Game of Thrones

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 00:51

0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 23 Απρ 2019, 02:30

Εικόνα

WHO IS THE KING PUSSIES , WHO IS THE KING;
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 23 Απρ 2019, 07:21

Οργισμένος έγραψε:Κοιταξε να δεις, οτι πλοκη και να υπαρξει υπαρχει παντα απλετος χωρος για αφελη κριτικη.
Το μαζεμα των 2 πρωτων επεισοδιων ειναι απολυτως απαραιτητο μπρος στο αιμα που θα ρεει αφθονο στα επομενα 4 μεγαλα επεισοδια και το οποιο αιμα θα αφορα ηρωες και βασιλιαδες.
Μην ειστε μιζεροι αγαμητοι καρχες και κατινες.


Ρε συ Οργι εχουν κοψει ολοκληρα plotlines απο το βιβλιο οπως

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
την ανασταση της μαμας Σταρκ ως απεθαντη και την αναδειξη ενος υποτιθεμενου επιζωντα γιου του Ρειγκαρ εκ μερους του Βαρυς που εκστρατευει κατα του Γουεστερος, καθως και πολλα αλλα


Και φαγαμε 2 επεισοδια βλεποντας

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
τον νανο και κατι αλλους να μπεκροπινουν, τον Τζον Σνοου να πηδαει την θεια του και την Αρυα να ξεπαρθενιαζεται :s_mad
0 .

Άβαταρ μέλους
Οργισμένος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3863

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Οργισμένος » 23 Απρ 2019, 10:04

Λαχουρένιος έγραψε:
Οργισμένος έγραψε:Κοιταξε να δεις, οτι πλοκη και να υπαρξει υπαρχει παντα απλετος χωρος για αφελη κριτικη.
Το μαζεμα των 2 πρωτων επεισοδιων ειναι απολυτως απαραιτητο μπρος στο αιμα που θα ρεει αφθονο στα επομενα 4 μεγαλα επεισοδια και το οποιο αιμα θα αφορα ηρωες και βασιλιαδες.
Μην ειστε μιζεροι αγαμητοι καρχες και κατινες.


Ρε συ Οργι εχουν κοψει ολοκληρα plotlines απο το βιβλιο οπως

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
την ανασταση της μαμας Σταρκ ως απεθαντη και την αναδειξη ενος υποτιθεμενου επιζωντα γιου του Ρειγκαρ εκ μερους του Βαρυς που εκστρατευει κατα του Γουεστερος, καθως και πολλα αλλα


Και φαγαμε 2 επεισοδια βλεποντας

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
τον νανο και κατι αλλους να μπεκροπινουν, τον Τζον Σνοου να πηδαει την θεια του και την Αρυα να ξεπαρθενιαζεται :s_mad

Αναγκαια και τα 2 .
Δεν γινεται αλλιως.
Μαλιστα θεωρω πως εγινε τελεια δουλεια πανω στην κοπτοραπτικη.
Αν δε η μαχη του γουιντερφελ πλησιασει εστω και λιγο την ποιοτητα-αγωνια-δραμα-πλοκη της πολυθρυλητης τηλεοπτικα μαχης των μπασταρδων τοτε θα μιλαμε για αριστουργημα αξεπεραστο στα βαθη των τηλεοπτικων αιωνων.
0 .
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 23 Απρ 2019, 10:57

Βλέπω μανιωδώς GoT. Όπως οι γριές έβλεπαν την Λάμψη του Φώσκολου, θα έλεγα. Παρ' όλ' αυτά, δεν θεωρώ πως είναι η καλύτερη σειρά που έχει υπάρξει στην τελεόραση (η πιο εμπορική, σίγουρα). Δηλαδή την βλέπω γιατί μου αρέσει και γιατί έχω κολλήσει (όπως είχα κολλήσει και με prison break και lost). Οι λόγοι που δεν την θεωρώ την καλύτερη σειρά, επικεντρώνονται στα εξής:

