Προέλλην έγραψε:Πέρα απο αυτά, και άλλα αστεία, το σενάριο έχει καταντήσει σαπουνόπερα. Η καινοτομία του GoT αρχικά ήταν ότι δεν υπήρχε το παλικάρι, και ότι οι κύριοι χαρακτήρες τα τίναζαν. Πλέον, μετά την εμπορική επιτυχία έχει καταντήσει κοινότυπο, στο τέλος να δείς που το παλικάρι του χωριού θα κάτσει στον θρόνο και θα ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα![]()
Ειχε τον Νεντ Σταρκ βασικα αλλα τον εφαγαν
Και μετα ειναι ο Τζον Σνοου που εξελιχθηκε σε πρωταγωνιστη σταδιακα και ουτε και εμενα μου αρεσει. Πιστευω αν καποιος ζησει 100% θα ειναι αυτος και οντως ειναι μαλακια.Αν δεν δωσουν περισσοτερο backstory στον ΝΚ και τους WW θα ειναι μαλακες. Υποτιθεται το κλου της ιστοριας αυτοι θα ηταν και οι κοκορομαχιες για τον θρονο ηταν για να περναει η ωρα.
Προέλλην έγραψε:Παπαριά του -γραμμένου επί τροχάδην και υπό εμπορικής πίεσης- σεναρίου. Ο ΝΚ που δεν έδειχνε το παραμικρό συναίσθημα, όπως ήταν αναμενόμενο για έναν Παίκτη της κλάσης του, στο τελειωμένο επεισόδιο παρουσιάστηκε να χαμογελάει σαν κοινός χάχας, αντί απλά να ρίχνει ένα ανώτερο ψυχρό βλέμμα.
Οντως ρε μλκ, καγκουρα τελειως τον εκαναν
.gif)



