Το Άγιο Όρος βρέθηκε στις οθόνες μας την Μεγάλη Εβδομάδα, Μεγάλη Τρίτη και Μεγάλη Τετάρτη συγκεκριμένα, και σάρωσε τα πάντα με ποσοστά έως και 25% τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό.
Η έκτακτη εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη στο Άγιο Όρος πήρε την πρωτιά στην ζώνη της μετά τις 22.45 με ποσοστά έως και 25% στα νεανικά σύνολα.
Τί σημαίνει αυτό;
Ότι ένας στους τέσσερις από τους Έλληνες που παρακολουθούσαν τηλεόραση εκείνη την ώρα είχε γυρισμένο τον δέκτη του στο Άγιον Όρος. Και μάλιστα ένας στους τέσσερις νέους.
Ποσοστό που μεταφράζεται σε εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια τηλεθεατές.
Τα μηνύματα που φτάνουν στο Βήμα Ορθοδοξίας από το Άγιο Όρος είναι ότι, μετά την χαλάρωση των μέτρων κατά της πανδημίας, πλήθος προσκυνητών σπεύδουν να επισκεφθούν το Άγιον Όρος και η κίνηση σε αυτό είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Μετά την πανδημία ο κόσμος διψά όσο ποτέ για ένα αυθεντικό πνευματικό μήνυμα και βίωμα, και το Άγιον Όρος του το προσφέρει πάντοτε με τον τρόπο του.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα στην Prime time ζώνη (πηγή προέλευσης:
https://www.newspistol.gr/article/15509 ... sosta.html)
Νεανικό κοινό
Άσε μας ρε μαμά 7.4 – 9.8 – 10.2 – 13.4
Σασμός 25.2 – 25.8 – 34.2 – 30.5 – 33.2 – 32.5 – 27.9
Ιησούς από την Ναζαρέτ 7.3 – 11 – 8.5 – 11.9 – 12.7 – 13.7 – 17.1 – 20.4
Βίβλος 15.9 – 12.3 – 8 – 7.9 – 10.6 – 13.1 – 10.3 – 10.6
Πρωταγωνιστές ( Άγιος Όρος ) 20.5 – 20.5 – 20.9 – 21.5 – 24
Γενικό κοινό
Άσε μας ρε μαμά 9.6 – 10.5 – 10.8 – 15.7
Σασμός 28.9 – 29.8 – 37.8 – 35 – 38.7 – 37.1 – 31
Ιησούς από την Ναζαρέτ 7.9 – 11.2 – 9.2 – 11.7 – 12.1 – 12.2 – 16.3 – 17.2
Βίβλος 13.7 – 10.8 – 7.9 – 8.1 – 9.8 – 11.2 – 9.1 – 10.3
Πρωταγωνιστές ( Άγιος Όρος ) 20.8 – 20.9 – 21.4 – 20.8 – 24.7
Bimaorthodoxias.gr
Ορθόδοξη τηλεοραση
-
pluton
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 18078
Ορθόδοξη τηλεοραση
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
Τι θέλεις να αποδείξεις με αυτό; Βλέπω ότι και στο νήμα με τον Παίσιο μετράς ποσοστά επιτυχίας στο κοινό.
Αμφέβαλες ποτέ ότι το ποίμνιο λιγοστεύει και παίρνεις θάρρος; Είναι κάποια εσωτερική ανάγκη να αισθανθείς καλύτερα με κάτι;
Το βάζεις ως απάντηση για αυτούς που την λένε στον χριστιανισμό;
Είναι κάποιου είδους ανασφάλειας;
Τι απ'όλα;
Δε σε ρωτάω ειρωνικά. Πχ εμένα το ίδιο με πιάνει με τα ποσοστά φιλοζωίας. Όσο πιο πολλούς φιλόζωους βλέπω, μου δίνουν κουράγιο και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια φάση σαν κι εσένα.
