Ορθόδοξη τηλεοραση

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 19:24

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:Είναι τόσες πολλές οι τοποθετήσεις ένα ένα


Και απ' ό,τι φαίνεται δεν τις περίμενες.

Άνοιξες ένα νήμα με μια φόρα "πάρτα μωρή αρρώστια" ... (τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα εγώ)

Εικόνα

και στο χάλασα.



Αυτά όλα είναι στο μυαλό σου, ούτε υποτίμησα ούτε υπερτίμησα ποτέ κανένα.

Τους πάντες τους σέβομαι, και κυρίως αυτούς που είναι απέναντι, θα μπορούσα να κάνω πιο εύκολο διάλογο σε κάποιο άλλο φόρουμ, επέλεξα αυτό το φόρουμ διότι είναι γεμάτο προοδευτικούς.

Οι αναχρονιστες είμαστε διαλεκτικοι, κάποτε έφαγα εδω Μπαν με την μέθοδο των διαρκων διαγραφων... Αηντε γιααααα έφυγα, σιγά κουβέντα κάνουμε.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 19:47

Τον Θεοδόσιο βέβαια που έκανε τα ίδια τον κάνατε "Μέγα". :laugh1:
Αλλά αυτό θα γούσταρες κι εσύ. Οτιδήποτε "απειλεί" τον χριστιανισμό να εξαφανίζεται.
Όχι ειρηνική εξάπλωση του χριστιανισμού αλλά επιβολή. Και έχετε προϊστορία σε αυτό.
Και αυτό που οραματίζεσαι το αποδεικνύει το παρακάτω που γράφεις.


Τώρα ο χριστιανισμός επιβλήθηκε από τον Θεοδόσιο με αστυνομικό τρόπο; Ένας αυτοκράτορας που έζησε τον 4ο αιώνα και δεν ονομάστηκε Μέγας για το θρησκευτικό έργο του, έχει μια ζωή... Άνοιξε και δες την ζωή του Θεοδοσίου Α

Αλλά μιας και θες να μιλήσεις για θρησκευτική ζωή του μεσαιωνικού ελληνισμού γιατί δεν διαβάζεις το βιβλίο ,,Η Βυζαντινή θεοκρατία ,, του Steven Runciman εκδόσεις ΔΟΜΟΣ;

Στο βιβλίο του ο βυζαντινολόγος για τον Θεοδόσιο Α διαθέτει μόλις 15 αραδες στην σελίδα 38-39 όταν βασίλεψε ο Θεοδόσιος Α ο χριστιανισμός ήταν πια θρησκεία των πάντων οι εθνικοί ήταν ελάχιστη μειοψηφία.

Μιας όμως και μιλάς για τα οποία μετρά πήρε ο μεσαιωνικός αυτοκράτορας γιατί δεν μπαίνεις στον κόπο να μας πεις πως προστάτεψε το δωδεκάθεο ο Διοκλητιανός, ο Νερων κλπ αυτοκράτορες....
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 01 Μάιος 2022, 20:06

pluton έγραψε:
Όταν ομιλώ περί επίθεσης αναφέρομαι σε ιδεολογική και τρόπο ζωής και όχι σε χαρακώματα και οδοφράγματα.


Αυτό καταλάβαμε κι εμείς.
Αλλά λάβε υπόψη σου ότι τα χαρακώματα και τα οδοφράγματα είναι πρόσκαιρα και μικρής εμβέλειας.
Η επιβολή μιας ιδεολογίας από τη μια ή την άλλη πλευρά σε μια ολόκληρη κοινωνία είναι μεγαλύτερη θηλιά στο λαιμό για αυτό και είναι σοβαρότερη υπόθεση.




pluton έγραψε:Χρησιμοποιούνται μεθοδεύσεις εκφοβισμού της δικαιοσύνης και των φορέων που αντιτίθενται στον δεσποτισμό και την συνεργασία της, που ακούστηκε να εκδίδονται δικαστικές αποφάσεις υπό την απειλή του κοθοδηγουμενου όχλου;

Που ακούστηκε καθηγητές να μετατρέπονται σε μασχαραδες δυναμικών μειοψηφιών. Θέλετε να σας δείξω τι εννοώ;

Px6tQdD6JvZ6xi1FAIWA.png

Που ακούστηκε να χλευάζεται το στράτευμα για ενέργειες των πολιτικών λαμογιων;

mathitis.jpg

Που ακούστηκε να γελοιοπουνται οι παρελάσεις;

parelasi_filadelfeia.jpg

Τέλος πάντων είναι χωρίς αρχή και τέλος αυτό που εσείς ονομάζεται προοδευτισμο και αυτό που εμείς εκπροσωπούμε τον αναχρονισμό.

