Katanas έγραψε:Τοτε μην δεις τις παρακατω ταινιες:
A Serbian Film
Cannibal holocaust
Human Centipede
Nekromantik
Martyrs
Irreversible
Και τις ταινιες των 70s
Salo
In the realm of the senses
Last house on the the left
I spit in your grave
Devils
Thriller a cruel picture
Lisa the wolf of Ss
Pink Flamingo
Α και απεφυγε ασιατικο κινηματογραφο...
Λεω να δω το snowtown καποια στιγμη γιατι εχω ακουσει οτι παιζει διαστροφη και εκει...
Για ποιο λόγο να δεις τα παραπάνω;
Δλδ το Serbian Film θεωρείται τέχνη; Προσωπικά νομίζω οτι πρέπει να ελεχθουν σεναριογράφος και σκηνοθέτης κατα πόσο είναι ακίνδυνοι να κυκλοφορούν ελεύθεροι.

