Λόγω τιμής

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 00:28

Για να μη νομίζετε ότι σας λέω μαλακίες .... χαμός.


Εν τω μεταξύ την ίδια μέρα που δείχνει το βίντεο είχαμε πάει κι εμείς.
:laugh1:
0 .

Άβαταρ μέλους
mixaliss
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 462

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό mixaliss » 30 Ιούλ 2019, 00:34

Παλιά παίζαν live ρεμπέτικα. Τώρα είδα ηχεία και DJ.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 00:37

mixaliss έγραψε:Παλιά παίζαν live ρεμπέτικα. Τώρα είδα ηχεία και DJ.


Έχει ΑΠ'ΟΛΑ.
Σε κάθε γωνιά κάθε πολιτιστικός σύλλογος (μαζεύουν λεφτά για το καρναβάλι) στήνει το δικό του πάρτυ. Όπου γουστάρεις πας.
Έχει από παραδοσιακά μέχρι ό,τι μπορείς να φανταστείς.
Παιδιά είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Α.
Μια φορά στη ζωή σας πρέπει σίγουρα να πάτε.
Κάθε αρχές σεπτέμβρη γίνεται.
0 .

Άβαταρ μέλους
mixaliss
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 462

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό mixaliss » 30 Ιούλ 2019, 00:40

Ξέρω μπιζέλι ήμουν φοιτητής στην Ξάνθη. Είναι όντως ωραία, πολύ καλύτερα από το καρναβάλι. Απλά αν ήσουν κακός φοιτητής όπως εγώ και χρωστούσες πολλά μαθήματα το Σεπτέμβρη, δεν μπορούσες να απολαύσεις τις γιορτές όπως θα ήθελες.
1 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 00:46

mixaliss έγραψε:Ξέρω μπιζέλι ήμουν φοιτητής στην Ξάνθη. Είναι όντως ωραία, πολύ καλύτερα από το καρναβάλι. Απλά αν ήσουν κακός φοιτητής όπως εγώ και χρωστούσες πολλά μαθήματα το Σεπτέμβρη, δεν μπορούσες να απολαύσεις τις γιορτές όπως θα ήθελες.


Πω πω ρε φίλε σοβαρά;... Τι τυχερός που ήσουν.
Είμαι ερωτευμένη με την Ξάνθη.
Έχω περάσει καταπληκτικά όσες φορές έχω πάει.
Πανέμορφη και πολύ ζωντανή πόλη.
0 .

Άβαταρ μέλους
mixaliss
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 462

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό mixaliss » 30 Ιούλ 2019, 00:54

Κοίτα, τότε δε μου άρεσε. Υπήρχε η σύγκριση με τη φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τώρα που το βλέπω από απόσταση νομίζω ήταν σχετικά καλά. Ζωντανή πάντως ήταν ναι. Δεν υπήρχε νέκρα που συναντάς σε άλλες πόλεις. Και τώρα που πέρασα πριν από καμιά διετία την είδα αρκετά βελτιωμένη.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 00:57

mixaliss έγραψε:Κοίτα, τότε δε μου άρεσε. Υπήρχε η σύγκριση με τη φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τώρα που το βλέπω από απόσταση νομίζω ήταν σχετικά καλά. Ζωντανή πάντως ήταν ναι. Δεν υπήρχε νέκρα που συναντάς σε άλλες πόλεις. Και τώρα που πέρασα πριν από καμιά διετία την είδα αρκετά βελτιωμένη.


Ε εντάξει άμα την συγκρίνεις με Θεσ/νίκη ... αλλά και πάλι εγώ που μεγάλωσα και σπούδασα Θεσνίκη θα προτιμούσα με χίλια την Ξάνθη.
Δεν πειράζει την επισκέπτομαι έστω και ως τουρίστρια!!!
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Ιούλ 2019, 01:10

mixaliss έγραψε:Αυτό που έβλεπα ευχάριστα μικρός είναι οι " Μεν και οι δεν" , αλλά και αργότερα αυτό με τον Καθηγητή Καντακουζηνό.

"Μεν και οι δεν" ήταν γαμάτο (μέχρι την 2η φορά που το έβλεπες, την 15η καταντησε αηδία). Ο Καντακουζηνός είχε αρκετές καλές στιγμές, αλλά σε πολλές φάσεις κούραζε.

Το "Ρετιρέ" αν και γελοίο από πολλές απόψεις, αποτύπωνε αρκετά ρεαλιστικά την νεοελληνική κοινωνία της εποχής.

Τέρμα αραβίλα (χωρίς παρεξήγηση αν μας διαβάζει κανείς Άραψ). Ήταν σαν ερχόταν απο τα 70ς, η cult Ελλάδα που πέθαινε απροσάρμοστη στον σύγχρονο κόσμο.

mixaliss έγραψε:"Aπαράδεκτοι@ και "Aυθαίρετοι" επίσης ήταν καλές σειρές.

Δυνατές σειρές, επιπέδου αγγλοσαξωνικών παραγωγών. Πολιτιστική επανάσταση και προσαρμογή στον σύγχρονο κόσμο με ΠΑΣΟΚ :giggle02:
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 30 Ιούλ 2019, 01:12

mixaliss έγραψε:Κοίτα, τότε δε μου άρεσε. Υπήρχε η σύγκριση με τη φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τώρα που το βλέπω από απόσταση νομίζω ήταν σχετικά καλά. Ζωντανή πάντως ήταν ναι. Δεν υπήρχε νέκρα που συναντάς σε άλλες πόλεις. Και τώρα που πέρασα πριν από καμιά διετία την είδα αρκετά βελτιωμένη.

Πολύ ψωλαρία όμως.

Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Λόγω τιμής

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Ιούλ 2019, 01:17

Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.

:yesyes:
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”