Spark έγραψε:nemo έγραψε:ποτε μια ταινια ή σειρα δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει καλες ταινιες και σειρες που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι υπευθυνοι δεν σκεφτονται το τελος
ποτέ μια ανθρώπινη σχέση δεν ειναι καλη οταν η αρχη ειναι καλυτερη απο το τελος
και γμτ μου εχουμε δει σχέσεις που αρχιζουν καλα και στο τελος τα σκατωνουν
γιατι ακριβως οι ανεύθυνοι δεν σκεφτονται το τελος
έτσι είναι και η ζωή, στην αρχή μιας σχέσης βλέπεις όμορφους ερωτευμένους ανθρώπους που έλκονται απο το πάθος
όπως σε μια σειρά-ταινία οι τηλεθεατές έλκονται από την καλή ιδέα κ τους ηθοποιούς,,
έπειτα φαίνεται πως μόνο η ιδέα δεν είναι αρκετή για να είναι η σειρά-ταινία καλή
και στην πορεία στερεύει η έμπνευση όπως και το πάθος, μοιραία η κατάληξη είναι κακή.
καλύτερες είναι οι ταινίες που βασίζονται σε σενάριο παρμένο από βιβλίο όπου ο συγγραφέας έχει επιδείξει την ικανότητα του,
όσες σειρές έχω δει με απογοητεύουν μετά από μερικά επεισόδια και θα έλεγα το ίδιο και για τις ανθρώπινες σχέσεις..
πάντα υπάρχει ο παράγοντας του καλού και του κακού, τίποτε δεν είναι μόνο καλό ή μόνο κακό.
εσύ όμως Νεμο σχολιάζεις εδώ και δεν βάζεις ταινία που σου άρεσε
σειρα κορεατικη ειναι το Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul (2022)
Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul
3.8 / 5
Reborn Rich / Jaebeoljib Maknaeadeul (2022) on IMDb
8,3 / 10
1302
(Σύνολο επεισοδίων 16)
Ο Yoon Hyun-woo, ο οποίος ήταν πιστός σε μια οικογένεια ομίλου για μια δεκαετία, ενοχοποιείται για υπεξαίρεση. Δολοφονείται από τους εργοδότες του, για να βρεθεί στο σώμα του μικρότερου γιου της οικογένειας, του Jin Do-joon. Αποφασίζει να εκδικηθεί την οικογένεια και να αναλάβει τον όμιλο.
εσενα μαλλον δεν θα σου αρεσει αφου ειναι πολυ πολυ συνασθηματικη εμενα αυτο με προκαλεσε και μαλιστα εντονα
ο πρωταγωνιστης σκοτώνεται στην αρχη του τελευταιου επεισοδιου και μας δειχνει οτι ξαναγυρισε στο πρωταρχικο σωμα
και οτι τελικα προκειται για μετανοια αφου ο ιδιος προκαλεσε τον θανατο του -και αυτο δεν μου αρεσε επρεπε να ζησει
και να αναλαβει την εταιρια αφου αυτον τον σκοπο ειχε απο την αρχη '''' περιληπτικα και οτι καταλαβες καταλαβες
στην αρχη βλεπουμε καποιο μεγαλοστελεχος μιας μεγαλης εταιριας να εκτελειται και την ωρα που πεθαινει η ψυχη του
και οι αναμνησεις μεταφερονται στον νεότερο εγγονο του του ιδρυτη της εταιριας
αυτος γνωριζοντας το μελλον σωζει την ζωη του παππου του και εκμεταλλευομενος τις γνωσεις γινεται πλουσιος
αλλα εκεινο που θελει ειναι να αναλαβει την εταιρια και να μαθει ποιος εδωσε την εντολη της εκτελεσης του
ερμηνεια σκηνοθεσια και γμ και σε πολυ λιγες στιγμες παρατηρει καποιος μια κοιλια και η οποια ειναι φυσιολογικη
και στο τελος εκει που τα καταφερνει και θα χριστει διαδοχος του παππου του σκοτώνεται σε ατυχημα παλι με εντολη
της οικογενειας του και συγκεκριμενα του ξαδελφου του ......ε δεν μου αρεσε και εκανα μερες να το ξεπερασω
εφοσον το τελος ειναι το ιδιο με την αρχη -δεν αρεσει παει και τελειωσε ...γιατι δεν βλεπουμε ή δεν θελουμε τα εργα
να ειναι σαν την ζωη παρατηρουμε και μας αρεσει μια φαντασιωση αμα θελουμε δραμα εχουμε την ζωη μας