Ταινίες που μας άρεσαν

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό Spark » 03 Ιαν 2023, 15:13

Μας άρεσε η ταινία Three Thousand Years of Longing (2022)
Μια μοναχική Βρετανίδα ακαδημαϊκός αγοράζει στο παζάρι της Κωνσταντινούπολης ένα λυχνάρι. Προσπαθώντας να το καθαρίσει, ελευθερώνει από μέσα του ένα τζίνι το οποίο της προσφέρει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τρεις ευχές της. Οι «Χίλιες και μια νύχτες» εμπνέουν μία διασκεδαστική σπονδυλωτή φαντασία, η οποία σε κερδίζει με την παραμυθένια διάστασή της και τις διδακτικά σύγχρονες παραπομπές της.
https://voody-online.com/load/dramaa/29176-Three-Thousand-Years-of-Longing-2022.html

Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό nemo » 03 Ιαν 2023, 15:39

Spark έγραψε:Μας άρεσε η ταινία Three Thousand Years of Longing (2022)
Μια μοναχική Βρετανίδα ακαδημαϊκός αγοράζει στο παζάρι της Κωνσταντινούπολης ένα λυχνάρι. Προσπαθώντας να το καθαρίσει, ελευθερώνει από μέσα του ένα τζίνι το οποίο της προσφέρει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τρεις ευχές της. Οι «Χίλιες και μια νύχτες» εμπνέουν μία διασκεδαστική σπονδυλωτή φαντασία, η οποία σε κερδίζει με την παραμυθένια διάστασή της και τις διδακτικά σύγχρονες παραπομπές της.
https://voody-online.com/load/dramaa/29176-Three-Thousand-Years-of-Longing-2022.html

Εικόνα

ειναι μια απο τις ελαχιστες ταινιες που μου αρεσαν -σπανιζει να συμβει αυτο -στην αρχη ειπα οτι θα ειναι το γνωστο
παραμυθι αλλα το ξεκαθαρισε απο τις πρωτες συζητησεις ......ειπα και στο μπιζελι να την δει και δεν ξερω αν το εκανε
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό Spark » 03 Ιαν 2023, 16:26

nemo έγραψε:ειναι μια απο τις ελαχιστες ταινιες που μου αρεσαν -σπανιζει να συμβει αυτο -στην αρχη ειπα οτι θα ειναι το γνωστο
παραμυθι αλλα το ξεκαθαρισε απο τις πρωτες συζητησεις ......ειπα και στο μπιζελι να την δει και δεν ξερω αν το εκανε


Η ταινία είναι σοφιστικέ όμως,,
η πρωταγωνίστρια ήθελε να κάνει σεξ με το τζίνι διότι δεν μπορούσε να βρει άντρα με τεράστιο πέος, θα αρέσει η ιδέα σε γυναίκες μόνες και άγαμες που ονειρεύονται ιδανικό εραστή..
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό nemo » 03 Ιαν 2023, 16:36

Spark έγραψε:
nemo έγραψε:ειναι μια απο τις ελαχιστες ταινιες που μου αρεσαν -σπανιζει να συμβει αυτο -στην αρχη ειπα οτι θα ειναι το γνωστο
παραμυθι αλλα το ξεκαθαρισε απο τις πρωτες συζητησεις ......ειπα και στο μπιζελι να την δει και δεν ξερω αν το εκανε


Η ταινία είναι σοφιστικέ όμως,,
η πρωταγωνίστρια ήθελε να κάνει σεξ με το τζίνι διότι δεν μπορούσε να βρει άντρα με τεράστιο πέος, θα αρέσει η ιδέα σε γυναίκες μόνες και άγαμες που ονειρεύονται ιδανικό εραστή..

το τεραστιο πεος που το ειδες; εμενα αυτο που μου εβγαλε ηταν οτι δεν μπορεσε να βρει μια αδελφη ψυχη που λενε
και με το τζινι η συζητηση ηταν τοσο ευκολη για κεινη οσο και το σεξ φανταζομαι
παντως η ερμηνεια της κινει ολη την υποθεση
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό Spark » 03 Ιαν 2023, 20:53

nemo έγραψε:το τεραστιο πεος που το ειδες; εμενα αυτο που μου εβγαλε ηταν οτι δεν μπορεσε να βρει μια αδελφη ψυχη που λενε
και με το τζινι η συζητηση ηταν τοσο ευκολη για κεινη οσο και το σεξ φανταζομαι
παντως η ερμηνεια της κινει ολη την υποθεση


