bizeli έγραψε:pluton έγραψε:Ναι πολύ ωραίο, μετριοπαθές και ευγενικό κείμενο.
Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.
Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.
Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.
Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.
Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα
Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια
Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.
Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.
Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.
Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.
Προσεγγίζεις το θέμα λίγο οπαδικά όμως και νομίζω χάνεις την ουσία.
Ως προς το Α η τοποθέτηση είναι τοποθέτηση πλαίσιο, το τρίπτυχο είναι υπαρξιακή προϋπόθεση, αυτή προσπαθούν όλοι να πλήξουν εξωτερικοί η εσωτερικοί εχθροί.
Το Β όχι οπαδικη προσέγγιση. Ας την πούμε αμυντική προσέγγιση. Δεν μπορεί οι λίγοι να βρίσκονται επί δεκαετίες με εφ όπλου λόγχη να σε προσβάλουν και εσύ με δύο εκπομπές στην τηλεόραση να θεωρήσει οπαδός...
Ο απέναντι που βρίσκεται σε διαρκή επίθεση τι είναι;
Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επί δεκαετίες από το ξαναγραψιμο της ιστορίας σε σημείο που ο Φαλμεράιερ να θεωρείται φιλέλλην μέχρι την καταστροφή με βαριοπουλες των πολιτιστικών σου μνημείων.
Και βέβαια δεν αναφέρω τα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιούνται, τα οποία δεν είναι μόνο κινηματογραφικές ταινίες, είναι τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, τρομοκρατία στην διοίκηση, την οικονομία, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση παντού, τι να πρώτο αναφέρω, το κάψιμο σημαιών; Την βεβήλωση προσκυνηματικων τόπων τι να αναφέρω;
Πες μου σε παρακαλώ τι είναι αυτό;
4el16b.jpg
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ-ΑΘΗΝΑ-1280x720.jpg
Μας προσβάλουν κάθε στιγμή, θα μπορούσαν τα θρασιμια να κάνουν κάτι τέτοιο στο μαυσωλείο του Λένιν;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».