Ξέρω ότι είμαστε λίγοι και όταν βλέπω παραδείγματα που με διαψεύδουν με κάνει να αισθανθώ καλύτερα ψυχολογικά και θέλω κι εγώ να το φωνάξω έτσι σαν κι εσένα.
Είσαι κι εσύ τέτοια φάση;
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Αμφέβαλες ποτέ ότι το ποίμνιο λιγοστεύει και παίρνεις θάρρος; Είναι κάποια εσωτερική ανάγκη να αισθανθείς καλύτερα με κάτι;
Το βάζεις ως απάντηση για αυτούς που την λένε στον χριστιανισμό;
Είναι κάποιου είδους ανασφάλειας;
Τι απ'όλα;
Δε σε ρωτάω ειρωνικά. Πχ εμένα το ίδιο με πιάνει με τα ποσοστά φιλοζωίας. Όσο πιο πολλούς φιλόζωους βλέπω, μου δίνουν κουράγιο και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια φάση σαν κι εσένα.
Ξέρω ότι είμαστε λίγοι και όταν βλέπω παραδείγματα που με διαψεύδουν με κάνει να αισθανθώ καλύτερα ψυχολογικά και θέλω κι εγώ να το φωνάξω έτσι σαν κι εσένα.
Είσαι κι εσύ τέτοια φάση;
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
0 .
-
Alien_ex_forums
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 920
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
bizeli έγραψε:Όσο πιο πολλούς φιλόζωους βλέπω, μου δίνουν κουράγιο και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια φάση σαν κι εσένα.
.
Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είσαι "δίπλα".

0 .
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
Alien_ex_forums έγραψε:Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν είσαι "δίπλα".
Είναι και αυτός ένας αξιοσέβαστος λόγος αλλά σίγουρα όχι ο μοναδικός.
Anyway, ας μείνουμε στο θέμα.
2 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
bizeli έγραψε:Τι θέλεις να αποδείξεις με αυτό; Βλέπω ότι και στο νήμα με τον Παίσιο μετράς ποσοστά επιτυχίας στο κοινό.
Αμφέβαλες ποτέ ότι το ποίμνιο λιγοστεύει και παίρνεις θάρρος; Είναι κάποια εσωτερική ανάγκη να αισθανθείς καλύτερα με κάτι;
Το βάζεις ως απάντηση για αυτούς που την λένε στον χριστιανισμό;
Είναι κάποιου είδους ανασφάλειας;
Τι απ'όλα;
Δε σε ρωτάω ειρωνικά. Πχ εμένα το ίδιο με πιάνει με τα ποσοστά φιλοζωίας. Όσο πιο πολλούς φιλόζωους βλέπω, μου δίνουν κουράγιο και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια φάση σαν κι εσένα.
Ξέρω ότι είμαστε λίγοι και όταν βλέπω παραδείγματα που με διαψεύδουν με κάνει να αισθανθώ καλύτερα ψυχολογικά και θέλω κι εγώ να το φωνάξω έτσι σαν κι εσένα.
Είσαι κι εσύ τέτοια φάση;
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Παιδιαστικες μαλακιες. Τα γραφει αυτα οχι επειδη πιστευει ο ιδιος, αλλα γιατι νομιζει οτι ετσι την λεει στους αριστερους που ειναι (ετσι νομιζει) αθεοι. Δε θα μου εκανε εντυπωση αν δεν ειδε καθολου την εκπομπη του Θεοδωρακη.
Εν τω μεταξυ, ουτε ολοι οι αριστεροι ειναι αθεοι, ουτε οι αριστεροι ειναι πλειοψηφια στις ταξεις των αθεων. Αν οι αθεοι ηταν αριστεροι κατα πλειοψηφια τοτε θα ειχαμε Κουτσουμπα πρωθυπουργο. Αλλα οταν εχεις μεινει διανοητικα στην κατηχηση που σου εκαναν στο σπιτι και στο σχολειο στην δεκαετια του '50 τοτε καταληγεις σε τετοιου ειδους ιδεοληψιες.
