Ορθόδοξη τηλεοραση

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό vallon » 02 Μάιος 2022, 08:41

ΑΑΑχχχχχχ πουτιν

:drunk344: :kissesw: :inlove45: :flower: :winesmilie: :ghgh: :s_airkiss :heartbeat: :fool:

Εικόνα
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 09:23

Λοιπόν να σου ξεκαθαρίσω, οι προοδευτικοί είναι σε διαρκή επίθεση δι όλων των μέσων συμπεριλαμβανομένης και της βίας, την οποία χρησιμοποιούν πολύ συχνά.

Η οποια βία έδειξες από θρησκευόμενους η εθνικιστές είναι ελαχιστοτατη.

Αν οι θρησκευόμενοι και οι πατριωτικές δυνάμεις κάποια στιγμή εξωτερικευσουν την αγανάκτηση που συσσωρεύουν από την αχαλίνωτη βία των προοδευτικών το αποτέλεσμα θα είναι ο Σικελικός εσπερινός.

Και τότε όλοι εσείς θα μιλάτε για θύματα και μισαλλοδοξία και ότι μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους... Αποσιωποντας όμως την καθημερινή βία που δέχεται η κοινωνία από αυτή την δυναμική μειοψηφία για δεκαετίες τώρα.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Μάιος 2022, 15:33

pluton έγραψε:Λοιπόν να σου ξεκαθαρίσω, οι προοδευτικοί είναι σε διαρκή επίθεση δι όλων των μέσων συμπεριλαμβανομένης και της βίας, την οποία χρησιμοποιούν πολύ συχνά.

Η οποια βία έδειξες από θρησκευόμενους η εθνικιστές είναι ελαχιστοτατη.

Αν οι θρησκευόμενοι και οι πατριωτικές δυνάμεις κάποια στιγμή εξωτερικευσουν την αγανάκτηση που συσσωρεύουν από την αχαλίνωτη βία των προοδευτικών το αποτέλεσμα θα είναι ο Σικελικός εσπερινός.

Και τότε όλοι εσείς θα μιλάτε για θύματα και μισαλλοδοξία και ότι μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους... Αποσιωποντας όμως την καθημερινή βία που δέχεται η κοινωνία από αυτή την δυναμική μειοψηφία για δεκαετίες τώρα.


Αυτο ακριβως εγινε με την ναζιστικη συμμορια και οταν οπως ηταν αναμενομενο τους μπουζουριασαν (με τεραστια καθυστερηση βεβαια) κλαιγοσασταν για πολιτικες διωξεις και σκευωριες :D

Παντως διαβαζω εδω και 2-3 σελιδες τις απαντησεις σου και εχουν να κανουν 100% με την πολιτικη. Ουτε μιση αναφορα στην πιστη και στον θεο. Αρα ειναι φανερο οτι η ορθοδοξια σε ενδιαφερει μονο ως ιδεολογικο οπλο εναντιον της αριστερας και οχι ως πιστη. Αρα εχει δικιο η Μπιζελι που λεει για οπαδιλικι εκ μερους σου. Χεσμενη την εχεις την θρησκεια, απλα την εχεις εργαλειοποιησει εναντιον πραγματικων και φανταστικων πολιτικων αντιπαλων.
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 15:54


Μα δε θες να κρίνουμε τη σκηνοθεσία αλλά να μπούμε στον ίσιο δρόμο επειδή θα δούμε τη σειρά.
Εγώ δεν αμφιβάλλω ότι πρόκειται για μια εξαιρετική τηλεοπτική δουλειά.
Κατά τα άλλα ξέρω για τον Παίσιο. Δεν πρόκειται να μου αλλάξει τη γνώμη μια σειρά.




Έρχονται άνθρωποι και λένε ανοησίες, πως είναι δυνατόν να λες οτιδήποτε αν δεν το έχεις δει.

Η σειρά έχει μηνύματα:
Θρησκευτικά, είναι κάτ εξοχή θρησκευτική ταινία.

Οικογενειακά, πως δομείται μια παραδοσιακή, εθνική, οικογένεια, ποιες οι αρχές της.

Κοινωνικά, πως οργανώθηκε εκ του μηδενός, η κοινωνία τους.

Πατριωτικά, σε όλες τις φάσεις της σύγχρονης ιστορίας.

Ειδικά για τους έχοντες μικρασιατική προσφυγική καταγωγή, μας υπενθυμίζει τι αντιμετώπισαν οι γονείς μας οι παππούδες μας, στις βασικές πιο χτυπητές γραμμές, όσοι έχουμε τέτοια ενδιαφέροντα γνωρίζουμε πολλά πράγματα που δεν υποψιαζεστε.