Είναι τόσο χτυπητές οι εικόνες που είμαι βέβαιος ότι θα τις καταδικάσετε αλλά στην πραγματικότητα αυτό το μπαχαλο θέλετε και για αυτό εργάζεστε.


Όχι κι εμείς τις καταδικάζουμε χωρίς "αλλά".
Είναι όχλος και μπάχαλο.

Και αυτό όχλος και σκοταδισμός είναι

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα




Για να μην αναφέρω και τα κηρύγματα μίσους από ανθρώπους της εκκλησίας προς πάσα κατεύθυνση, τα μισάνθρωπα σχόλια χριστιανών σε fb και social media, τους τραμπουκισμούς σε αλλοδαπούς σημαιοφόρους μαθητές, την απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των θρησκευτικών επειδή αναφέρουν κι άλλες θρησκείες, την άρνηση στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, το κάψιμο βιβλίων και άλλα τέτοια όμορφα...
2 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 21:06

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:
Όταν ομιλώ περί επίθεσης αναφέρομαι σε ιδεολογική και τρόπο ζωής και όχι σε χαρακώματα και οδοφράγματα.


Αυτό καταλάβαμε κι εμείς.
Αλλά λάβε υπόψη σου ότι τα χαρακώματα και τα οδοφράγματα είναι πρόσκαιρα και μικρής εμβέλειας.
Η επιβολή μιας ιδεολογίας από τη μια ή την άλλη πλευρά σε μια ολόκληρη κοινωνία είναι μεγαλύτερη θηλιά στο λαιμό για αυτό και είναι σοβαρότερη υπόθεση.




pluton έγραψε:Χρησιμοποιούνται μεθοδεύσεις εκφοβισμού της δικαιοσύνης και των φορέων που αντιτίθενται στον δεσποτισμό και την συνεργασία της, που ακούστηκε να εκδίδονται δικαστικές αποφάσεις υπό την απειλή του κοθοδηγουμενου όχλου;

Που ακούστηκε καθηγητές να μετατρέπονται σε μασχαραδες δυναμικών μειοψηφιών. Θέλετε να σας δείξω τι εννοώ;

Px6tQdD6JvZ6xi1FAIWA.png

Που ακούστηκε να χλευάζεται το στράτευμα για ενέργειες των πολιτικών λαμογιων;

mathitis.jpg

Που ακούστηκε να γελοιοπουνται οι παρελάσεις;

parelasi_filadelfeia.jpg

Τέλος πάντων είναι χωρίς αρχή και τέλος αυτό που εσείς ονομάζεται προοδευτισμο και αυτό που εμείς εκπροσωπούμε τον αναχρονισμό.

Είναι τόσο χτυπητές οι εικόνες που είμαι βέβαιος ότι θα τις καταδικάσετε αλλά στην πραγματικότητα αυτό το μπαχαλο θέλετε και για αυτό εργάζεστε.


Όχι κι εμείς τις καταδικάζουμε χωρίς "αλλά".
Είναι όχλος και μπάχαλο.

Και αυτό όχλος και σκοταδισμός είναι

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα




Για να μην αναφέρω και τα κηρύγματα μίσους από ανθρώπους της εκκλησίας προς πάσα κατεύθυνση, τα μισάνθρωπα σχόλια χριστιανών σε fb και social media, τους τραμπουκισμούς σε αλλοδαπούς σημαιοφόρους μαθητές, την απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των θρησκευτικών επειδή αναφέρουν κι άλλες θρησκείες, την άρνηση στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, το κάψιμο βιβλίων και άλλα τέτοια όμορφα...



Δεν τα καταδικάζεται τα υποθάλπετε και τα χαίρεστε.

Στην Ελλάδα δεν έχουμε θρησκευτικό φανατισμό, όλα είναι χλιαρά, τι το κακό έχει να κρατάς σημαία, τι κακό να κρατάς θρησκευτικά σύμβολα....

