Ορθόδοξη τηλεοραση

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Απρ 2022, 21:45

pluton έγραψε:Ως προς το Α η τοποθέτηση είναι τοποθέτηση πλαίσιο, το τρίπτυχο είναι υπαρξιακή προϋπόθεση, αυτή προσπαθούν όλοι να πλήξουν εξωτερικοί η εσωτερικοί εχθροί.

Το Β όχι οπαδικη προσέγγιση. Ας την πούμε αμυντική προσέγγιση. Δεν μπορεί οι λίγοι να βρίσκονται επί δεκαετίες με εφ όπλου λόγχη να σε προσβάλουν και εσύ με δύο εκπομπές στην τηλεόραση να θεωρήσει οπαδός...


Κανονικά τέτοιου είδους "ζιζάνια" δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν. Με την αμυντική στάση που κρατάς είναι σαν να παραδέχεσαι ότι η θρησκεία και όλα αυτά τα υψηλά ιδανικά στα οποία πιστεύεις δεν έχουν γερά θεμέλια και οτιδήποτε μπορεί να τα κλονίσει.
Αισθάνεσαι ότι ο χριστιανισμός θα έπρεπε να φοβάται κάτι; Και μάλιστα εσείς που είστε οι πολλοί φοβάστε τους λίγους; Και μάλιστα για μια θρησκεία που είναι η επίσημη θρησκεία του κράτους; Για μια θρησκεία που είναι κράτος εν κράτει;
Έχεις τόσα αβαντάζ και πάλι δείχνεις τέτοια αγωνία;
Άλλωστε οι πατέρες της εκκλησίας ισχυρίζονται ότι "Όποιος πιστεύει στον Θεό, δεν φοβάται τίποτα".
Εσύ δείχνεις αντίθετη εικόνα. Εικόνα πανικού θα έλεγα. Άντε αγανάκτησης ... αν όχι πανικού.



pluton έγραψε:Ο απέναντι που βρίσκεται σε διαρκή επίθεση τι είναι;

Μπορεί και ο απέναντι να αισθάνεται "επίθεση" ή καταπίεση από σένα. Όταν η εκκλησία χειραφετεί, επεμβαίνει, ρυθμίζει και επηρεάζει την οργάνωση της κοινωνίας.

Απέναντι ... ωραία άποψη έχεις για τον συνάνθρωπό σου.

Και μετά μου λες ότι δεν το βλέπεις οπαδικά.



pluton έγραψε:Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επί δεκαετίες από το ξαναγραψιμο της ιστορίας σε σημείο που ο Φαλμεράιερ να θεωρείται φιλέλλην μέχρι την καταστροφή με βαριοπουλες των πολιτιστικών σου μνημείων.


Τον Θεοδόσιο βέβαια που έκανε τα ίδια τον κάνατε "Μέγα". :laugh1:
Αλλά αυτό θα γούσταρες κι εσύ. Οτιδήποτε "απειλεί" τον χριστιανισμό να εξαφανίζεται.
Όχι ειρηνική εξάπλωση του χριστιανισμού αλλά επιβολή. Και έχετε προϊστορία σε αυτό.
Και αυτό που οραματίζεσαι το αποδεικνύει το παρακάτω που γράφεις.


pluton έγραψε:Και βέβαια δεν αναφέρω τα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιούνται, τα οποία δεν είναι μόνο κινηματογραφικές ταινίες, είναι τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, τρομοκρατία στην διοίκηση, την οικονομία, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση παντού, τι να πρώτο αναφέρω, το κάψιμο σημαιών; Την βεβήλωση προσκυνηματικων τόπων τι να αναφέρω;


Κινηματογραφικές ταινίες, τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, πολιτισμός, εκπαίδευση ... Δλδ δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις;
Όλα αυτά πρέπει να είναι ελεγχόμενα; Και αν ναι από ποιον και σε ποια κατεύθυνση;

Επίσης, λάβε υπόψη σου ότι στα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιείς κι εσύ κυκλοφορούν πολλά fake news που σας κάνουν τρελή πλύση εγκεφάλου από κάτι πειραγμένους συνωμοσιολόγους.




pluton έγραψε: Πες μου σε παρακαλώ τι είναι αυτό;


4el16b.jpg

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ-ΑΘΗΝΑ-1280x720.jpg


Μας προσβάλουν κάθε στιγμή, θα μπορούσαν τα θρασιμια να κάνουν κάτι τέτοιο στο μαυσωλείο του Λένιν;


Κάψιμο σημαίας, βεβήλωση ιερών χώρων, πολιτιστικών μνημείων, καραγκιοζιλίκια από παρτσακλά στις παρελάσεις, βανδαλισμοί δημόσιας περιουσίας και άλλα συναφή είναι προσβολή για όλους τους ανθρώπους.
Όχι μόνο για σας.
1 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Απρ 2022, 22:00

pluton έγραψε:Θα περίμενα να καταλάβεις ότι δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για μια σειρά κρίνοντας την χωρίς να την έχουμε δει.