1. Κανένας χαρακτήρας δεν έχει σωστό character arc (για την ακρίβεια, κανένα χαρακτήρας δεν έχει character arc). Αν εξαιρέσεις τον Jaime Lannister, όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι είτε φλάτ, είτε αμετάβλητοι. Ο Jon Snow της πρώτης σεζόν, είναι ίδιος με τον Jon Snow της τελευταίας σεζόν, ο νάνος της πρώτης σεζόν είναι ίδιος με τον νάνο της τελευταίας σεζόν, η Sersei της πρώτης σεζόν είναι ίδια με την Sersei της τελευταίας σεζόν και πάει κλαίγοντας. Για κάποιο λόγο αποφάσισαν στα δύο τελευταία επεισόδια της προτελευταίας σεζόν και στα δύο πρώτα της τελευταίας σεζόν να κάνουν την Sansa SNM bitch, αλλά αυτό δεν είναι character arc, αλλά αλλαγή χαρακτήρα χωρίς premise.
2. Αλλεπάλληλα plot twist. Μια μαλακία και μισή. Όταν ξεκινάς μια αφήγηση και δημιουργείς ένα premise, τότε πρέπει να καταλήξεις κάπου, όχι απλώς να σκοτώσεις τους πάντες χωρίς κανένα νόημα, ακυρώνοντας το premise. Αλλιώς θα έγραφε σειρές η bizeli με τις ιστορίες της καθημερινότητά της (τις οποίες λατρεύω μεν, δεν θεωρώ καλλιτεχνικά έργα δε).

Προσωπικά θέλω να κάτσει στον θρόνο ο Γιαννάκης ο Χιόνης. Μπορεί να είναι ο πιο φλατ χαρακτήρας της σειράς, αλλά είναι ο κλασικός λογοτεχνικός ήρωας, που η ζωή τον γαμάει αλύπητα, αλλά αυτός καταφέρνει να παραμένει ακέραιος και να κρατά την ηθική του αμετάβλητη.
1 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Στύγιος

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 23 Απρ 2019, 11:32

Εικόνα


EΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ
1 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 23 Απρ 2019, 11:35

Προσέξτε μόνο η Γη που θα τρέμει μην ρίξει κατά πάνω σας κανένα δρακόγυαλο και πάθετε αβαβά.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 23 Απρ 2019, 12:39

itteithe έγραψε:1. Κανένας χαρακτήρας δεν έχει σωστό character arc (για την ακρίβεια, κανένα χαρακτήρας δεν έχει character arc). Αν εξαιρέσεις τον Jaime Lannister, όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι είτε φλάτ, είτε αμετάβλητοι.


Αυτο οφειλεται στο οτι εχουν κοψει απειρα sub plots απο το βιβλιο.

2. Αλλεπάλληλα plot twist. Μια μαλακία και μισή. Όταν ξεκινάς μια αφήγηση και δημιουργείς ένα premise, τότε πρέπει να καταλήξεις κάπου, όχι απλώς να σκοτώσεις τους πάντες χωρίς κανένα νόημα, ακυρώνοντας το premise. Αλλιώς θα έγραφε σειρές η bizeli με τις ιστορίες της καθημερινότητά της (τις οποίες λατρεύω μεν, δεν θεωρώ καλλιτεχνικά έργα δε).


Θα γινω σπασαρχιδης παλι με το βιβλιο, αλλα και αυτο οφειλεται στο οτι εκοψαν πολλα subplots.

Θα σποιλαρω κατι απο το βιβλιο που δεν ειναι σποιλερ της σειρας γιατι εχει κοπει.

Στο βιβλιο η Σερσει δολοπλοκει εναντιον της Μαρτζερι και της ριχνει διπλα της εραστες για να προκαλεσει σκανδαλο. Αυτο το subplot κοπηκε εντελως και οι αχρηστοι της σειρας αποφασισαν να ξεμπερδεψουν με την οικογενεια της Μαρτζερι και τον Χαι Σπαροου σε μια διλεπτη εκρηξη και μετα απο λιγο ''εφαγαν'' και τον γιο της Σερσει σε μια ακυρη αυτοκτονια.