δεν είδα το τεράστιο πέος διότι το τζίνι είναι μαύρος και ο μαύρος την νύχτα δεν φαίνεται,,
όμως έχεις δίκιο η λευκή πρωταγωνίστρια θέλει να κάνει σεξ με έναν γιγαντόσωμο μαύρο επειδή αυτός που δεν είναι ούτε καν άνθρωπος είναι πνεύμα έχει αδερφή ψυχή :laugh1:

τώρα θυμήθηκα μια ωραία τηλεοπτική σειρά με τζίνι ωραία ξανθιά γυναίκα που την λιμπίζεται ένας αμερικάνος και την βάζει να του παίρνει πίπες (magic life)
https://voody-online.com/load/seir/18478-h_tz_ni_kai_to_tz_ni_i_dream_of_jeannie_1965_1970.html

Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό nemo » 03 Ιαν 2023, 21:25

Spark έγραψε:
nemo έγραψε:το τεραστιο πεος που το ειδες; εμενα αυτο που μου εβγαλε ηταν οτι δεν μπορεσε να βρει μια αδελφη ψυχη που λενε
και με το τζινι η συζητηση ηταν τοσο ευκολη για κεινη οσο και το σεξ φανταζομαι
παντως η ερμηνεια της κινει ολη την υποθεση


δεν είδα το τεράστιο πέος διότι το τζίνι είναι μαύρος και ο μαύρος την νύχτα δεν φαίνεται,,
όμως έχεις δίκιο η λευκή πρωταγωνίστρια θέλει να κάνει σεξ με έναν γιγαντόσωμο μαύρο επειδή αυτός που δεν είναι ούτε καν άνθρωπος είναι πνεύμα έχει αδερφή ψυχή :laugh1:

τώρα θυμήθηκα μια ωραία τηλεοπτική σειρά με τζίνι ωραία ξανθιά γυναίκα που την λιμπίζεται ένας αμερικάνος και την βάζει να του παίρνει πίπες (magic life)
https://voody-online.com/load/seir/18478-h_tz_ni_kai_to_tz_ni_i_dream_of_jeannie_1965_1970.html

Εικόνα

ρε γμτ μου τοσο δυσκολο σας φαινεται να βρεθει ο καταλληλος ανθρωπος ; τωρα θα σου πω κατι που μου ειπε
ενας καλος πωλητης που εγινε πλουσιος -για ολα υπαρχει ο καταλληλος αγοραστης
ειμαι και εγω δυσκολος αλλα εσυ με ξεπερνας σπαρκ :-/
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό Spark » 03 Ιαν 2023, 21:42

nemo έγραψε:ειμαι και εγω δυσκολος αλλα εσυ με ξεπερνας σπαρκ :-/


εσύ μπορεί να είσαι δύσκολος όμως εγώ είμαι ασυμβίβαστος και δεν κάνω ότι μου λένε,,
πήρα μαθήματα ζωής από ανθρώπους της γενιάς μου που έχουν φύγει..
και άλλη μια ταινία που μας άρεσε, ελληνική ταινία του 1979 Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F_%CE%91%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AF%CE%B2%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82

0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Ιαν 2023, 11:04

ακομη σκεφτομαι την σειρα και το τελος της σειρας εκεινο που με πειραξε ειναι οτι το τελος
που δεν ηταν πιο καλυτερο απο την αρχη και θα επρεπε γμτ μου να ειναι το βασικο μελημα των παραγωγων

ποτε μια ταινια ή σειρα δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει καλες ταινιες και σειρες που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι υπευθυνοι δεν σκεφτονται το τελος
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Spark
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3727
Τοποθεσία: space

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό Spark » 07 Ιαν 2023, 13:04

nemo έγραψε:ποτε μια ταινια ή σειρα δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει καλες ταινιες και σειρες που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι υπευθυνοι δεν σκεφτονται το τελος


ποτέ μια ανθρώπινη σχέση δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει σχέσεις που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι ανεύθυνοι δεν σκεφτονται το τελος

:hmmm
έτσι είναι και η ζωή, στην αρχή μιας σχέσης βλέπεις όμορφους ερωτευμένους ανθρώπους που έλκονται απο το πάθος
όπως σε μια σειρά-ταινία οι τηλεθεατές έλκονται από την καλή ιδέα κ τους ηθοποιούς,,
έπειτα φαίνεται πως μόνο η ιδέα δεν είναι αρκετή για να είναι η σειρά-ταινία καλή
και στην πορεία στερεύει η έμπνευση όπως και το πάθος, μοιραία η κατάληξη είναι κακή.

καλύτερες είναι οι ταινίες που βασίζονται σε σενάριο παρμένο από βιβλίο όπου ο συγγραφέας έχει επιδείξει την ικανότητα του,
όσες σειρές έχω δει με απογοητεύουν μετά από μερικά επεισόδια και θα έλεγα το ίδιο και για τις ανθρώπινες σχέσεις..
πάντα υπάρχει ο παράγοντας του καλού και του κακού, τίποτε δεν είναι μόνο καλό ή μόνο κακό.