Και ποιοι τα λένε αυτά; Αυτοί που ξημεροβραδιαζονται με τα σφυροδρέπανα, που θεοποιούν Γρηγορόπουλους και Ζακ και Φυσσες

Μαζέψτε την αληταρια που σπάνε με βαριοπουλες αυτοκίνητα γιατί η ιδιοκτησία είναι κλοπή, που θα συγκρινεται αυτούς

kol_1_thumbnail.jpg


Με ένα θρησκευόμενο που σηκώνει ένα σταυρό.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 01 Μάιος 2022, 22:14

pluton έγραψε:Τώρα ο χριστιανισμός επιβλήθηκε από τον Θεοδόσιο με αστυνομικό τρόπο; Ένας αυτοκράτορας που έζησε τον 4ο αιώνα και δεν ονομάστηκε Μέγας για το θρησκευτικό έργο του, έχει μια ζωή... Άνοιξε και δες την ζωή του Θεοδοσίου Α

Αλλά μιας και θες να μιλήσεις για θρησκευτική ζωή του μεσαιωνικού ελληνισμού γιατί δεν διαβάζεις το βιβλίο ,,Η Βυζαντινή θεοκρατία ,, του Steven Runciman εκδόσεις ΔΟΜΟΣ;

Στο βιβλίο του ο βυζαντινολόγος για τον Θεοδόσιο Α διαθέτει μόλις 15 αραδες στην σελίδα 38-39 όταν βασίλεψε ο Θεοδόσιος Α ο χριστιανισμός ήταν πια θρησκεία των πάντων οι εθνικοί ήταν ελάχιστη μειοψηφία.

Μιας όμως και μιλάς για τα οποία μετρά πήρε ο μεσαιωνικός αυτοκράτορας γιατί δεν μπαίνεις στον κόπο να μας πεις πως προστάτεψε το δωδεκάθεο ο Διοκλητιανός, ο Νερων κλπ αυτοκράτορες....


Δε θέλω να διαβάσω κανένα βιβλίο. Θέλω να μου πεις εσύ προς τι η αγιοποίηση αυτοκρατόρων που αιματοκύλησαν, προέβησαν σε θηριωδίες, δολοφονίες, δολοπλοκίες, διωγμούς, απαγορεύσεις, καταστροφές και τέλος πάντων δεν είχαν ένα τόσο αθώο βιογραφικό;


Και στον Νέρωνα και τον Διοκλητιανό γιατί να αναφερθώ; Τους αγιοποίησε κανείς για τις σφαγές των χριστιανών;
Αυτό είναι το επιχείρημά σου; Ναι αλλά και οι άλλοι...
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 22:22

Κινηματογραφικές ταινίες, τραγούδια, ποίηση, ΜΜΕ, πολιτισμός, εκπαίδευση ... Δλδ δεν καταλαβαίνω τι προτείνεις;
Όλα αυτά πρέπει να είναι ελεγχόμενα; Και αν ναι από ποιον και σε ποια κατεύθυνση;

Επίσης, λάβε υπόψη σου ότι στα επιμέρους μέσα που χρησιμοποιείς κι εσύ κυκλοφορούν πολλά fake news που σας κάνουν τρελή πλύση εγκεφάλου από κάτι πειραγμένους συνωμοσιολόγους.



Ελεγχόμενα είναι αυτά, διότι τελικά ο κάθε συνθέτης γνωρίζει ότι για να γίνει γνωστός και να υπάρχει πρέπει να είναι σε συγκεκριμένο χώρο, και ως εκ τούτου προσαρμόζεται η χάνεται.

Απλά πράγματα το είπε ο Χατζηδάκης:

Λένε πως οι καλλιτέχνες είναι είτε κομμουνιστές είτε ομοφυλόφιλοι. Εγώ πάντως δεν είμαι κομμουνιστής…
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 01 Μάιος 2022, 22:24

bizeli έγραψε:
pluton έγραψε:Τώρα ο χριστιανισμός επιβλήθηκε από τον Θεοδόσιο με αστυνομικό τρόπο; Ένας αυτοκράτορας που έζησε τον 4ο αιώνα και δεν ονομάστηκε Μέγας για το θρησκευτικό έργο του, έχει μια ζωή... Άνοιξε και δες την ζωή του Θεοδοσίου Α

Αλλά μιας και θες να μιλήσεις για θρησκευτική ζωή του μεσαιωνικού ελληνισμού γιατί δεν διαβάζεις το βιβλίο ,,Η Βυζαντινή θεοκρατία ,, του Steven Runciman εκδόσεις ΔΟΜΟΣ;

Στο βιβλίο του ο βυζαντινολόγος για τον Θεοδόσιο Α διαθέτει μόλις 15 αραδες στην σελίδα 38-39 όταν βασίλεψε ο Θεοδόσιος Α ο χριστιανισμός ήταν πια θρησκεία των πάντων οι εθνικοί ήταν ελάχιστη μειοψηφία.

Μιας όμως και μιλάς για τα οποία μετρά πήρε ο μεσαιωνικός αυτοκράτορας γιατί δεν μπαίνεις στον κόπο να μας πεις πως προστάτεψε το δωδεκάθεο ο Διοκλητιανός, ο Νερων κλπ αυτοκράτορες....