Η σειρά αυτή είναι ένα μνημόσυνο για τα 100 χρόνια της μικρασιατικής καταστροφής. Και το χρηματοδότησε το Άγιο Όρος.

Στο καλλιτεχνικό τομέα όλα είναι άψογα, αλλά δεν θα μπω καθόλου σε αυτή την διάσταση δεν χρειάζεται.

Έρχεται λοιπόν ο κάθε αρλουμπατζης και κρίνει κάτι που δεν είδε.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Μάιος 2022, 15:56

Η παραδοσιακη οικογενεια δομειται με το να μεινεις ανυπαντρος και να κλειστεις σε μοναστηρι. Αληθεια, ο Παισιος ηταν μανιατης?
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 16:21

Λαχουρένιος έγραψε:Η παραδοσιακη οικογενεια δομειται με το να μεινεις ανυπαντρος και να κλειστεις σε μοναστηρι. Αληθεια, ο Παισιος ηταν μανιατης?


:D

Βρε γιουρουκο δες την σειρά πρώτα, να χορτάσει η ψυχή σου προσευχή.

Αφού στο τέλος θα την δεις, αν και τώρα που το σκέφτομαι, μήπως την έχεις δει; Μπορεί να φοβάσαι μη το μάθει ο Ράν ταν πλαν.

Όχι διότι έχουμε δει κομμουνιστές στο Άγιο Όρος κομματικά στελέχη, πηγαίνουν ομάδες ολόκληρες, όλη μέρα όσο είναι μαζί κοροϊδεύουν και το βράδυ κατά ιδίαν γονατίζουν κάτω από το πετραχιλι του ιερέα... Διηγούνται φοβερές ιστορίες οι καλόγεροι, ακόμα και για τον Φλωράκη.

Για τον Φλωράκη θες να σου δώσω βίντεο που τα λέει ο ιερέας που τον εξομολογησε;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Μάιος 2022, 18:58

pluton έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:Η παραδοσιακη οικογενεια δομειται με το να μεινεις ανυπαντρος και να κλειστεις σε μοναστηρι. Αληθεια, ο Παισιος ηταν μανιατης?


:D

Βρε γιουρουκο δες την σειρά πρώτα, να χορτάσει η ψυχή σου προσευχή.

Αφού στο τέλος θα την δεις, αν και τώρα που το σκέφτομαι, μήπως την έχεις δει; Μπορεί να φοβάσαι μη το μάθει ο Ράν ταν πλαν.

Όχι διότι έχουμε δει κομμουνιστές στο Άγιο Όρος κομματικά στελέχη, πηγαίνουν ομάδες ολόκληρες, όλη μέρα όσο είναι μαζί κοροϊδεύουν και το βράδυ κατά ιδίαν γονατίζουν κάτω από το πετραχιλι του ιερέα... Διηγούνται φοβερές ιστορίες οι καλόγεροι, ακόμα και για τον Φλωράκη.

Για τον Φλωράκη θες να σου δώσω βίντεο που τα λέει ο ιερέας που τον εξομολογησε;


Ναι, τι να σου πω. Ολη μερα στις εκκλησιες ειμαστε οι κομμουνιστες. Τον χειμωνα Αγιο Ορος και το καλοκαιρι γονατιστοι στην Τηνο.
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 19:48

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:
:D

Βρε γιουρουκο δες την σειρά πρώτα, να χορτάσει η ψυχή σου προσευχή.

Αφού στο τέλος θα την δεις, αν και τώρα που το σκέφτομαι, μήπως την έχεις δει; Μπορεί να φοβάσαι μη το μάθει ο Ράν ταν πλαν.

Όχι διότι έχουμε δει κομμουνιστές στο Άγιο Όρος κομματικά στελέχη, πηγαίνουν ομάδες ολόκληρες, όλη μέρα όσο είναι μαζί κοροϊδεύουν και το βράδυ κατά ιδίαν γονατίζουν κάτω από το πετραχιλι του ιερέα... Διηγούνται φοβερές ιστορίες οι καλόγεροι, ακόμα και για τον Φλωράκη.

Για τον Φλωράκη θες να σου δώσω βίντεο που τα λέει ο ιερέας που τον εξομολογησε;


Ναι, τι να σου πω. Ολη μερα στις εκκλησιες ειμαστε οι κομμουνιστες. Τον χειμωνα Αγιο Ορος και το καλοκαιρι γονατιστοι στην Τηνο.


Θες να σου βάλω το βίντεο που τα είπε ο ιερεας που τον εξομολογησε τον Φλωράκη, δημόσια τα είπε σε χριστιανική συγκέντρωση.

