπυρωση της ελπιδας απο τους ανθρωπους , δλδ η ανασα το ξεφυσημα ανακουφισης...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 29 Απρ 2019, 20:56

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Με τον ΝΚ τελειωσαμε. Ισως ισως πει ο Μπραν καμια πληροφορια για τις καταβολες του αλλα δεν το νομιζω.,
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Απρ 2019, 21:06

Οργισμένος έγραψε:
ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Με τον ΝΚ τελειωσαμε. Ισως ισως πει ο Μπραν καμια πληροφορια για τις καταβολες του αλλα δεν το νομιζω.,


Αν ισχυει αυτο μιλαμε για ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Απρ 2019, 21:27

Δεν διάβασα τίποτε, αλλά, ένα έχω να πω:

Tον παίρνετε spoilerάδες :s_mad
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Απρ 2019, 00:21

Παιδιά, αίσχος, δεν ξαναβλέπω GoT.

Aν είναι δυνατόν, έφαγαν τον λεβέντη της νύχτας έτσι στο χαλαρό.

Τι παπατζιά, και καλά δεν πεθαίνει με φωτιά δράκου αλλά με ένα εξωτικό ατσάλι.

ΝΚ, θα ζείς για πάντα στις καρδιές μας!
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 30 Απρ 2019, 00:41

Προέλλην έγραψε:Παιδιά, αίσχος, δεν ξαναβλέπω GoT.

Aν είναι δυνατόν, έφαγαν τον λεβέντη της νύχτας έτσι στο χαλαρό.

Τι παπατζιά, και καλά δεν πεθαίνει με φωτιά δράκου αλλά με ένα εξωτικό ατσάλι.

ΝΚ, θα ζείς για πάντα στις καρδιές μας!

Περαστικα ο Σταλιν απο τη Σιβηρια εψοφησε.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”