Δε θέλω να διαβάσω κανένα βιβλίο. Θέλω να μου πεις εσύ προς τι η αγιοποίηση αυτοκρατόρων που αιματοκύλησαν, προέβησαν σε θηριωδίες, δολοφονίες, δολοπλοκίες, διωγμούς, απαγορεύσεις, καταστροφές και τέλος πάντων δεν είχαν ένα τόσο αθώο βιογραφικό;


Και στον Νέρωνα και τον Διοκλητιανό γιατί να αναφερθώ; Τους αγιοποίησε κανείς για τις σφαγές των χριστιανών;
Αυτό είναι το επιχείρημά σου; Ναι αλλά και οι άλλοι...



Τι μου ζητάς να σου αντιγράψω τον Ράνσιμαν;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 02 Μάιος 2022, 01:34

pluton έγραψε:Δεν τα καταδικάζεται τα υποθάλπετε και τα χαίρεστε.

Στην Ελλάδα δεν έχουμε θρησκευτικό φανατισμό, όλα είναι χλιαρά, τι το κακό έχει να κρατάς σημαία, τι κακό να κρατάς θρησκευτικά σύμβολα....

Και ποιοι τα λένε αυτά; Αυτοί που ξημεροβραδιαζονται με τα σφυροδρέπανα, που θεοποιούν Γρηγορόπουλους και Ζακ και Φυσσες

Μαζέψτε την αληταρια που σπάνε με βαριοπουλες αυτοκίνητα γιατί η ιδιοκτησία είναι κλοπή, που θα συγκρινεται αυτούς

kol_1_thumbnail.jpg

Με ένα θρησκευόμενο που σηκώνει ένα σταυρό.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό bizeli » 02 Μάιος 2022, 01:35

pluton έγραψε:
Τι μου ζητάς να σου αντιγράψω τον Ράνσιμαν;


Μια δική σου απάντηση.
:hat44:
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 08:30

Δες για να είμαι τίμιος ούτοι που έβαλαν το σημείο του σταυρού σε εβραϊκό μνημείο, είναι καφροι.

ΑΛΛΑ μας έχουν πρήξει με τους Εβραίους, σε ρωτω το Ισραήλ έχει αναγείρει κανένα μνημείο για τους σφαγειασθεντες Έλληνες της Μ Ασίας; Που στο φινάλε παρεούλα με τον Κεμάλ τις έκαναν.
Εμείς σε κάθε πόλη και μνημείο για τους Εβραίους, δύο είδη μνημείων βάζουμε στην Ελλάδα για τους Εβραίους και για τους κομμουνιστές που ήθελαν να παραχωρήσουν την Μακεδονία στους Σλάβους.

Τώρα το Μέγας στον Θεοδόσιο το Α δεν δόθηκε για την οποία χριστιανική προσφορά η οποία ήταν από τα χρόνια του και μετά οι μεγάλες έδρες του χριστιανισμού είχαν Πατριάρχη, μόνο η Ρώμη είχε Πάπα και η Αλεξάνδρεια χρησιμοποιηούν ορο Πατριάρχη και Πάπα.... Μια ενδεικτο έβγαλε δηλαδή που καθόριζε ποιοι εγγυουνται την αληθινή πίστη, αυτή ήταν η θρησκευτική συμβολή του Θεοδοσίου Α ο οποίος μόνο πολέμους έκανε και πέθανε το 395 μΧ στο Μιλάνο αν δεν κάνω λάθος. Το Μέγας λοιπόν δεν πάει στην θρησκευτική του δραστηριότητα.

Δες νομίζω έλεγαν αγίους και άγιες τους αυτοκράτορες, ήταν το κλίμα της εποχής, οι ηγεμόνες δεν ήταν λιγότερο αιματοβαμμένοι απ' ότι είναι ο Πούτιν, ο Στάλιν, ο Τρότσκι, ο Τσαουσέσκου πχ η σφαγή στη Θεσσαλονίκη από τον Θεοδόσιο Α πόσους να έσφαξε, δεν έχω πρόχειρα στοιχεία, αλλά να ήταν το πολύ 10.000; Ο Πούτιν στην Τσετσενία σκότωσε περισσότερο πέντε φορές απ' ότι στην Θεσσαλονίκη... Τι θες; Παρ όλα αυτά ο Βαλλον, ο Νέμο, και 4-5 που έχω εντοπίσει λένε Πούτιν και σεληνιαζονται. Ένας μακελαρης.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”