pluton έγραψε:
Όταν ομιλώ περί επίθεσης αναφέρομαι σε ιδεολογική και τρόπο ζωής και όχι σε χαρακώματα και οδοφράγματα.
Αυτό καταλάβαμε κι εμείς.
Αλλά λάβε υπόψη σου ότι τα χαρακώματα και τα οδοφράγματα είναι πρόσκαιρα και μικρής εμβέλειας.
Η επιβολή μιας ιδεολογίας από τη μια ή την άλλη πλευρά σε μια ολόκληρη κοινωνία είναι μεγαλύτερη θηλιά στο λαιμό για αυτό και είναι σοβαρότερη υπόθεση.
pluton έγραψε:Χρησιμοποιούνται μεθοδεύσεις εκφοβισμού της δικαιοσύνης και των φορέων που αντιτίθενται στον δεσποτισμό και την συνεργασία της, που ακούστηκε να εκδίδονται δικαστικές αποφάσεις υπό την απειλή του κοθοδηγουμενου όχλου;
Που ακούστηκε καθηγητές να μετατρέπονται σε μασχαραδες δυναμικών μειοψηφιών. Θέλετε να σας δείξω τι εννοώ;
Px6tQdD6JvZ6xi1FAIWA.png
Που ακούστηκε να χλευάζεται το στράτευμα για ενέργειες των πολιτικών λαμογιων;
mathitis.jpg
Που ακούστηκε να γελοιοπουνται οι παρελάσεις;
parelasi_filadelfeia.jpg
Τέλος πάντων είναι χωρίς αρχή και τέλος αυτό που εσείς ονομάζεται προοδευτισμο και αυτό που εμείς εκπροσωπούμε τον αναχρονισμό.
Είναι τόσο χτυπητές οι εικόνες που είμαι βέβαιος ότι θα τις καταδικάσετε αλλά στην πραγματικότητα αυτό το μπαχαλο θέλετε και για αυτό εργάζεστε.
Όχι κι εμείς τις καταδικάζουμε χωρίς "αλλά".
Είναι όχλος και μπάχαλο.
Και αυτό όχλος και σκοταδισμός είναι







Για να μην αναφέρω και τα κηρύγματα μίσους από ανθρώπους της εκκλησίας προς πάσα κατεύθυνση, τα μισάνθρωπα σχόλια χριστιανών σε fb και social media, τους τραμπουκισμούς σε αλλοδαπούς σημαιοφόρους μαθητές, την απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των θρησκευτικών επειδή αναφέρουν κι άλλες θρησκείες, την άρνηση στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, το κάψιμο βιβλίων και άλλα τέτοια όμορφα...