Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Ερμής
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Καταυλισμός

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Ερμής » 29 Μαρ 2018, 12:28

Katanas έγραψε:Τοτε μην δεις τις παρακατω ταινιες:
A Serbian Film
Cannibal holocaust
Human Centipede
Nekromantik
Martyrs
Irreversible
Και τις ταινιες των 70s
Salo
In the realm of the senses
Last house on the the left
I spit in your grave
Devils
Thriller a cruel picture
Lisa the wolf of Ss
Pink Flamingo

Α και απεφυγε ασιατικο κινηματογραφο...

Λεω να δω το snowtown καποια στιγμη γιατι εχω ακουσει οτι παιζει διαστροφη και εκει...

Για ποιο λόγο να δεις τα παραπάνω;
Δλδ το Serbian Film θεωρείται τέχνη; Προσωπικά νομίζω οτι πρέπει να ελεχθουν σεναριογράφος και σκηνοθέτης κατα πόσο είναι ακίνδυνοι να κυκλοφορούν ελεύθεροι.
0 .

Άβαταρ μέλους
vantono
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 171

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό vantono » 29 Μαρ 2018, 12:34

Ερμής έγραψε:
Katanas έγραψε:Τοτε μην δεις τις παρακατω ταινιες:
A Serbian Film
Cannibal holocaust
Human Centipede
Nekromantik
Martyrs
Irreversible
Και τις ταινιες των 70s
Salo
In the realm of the senses
Last house on the the left
I spit in your grave
Devils
Thriller a cruel picture
Lisa the wolf of Ss
Pink Flamingo

Α και απεφυγε ασιατικο κινηματογραφο...

Λεω να δω το snowtown καποια στιγμη γιατι εχω ακουσει οτι παιζει διαστροφη και εκει...

Για ποιο λόγο να δεις τα παραπάνω;
Δλδ το Serbian Film θεωρείται τέχνη; Προσωπικά νομίζω οτι πρέπει να ελεχθουν σεναριογράφος και σκηνοθέτης κατα πόσο είναι ακίνδυνοι να κυκλοφορούν ελεύθεροι.

το αυτό και για τους συντελεστές των saw!
0 .

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Καταυλισμός

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Ερμής » 29 Μαρ 2018, 12:37

Ναι δε διαφωνώ στο γενικό, αν και στα saw δε δειχνει βιασμούς βρεφων.
Χρειάζεται να εισαι πολύ ανώμαλος για να αποτυπώσεις το παραπάνω.
Στο πως θα βασανίζεις πρεζάκια ή γενικά αποβράσματα, οκ το λες σαδισμό εν βρασμω ψυχής.
0 .

Άβαταρ μέλους
vantono
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 171

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό vantono » 29 Μαρ 2018, 12:50

Ερμής έγραψε:Ναι δε διαφωνώ στο γενικό, αν και στα saw δε δειχνει βιασμούς βρεφων.
Χρειάζεται να εισαι πολύ ανώμαλος για να αποτυπώσεις το παραπάνω.
Στο πως θα βασανίζεις πρεζάκια ή γενικά αποβράσματα, οκ το λες σαδισμό εν βρασμω ψυχής.

να πούμε κάπου εδώ ότι στο srpski δεν δείχνει ακριβώς σκηνή με βιασμό βρεφους,αλλά απλως την αφήνει να εννοηθεί,κατι που φυσικα παραμενει εξ ισου τρομερά αποκρουστικό και εμετικό! Εκτος αν δειχνει οντως δηλαδή,και εγω απλως να ετυχε να δω καμιά λογοκριμένη (ευτυχώς) βερσιον της ταινίας.
Τα saw ειναι επισης αποκρουστικα,οχι σε τετοιον βαθμο σαν το παραπάνω,αλλα το να βασανιζει καποιος απλα αποβρασματα,δε μου λεει και κατι για να μου "χρυσωσει το χάπι". Αν πχ οι σεναριογράφοι ηταν πιο προσεκτικοι και αποτύπωναν πχ, κυριως βασανισμους βιαστών βρεφών, παιδεραστων κτλ, τοτε σιγουρα θα ειχε μεγαλύτερη απηχηση η ταινια (δικαιως η αδικως) σε πολυ μεγαλύτερο κοινό. Αποκρουστική και αυτη, αν και καποιες σκηνες με θανασιμους βασανισμούς συμμοριών νεοναζί,οκ δε με χαλασαν. :P
0 .

