vallon έγραψε:αυτοί είναι κουμουνισταί
δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί μέρος της Ελληνικής παράδοσης
Χαβαλε θες... Καλά θα το έχω υπ όψιν .... Τράβα τώρα στα βιβλία να δεις κατι ενδιαφέρον.

vallon έγραψε:αυτοί είναι κουμουνισταί
δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί μέρος της Ελληνικής παράδοσης

pluton έγραψε:Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.

bizeli έγραψε:pluton έγραψε:Αν ο Θεός σου δίνει σκοτούρες την έχεις βάψει.
Ελπίζω να έχει μια καλή δικαιολογία να μου πει όταν θα βρεθούμε από κοντά.

pluton έγραψε:bizeli έγραψε:
Ελπίζω να έχει μια καλή δικαιολογία να μου πει όταν θα βρεθούμε από κοντά.
Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.
Την απορία σου την κάνουν όσοι ασχολούνται στα νήπια της μάθησης τους, είναι η πρώτη πιο συνηθισμένη απορία των άσχετων.

bizeli έγραψε:pluton έγραψε:
Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.
Την απορία σου την κάνουν όσοι ασχολούνται στα νήπια της μάθησης τους, είναι η πρώτη πιο συνηθισμένη απορία των άσχετων.
Η σχέση που μπορεί να αναπτύξει κάποιος με τα "θεία" δεν είναι μονόδρομος και είναι δικαίωμά του. Απλά εσύ παρουσιάζεις μόνο την αυστηρά δογματική.
Κατά βάση είναι μια εσωτερική ανάγκη και λιγότερο κάτι που ορίζεται by the book.
Α και το πιο πάνω που είπα ονομάζεται irony. Νόμιζα ότι ήταν ξεκάθαρο αυτό.

pluton έγραψε:Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.
Την απορία σου την κάνουν όσοι ασχολούνται στα νήπια της μάθησης τους, είναι η πρώτη πιο συνηθισμένη απορία των άσχετων.


Λαχουρένιος έγραψε:pluton έγραψε:Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.
Την απορία σου την κάνουν όσοι ασχολούνται στα νήπια της μάθησης τους, είναι η πρώτη πιο συνηθισμένη απορία των άσχετων.
Καλα οχι και τοσο ξεκαθαρα. Οταν η χριστιανικη απολογητικη τα βρισκει σκουρα σου ριχνει ενα ''αγνωσται αι βουλαι του Κυριου'' και ξεμπερδευει

pluton έγραψε:Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.

Ραν ταν πλαν έγραψε:pluton έγραψε:Δεν έχει καμία δικαιολογία να σου πει ο Θεός. Σου είπα είναι ελλειπείς οι θεολογικές σου γνώσεις.
Αυτά τα πράγματα είναι ξεκάθαρα θεολογικά και λυμένα από τα πρώτα βήματα της θεολογικής επιστημης.
Η θεολογία δεν είναι επιστήμη (σε αντίθεση με τη θρησκειολογία) αλλά κουραδολογία.
Επιστήμη και ο σκοπός της είναι η περιγραφή, η ερμηνεία και η πρόγνωση των διαδικασιών των φαινομένων και της αντικειμενικής πραγματικότητας μέσω της παρατήρησης και της πειραματικής απόδειξης για την απόκτηση όλο και περισσότερων γνώσεων χρησιμοποιώντας αποκλειστικά λογικά κριτήρια και στην ουσία της η επιστήμη παραμένει κάθετα αντίθετη με τη θρησκευτική πίστη και τις υπερφυσικές δυνάμεις της βάσης της.
Οι μπούρδες που σας έχουν φλομώσει τα θρησκευτικά σας κείμενα και οι άγιοι σας έχουν τόση σχέση με την επιστήμη όση και το από τους κώλους σας εξερχόμενο προϊόν.


pluton έγραψε:vallon έγραψε:αυτοί είναι κουμουνισταί
δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί μέρος της Ελληνικής παράδοσης
Χαβαλε θες... Καλά θα το έχω υπ όψιν .... Τράβα τώρα στα βιβλία να δεις κατι ενδιαφέρον.