Επισης στο βιβλιο ο Νανος ειναι αυτος που κολλαει greyscale και οχι ο Σερ Τζορα. Θεραπεια ακομα δεν εχει βρεθει αλλα λογικα καποιο ρολο θα παιζε η κορη του Στανις που απ'οτι φαινεται με καποιον τροπο το θεραπευσε και της εμεινε εκεινο το σημαδι. Οι φωστηρες της σειρας ομως αποφασισαν να φανε την οικογενεια του Στανις σε 5 τηλεοπτικα λεπτα.

Οπως εγραψα και στον Στυγιο σε προηγουμενες σελιδες, εκοψαν ολοκληρο χαρακτηρα, τον Aegon Targaryen, που ειναι υποτιθεται ο επιζων γιος του Ρειγκαρ και διεκδικει το θρονο με την κρυφη βοηθεια του Βαρυς και μισθοφορων απο την Ανατολη.

Για μενα οι 3 πρωτες σεζον ηταν κορυφαιες γιατι τοτε εκοψαν τα λιγοτερα και τα ιδια τα βιβλια ηταν καλα. Οι αλλες επασχαν απο ελλειψη αυθεντικου υλικου, απο περικοπη αυθεντικου υλικου ή επειδη το αυθεντικο υλικο (4ο και 5ο βιβλιο) ηταν μετριο.
1 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 23 Απρ 2019, 12:51

Μια μαλακία και μισή. Προτιμώ το Μπομπ Σφουγγαράκη.
1 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Game of Thrones

Δημοσίευσηαπό itteithe » 23 Απρ 2019, 13:00

Λαχουρένιος έγραψε:Θα γινω σπασαρχιδης παλι με το βιβλιο, αλλα και αυτο οφειλεται στο οτι εκοψαν πολλα subplots.

Θα σποιλαρω κατι απο το βιβλιο που δεν ειναι σποιλερ της σειρας γιατι εχει κοπει.

Στο βιβλιο η Σερσει δολοπλοκει εναντιον της Μαρτζερι και της ριχνει διπλα της εραστες για να προκαλεσει σκανδαλο. Αυτο το subplot κοπηκε εντελως και οι αχρηστοι της σειρας αποφασισαν να ξεμπερδεψουν με την οικογενεια της Μαρτζερι και τον Χαι Σπαροου σε μια διλεπτη εκρηξη και μετα απο λιγο ''εφαγαν'' και τον γιο της Σερσει σε μια ακυρη αυτοκτονια.

Επισης στο βιβλιο ο Νανος ειναι αυτος που κολλαει greyscale και οχι ο Σερ Τζορα. Θεραπεια ακομα δεν εχει βρεθει αλλα λογικα καποιο ρολο θα παιζε η κορη του Στανις που απ'οτι φαινεται με καποιον τροπο το θεραπευσε και της εμεινε εκεινο το σημαδι. Οι φωστηρες της σειρας ομως αποφασισαν να φανε την οικογενεια του Στανις σε 5 τηλεοπτικα λεπτα.

Οπως εγραψα και στον Στυγιο σε προηγουμενες σελιδες, εκοψαν ολοκληρο χαρακτηρα, τον Aegon Targaryen, που ειναι υποτιθεται ο επιζων γιος του Ρειγκαρ και διεκδικει το θρονο με την κρυφη βοηθεια του Βαρυς και μισθοφορων απο την Ανατολη.

Για μενα οι 3 πρωτες σεζον ηταν κορυφαιες γιατι τοτε εκοψαν τα λιγοτερα και τα ιδια τα βιβλια ηταν καλα. Οι αλλες επασχαν απο ελλειψη αυθεντικου υλικου, απο περικοπη αυθεντικου υλικου ή επειδη το αυθεντικο υλικο (4ο και 5ο βιβλιο) ηταν μετριο.


Πολύ σωστές παρατηρήσεις.

Πιστεύω πως μπήκαν λίγο στο τριπάκι να κάνουν ανούσια plot twist μόνο και μόνο για να ιντριγκάρουν το κοινό.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”