O NK βρηκε το δασκαλο του...
Γατακι ο ΝΚ
Game of Thrones
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
itteithe έγραψε:Τι έγινε; Άρχισε να μην μας αρέσει η καλύτερη σειρά όλων των εποχώνε;
Οχι απλα σας δουλευω .
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
itteithe
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 2348
- Τοποθεσία: Τρίπολη
Re: Game of Thrones
Οργισμένος έγραψε:Οχι απλα σας δουλευω .
Ίσως είναι και η μόνη δουλειά που κάνεις

0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω
Habemus filium
Habemus filium
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Α-Ν-Ε-Π-Α-Ν-Α-Λ-Η-Π-Τ-Η
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Οργισμένος έγραψε:O NK βρηκε το δασκαλο του...
Γατακι ο ΝΚ
Ζει,ζει
ο Νάιτκινγκ μάς ζει
μ' ομόνοια κι αγάπη
μας οδηγεί.
Δε θέλατε τον μόνο φιλειρηνιστή ,κομμουνιστή ηγέτη που μοίραζε ισότητα κι ευτυχία. Πάρτε τώρα απ' την ημίτρελη στάχτη και μπούρμπερη,γενοκτονία και πουτάνα όλα ..
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Game of Thrones
Στύγιος έγραψε:
Αι Νάιτκινγκ ο Δρακοφονιάς, μεγάλη η χάρη του
Εκτυπώνω, κορνιζάρω, και φτιάχνω εικονοστάσι!

ΝΚ να μας φυλάει απο αιμομίκτες, δολοφόνους παιδιών, παρανοϊκούς για εξουσία

0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Game of Thrones
O NK ειναι ο Βασιλης Λεβεντης του Γουεστερος. Σωστα τα ελεγε αλλα τα ζωα δεν τον πιστευαν.
0 .