Μα δε θες να κρίνουμε τη σκηνοθεσία αλλά να μπούμε στον ίσιο δρόμο επειδή θα δούμε τη σειρά.
Εγώ δεν αμφιβάλλω ότι πρόκειται για μια εξαιρετική τηλεοπτική δουλειά.
Κατά τα άλλα ξέρω για τον Παίσιο. Δεν πρόκειται να μου αλλάξει τη γνώμη μια σειρά.

pluton έγραψε: Φυσικά στα μεζεα μου αν την δει η όχι ένας που την θρησκεία την θεωρεί το όπιο του λαού, για πατρίδα του έχει την ΕΣΣΔ και για οικογένεια το σύμφωνο συμβίωσης.


Δεν δείχνεις στα μεζέα σου όμως... Όλο τρώγεσαι με τα ρούχα σου.



pluton έγραψε:Τώρα για τα άλλα, τόσα ξέρεις για τον κόσμο που θρησκευεται τόσα λες, για αυτό και χειροκροτεί ο Λαχουρενιος, κολιός και κολιός από το ίδιο βαρέλι.


Ναι αλίμονο. Κλασική απάντηση.
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 30 Απρ 2022, 22:10

Για πολλούς, όμως, η θρησκεία είναι ένας αγώνας, μία αγωνία κι ένα άγχος. Γι’ αυτό πολλούς απ’ τους «θρήσκους» τους θεωρούνε δυστυχισμένους, γιατί βλέπουνε σε τι χάλια βρίσκονται. Και πράγματι. Γιατί αν δεν καταλάβει κανείς το βάθος της θρησκείας και δεν την ζήσει, η θρησκεία καταντάει αρρώστια και μάλιστα φοβερή.

Τόσο φοβερή, που ο άνθρωπος χάνει τον έλεγχο των πράξεών του, γίνεται άβουλος κι ανίσχυρος, έχει αγωνία κι άγχος και φέρεται υπό κακού πνεύματος (δηλ. δαιμονικής ενέργειας). Κάνει μετάνοιες, κλαίει, φωνάζει, ταπεινώνεται τάχα, κι όλη αυτή η ταπείνωση είμαι μία σατανική ενέργεια.

Ορισμένοι τέτοιοι άνθρωποι ζούνε τη θρησκεία σαν ένα είδος κολάσεως. Μέσα στην εκκλησία κάνουν μετάνοιες, σταυρούς, λένε, «είμαστε αμαρτωλοί, ανάξιοι», και μόλις βγούνε έξω, αρχίζουν να βλασφημάνε τα θεία, όταν κάποιος λίγο τους ενοχλήσει. Φαίνεται καθαρά ότι υπάρχει στο μέσον δαιμόνιο.


Γέροντας Πορφύριος
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 12:49

Είναι τόσες πολλές οι τοποθετήσεις ένα ένα

Μπορεί και ο απέναντι να αισθάνεται "επίθεση" ή καταπίεση από σένα. Όταν η εκκλησία χειραφετεί, επεμβαίνει, ρυθμίζει και επηρεάζει την οργάνωση της κοινωνίας.

Απέναντι ... ωραία άποψη έχεις για τον συνάνθρωπό σου.

Και μετά μου λες ότι δεν το βλέπεις οπαδικά.




Αν νιώθει καταπίεση από την πλειοψηφία είναι φυσιολογικό, το αφύσικο είναι να καταπιέζεται η πλειοψηφία από μερικούς γραφικούς.

Βεβαίως οι απέναντι ίσα και όμοια είμαστε με τον κάθε διαταραγμένο. Φυσικά οι απέναντι, είμαστε το σύνολο και ένα κλάσμα θέλει να επιβάλει τις απόψεις του και μάλιστα με νταηλικι. Πώς θα τους πω;

Και πού τους ανεχόμαστε και δεν τους έχουμε μαντρωσει, δείχνει πολλά.... σε κοινωνίες που αυτοί θαυμάζουν θα τους είχαν στείλει για κοινωνική επανένταξη σε στοές να βγάζουν κάρβουνο.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 01 Μάιος 2022, 14:39

pluton έγραψε:
Αν νιώθει καταπίεση από την πλειοψηφία είναι φυσιολογικό, το αφύσικο είναι να καταπιέζεται η πλειοψηφία από μερικούς γραφικούς.

Βεβαίως οι απέναντι ίσα και όμοια είμαστε με τον κάθε διαταραγμένο. Φυσικά οι απέναντι, είμαστε το σύνολο και ένα κλάσμα θέλει να επιβάλει τις απόψεις του και μάλιστα με νταηλικι. Πώς θα τους πω;

Και πού τους ανεχόμαστε και δεν τους έχουμε μαντρωσει, δείχνει πολλά.... σε κοινωνίες που αυτοί θαυμάζουν θα τους είχαν στείλει για κοινωνική επανένταξη σε στοές να βγάζουν κάρβουνο.


