Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 17 Απρ 2019, 16:05

Μαλακιουλα το πρωτο επεισοδιο.

Ο ΔΘ θελει περμα μπαν. Ειναι γνωστη αυτη η θεωρια αλλα δεν χρειαζεται να μας την θυμιζει :s_no

ΥΓ Δεν ηξερα οτι ειναι ΓΚοΤ νερντ ο μαν.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 17 Απρ 2019, 16:19

Aκολουθούν ΣΠΟΪΛΕΡ:

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Στο επόμενο επεισόδιο οι δράκοι γίνονται μητροκτόνοι και τρώνε την Καλίσι και στο μεθεπόμενο ο Τζον "πνίγει" τον πόνο του "κουτουπώνοντας" τη Σέρσεϊ ..


ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Πλάκα κάνω ρε :P :P
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 17 Απρ 2019, 16:25

Ηταν πιστευτα τα σποιλερ παντως :D
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 17 Απρ 2019, 16:41

ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΣΠΟΪΛΕΡ ΚΑΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ :s_cool

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 18 Απρ 2019, 01:25

Εικόνα

Εικόνα
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 18 Απρ 2019, 02:01

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΡΕΛΑ !! ΜΕΣΑ!! :enamorado: :enamorado:
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 22 Απρ 2019, 12:13

Συντονιζόμαστε άπαντες , για να δούμε τι θα δούμε. :s_cool

https://tainiesonlinetv.com/episodes/ga ... rones-8x2/
1 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 22 Απρ 2019, 14:00

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εικόνα
1 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 22 Απρ 2019, 14:09

Δεν το είδα ρε μλκ κι εσύ ΑΚΟΜΑ :s_mad , δε μ' αφήσανε σε ησυχία :(
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 22 Απρ 2019, 14:13

Είναι no context spoilers :D

Δεν θα σου χαλάσει το επεισόδιο, don't worry.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”