0 .
-
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Βαλκάνιος Κούρος

- Δημοσιεύσεις: 5614
- Τοποθεσία: Μνημονιακή Διασπορά.
-
pluton
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 18078
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
bizeli έγραψε:Τι θέλεις να αποδείξεις με αυτό; Βλέπω ότι και στο νήμα με τον Παίσιο μετράς ποσοστά επιτυχίας στο κοινό.
Αμφέβαλες ποτέ ότι το ποίμνιο λιγοστεύει και παίρνεις θάρρος; Είναι κάποια εσωτερική ανάγκη να αισθανθείς καλύτερα με κάτι;
Το βάζεις ως απάντηση για αυτούς που την λένε στον χριστιανισμό;
Είναι κάποιου είδους ανασφάλειας;
Τι απ'όλα;
Δε σε ρωτάω ειρωνικά. Πχ εμένα το ίδιο με πιάνει με τα ποσοστά φιλοζωίας. Όσο πιο πολλούς φιλόζωους βλέπω, μου δίνουν κουράγιο και είμαι κι εγώ σε μια τέτοια φάση σαν κι εσένα.
Ξέρω ότι είμαστε λίγοι και όταν βλέπω παραδείγματα που με διαψεύδουν με κάνει να αισθανθώ καλύτερα ψυχολογικά και θέλω κι εγώ να το φωνάξω έτσι σαν κι εσένα.
Είσαι κι εσύ τέτοια φάση;
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Ναι, λοιπόν οι λίγοι κάνουν νταβαντουρι μεγάλο, έχεις δει ποτέ σου να γίνεται κουβέντα για την θρησκευτική ταινία; όχι, αλλά χοροπηδούν για τον ,,Άνθρωπο με το γαρύφαλο,, γίνεται ο χαμός για το ,,Ψυχή βαθιά,,
Οι λίγοι λοιπόν έχουν δικαίωμα να κάνουν πλειοψηφικό χαβαλε. Οι πολλοί σιωπηρά παρακολουθούν αυτό.
Όταν όμως δίνεται η ευκαιρία τότε φαίνεται ο όγκος του λαού τι προτιμά.
Εν πάση περιπτώσει όμως, ας βλέπουμε τι θέλει ο λαός μας δεν είναι κακό. Και τι θέλει ο λαός μας; Πολύ απλά θέλει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
pluton έγραψε:Όταν όμως δίνεται η ευκαιρία τότε φαίνεται ο όγκος του λαού τι προτιμά.
Εν πάση περιπτώσει όμως, ας βλέπουμε τι θέλει ο λαός μας δεν είναι κακό. Και τι θέλει ο λαός μας; Πολύ απλά θέλει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια.
Υπάρχει περίπτωση να ερμηνεύεις το αποτέλεσμα κατά πώς βολεύει εσένα μέσα στο μυαλό σου ή την ψυχολογία σου;
I mean βγάζεις συμπέρασμα από μια τηλεοπτική εκπομπή;
Αφήνω απ' έξω το τρίπτυχο "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια" γιατί είναι πολιτικό δάνειο και φαντάζομαι η χαρά σου δεν έχει κάποια πολιτική ή κομματική σκοπιμότητα. Οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε αριστεροί/δεξιοί σε ένα θέμα θρησκευτικού ενδιαφέροντος αλλά μόνο μέσα στο πλαίσιο της χριστιανοσύνης και αυτό που πρεσβεύει αυτή η θρησκεία. Δε θυμάμαι ποτέ μέσα στη διδασκαλία του Χριστού να μπλέχθηκε η πολιτική.
Εκτός και αν όλοι αυτοί οι "πανηγυρισμοί" είναι μόνο για να πικάρεις τους αριστερούς ή δεν ξέρω κι εγώ ποιον.
