Εν τω μεταξύ την ίδια μέρα που δείχνει το βίντεο είχαμε πάει κι εμείς.
.gif)

.gif)


mixaliss έγραψε:Παλιά παίζαν live ρεμπέτικα. Τώρα είδα ηχεία και DJ.


mixaliss έγραψε:Ξέρω μπιζέλι ήμουν φοιτητής στην Ξάνθη. Είναι όντως ωραία, πολύ καλύτερα από το καρναβάλι. Απλά αν ήσουν κακός φοιτητής όπως εγώ και χρωστούσες πολλά μαθήματα το Σεπτέμβρη, δεν μπορούσες να απολαύσεις τις γιορτές όπως θα ήθελες.


mixaliss έγραψε:Κοίτα, τότε δε μου άρεσε. Υπήρχε η σύγκριση με τη φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τώρα που το βλέπω από απόσταση νομίζω ήταν σχετικά καλά. Ζωντανή πάντως ήταν ναι. Δεν υπήρχε νέκρα που συναντάς σε άλλες πόλεις. Και τώρα που πέρασα πριν από καμιά διετία την είδα αρκετά βελτιωμένη.

mixaliss έγραψε:Αυτό που έβλεπα ευχάριστα μικρός είναι οι " Μεν και οι δεν" , αλλά και αργότερα αυτό με τον Καθηγητή Καντακουζηνό.
Το "Ρετιρέ" αν και γελοίο από πολλές απόψεις, αποτύπωνε αρκετά ρεαλιστικά την νεοελληνική κοινωνία της εποχής.
mixaliss έγραψε:"Aπαράδεκτοι@ και "Aυθαίρετοι" επίσης ήταν καλές σειρές.


mixaliss έγραψε:Κοίτα, τότε δε μου άρεσε. Υπήρχε η σύγκριση με τη φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Τώρα που το βλέπω από απόσταση νομίζω ήταν σχετικά καλά. Ζωντανή πάντως ήταν ναι. Δεν υπήρχε νέκρα που συναντάς σε άλλες πόλεις. Και τώρα που πέρασα πριν από καμιά διετία την είδα αρκετά βελτιωμένη.

Προέλλην έγραψε:Γενικά πάντως, η Ξάνθη έχει τον αέρα Δήμου μεγάλης πόλης, Θεσνίκης ή Αθήνας, διαφέρει απο άλλες μικρές πόλεις.
