Οργισμένος έγραψε:Στύγιος έγραψε:
Mα ,αρχαϊκό μειδίαμα στον ΝΚ ; Δεν είναι κούρος γμω την πτάνα μου
Παλλικαρος σαν τα κρύα τα νερα (τα πολύ κρύα)...
Αιωνίιιιιιια αυτουουου ηηηηη μνηηημη
Σε 2 σημεία σε οοοοοοολη τη σειρα ο ΝΚ έδειξε δείγματα συναισθηματικής συμπεριφορας. Και τα 2 αυτά σημεία εντος του επεισοδίου s8ep3.
1. Το απίστευτα πετυχημένο σαρδονιο ημιχαμογελο τύπου "είσαι το πουτανακι μου" προς την Ντάνυ.
2. Το γεμάτο νόημα παρατεταμένο βλέμμα προς τον Μπραν πριν τη σφαγή. Αυτό το βλέμμα κατεμε αποδυκνειει οτι ο ΝΚ είναι Σταρκ και απλα κοιτούσε εναν απόγονο του με κάποια ίχνη οίκτου.
Αυτο βεβαια θα εξιστορηθει στα ακολουθουντα σπιν οφ και μαρκ μαη γουορντς οτι ο 8ος κύκλος κανει πολύ πρόλογο και τεκμηριωση σε πολλά σημεία για τα ακολουθούντα σπινοφ.