Αλλά και πάλι γιατί νιώθεις αυτή την ανάγκη; Μόνο κάποιος ανασφαλής θα το ένιωθε αυτό.
Επειδή κάπως σε "νιώθω" να στο θέσω αλλιώς. Θα κάνω πάλι τον παραλληλισμό με την φιλοζωία. Αν εγώ πχ ήμουν η μοναδική φιλόζωη στον κόσμο και όλοι ήταν εναντίον μου, αυτό θα με σταματούσε να είμαι φιλόζωη;
Αν κάτι πιστεύω εγώ ότι είναι σωστό τι με νοιάζει τι κάνει ή τι δεν κάνει ο υπόλοιπος κόσμος;
Εσύ νιώθεις καλά με αυτό που πιστεύεις; Τι σε νοιάζει αν είστε πολλοί ή λίγοι; Ας είσαι και ο μοναδικός χριστιανός στον κόσμο.
Μαγκιά σου.Έτσι δεν είναι;
Καταλαβαίνω ότι το να βρίσκεις ομοϊδεάτες λειτουργεί ενθαρρυντικά αλλά εφόσον θέλουμε να είμαστε αφοσιωμένοι σε κάτι και το πιστεύουμε όντως αυτό που κάνουμε, το να λειτουργούμε σε συνάρτηση με το τι κάνουν οι άλλοι .... πέρα από το γεγονός ότι δρα αποπροσανατολιστικά, παράλληλα δείχνει και μια αμφιβολία μέσα μας. Σαν να μην είμαστε σίγουροι αν αυτό που κάνουμε ή που πιστεύουμε ότι είναι σωστό και πρέπει να επιβεβαιωθούμε μέσα από τους άλλους. Και όσο πιο πολλοί τόσο το καλύτερο.
Ξαναλέω επειδή σε "νιώθω" λίγο ως ενεργά φιλόζωος, έχω περάσει κι εγώ από διάφορα στάδια. Έχω δεχθεί κι εγώ τον δικό μου "πόλεμο", όπως εσύ αισθάνεσαι ενδεχομένως ότι δέχεται ή διακυβεύεται η πίστη σου στις μέρες μας, αλλά ό,τι και να λένε ή να πιστεύουν οι άλλοι εγώ αισθάνομαι ότι ανήκω "εκεί". Θα ήθελα κι εγώ όλος ο κόσμος να ήταν φιλόζωος αλλά αυτό δεν αποτελεί κριτήριο για μένα το αν θα είμαι εγώ φιλόζωη ή όχι. Ας είμαστε και 2-3 μόνο άτομα.
Εκτός από αυτό, ρε πλούτωνα, ο δικός μου καημός για το αν είμαστε πολλοί ή λίγοι φιλόζωοι έχει ένα ρεαλιστικό αντίκρισμα. Δλδ παίζει κάποιον ουσιαστικό ρόλο στην πράξη. Εσένα σε τι σε χαροποιεί το αν είστε πολλοί ή λίγοι χριστιανοί; Στην πράξη εννοώ. Θα επικρατήσει στον κόσμο η αγάπη; Γιατί αυτό πρεσβεύει ο χριστιανισμός.
Πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό γύρω σου με τόσους χριστιανούς για τους οποίους πανηγυρίζεις;
Να θυμίσω εδώ ότι ανήμερα του Πάσχα χριστιανοί βομβάρδιζαν χριστιανούς (Ρωσία/Ουκρανία).
Αλλά μην πάμε και τόσο μακριά. Από απλά παραδείγματα στην καθημερινότητά σου βλέπεις πολλούς χριστιανούς ή "χριστιανούς";
Το να δει κάποιος μια χριστιανική εκπομπή είναι το μόνο εύκολο. Δε σημαίνει ότι σε κάνει πραγματικό χριστιανό όπως θα το ήθελε ο Χριστούλης.