Άρα ο σκοπός είναι να είστε πολλοί, ώστε να νομιμοποιούνται οι επιθέσεις* σας;

Μια επίθεση είναι επίθεση. No matter αν είναι από λίγους ή πολλούς.

*Το "επίθεση" βάλτο σε εισαγωγικά.
1 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 15:40

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:
Αν νιώθει καταπίεση από την πλειοψηφία είναι φυσιολογικό, το αφύσικο είναι να καταπιέζεται η πλειοψηφία από μερικούς γραφικούς.

Βεβαίως οι απέναντι ίσα και όμοια είμαστε με τον κάθε διαταραγμένο. Φυσικά οι απέναντι, είμαστε το σύνολο και ένα κλάσμα θέλει να επιβάλει τις απόψεις του και μάλιστα με νταηλικι. Πώς θα τους πω;

Και πού τους ανεχόμαστε και δεν τους έχουμε μαντρωσει, δείχνει πολλά.... σε κοινωνίες που αυτοί θαυμάζουν θα τους είχαν στείλει για κοινωνική επανένταξη σε στοές να βγάζουν κάρβουνο.


Άρα ο σκοπός είναι να είστε πολλοί, ώστε να νομιμοποιούνται οι επιθέσεις* σας;

Μια επίθεση είναι επίθεση. No matter αν είναι από λίγους ή πολλούς.

*Το "επίθεση" βάλτο σε εισαγωγικά.


Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι λες. Για ποια επίθεση μιλάς;

Εδώ έχουμε να κάνουμε με τρόπο ζωής της κοινωνίας, τι επίθεση λες; Προσπαθείς να βάλεις στο στόμα λόγια που δεν έχω σκεφτεί;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 01 Μάιος 2022, 18:03

pluton έγραψε:
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι λες. Για ποια επίθεση μιλάς;

Εδώ έχουμε να κάνουμε με τρόπο ζωής της κοινωνίας, τι επίθεση λες; Προσπαθείς να βάλεις στο στόμα λόγια που δεν έχω σκεφτεί;


Δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ είμαι αυτή που πρέπει να εξηγηθεί για λέξεις που εσύ εισήγαγες πρώτος στη συζήτηση άμυνα, επίθεση, εμείς, απέναντι ... κτλ

Όπως και να χει εγώ φρόντισα να γίνει σαφές ότι μιλάμε σε ένα μεταφορικό πλαίσιο, για αυτό σου είπα βάλτο σε εισαγωγικά, αν και το θεωρούσα αυτονόητο.

Ακολουθώ εσένα στη συζήτηση. Πιάνομαι από αυτά που εσύ λες κι εσένα σου φαίνεται ότι βάζω λόγια. Τότε να μην τα λες... γιατί δικά σου λόγια χρησιμοποιώ. Όταν τα εκτοξεύεις για τους άλλους όμως δε σε χαλάει. Όταν στα γυρνάνε πίσω σού σηκώνεται η τρίχα.

Άλλο ένα χαρακτηριστικό σας. Μπορείτε να κρίνετε τους πάντες αλλά όταν κρίνουν εσάς είστε στο απυρόβλητο.

Πάμε επί της ουσίας τώρα.
Λες ότι δέχεστε επίθεση από μια μικρή μειοψηφία. Κι εγώ σου είπα ότι και η μειοψηφία (αν είναι τόσο μικρή μειοψηφία όσο νομίζεις) μπορεί να αισθάνεται ότι δέχεται επίθεση. Τα θυμάσαι αυτά ή θα μου πεις πάλι ότι σου βάζω λόγια;
Και η απάντησή σου ήταν "καλά κάνει και αισθάνεται έτσι αφού είμαστε πλειοψηφία και είναι διαταραγμένοι και να τους στείλουμε στα γκούλαγκ... " και κάτι τέτοια.
Ως εδώ καλά τα λέω;

Και σου απαντώ άρα το θέμα είναι να μαζευτούμε πολλοί ώστε να φαίνεται φυσιολογική η επιβολή του συγκεκριμένου τρόπου ζωής που πρεσβεύει όλη αυτή η συντηρητική ιδεολογία;
Η δικιά σας επίθεση είναι η επιβολή του συγκεκριμένου μοντέλου σε μια ολόκληρη κοινωνία και το νταηλίκι σας (δικιά σου λέξη και αυτή) το περνάτε υπογείως με διάφορους τρόπους.

Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από τα δάχτυλό μας είναι εμφανές ότι σε (σας) έχει πιάσει κρύος ιδρώτας, γιατί βλέπετε ότι οι κοινωνίες αλλάζουν και εκσυγχρονίζονται και αυτός ο τρόπος ζωής που προτείνετε μοιάζει αναχρονιστικός, συντηρητικός και ξεπερασμένος για αυτό αισθάνεσαι αυτή την αγωνία.

Και για να μην παρεξηγηθώ είναι σημαντικό να υπάρχουν ενωτικά στοιχεία που καθορίζουν την εθνική ταυτότητα ενός λαού αλλά στο τρίπτυχο "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια" το μεσαίο είναι αυτό που αρχίζει και τρίζει λίγο. Τα υπόλοιπα δύο μια χαρά τα υποστηρίζουμε όλοι.

Και τη θρησκεία υποστηρίζουμε αρκεί να μένει στο έργο της και να υπάρχει ελευθερία επιλογής χωρίς κανείς να κατακρίνει κανέναν για το τι θα κάνει στη ζωή του.

Κάτσε εσύ μέτρα ποσοστά τηλεθέασης που αποτυπώνουν επακριβώς την πραγματικότητα.

Πολλοί δηλώνουν χριστιανοί αλλά ο τρόπος ζωής τους μόνο χριστιανικός δεν είναι. Αλλά εσένα δε σε νοιάζει αυτό. Σε νοιάζει μόνο να φαίνεστε πολλοί ως ποσοστό. :laugh1:
1 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 01 Μάιος 2022, 18:31

pluton έγραψε:Είναι τόσες πολλές οι τοποθετήσεις ένα ένα


Και απ' ό,τι φαίνεται δεν τις περίμενες.

Άνοιξες ένα νήμα με μια φόρα "πάρτα μωρή αρρώστια" ... (τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα εγώ)

Εικόνα

και στο χάλασα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 01 Μάιος 2022, 18:47

pluton έγραψε:Λησμονήσες να βάλεις την φωτογραφία του Χίμλερ.

Για μένα ΝΔ και ΧΑ και ότι άλλο φανταστείς δεν έχουν καμία αξία, υπάρχουν αξίες και όχι κόμματα, κάποιοι πολιτικάντηδες ποντάρουν με μεγάλους σταυρούς να τσιμπήσουν ψήφους.... Στο δια ταύτα από την μάζα του εκκλησιάσματος κρίνονται.


Αφου δεν εχουν αξια γιατι τους υπερασπιζεσαι και τι σοι αξιες πρεσβευει ο Μητσοτακης και ο Μιχαλολιακος? :laugh1:
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 18:55

Λοιπόν, όχι δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζετε.

Όταν ομιλώ περί επίθεσης αναφέρομαι σε ιδεολογική και τρόπο ζωής και όχι σε χαρακώματα και οδοφράγματα.

Είναι λογικό η μειοψηφία να αποδέχεται αυτό που απαιτεί η πλειοψηφία, εδώ όχι μόνο δεν συμβαίνει αυτό, αλλά μια αυταρχική δράκα με ιδεολογία που η πράξη έχει παγκοσμίως αποβάλει, χρησιμοποιοντας το σάπιο πολιτικό κατεστημένο, αλλάζει αυτό που τέλος πάντων επιθυμεί ο λαός.

Χρησιμοποιούνται μεθοδεύσεις εκφοβισμού της δικαιοσύνης και των φορέων που αντιτίθενται στον δεσποτισμό και την συνεργασία της, που ακούστηκε να εκδίδονται δικαστικές αποφάσεις υπό την απειλή του κοθοδηγουμενου όχλου;

Που ακούστηκε καθηγητές να μετατρέπονται σε μασχαραδες δυναμικών μειοψηφιών. Θέλετε να σας δείξω τι εννοώ;

Px6tQdD6JvZ6xi1FAIWA.png


Που ακούστηκε να χλευάζεται το στράτευμα για ενέργειες των πολιτικών λαμογιων;

mathitis.jpg


Που ακούστηκε να γελοιοπουνται οι παρελάσεις;

parelasi_filadelfeia.jpg


Τέλος πάντων είναι χωρίς αρχή και τέλος αυτό που εσείς ονομάζεται προοδευτισμο και αυτό που εμείς εκπροσωπούμε τον αναχρονισμό.

Είναι τόσο χτυπητές οι εικόνες που είμαι βέβαιος ότι θα τις καταδικάσετε αλλά στην πραγματικότητα αυτό το μπαχαλο θέλετε και για αυτό εργάζεστε.

Όσο αφορά αν τρίζουν τα εκκλησιαστικά θεμέλια, είμαστε ζωντανοί για 2022 χρόνια, επιζησαμε σε κομμουνιστικό ολοκληρωτισμό και όταν ο λαός έπρεπε να επιλέξει μεταξύ των προοδευτικών και των αναχρονιστων επέλεξε τους δεύτερους.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”