Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.
Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.
Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.
Game of Thrones
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Λαχουρένιος έγραψε:Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.
Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.
Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.
Άλλος από κει,δεν το έχω δει ΑΚΟΜΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ
Καλά κι εγώ από δω και πέρα θα σας φτιάξω κωλόπαιδα...
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Game of Thrones
Δώστε κανένα λινκ για 2ο επεισόδιο 

0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
-
Στύγιος
Re: Game of Thrones
Φανταστείτε 200.000 οργισμένα Παόκια έξω απ' τις πύλες του σταδίου Καραϊσκάκη ή αν έπαιζα τον Κων/νο Παλαιολόγο στο στοίχημα ... καλύτερες πιθανότητες θα είχε. 

0 .
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Διάδοχος έγραψε:Και εμένα μου έχει περάσει απο το μυαλό, να στηρίξω White Walkers. Αν το σκεφτεί καλά κανείς, ο Night King είναι ο μόνος κυμπάρης ηγεμόνας για να κάτσει στον Σιδερένιο Θρόνο. Επίσης, αν γίνουν όλα τα Westeros ζόμπι, επιτέλους θα επέλθει ειρήνη, θα σταματήσει ο πόλεμος.
Θυμιζει σοσιαλφασιστοκρατια
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Προέλλην έγραψε:
FAIL!!!
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Λαχουρένιος έγραψε:Μαλακιουλα το πρωτο επεισοδιο.
Ο ΔΘ θελει περμα μπαν. Ειναι γνωστη αυτη η θεωρια αλλα δεν χρειαζεται να μας την θυμιζει![]()
ΥΓ Δεν ηξερα οτι ειναι ΓΚοΤ νερντ ο μαν.
πΟΛυ καλα τα δυο πρωτα επεισοδια ρε καρχες.
Γινεται το συμμαζεμα 7 κυκλων και οδευουμε προς τη μητερα ολων των μαχων.
Κενταει το GOT!!!
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Λαχουρένιος έγραψε:Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.
Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.
Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.
Den υπαρχει καμια ελλειψη εμπνευσης.
ΑΠο τη στιγμη που παρθηκε η αποφαση να τελεψει η επικη ιστορικης σημασιας ανεπαναληπτη σειρα, επρεπε η πλοκη να τρεξει.
Ετσι εχομε ενα ομορφο και τρυφερο μαζεματακι στα 2 πρωτα επεισοδια και ακολουθουν οι εκατομβες κομμενης-καμενης σαρκας...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
Οργισμένος
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 3863
Re: Game of Thrones
Μαλακες μου στηριζω:
Φυσικα ΝΚ. Αν , λεω αν τελειωσει η σειραμε τον ΝΚ στο θρονο θαναι πραγματικα κατι το ασυληπτο το ανεπαναληπτο το καταπληκτικο στην ιστορια της τηλεορασης.
Αλλα απο οτι φαινεται δεν θα γινει αυτο.
Εστω κι ετσι συμβιβαζομαι με νικη της Σερσει εναντι της 1.55 ασπρομαλας και του χαζουλι Τζον.
Φυσικα ΝΚ. Αν , λεω αν τελειωσει η σειραμε τον ΝΚ στο θρονο θαναι πραγματικα κατι το ασυληπτο το ανεπαναληπτο το καταπληκτικο στην ιστορια της τηλεορασης.
Αλλα απο οτι φαινεται δεν θα γινει αυτο.
Εστω κι ετσι συμβιβαζομαι με νικη της Σερσει εναντι της 1.55 ασπρομαλας και του χαζουλι Τζον.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...