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 271
Τοποθεσία: Καταυλισμός

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Ερμής » 29 Μαρ 2018, 12:51

Τελικά τείνω στο να συμφωνήσω με τον λαμόγιο.
0 .

Ελληγεννής
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 393

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Ελληγεννής » 29 Μαρ 2018, 12:52

Όχι, δεν είναι θέμα ανωμαλίας. Ατενσιονχορισμός είναι. Να προκαλέσει ήθελε, να γίνει «απαγορευμένο φρούτο» και τα λοιπά, αλλά δεν κατάφερε τίποτα ιδιαίτερο πέρα από το να το θεωρούν αυτοαναφορική μαλακία.
0 .

Άβαταρ μέλους
vantono
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 171

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό vantono » 29 Μαρ 2018, 12:58

αν ξεχασε να αναφερθεί και το Gurutesuku στο νήμα, το αφήνω κι αυτο εδω ως μια απ τις υπερδιεστραμμένες.
0 .

Άβαταρ μέλους
Cecily Anne
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 358

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Cecily Anne » 29 Μαρ 2018, 13:54

Tα θρίλερ είναι ο μονιμος καβγάς μου με τους άντρες. Δ Ε Ν γουστάρω να τα δω. Γιατί να δω κάτι που θα με χαλάσει; Ρε να μην έχω πετύχει έναν να μου πει "δεν μ'αρέσουν τα θρίλερ, θες να βάλουμε να δούμε ξέρω'γω ΧΜΕΝ;" Λες και είναι στο γονιδίωμά σας χαραγμένο να βλέπετε θρίλερ. "ωωω είδα θρίλερ, τώρα είμαι σερνικό 100%".
0 .

Ελληγεννής
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 393

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Ελληγεννής » 29 Μαρ 2018, 14:17

Και οι γυναίκες βλέπουν θρίλερ. Και Διαβάζουν θρίλερ. Οπότε αυτό που λες για δηθενιά των αντρών να το παίζουν αρσενικά βλέποντας θρίλερ, απλά δεν ισχύει. Τουλάχιστον στην Αμερική, το κοινό αυτών των ταινιών είναι κατά 40% ως 60% γυναίκες (ανάλογα με το υποείδος). Επίσης δεν έχει καμμιά σχέση με επίδειξη αρσενικότητας. Μας αρέσουν διαφορετικά πράγματα περισσότερο για βιολογικούς παρά για κοινωνικούς λόγους. Π.χ. ακόμη και σε 100% μη βίαιους άντρες, αρέσει περισσότερο η βία απ' ό,τι στην μέση γυναίκα. Ο λόγος είναι βιολογικός, 100%. Μ' αρέσουν τα θρίλερ, βλέπω συχνά και δεν το επιδεικνύω σε κανέναν, γιατί δεν έχω σχεδόν κανέναν από το περιβάλλον μου που να τους αρέσουν. Βλέπω γιατί μ' αρέσουν.
0 .

Άβαταρ μέλους
Katanas
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 191

Re: Βλέπετε μόνοι σας θρίλερ;

Δημοσίευσηαπό Katanas » 29 Μαρ 2018, 14:43

Ερμής έγραψε:Για ποιο λόγο να δεις τα παραπάνω;
Δλδ το Serbian Film θεωρείται τέχνη; Προσωπικά νομίζω οτι πρέπει να ελεχθουν σεναριογράφος και σκηνοθέτης κατα πόσο είναι ακίνδυνοι να κυκλοφορούν ελεύθεροι.

Η ταινια είναι μια αναφορά στη μονολιθική δύναμη των εξουσιαστών που μας υπνωτίζει και μας υποχρεώνει να κάνουμε κάτι πέρα από τη θέλησή μας».
“πρέπει να νιώσεις τη βία για να καταλάβεις το μέγεθός της"
“είναι η αναπαράσταση της δικής μας κακοποίησης από τη Σέρβικη κυβέρνηση”

Αντε να μαθαινουμε και λιγο απο...""Τεχνη""
Και τα saw (και τα 8(;) μεχρι το 3 εχω δει) τεχνη ειναι...
Δλδ γιατι πχ το oldboy ειναι ωραια ταινια;
0 .
~
CoRfU
~



Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”