Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 06 Μάιος 2019, 16:33

Ραν ταν πλαν έγραψε:Μπομπ σφουγγαράκης. Ένα καταγγελτικό έπος της εκμετάλλευσης που υφίσταται η εργατική τάξη. Εν προκειμένω ο προλετάριος Μπομπ από τον ανηλεή καπιταλίστα Καβούρη.


Ναι αλλά η ύπαρξή τους οφείλεται στις ιμπεριαλιστικές πυρηνικές δοκιμές με βόμβες υδρογόνου στα Μπικίνι Άιλαντς. :D
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 06 Μάιος 2019, 16:43

itteithe έγραψε:
Ραν ταν πλαν έγραψε:Μπομπ σφουγγαράκης. Ένα καταγγελτικό έπος της εκμετάλλευσης που υφίσταται η εργατική τάξη. Εν προκειμένω ο προλετάριος Μπομπ από τον ανηλεή καπιταλίστα Καβούρη.


Ναι αλλά η ύπαρξή τους οφείλεται στις ιμπεριαλιστικές πυρηνικές δοκιμές με βόμβες υδρογόνου στα Μπικίνι Άιλαντς. :D



Ακόμα χειρότερα. Απόδειξη για τις συνέπειες που έχει η ιμπεριαλιστική επιθετικότητα και η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του στρατιωτικο-βιομηχανικού συμπλέγματος των ΗΠΑ από κυβερνήσεις υποχείρια τους. :fico:
1 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 16:46

itteithe έγραψε:Βέβαια θα γαμούσε να έσκαγε στην αίθουσα του σιδερένιου θρόνου ο sir Anthony Hopkins και να έλεγε ένα freeze all motor functions... Sersei, Analysis.


:kritiki:
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 06 Μάιος 2019, 16:48

Δυο απο τους χαρακτηρες που δολοφονησαν οι αταλαντοι ειναι ο Νανος και ο Βαρυς.

Ο πρωτος ανεκαθεν κοιταζε την παρτη του και αντε καμια φορα την οικογενεια του και κυριως τον αδερφο του. Πλεον εχει γινει bot της Νταιανερις

Ο Βαρυς καθεται σαν χανος και συζηταει ανοιχτα την προτιμηση του για τον Σνοου με τον Νανο. Ο παλιος Βαρυς θα το παιζε φιλο-Νταιανερικος στο Νανο ενω ηδη θα ειχε προσεγγισει Σανσα, Αρια και Σνοου για πραξικοπημα και δολοφονια της κοντης.

Επισης προς τι το ρομαντζο Τζειμι-Μπριεν? Ενοιαζε κανεις αν η Μπριεν ειναι παρθενα ή αν θα την πηδηξει ο κουλος? Μια χαρα αλληλεπιδραση ειχαν. Το ρομαντζο ηταν βεβιασμενο και φτηνο.
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 06 Μάιος 2019, 16:52

Λαχουρένιος έγραψε:Επισης προς τι το ρομαντζο Τζειμι-Μπριεν? Ενοιαζε κανεις αν η Μπριεν ειναι παρθενα ή αν θα την πηδηξει ο κουλος? Μια χαρα αλληλεπιδραση ειχαν. Το ρομαντζο ηταν βεβιασμενο και φτηνο.


Αυτό. Επίσης, είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ για το πόσο καλό charater arc έχει ο Τζέιμι. Ε, στο τελευταίο επεισόδιο το γάμησαν πάλι. Εκτός κι αν γυρίσει στο Κινγκς Λάντινιγκ και γίνει για δεύτερη φορά βασιλοφονιάς :fico:
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 06 Μάιος 2019, 16:59

Και ηταν σε φαση ''ε ας κανω το ψυχικο στην κακομοιρα αφου δεν την εχει παρει κανεις''. Τελειως σαπιλα.

Το αλλο το κουλο: παει ο Μπρον και απειλει Τζειμι και Τυριον οτι θα τους φαει και τελικα πειθεται με μια λεκτικη υποσχεση του Τυριον οτι θα του δωσει το Χαιγκαρντεν.

Ο αλλος ο χανος πειθεται και τους αφηνει ησυχους λες και εχει καμια εγγυηση οτι ο Τυριον θα κρατησει την υποσχεση ή οτι ακομα θα τον αφηνε ο Σνοου ή η Ντανυ να κανει αυτο το ντηλ μεταπολεμικα ακομα και αν το ηθελε.

Εκτος αυτου, ο τυπος εφτασε στο καστρο του Γουιντερφελ χωρις να τον καταλαβει κανεις. Εξισου ευκολα θα μπορουσε να χε σκοτωσει τους Σταρκ.

Τετοιες μαλακιες δε θα γραφε ο Μαρτιν στα βιβλια. Φαινεται η ελλειψη ασχημα σε αυτον και τον προηγουμενο κυκλο.
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 06 Μάιος 2019, 17:02

Λαχουρένιος έγραψε:Και ηταν σε φαση ''ε ας κανω το ψυχικο στην κακομοιρα αφου δεν την εχει παρει κανεις''. Τελειως σαπιλα.

Το αλλο το κουλο: παει ο Μπρον και απειλει Τζειμι και Τυριον οτι θα τους φαει και τελικα πειθεται με μια λεκτικη υποσχεση του Τυριον οτι θα του δωσει το Χαιγκαρντεν.

Ο αλλος ο χανος πειθεται και τους αφηνει ησυχους λες και εχει καμια εγγυηση οτι ο Τυριον θα κρατησει την υποσχεση ή οτι ακομα θα τον αφηνε ο Σνοου ή η Ντανυ να κανει αυτο το ντηλ μεταπολεμικα ακομα και αν το ηθελε.

Εκτος αυτου, ο τυπος εφτασε στο καστρο του Γουιντερφελ χωρις να τον καταλαβει κανεις. Εξισου ευκολα θα μπορουσε να χε σκοτωσει τους Σταρκ.

Τετοιες μαλακιες δε θα γραφε ο Μαρτιν στα βιβλια. Φαινεται η ελλειψη ασχημα σε αυτον και τον προηγουμενο κυκλο.


Ναι ρε γαμώτο... Κι εγώ ήλπιζα πως είτε θα καθάριζε έναν από τους δύο (μάλλον τον Τζέιμι για να έχει καβατζωμένη την αμοιβή της Σέρσει), είτε πως θα τον τσιγκέλωνε πισώπλατα το καστανό κοντοπούτανο.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 17:07

Δε μαμιέστε ,όσο και να σποϊλεριάζετε

ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ,ΛΑΙΜΑΙ
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 06 Μάιος 2019, 17:15

Δεν το βλεπετε πανω απο 5 φορες το καθε επεισοδιο.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 06 Μάιος 2019, 17:54

Οργισμένος έγραψε:Δεν το βλεπετε πανω απο 5 φορες το καθε επεισοδιο.


Δεν το έχω δει κι ούτε πρόκειται.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”