Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 02:42

Freisinniger έγραψε:σκυλιά, κότες, ποντίκια, ίσως και φίδια

Δε νομίζω ότι είναι θέμα φύλου.
Είναι θέμα εξοικείωσης.
Άμα δεν έχεις έρθει ποτέ σε επαφή με ζώα λογικό είναι να σου φαίνονται εξωγήινοι.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 02:50

Ε κάνεις λάθος, η συγκεκριμένη ήταν και όχι μόνο αυτή γενικά εξοικειωμένες υπάρχουν το θέμα είναι και να σου αρέσει.

Σε επαφή έρχεται ο κάθε άνθρωπος, αλλά αν δεν αγαπάς τα ζωάκια λογικό είναι να τα φοβάσαι.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 03:27

άσχετο ποια ήταν η πιο φρικτή ταινία που έχεις δει ποτέ;
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 03:37

Freisinniger έγραψε:άσχετο ποια ήταν η πιο φρικτή ταινία που έχεις δει ποτέ;


Φρικτή από άποψη ανωμαλίας ή τρομάρας;
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 03:38

τι εννοείς από ανωμαλίας; Αυτά δεν ανήκουν στα θρίλερ

εννοείται τρομάρας, αίματα, φρίκη
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 03:53

Freisinniger έγραψε:τι εννοείς από ανωμαλίας; Αυτά δεν ανήκουν στα θρίλερ

εννοείται τρομάρας, αίματα, φρίκη


Από ανωμαλίας θα σου έλεγα την σαρανταποδαρούσα.
Από τρομάρας τον Εξορκιστή.
Προσωπική άποψη έτσι;

Τα αίματα και τα ξεκοιλιάσματα δε με φοβίζουν.
Αυτά που έχουν δαίμονες, εξορκισμούς και τέτοια μου προκαλούν μια φρίκη.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 03:55

ε ναι γιατί είσαι ορθόδοξη και σου έχουν περάσει τέτοιες ιδέες, ίσως τώρα που μου το θυμίζεις ένας λόγος που τα έκοψα είναι και η θρησκεία.

Από ανωμαλίας θα σου έλεγα την σαρανταποδαρούσα.


εννοείς αυτή την ταινία που έτρωγε ο ένας τα κόπρανα που άλλου;

Δεν την έχω δει ποτέ μου και ούτε πρόκειται
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 04:20

Freisinniger έγραψε:ε ναι γιατί είσαι ορθόδοξη

Ναι κυρίως γι' αυτό





Freisinniger έγραψε:εννοείς αυτή την ταινία που έτρωγε ο ένας τα κόπρανα που άλλου;

Την ταινία αυτή την πέτυχα σε ζάπινγκ σε ένα μικρό ταπεινό κανάλι του κώλου εδώ που μένω το οποίο δε βλέπω ΠΟΤΕ.
Την ταινία ούτε που την είχα ξανακούσει.
Δεν ξέρω τι με οδήγησε εκείνο το μοιραίο βράδυ και έμεινα σε εκείνο το κανάλι. Ήθελα να δω κάτι στο χαλαρό για να με πάρει ο ύπνος. Εργάσιμη μέρα κιόλας. Την επόμενη δούλευα.
Που λες καθώς προχωρούσε η υπόθεση και έδειχνε όλα αυτά τα διαστροφικά σκεφτόμουν "τι είναι αυτό που βλέπω ρε μλκ;"
Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Και φυσικά όχι μόνο δεν κοιμήθηκα, που αυτός ήταν ο αρχικός σκοπός, αλλά την είδα και μέχρι το τέλος.
Όταν ξύπνησα την επόμενη το πρωί ομολογώ ότι αισθανόμουν ένα πολύ περίεργο συναίσθημα εξαιτίας της ταινίας.


Freisinniger έγραψε:Δεν την έχω δει ποτέ μου και ούτε πρόκειται

Έχω δει και το 1 και το 2 και το 3 για να δω πόσο πιο διαστροφική μπορεί να γίνει.
Καλά το 3 είναι σχεδόν κωμωδία.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 17 Ιουν 2017, 04:27

Την ταινία αυτή την πέτυχα σε ζάπινγκ σε ένα μικρό ταπεινό κανάλι του κώλου εδώ που μένω το οποίο δε βλέπω ΠΟΤΕ.
Την ταινία ούτε που την είχα ξανακούσει.
Δεν ξέρω τι με οδήγησε εκείνο το μοιραίο βράδυ και έμεινα σε εκείνο το κανάλι. Ήθελα να δω κάτι στο χαλαρό για να με πάρει ο ύπνος. Εργάσιμη μέρα κιόλας. Την επόμενη δούλευα.
Που λες καθώς προχωρούσε η υπόθεση και έδειχνε όλα αυτά τα διαστροφικά σκεφτόμουν "τι είναι αυτό που βλέπω ρε μλκ;"
Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Και φυσικά όχι μόνο δεν κοιμήθηκα, που αυτός ήταν ο αρχικός σκοπός, αλλά την είδα και μέχρι το τέλος.
Όταν ξύπνησα την επόμενη το πρωί ομολογώ ότι αισθανόμουν ένα πολύ περίεργο συναίσθημα εξαιτίας της ταινίας.


:bad: :bad:



Έχω δει και το 1 και το 2 και το 3 για να δω πόσο πιο διαστροφική μπορεί να γίνει.
Καλά το 3 είναι σχεδόν κωμωδία.


έχουν βγάλει και 3

εμετίλα σκέτη η κατάσταση :nono:
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό bizeli » 17 Ιουν 2017, 04:33

Freisinniger έγραψε:έχουν βγάλει και 3

εμετίλα σκέτη η κατάσταση :nono:


Ρε άμα κάνεις την αρχή με το πρώτο μετά θες να δεις και τα άλλα καθαρά από περιέργεια για να δεις ως πού φτάνει η ανθρώπινη διαστροφή.
Εννοείται ότι δεν τρως τίποτα εκείνη την ώρα.
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”