Εσείς βέβαια του κάνατε πολιτική κηδεία, αλλά εγώ είμαι βέβαιος ότι ζήτησε να του κάνουν μνημόσυνα στο ΑΟ και Κολυβά και τα πάντα. :D :D

Όχι κορόιδο ήταν ο Χαρίλαος, να τον ευλογήσει η Παπαρήγα. :D
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 02 Μάιος 2022, 20:10

pluton έγραψε:Θες να σου βάλω το βίντεο που τα είπε ο ιερεας που τον εξομολογησε τον Φλωράκη, δημόσια τα είπε σε χριστιανική συγκέντρωση.

Εσείς βέβαια του κάνατε πολιτική κηδεία, αλλά εγώ είμαι βέβαιος ότι ζήτησε να του κάνουν μνημόσυνα στο ΑΟ και Κολυβά και τα πάντα. :D :D

Όχι κορόιδο ήταν ο Χαρίλαος, να τον ευλογήσει η Παπαρήγα. :D


Kαι εμενα μου εχει πει ο Παφιλης οτι ο Χριστοδουλος αγοραζε κουπονια του ΚΚΕ και οτι ηθελε πολιτικη κηδεια και να τυλιχτει το φερετρο με την κοκκινη σημαια :D
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18078

Re: Ορθόδοξη τηλεοραση

Δημοσίευσηαπό pluton » 02 Μάιος 2022, 21:51

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Θες να σου βάλω το βίντεο που τα είπε ο ιερεας που τον εξομολογησε τον Φλωράκη, δημόσια τα είπε σε χριστιανική συγκέντρωση.

Εσείς βέβαια του κάνατε πολιτική κηδεία, αλλά εγώ είμαι βέβαιος ότι ζήτησε να του κάνουν μνημόσυνα στο ΑΟ και Κολυβά και τα πάντα. :D :D

Όχι κορόιδο ήταν ο Χαρίλαος, να τον ευλογήσει η Παπαρήγα. :D


Kαι εμενα μου εχει πει ο Παφιλης οτι ο Χριστοδουλος αγοραζε κουπονια του ΚΚΕ και οτι ηθελε πολιτικη κηδεια και να τυλιχτει το φερετρο με την κοκκινη σημαια :D



Καημένε Λαχουρενιε, όλα αυτά τα κολπακια σταματάνε μόλις σε πάρουν τα χρόνια και οι πρώτες προειδοποιητικές αρρώστιες έρθουν.

Τότε ακριβώς μπαίνει το τρομερό ερώτημα:

Εντάξει έζησα όπως γουσταρα, κορόιδεψα, χλεύασα, αν όμως πεθάνω και υπάρχει άλλη ζωή, τότε πως περνώ την αιωνιότητα;

Διότι Λαχουρενιε αυτή η ζωή είναι 70-80-90 άντε 95 χρόνια, ότι σταυρό είναι να κουβαλήσεις αυτό είναι, τελειώνει το καλαμπουρι, τότε υπάρχουν δύο δυνατότητες:

Α Ότι ζήσαμε καλά κακά είναι αυτά τα 95 χρόνια, μετά τίποτα.

Β Υπάρχει ψυχή, άρα υπάρχει και μετά θάνατο ζωή, και άρα υπάρχει δικη και απολογισμός τι έκανες και τι δεν έκανες, και εκεί δεν χωρούν ψέματα και δικαιολογίες.

Αν Α τότε χάσαμε 95 χρόνια έπρεπε ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κωλος μας.
Αν όμως Β τότε χάνεις το παν.

Για φαντάσου την στιγμή του θανάτου, κλείνεις τα μάτια και απότομα βλέπεις το κουφάρι σου σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου και κάποιοι εξυπνακηδες αντί να προσεύχονται για καλό παράδεισο, σε έχουν σκεπάσει με ένα κόκκινο πανί αυτό ήταν για χαρά σύντροφε... Και εσύ βλέπεις αυτό και βλέπεις από πάνω σου να στήνεται δικαστήριο...

Αστείο σου φαίνεται... Έτσι ακριβώς το περιέγραψα σε ένα σύντροφο σου γέλασε.... αλλά όταν πέθανε είχε ζητήσει και εκκλησία και μνημόσυνα και όλα.... Είχαν προ πολλού πάει περίπατο και τα γέλια και η χλεύη.

Τι νομίζεις ότι ο καπετάν Γιώτης τυχαία πήγε στο ΑΟ τυχαία εξομολογήθηκε, όλοι αυτοί οι σύντροφοι που διέρχονται από τα μοναστήρια τι κάνουν;

Σου είπα οι δυο μας θα συναντηθούμε κάποια στιγμή πέμπτο στασίδι δεξιά.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”