Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 01 Μάιος 2019, 08:09

Προέλλην έγραψε:Πέρα απο αυτά, και άλλα αστεία, το σενάριο έχει καταντήσει σαπουνόπερα. Η καινοτομία του GoT αρχικά ήταν ότι δεν υπήρχε το παλικάρι, και ότι οι κύριοι χαρακτήρες τα τίναζαν. Πλέον, μετά την εμπορική επιτυχία έχει καταντήσει κοινότυπο, στο τέλος να δείς που το παλικάρι του χωριού θα κάτσει στον θρόνο και θα ζήσουν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα :wow04:


Ειχε τον Νεντ Σταρκ βασικα αλλα τον εφαγαν :D Και μετα ειναι ο Τζον Σνοου που εξελιχθηκε σε πρωταγωνιστη σταδιακα και ουτε και εμενα μου αρεσει. Πιστευω αν καποιος ζησει 100% θα ειναι αυτος και οντως ειναι μαλακια.

Αν δεν δωσουν περισσοτερο backstory στον ΝΚ και τους WW θα ειναι μαλακες. Υποτιθεται το κλου της ιστοριας αυτοι θα ηταν και οι κοκορομαχιες για τον θρονο ηταν για να περναει η ωρα.

Προέλλην έγραψε:Παπαριά του -γραμμένου επί τροχάδην και υπό εμπορικής πίεσης- σεναρίου. Ο ΝΚ που δεν έδειχνε το παραμικρό συναίσθημα, όπως ήταν αναμενόμενο για έναν Παίκτη της κλάσης του, στο τελειωμένο επεισόδιο παρουσιάστηκε να χαμογελάει σαν κοινός χάχας, αντί απλά να ρίχνει ένα ανώτερο ψυχρό βλέμμα.


Οντως ρε μλκ, καγκουρα τελειως τον εκαναν :laugh1:
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 01 Μάιος 2019, 16:18

Ντιλ γουιθ ιτ καρχες.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 01 Μάιος 2019, 21:55

Προέλλην έγραψε:
Παπαριά του -γραμμένου επί τροχάδην και υπό εμπορικής πίεσης- σεναρίου. Ο ΝΚ που δεν έδειχνε το παραμικρό συναίσθημα, όπως ήταν αναμενόμενο για έναν Παίκτη της κλάσης του, στο τελειωμένο επεισόδιο παρουσιάστηκε να χαμογελάει σαν κοινός χάχας, αντί απλά να ρίχνει ένα ανώτερο ψυχρό βλέμμα.


Έλα ντε, τι πουστριλίκια είναι αυτά ρε σεναριογράφοι; :angry:
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 02 Μάιος 2019, 01:38

O ΝΚ ηταν ο καλος ο ευθυς ο τιμιος και αρα επρεπε να θρυμματιστει πανω σε μια στιγμη υπεροψιας.
1 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 02 Μάιος 2019, 13:35

Επ, τι έχουμε εδώ; Τον ήπιατε οι υποστηρικταί των νεκροζώντανων; Και από ποιόν (ή μάλλον ποια) τον ήπιατε κιόλας :D

Υποθέτω έτσι θα πάει η σειρά μέχρι το τέλος. Έχουν ξεμείνει από plot twist και τώρα θα πεθαίνουν οι χαρακτήρες με τον πιο αναπάντεχο τρόπο. Υποθέτω η Σέρσεϊ θα πεθάνει από γάγγραινα.

Επίσης επιβεβαιώθηκα (να το παίξω και λίγο Αρίστος) για το οτι τα premise που χτίζουν δεν κάνουν ποτέ payoff. Ορίστε... Το φάγανε το παλικάρι σας χωρίς να ξέρουμε τι παίζει με την ράτσα του και ποια είναι τα κίνητρά τους.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 02 Μάιος 2019, 14:02

itteithe έγραψε:Επ, τι έχουμε εδώ; Τον ήπιατε οι υποστηρικταί των νεκροζώντανων; Και από ποιόν (ή μάλλον ποια) τον ήπιατε κιόλας :D

Υποθέτω έτσι θα πάει η σειρά μέχρι το τέλος. Έχουν ξεμείνει από plot twist και τώρα θα πεθαίνουν οι χαρακτήρες με τον πιο αναπάντεχο τρόπο. Υποθέτω η Σέρσεϊ θα πεθάνει από γάγγραινα.

Επίσης επιβεβαιώθηκα (να το παίξω και λίγο Αρίστος) για το οτι τα premise που χτίζουν δεν κάνουν ποτέ payoff. Ορίστε... Το φάγανε το παλικάρι σας χωρίς να ξέρουμε τι παίζει με την ράτσα του και ποια είναι τα κίνητρά τους.


Άσε μας κι εσύ στον πόνο μας, χάσαμε το παλικάρι μας . Κομμάτια έγινε για τους άλλους...
1 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 02 Μάιος 2019, 15:44

Εικόνα

Mα ,αρχαϊκό μειδίαμα στον ΝΚ ; Δεν είναι κούρος γμω την πτάνα μου :s_mad
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 02 Μάιος 2019, 18:58

Τον Νάιτκινγκ εφάγανε
νύχτα χωρίς φεγγάρι
αλί σε σένα κοντοπούτανο
κι άλλη δεν έχει χάρη.

Μοιρολόϊ του Γουίντερφελ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 03 Μάιος 2019, 09:59

Στύγιος έγραψε:Εικόνα

Mα ,αρχαϊκό μειδίαμα στον ΝΚ ; Δεν είναι κούρος γμω την πτάνα μου :s_mad

Παλλικαρος σαν τα κρύα τα νερα (τα πολύ κρύα)...
Αιωνίιιιιιια αυτουουου ηηηηηξ μνηηημη
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 03 Μάιος 2019, 10:03

Αντικειμενικά και ψυχρά, το βλέπω και το ξαναβλεπω το επεισόδιο 3. Είναι μια ανεπανάληπτη , αριστουργηματική, επιβλητικη, ερεβώδης, ιστορική δημιουργία έβδομης τεχνης...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”