Δημοσίευσηαπό Ελληγεννής » 29 Μαρ 2018, 15:54
Αυτή η συζήτηση που εξυψώνει ως τέχνη την κάθε παπαριά, καταλήγει εν τέλει στο «όλα είναι τέχνη», πράγμα που σημαίνει ότι η λέξη «τέχνη» δεν έχει νόημα εκτός κι αν είναι συνώνυμη του σύμπαντος, οπότε να αρχίσουμε να την χρησιμοποιούμε σε συμφράσεις όπως «οι γαλαξίες απομακρύνονται οπτικά λόγω της διαστολής της τέχνης».
1 .