Λαχουρένιος έγραψε:pluton έγραψε:Θες να σου βάλω το βίντεο που τα είπε ο ιερεας που τον εξομολογησε τον Φλωράκη, δημόσια τα είπε σε χριστιανική συγκέντρωση.
Εσείς βέβαια του κάνατε πολιτική κηδεία, αλλά εγώ είμαι βέβαιος ότι ζήτησε να του κάνουν μνημόσυνα στο ΑΟ και Κολυβά και τα πάντα.
Όχι κορόιδο ήταν ο Χαρίλαος, να τον ευλογήσει η Παπαρήγα.

Kαι εμενα μου εχει πει ο Παφιλης οτι ο Χριστοδουλος αγοραζε κουπονια του ΚΚΕ και οτι ηθελε πολιτικη κηδεια και να τυλιχτει το φερετρο με την κοκκινη σημαια

Καημένε Λαχουρενιε, όλα αυτά τα κολπακια σταματάνε μόλις σε πάρουν τα χρόνια και οι πρώτες προειδοποιητικές αρρώστιες έρθουν.
Τότε ακριβώς μπαίνει το τρομερό ερώτημα:
Εντάξει έζησα όπως γουσταρα, κορόιδεψα, χλεύασα, αν όμως πεθάνω και υπάρχει άλλη ζωή, τότε πως περνώ την αιωνιότητα;
Διότι Λαχουρενιε αυτή η ζωή είναι 70-80-90 άντε 95 χρόνια, ότι σταυρό είναι να κουβαλήσεις αυτό είναι, τελειώνει το καλαμπουρι, τότε υπάρχουν δύο δυνατότητες:
Α Ότι ζήσαμε καλά κακά είναι αυτά τα 95 χρόνια, μετά τίποτα.
Β Υπάρχει ψυχή, άρα υπάρχει και μετά θάνατο ζωή, και άρα υπάρχει δικη και απολογισμός τι έκανες και τι δεν έκανες, και εκεί δεν χωρούν ψέματα και δικαιολογίες.
Αν Α τότε χάσαμε 95 χρόνια έπρεπε ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κωλος μας.
Αν όμως Β τότε χάνεις το παν.
Για φαντάσου την στιγμή του θανάτου, κλείνεις τα μάτια και απότομα βλέπεις το κουφάρι σου σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου και κάποιοι εξυπνακηδες αντί να προσεύχονται για καλό παράδεισο, σε έχουν σκεπάσει με ένα κόκκινο πανί αυτό ήταν για χαρά σύντροφε... Και εσύ βλέπεις αυτό και βλέπεις από πάνω σου να στήνεται δικαστήριο...
Αστείο σου φαίνεται... Έτσι ακριβώς το περιέγραψα σε ένα σύντροφο σου γέλασε.... αλλά όταν πέθανε είχε ζητήσει και εκκλησία και μνημόσυνα και όλα.... Είχαν προ πολλού πάει περίπατο και τα γέλια και η χλεύη.
Τι νομίζεις ότι ο καπετάν Γιώτης τυχαία πήγε στο ΑΟ τυχαία εξομολογήθηκε, όλοι αυτοί οι σύντροφοι που διέρχονται από τα μοναστήρια τι κάνουν;
Σου είπα οι δυο μας θα συναντηθούμε κάποια στιγμή πέμπτο στασίδι δεξιά.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».