Το ίδιο συμβαίνει και στον χώρο της φιλοζωίας. Το να βάλει κάποιος μια καρδούλα στο facebook μπροστά σε ένα ζώο που υποφέρει δε σημαίνει τίποτα. Είναι το μόνο εύκολο. Τέτοιοι φιλόζωοι υπάρχουν πάαααααααααααρα πολλοί. Το δύσκολο είναι οι πράξεις.
Στα εύκολα όλοι πολλοί είναι. Στα δύσκολα λίγοι μένουν.
Κράτα μικρό καλάθι αν όντως σε ενδιαφέρει να επικρατήσει το πραγματικό μήνυμα του χριστιανισμού.
Αλλά μάλλον όχι... μάλλον πολιτική προέκταση είχε η πρόθεσή σου.
Όπως και να χει whatever.
0 .
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
Εν τω μεταξύ ορθόδοξη τηλεόραση μόνο την 4Ε ξέρω. Πρέπει να έχει φανατικό κοινό.
Έχεις μετρήσει εκεί τα ποσοστά τηλεθέασης;
Έχεις μετρήσει εκεί τα ποσοστά τηλεθέασης;
0 .
-
pluton
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 18078
Re: Ορθόδοξη τηλεοραση
Ναι πολύ ωραίο, μετριοπαθές και ευγενικό κείμενο.
Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.
Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.
Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.
Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.
Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα
Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια
Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.
Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.
Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.
Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.
Με ένα τέτοιο μη πολωτικό ποστ δύσκολο το πράγμα, θα το έβρισκα ευκολότερο αν το διατύπωνε ο Ράν ταν πλαν η έστω ο Λαχουρενιος.
Θα επικέντρωσω σε λίγα πράγματα γιατί έβαλες πολλές διαστάσεις.
Α Πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι για τον ελληνικό λαό ένα πολιτικό σύνθημα, είναι η ύπαρξη του, χάρις σε αυτές τις τρεις λέξεις απέτυχαν οι Τούρκοι να μας εξαφανίσουν 400-500 χρόνια, όπου κατάφεραν ένα από τα τρία να το τελειώσουν, τελείωναν τον ελληνισμό, ζηταγαν από τον πατέρα να γίνει μουσουλμάνος και ας μη γίνει η οικογένεια του, τι του ζηταγαν να διασπάσει την οικογενειακή συνοχή άρα τελείωναν όλη την οικογένεια.
Το ίδιο προσπάθησαν όλοι οι εισβολείς, μέχρι και οι τελευταίοι κατά την ανταρσία 1946-1949, να χτυπήσουν είτε την θρησκεία, είτε το πατριωτικό συναίσθημα, είτε την οικογενειακή ενότητα... Ακόμα και το παιδομάζωμα είχε κι άι αυτές τις διαστάσεις.
Άρα το τρίπτυχο πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια δεν είναι πολιτικό αλλά καθαρά υπαρξιακό ζήτημα
Αν δεις την σειρά Άγιος Παισιος αυτό το τρίπτυχο παρουσιάζει και προοθει πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια
Β Άσχετα πολλοί η λίγοι αυτό για το άτομο δεν παίζει ρόλο και μόνος μου να είμαι φυλάω Θερμοπύλες. ΑΛΛΑ υπάρχει και το ψυχολογικό.
Εδώ δεχόμαστε επίθεση πολύχρονη, πολυμετωπο, δεχόμαστε πόλεμο εντυπώσεων.
Οι λίγοι προπαγανδίζουν, ψαρεύουν αφελείς σε θολά νερά, εμείς τους παρακολουθούμε ξέρουμε ότι οι περισσότεροι είναι θύματα ψευδεσθησεων αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ακουστεί και η φωνή των πολλών και όταν ακούγεται οι λίγοι κουφαινονται από τον ψιθυρο τους.
Αυτά επί του παρόντος, θα επανέλθω. Και σε ευχαριστώ αν και με δυσκολεύει αφάνταστα η ευγένεια σου.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».
