Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Απρ 2019, 14:59

Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.

Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.

Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 22 Απρ 2019, 15:18

Λαχουρένιος έγραψε:Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.

Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.

Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.


Άλλος από κει,δεν το έχω δει ΑΚΟΜΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ :s_mad

Καλά κι εγώ από δω και πέρα θα σας φτιάξω κωλόπαιδα...
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 22 Απρ 2019, 22:36

Δώστε κανένα λινκ για 2ο επεισόδιο :(
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 22 Απρ 2019, 22:41

Προέλλην έγραψε:Δώστε κανένα λινκ για 2ο επεισόδιο :(


viewtopic.php?f=12&t=1521&start=30#p253380
0 .

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 23 Απρ 2019, 00:09

Φανταστείτε 200.000 οργισμένα Παόκια έξω απ' τις πύλες του σταδίου Καραϊσκάκη ή αν έπαιζα τον Κων/νο Παλαιολόγο στο στοίχημα ... καλύτερες πιθανότητες θα είχε. :s_cool
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:17

Διάδοχος έγραψε:Και εμένα μου έχει περάσει απο το μυαλό, να στηρίξω White Walkers. Αν το σκεφτεί καλά κανείς, ο Night King είναι ο μόνος κυμπάρης ηγεμόνας για να κάτσει στον Σιδερένιο Θρόνο. Επίσης, αν γίνουν όλα τα Westeros ζόμπι, επιτέλους θα επέλθει ειρήνη, θα σταματήσει ο πόλεμος.

Θυμιζει σοσιαλφασιστοκρατια
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:18

Προέλλην έγραψε:O Night's King είναι ο Brandon Stark!

FAIL!!!
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:21

Λαχουρένιος έγραψε:Μαλακιουλα το πρωτο επεισοδιο.

Ο ΔΘ θελει περμα μπαν. Ειναι γνωστη αυτη η θεωρια αλλα δεν χρειαζεται να μας την θυμιζει :s_no

ΥΓ Δεν ηξερα οτι ειναι ΓΚοΤ νερντ ο μαν.

πΟΛυ καλα τα δυο πρωτα επεισοδια ρε καρχες.
Γινεται το συμμαζεμα 7 κυκλων και οδευουμε προς τη μητερα ολων των μαχων.

Κενταει το GOT!!!
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:24

Λαχουρένιος έγραψε:Αλλο ενα βαρετο επεισοδιο. Ειναι προφανες οτι δεν εχουν αρκετο υλικο για μια ολοκληρη σεζον.

Τα δυο πρωτα επεισοδια ηταν εντελως filler, και μενουν αλλα 4 επεισοδια 300 λεπτων συνολικα.

Στις προηγουμενες σεζον ειχαν την ταση να κανουν fast forward στην πλοκη, τωρα την καθυστερουν. Ειναι προφανες οτι ξεμειναν απο εμπνευση και ελπιζω να μην απογοητευουμε μετα απο τοσα χρονια.

Den υπαρχει καμια ελλειψη εμπνευσης.
ΑΠο τη στιγμη που παρθηκε η αποφαση να τελεψει η επικη ιστορικης σημασιας ανεπαναληπτη σειρα, επρεπε η πλοκη να τρεξει.
Ετσι εχομε ενα ομορφο και τρυφερο μαζεματακι στα 2 πρωτα επεισοδια και ακολουθουν οι εκατομβες κομμενης-καμενης σαρκας...
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:26

Μαλακες μου στηριζω:
Φυσικα ΝΚ. Αν , λεω αν τελειωσει η σειραμε τον ΝΚ στο θρονο θαναι πραγματικα κατι το ασυληπτο το ανεπαναληπτο το καταπληκτικο στην ιστορια της τηλεορασης.

Αλλα απο οτι φαινεται δεν θα γινει αυτο.

Εστω κι ετσι συμβιβαζομαι με νικη της Σερσει εναντι της 1.55 ασπρομαλας και του χαζουλι Τζον.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”