Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Paspartou
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 112

Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Paspartou » 24 Ιουν 2022, 09:09

Ο Μιχάλης που γυρνάει ψυχαγωγικές εκπομπές. Ασχολείται με την επιστήμη, μας λέει πως ακριβώς θα ήταν μια τωρινή εξωγήινη εισβολή μέχρι επενδύσεις και οτι θες. Ομως είναι ένας αρχικάφρος που βρίζει, αμφιβόλου ηθικού υποβάθρου που λερώνει τον εγκέφαλο. Τι πιστεύετε;
0 .
Fou-Lou: the first emperor

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 24 Ιουν 2022, 12:32

Ειναι πολυ εξυπνο παιδι με χιουμορ. Ομως, τα τελευταια χρονια εφαγε πετρια με τον Τραμπ και υιοθετησε ολη την παρανοια των ρεπουμπλικανων και των τραμπικων με αποτελεσμα να πεσει πολυ στα ματια μου. Δυο ηταν τα highlight της πτωσης του: το ενα ηταν οταν εγραφε αντιεμβολιαστικες παπαριες στα σοσιαλ του και το αλλο ηταν οταν κοροιδευε εναν συναδελφο του κωμικο επειδη εφαγε ξυλο απο τους μπατσους.

Δεν γινεται να το παιζεις υπερ του ορθολογισμου και της επιστημης και να υιοθετεις ο,τι ψεκασμενια υπαρχει γυρω απο τον κορονοιο επειδη ετσι λεει η πολιτικη κλικα στην οποια ανηκεις.

Το χειροτερο ειναι οτι στις τελευταιες εκπομπες του τεινει να μεταφερει την τραμπικη επιχειρηματολογια με αποτελεσμα να γινεται βαρετος και κουραστικος. Γενικα οσοι προσπαθουν να μεταφερουν τις ορολογιες και την θεματολογια των ΗΠΑ στην Ευρωπη ειναι χαμηλης αντιληπτικης ικανοτητας ειτε μιλαμε για παρανοικους τραμπικους ή σαλταρισμενες νεοφεμινιστριες. Η Ελλαδα εχει αλλη ιστορια και αλλα προβληματα απο τα χαζοαμερικανακια.
1 .

Άβαταρ μέλους
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
Βαλκάνιος Κούρος
Βαλκάνιος Κούρος
Δημοσιεύσεις: 5614
Τοποθεσία: Μνημονιακή Διασπορά.

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ » 24 Ιουν 2022, 13:16

'Χαζομερικανάκια' σε αντιδιαστολή με τους σοφούς ελ; :laugh1:
0 .
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 24 Ιουν 2022, 16:54

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:'Χαζομερικανάκια' σε αντιδιαστολή με τους σοφούς ελ; :laugh1:


Η ελιτ τους ειναι κατα πολυ ικανοτερη απο την δικη μας αλλα ο λαουτζικος ειναι χειροτερος απο τον δικο μας αν κρινω απο το τι πιστευουν και ψηφιζουν.

Η Ελλαδα εχει σοβαρα προβληματα. Πληθωρισμο, ανεργια, χαμηλα εισοδηματα, υψηλα νοικια κλπ. Οποιος δεν ασχολειται με αυτα αλλα με χαζοαμερικανιες τυπου οπλοκατοχη, που θα κατουρανε οι τρανς, εκτρωσεις, pronouns κλπ ειναι βλακας και με την βουλα.

Ο κοσμος καιγεται και τα τραμπιστηρια και οι νεοφεμινιστριες χτενιζονται.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 24 Ιουν 2022, 17:01

Εχει πολυ γελιο να βλεπεις τον Μητσο τον Τραμπακουλα απο το Περιστερι να τα παιρνει στο κρανιο επειδη το βαθει κρατως (tm) των δρακονιανων, μασονων, παιδεραστων Δημοκρατικων τα βαζει με τον Ντραμπφ. Δεν παιρνει χαμπαρι τι γινεται στην χωρα του και εχει αποψη για το βαθυ κρατος των ΗΠΑ.

Γεμισε η Ελλαδα αμερικανολογους μετα τις αμερικανικες εκλογες του '16. Μεχρι τα τελη του '20 που βγηκε ο ξεμωραμενος μας τα ειχαν κανει μπαλονια με τις παπαριες των αμερικανων.
0 .

Paspartou
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 112

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Paspartou » 24 Ιουν 2022, 17:52

Καλά ο Τράμπ ήταν απαράδεκτος πλανητάρχης. Πως δε τη πάθανε δε λες όπως οι Ρώσοι με το Πούτιν, να τους κάτσει στο σβέρκο.
0 .
Fou-Lou: the first emperor

Paspartou
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 112

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Paspartou » 24 Ιουν 2022, 17:55

Και Ελληνες και Αμερικάνοι ζούνε μια ζωή 80 χρόνια. Πολύ λίγοι ξεχωρίζουν απ' το σύνολο και πάνε με τους λίγους τρελούς που πάντα πηγαίνουν το κόσμο μπροστά
0 .
Fou-Lou: the first emperor

Άβαταρ μέλους
Alien_ex_forums
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 920

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Alien_ex_forums » 24 Ιουν 2022, 19:32

Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.
0 .

Paspartou
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 112

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Paspartou » 26 Ιουν 2022, 07:16

Alien_ex_forums έγραψε:Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.


Του έπαιρνε συνέντευξη ο Conillo απ' το Conillo talks. Πέρυσι. Και του λέει "Ντάξει τώρα πλέον δε βρίζουμε στο youtube" και του απαντάει ο Μιχάλης "κοίτα...εξαρτάται ποιός είσαι..." άκου τι βρήκε να πει. Η κάμπια...
0 .
Fou-Lou: the first emperor

Άβαταρ μέλους
Alien_ex_forums
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 920

Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;

Δημοσίευσηαπό Alien_ex_forums » 26 Ιουν 2022, 14:49

Paspartou έγραψε:
Alien_ex_forums έγραψε:Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.


Του έπαιρνε συνέντευξη ο Conillo απ' το Conillo talks. Πέρυσι. Και του λέει "Ντάξει τώρα πλέον δε βρίζουμε στο youtube" και του απαντάει ο Μιχάλης "κοίτα...εξαρτάται ποιός είσαι..." άκου τι βρήκε να πει. Η κάμπια...


Δεν θα τον παντρευτούμε κιόλας.

Αυτό που δυσκολεύομαι σε γενικές γραμμές να κατανοήσω στην αριστερά είναι ότι βρίσκει απόλυτα φυσιολογικό το να διαφωνεί σε ορισμένα σημεία με τον τάδε φιλόσοφο, ή τον τάδε ινφλουένσερ που κατά τ' άλλα παρακολουθεί, αλλά όταν συμβαίνει ο φιλόσοφος ή ο ινφλουένσερ να είναι δεξιός, η επιχειρηματολογία είναι "αυτός είναι του σατανά".

Για παράδειγμα μέχρι πριν μερικά χρόνια λέγανε ας πούμε "καλός ο Ντεριντά, αλλά διαφωνώ σε ορισμένα πράγματα μαζί του".

Αν βάλεις στη θέση του Ντεριντά τον Πήτερσον όμως (που είναι δεξιός), οι ίδιοι λένε "αυτός πρέπει να θανατωθεί στην ηλεκτρική καρέκλα για να μην ανοίγει καν το στόμα του".
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”