εσύ όμως Νεμο σχολιάζεις εδώ και δεν βάζεις ταινία που σου άρεσε
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ταινίες που μας άρεσαν

Δημοσίευσηαπό nemo » 07 Ιαν 2023, 18:22

Spark έγραψε:
nemo έγραψε:ποτε μια ταινια ή σειρα δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει καλες ταινιες και σειρες που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι υπευθυνοι δεν σκεφτονται το τελος


ποτέ μια ανθρώπινη σχέση δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει σχέσεις που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι ανεύθυνοι δεν σκεφτονται το τελος

:hmmm
έτσι είναι και η ζωή, στην αρχή μιας σχέσης βλέπεις όμορφους ερωτευμένους ανθρώπους που έλκονται απο το πάθος
όπως σε μια σειρά-ταινία οι τηλεθεατές έλκονται από την καλή ιδέα κ τους ηθοποιούς,,
έπειτα φαίνεται πως μόνο η ιδέα δεν είναι αρκετή για να είναι η σειρά-ταινία καλή
και στην πορεία στερεύει η έμπνευση όπως και το πάθος, μοιραία η κατάληξη είναι κακή.

καλύτερες είναι οι ταινίες που βασίζονται σε σενάριο παρμένο από βιβλίο όπου ο συγγραφέας έχει επιδείξει την ικανότητα του,
όσες σειρές έχω δει με απογοητεύουν μετά από μερικά επεισόδια και θα έλεγα το ίδιο και για τις ανθρώπινες σχέσεις..
πάντα υπάρχει ο παράγοντας του καλού και του κακού, τίποτε δεν είναι μόνο καλό ή μόνο κακό.

εσύ όμως Νεμο σχολιάζεις εδώ και δεν βάζεις ταινία που σου άρεσε


σειρα κορεατικη ειναι το Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul (2022)
Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul
3.8 / 5
Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul (2022) on IMDb
8,3 / 10
1302
(Σύνολο επεισοδίων 16)
Ο Yoon Hyun-woo, ο οποίος ήταν πιστός σε μια οικογένεια ομίλου για μια δεκαετία, ενοχοποιείται για υπεξαίρεση. Δολοφονείται από τους εργοδότες του, για να βρεθεί στο σώμα του μικρότερου γιου της οικογένειας, του Jin Do-joon. Αποφασίζει να εκδικηθεί την οικογένεια και να αναλάβει τον όμιλο.

εσενα μαλλον δεν θα σου αρεσει αφου ειναι πολυ πολυ συνασθηματικη εμενα αυτο με προκαλεσε και μαλιστα εντονα
ο πρωταγωνιστης σκοτώνεται στην αρχη του τελευταιου επεισοδιου και μας δειχνει οτι ξαναγυρισε στο πρωταρχικο σωμα
και οτι τελικα προκειται για μετανοια αφου ο ιδιος προκαλεσε τον θανατο του -και αυτο δεν μου αρεσε επρεπε να ζησει
και να αναλαβει την εταιρια αφου αυτον τον σκοπο ειχε απο την αρχη '''' περιληπτικα και οτι καταλαβες καταλαβες

στην αρχη βλεπουμε καποιο μεγαλοστελεχος μιας μεγαλης εταιριας να εκτελειται και την ωρα που πεθαινει η ψυχη του
και οι αναμνησεις μεταφερονται στον νεότερο εγγονο του του ιδρυτη της εταιριας
αυτος γνωριζοντας το μελλον σωζει την ζωη του παππου του και εκμεταλλευομενος τις γνωσεις γινεται πλουσιος
αλλα εκεινο που θελει ειναι να αναλαβει την εταιρια και να μαθει ποιος εδωσε την εντολη της εκτελεσης του
ερμηνεια σκηνοθεσια και γμ και σε πολυ λιγες στιγμες παρατηρει καποιος μια κοιλια και η οποια ειναι φυσιολογικη
και στο τελος εκει που τα καταφερνει και θα χριστει διαδοχος του παππου του σκοτώνεται σε ατυχημα παλι με εντολη
της οικογενειας του και συγκεκριμενα του ξαδελφου του ......ε δεν μου αρεσε και εκανα μερες να το ξεπερασω

εφοσον το τελος ειναι το ιδιο με την αρχη -δεν αρεσει παει και τελειωσε ...γιατι δεν βλεπουμε ή δεν θελουμε τα εργα
να ειναι σαν την ζωη παρατηρουμε και μας αρεσει μια φαντασιωση αμα θελουμε δραμα εχουμε την ζωη μας
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”