Game of Thrones
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..
0 .
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Το 5ο επεισοδιο ηταν ωμα ρεαλιστικο.
Περιεγραψε με καθε φρικιαστικη λεπτομερεια το τερας της εξουσιας , της εκδικησης και του ολοκληρωτισμου.
Η Ντανυ σκοτωσε το κοριτσακι μεσα της και διελυσε εν ριπη οθφαλμου τον χαρτινο πυργο της Κιρκης. Παουερ ιζ παουερ.
Κατεκαψε το βρωμικο καο διεφθαρμενο Κινγκσλαντονγκ και μαζι με αυτο σχεδον ολους τους εχθρους της. Θα αφανισει και τον χαλβα την Δευτερα αλλα θα παυθει δυστυχως απο την φονισσα
Περιεγραψε με καθε φρικιαστικη λεπτομερεια το τερας της εξουσιας , της εκδικησης και του ολοκληρωτισμου.
Η Ντανυ σκοτωσε το κοριτσακι μεσα της και διελυσε εν ριπη οθφαλμου τον χαρτινο πυργο της Κιρκης. Παουερ ιζ παουερ.
Κατεκαψε το βρωμικο καο διεφθαρμενο Κινγκσλαντονγκ και μαζι με αυτο σχεδον ολους τους εχθρους της. Θα αφανισει και τον χαλβα την Δευτερα αλλα θα παυθει δυστυχως απο την φονισσα
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Στύγιος έγραψε:Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..
Χα χα μια χαρουλα στηνεσαι και βλεπεις την υπερσειρα .
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Οργισμένος έγραψε:Στύγιος έγραψε:Το γαμήσανε κάψανε και ψόφησε οι σεναριοτέτοιοι, προεξάρχοντος του τριμάλακα Μάρτιν. Είπαμε ρε παιδιά ,κακό πράγμα να μην έχεις έμπνευση και να παθαίνεις συγγραφικό κοκομπλόκο ,αλλά μην κάνεις πασαλείμματα και " να κάνω ένα φρεσκάρισμα να πάρω και λίγο τα σοβατοπιά να το νοικιάσουμε"..
Χα χα μια χαρουλα στηνεσαι και βλεπεις την υπερσειρα .
Περιμένω να τελειώσει το μαρτύριο
,σαν το LOST ένα πράμα ,να μας ξανακαβουρδίσει πάλι τον εγκέφαλο..
0 .
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα.
Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα.![]()
Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Οργισμένος έγραψε:Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα.![]()
Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.
Συνελόντι ειπείν : οι θεατές πήραμε 8 χρόνια τώρα τις παπαριές των συντελεστών σε συσκευασία δώρου και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
0 .
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Οργισμένος έγραψε:Στύγιος έγραψε:Μλκ Όργι έχω πάθει κι εγώ κοκομπλόκο από ποικίλους απρόβλεπτους παράγοντες κάποιες φορές στην τάξη ( όσο κι αν ήμουν έτοιμος) αλλά πάντα μέχρι το τέλος της ώρας το έσωζα.![]()
Αυτοί οι μαλάκες είχαν 2 χρόνια να προετοιμαστούν και μας παρουσίασαν ...ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ;
Το συντηρητικο μυαλο σου αρνειται να δεχθει το προοδευτορεαλισμο της σειρας.
Προσεξε γιατι η Διηανειρα κατεκαψε τον φαλακρο λαικιστη.
Aρκίδια ΌΡΓΙ

0 .
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Όργι ,να πάθεις στερητικό ρε μλκ εκεί στις τούνδρες της Σουηδίας , να θυμάσαι Ναιτγουάτς και να τρέμει το ΔΥ ποπουδάκι σου 

0 .