pluton έγραψε:Ως προς το Α η τοποθέτηση είναι τοποθέτηση πλαίσιο, το τρίπτυχο είναι υπαρξιακή προϋπόθεση, αυτή προσπαθούν όλοι να πλήξουν εξωτερικοί η εσωτερικοί εχθροί.
Το Β όχι οπαδικη προσέγγιση. Ας την πούμε αμυντική προσέγγιση. Δεν μπορεί οι λίγοι να βρίσκονται επί δεκαετίες με εφ όπλου λόγχη να σε προσβάλουν και εσύ με δύο εκπομπές στην τηλεόραση να θεωρήσει οπαδός...
Κανονικά τέτοιου είδους "ζιζάνια" δεν θα έπρεπε να σε απασχολούν. Με την αμυντική στάση που κρατάς είναι σαν να παραδέχεσαι ότι η θρησκεία και όλα αυτά τα υψηλά ιδανικά στα οποία πιστεύεις δεν έχουν γερά θεμέλια και οτιδήποτε μπορεί να τα κλονίσει.
Αισθάνεσαι ότι ο χριστιανισμός θα έπρεπε να φοβάται κάτι; Και μάλιστα εσείς που είστε οι πολλοί φοβάστε τους λίγους; Και μάλιστα για μια θρησκεία που είναι η επίσημη θρησκεία του κράτους; Για μια θρησκεία που είναι κράτος εν κράτει;
Έχεις τόσα αβαντάζ και πάλι δείχνεις τέτοια αγωνία;
Άλλωστε οι πατέρες της εκκλησίας ισχυρίζονται ότι "Όποιος πιστεύει στον Θεό, δεν φοβάται τίποτα".
Εσύ δείχνεις αντίθετη εικόνα. Εικόνα πανικού θα έλεγα. Άντε αγανάκτησης ... αν όχι πανικού.
pluton έγραψε:Ο απέναντι που βρίσκεται σε διαρκή επίθεση τι είναι;
Μπορεί και ο απέναντι να αισθάνεται "επίθεση" ή καταπίεση από σένα. Όταν η εκκλησία χειραφετεί, επεμβαίνει, ρυθμίζει και επηρεάζει την οργάνωση της κοινωνίας.
Απέναντι ... ωραία άποψη έχεις για τον συνάνθρωπό σου.
Και μετά μου λες ότι δεν το βλέπεις οπαδικά.
pluton έγραψε:Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επί δεκαετίες από το ξαναγραψιμο της ιστορίας σε σημείο που ο Φαλμεράιερ να θεωρείται φιλέλλην μέχρι την καταστροφή με βαριοπουλες των πολιτιστικών σου μνημείων.
Τον Θεοδόσιο βέβαια που έκανε τα ίδια τον κάνατε "Μέγα".
Αλλά αυτό θα γούσταρες κι εσύ. Οτιδήποτε "απειλεί" τον χριστιανισμό να εξαφανίζεται.
Όχι ειρηνική εξάπλωση του χριστιανισμού αλλά επιβολή. Και έχετε προϊστορία σε αυτό.
Και αυτό που οραματίζεσαι το αποδεικνύει το παρακάτω που γράφεις.
pluton έγραψε:Και βέβαια δεν αναφέρω τα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιούνται, τα οποία δεν είναι μόνο κινηματογραφικές ταινίες, είναι τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, τρομοκρατία στην διοίκηση, την οικονομία, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση παντού, τι να πρώτο αναφέρω, το κάψιμο σημαιών; Την βεβήλωση προσκυνηματικων τόπων τι να αναφέρω;
Κινηματογραφικές ταινίες, τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, πολιτισμός, εκπαίδευση ... Δλδ δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις;
Όλα αυτά πρέπει να είναι ελεγχόμενα; Και αν ναι από ποιον και σε ποια κατεύθυνση;
Επίσης, λάβε υπόψη σου ότι στα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιείς κι εσύ κυκλοφορούν πολλά fake news που σας κάνουν τρελή πλύση εγκεφάλου από κάτι πειραγμένους συνωμοσιολόγους.
pluton έγραψε: Πες μου σε παρακαλώ τι είναι αυτό;
4el16b.jpg
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ-ΑΘΗΝΑ-1280x720.jpg
Μας προσβάλουν κάθε στιγμή, θα μπορούσαν τα θρασιμια να κάνουν κάτι τέτοιο στο μαυσωλείο του Λένιν;
Κάψιμο σημαίας, βεβήλωση ιερών χώρων, πολιτιστικών μνημείων, καραγκιοζιλίκια από παρτσακλά στις παρελάσεις, βανδαλισμοί δημόσιας περιουσίας και άλλα συναφή είναι προσβολή για όλους τους ανθρώπους.
Όχι μόνο για σας.


