Survivor
-
Διάδοχος
- Danchō

- Δημοσιεύσεις: 13240
Re: Survivor
Μπες στο γιουπόρν αν θες γκομενάκια, όχι ριάλιτιζ.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Survivor
ρε δες καμιά τσόντα καλύτερα να συνέρθεις και που είσαι μην μάθω οτι πας μεταξουργείο τίποτις 

0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
-
Freisinniger
- Maître des anions

- Δημοσιεύσεις: 10961
- Τοποθεσία: Αμέρικα
Re: Survivor
πάντως Γερμανία γ### κάποιος πιο εύκολα από Ελλάδα, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη πειθώ οι γυναίκες εδώ
οι χειρότερες από όλες είναι οι πολωνέζες, κρίμα και τους είχα σε καλή εκτίμηση, χάλια γλώσσα και άνθρωποι. Επίσης η νοοτροπία είναι εντελώς για τον π### ακόμη και αν μερικοί από αυτούς έχουν μεγαλώσει Γερμανία.
οι χειρότερες από όλες είναι οι πολωνέζες, κρίμα και τους είχα σε καλή εκτίμηση, χάλια γλώσσα και άνθρωποι. Επίσης η νοοτροπία είναι εντελώς για τον π### ακόμη και αν μερικοί από αυτούς έχουν μεγαλώσει Γερμανία.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an.

-
Διάδοχος
- Danchō

- Δημοσιεύσεις: 13240
Re: Survivor
Λαχουρένιος έγραψε:Πω ρε μλκες, σας εχει κανει η Γερμανια τελειως κρυοκωλους
Toυναντίον, εδώ το RTL ας πούμε έχει ρηάλιτι Αδάμ και Έβα όπου βλέπεις τον Σπαλιάρα και αυτήν που ζαχαρώνεις με τα βυζιά απέξω. Αλλά αυτό είναι τρας TV. Ο μη-επιδοματάκιας (ο Γερμανός μη-chav ας πούμε) δεν βλέπει ποτέ RTL. Σίγουρα, οι επιδοματάκηδες είναι μια κρίσιμη μάζα, μερικά εκατομμύρια, αλλά όχι ικανή για να χαρακτηρίσουν την κοινωνία.
Αυτό που βλέπω στην Ελλάδα είναι ότι έχει μόνο RTL και το 90% του πληθυσμού, απο 80ρηδες μέχρι 10χρονα, να ξέρουν τα πάντα για το τάδε ξαναζεσταμένο φαϊ καλτ ρηάλιτι. Σε όλα τα μήντια αναφορές και μπανεράκια τι έκανε και τι έκλασε ο κάθε πουθενάς, κλπ.
Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Survivor
Διάδοχος Θεότροπος έγραψε:Toυναντίον, εδώ το RTL ας πούμε έχει ρηάλιτι Αδάμ και Έβα όπου βλέπεις τον Σπαλιάρα και αυτήν που ζαχαρώνεις με τα βυζιά απέξω. Αλλά αυτό είναι τρας TV. Ο μη-επιδοματάκιας (ο Γερμανός μη-chav ας πούμε) δεν βλέπει ποτέ RTL. Σίγουρα, οι επιδοματάκηδες είναι μια κρίσιμη μάζα, μερικά εκατομμύρια, αλλά όχι ικανή για να χαρακτηρίσουν την κοινωνία.
Αυτό που βλέπω στην Ελλάδα είναι ότι έχει μόνο RTL και το 90% του πληθυσμού, απο 80ρηδες μέχρι 10χρονα, να ξέρουν τα πάντα για το τάδε ξαναζεσταμένο φαϊ καλτ ρηάλιτι. Σε όλα τα μήντια αναφορές και μπανεράκια τι έκανε και τι έκλασε ο κάθε πουθενάς, κλπ.
Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.
Φιλε, αυτη ειναι μια ξενη παραγωγη, που εχει προβληθει σε δεκαδες χωρες του κοσμου, αναμεσα τους και οι περισσοτερες δυτικοευρωπαικες.
Για να επιβιωνει τοσα χρονια, ή δεν την βλεπουν μονο τσαβ, ή οι τσαβ ειναι μεγαλο ποσοστο του ευρωπαικου πληθυσμου.
Η παιδεια δεν παει αναλογα με τη μορφωση ή το βιοτικο επιπεδο. Τα μπουζουκια απο ποιους γεμιζουν νομιζεις? Απο μπουρναζιωτες μονο? Τα κουτσομπολιστικα δεν τα βλεπουν μονο οι κυριες απο το Περιστερι αλλα και εκεινες της Εκαλης.
Το ποιντ μου ειναι οτι ναι το survivor ειναι θεαμα χαμηλου επιπεδου, αλλα δεν σημαινει οτι το χαμηλο επιπεδο υπαρχει μονο σε εξαθλιωμενους. Προσωπικα ειναι σχεδον το μονο πραγμα σχεδον που βλεπω στην τιβι BTW.
Tελος, το τρας στην ελ. τηλεοραση αυξηθηκε δραματικα απο τις αρχες της δεκαετιας του '00, δλδ τον καιρο της πασοκαρας που δεναμε τα σκυλια με τα λουκανικα κλπ. Τοτε αρχισε η Στεφανιδου τις εκπομπες της και απεκτησε καθε καναλι απο ενα πρωιναδικο.
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Survivor
Metranion έγραψε:πάντως Γερμανία γ### κάποιος πιο εύκολα από Ελλάδα, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη πειθώ οι γυναίκες εδώ
οι χειρότερες από όλες είναι οι πολωνέζες, κρίμα και τους είχα σε καλή εκτίμηση, χάλια γλώσσα και άνθρωποι. Επίσης η νοοτροπία είναι εντελώς για τον π### ακόμη και αν μερικοί από αυτούς έχουν μεγαλώσει Γερμανία.
Οι ελληνιδες εχουν χαμηλο vfm, πολυ κοπο για να τις γαμησεις σε σχεση με την εμφανιση τους.
Και η τελευταια μπαζοπατατα θελει ραντεβου, κερασματα κλπ.
0 .
-
Adminović
- Sloboda Narodu

- Δημοσιεύσεις: 15443
- Τοποθεσία: F.R. Liberland
Re: Survivor
Διάδοχος Θεότροπος έγραψε:Κατάντια. Βέβαια έτσι είναι η οικονομική υπανάπτυξη, σε λίγο καιρό θα γίνουμε Μεξικό φάση.
Αυτό το σε λίγο καιρό, μου άρεσε.
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.

-
Στύγιος
Re: Survivor
Τελεία αποβλάκωση, αϊ σιχτίρ με τη μλκία
,ευτυχώς θα πάρω κάποιους απ' τους μαθητές σε 4ήμερη εκπαιδευτική, να τους επαναφέρω στο δρόμο της αρετής 
,ευτυχώς θα πάρω κάποιους απ' τους μαθητές σε 4ήμερη εκπαιδευτική, να τους επαναφέρω στο δρόμο της αρετής 
0 .
-
Διάδοχος
- Danchō

- Δημοσιεύσεις: 13240
Re: Survivor
E ρε Τζούτσε που θέλετε...
0 .
«Και η κουτσή Μαρία είναι εθνικιστές. Δηλαδή σε αυτό το επίπεδο; Εμείς είμαστε όλος ο πλανήτης!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»
«Εμείς· οι Aλεξανδρείς, οι Aντιοχείς, οι Σελευκείς, κ’ οι πολυάριθμοι επίλοιποι Έλληνες Aιγύπτου και Συρίας, κ’ οι εν Μηδία, κ’ οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι. Με τες εκτεταμένες επικράτειες, με την ποικίλη δράσι των στοχαστικών προσαρμογών. Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά ώς μέσα στην Βακτριανή την πήγαμεν, ώς τους Ινδούς. Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!»