Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
-
Paspartou
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 112
Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Ο Μιχάλης που γυρνάει ψυχαγωγικές εκπομπές. Ασχολείται με την επιστήμη, μας λέει πως ακριβώς θα ήταν μια τωρινή εξωγήινη εισβολή μέχρι επενδύσεις και οτι θες. Ομως είναι ένας αρχικάφρος που βρίζει, αμφιβόλου ηθικού υποβάθρου που λερώνει τον εγκέφαλο. Τι πιστεύετε;
0 .
Fou-Lou: the first emperor
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Ειναι πολυ εξυπνο παιδι με χιουμορ. Ομως, τα τελευταια χρονια εφαγε πετρια με τον Τραμπ και υιοθετησε ολη την παρανοια των ρεπουμπλικανων και των τραμπικων με αποτελεσμα να πεσει πολυ στα ματια μου. Δυο ηταν τα highlight της πτωσης του: το ενα ηταν οταν εγραφε αντιεμβολιαστικες παπαριες στα σοσιαλ του και το αλλο ηταν οταν κοροιδευε εναν συναδελφο του κωμικο επειδη εφαγε ξυλο απο τους μπατσους.
Δεν γινεται να το παιζεις υπερ του ορθολογισμου και της επιστημης και να υιοθετεις ο,τι ψεκασμενια υπαρχει γυρω απο τον κορονοιο επειδη ετσι λεει η πολιτικη κλικα στην οποια ανηκεις.
Το χειροτερο ειναι οτι στις τελευταιες εκπομπες του τεινει να μεταφερει την τραμπικη επιχειρηματολογια με αποτελεσμα να γινεται βαρετος και κουραστικος. Γενικα οσοι προσπαθουν να μεταφερουν τις ορολογιες και την θεματολογια των ΗΠΑ στην Ευρωπη ειναι χαμηλης αντιληπτικης ικανοτητας ειτε μιλαμε για παρανοικους τραμπικους ή σαλταρισμενες νεοφεμινιστριες. Η Ελλαδα εχει αλλη ιστορια και αλλα προβληματα απο τα χαζοαμερικανακια.
Δεν γινεται να το παιζεις υπερ του ορθολογισμου και της επιστημης και να υιοθετεις ο,τι ψεκασμενια υπαρχει γυρω απο τον κορονοιο επειδη ετσι λεει η πολιτικη κλικα στην οποια ανηκεις.
Το χειροτερο ειναι οτι στις τελευταιες εκπομπες του τεινει να μεταφερει την τραμπικη επιχειρηματολογια με αποτελεσμα να γινεται βαρετος και κουραστικος. Γενικα οσοι προσπαθουν να μεταφερουν τις ορολογιες και την θεματολογια των ΗΠΑ στην Ευρωπη ειναι χαμηλης αντιληπτικης ικανοτητας ειτε μιλαμε για παρανοικους τραμπικους ή σαλταρισμενες νεοφεμινιστριες. Η Ελλαδα εχει αλλη ιστορια και αλλα προβληματα απο τα χαζοαμερικανακια.
1 .
-
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Βαλκάνιος Κούρος

- Δημοσιεύσεις: 5614
- Τοποθεσία: Μνημονιακή Διασπορά.
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
'Χαζομερικανάκια' σε αντιδιαστολή με τους σοφούς ελ; .gif)
.gif)
0 .
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:'Χαζομερικανάκια' σε αντιδιαστολή με τους σοφούς ελ;
Η ελιτ τους ειναι κατα πολυ ικανοτερη απο την δικη μας αλλα ο λαουτζικος ειναι χειροτερος απο τον δικο μας αν κρινω απο το τι πιστευουν και ψηφιζουν.
Η Ελλαδα εχει σοβαρα προβληματα. Πληθωρισμο, ανεργια, χαμηλα εισοδηματα, υψηλα νοικια κλπ. Οποιος δεν ασχολειται με αυτα αλλα με χαζοαμερικανιες τυπου οπλοκατοχη, που θα κατουρανε οι τρανς, εκτρωσεις, pronouns κλπ ειναι βλακας και με την βουλα.
Ο κοσμος καιγεται και τα τραμπιστηρια και οι νεοφεμινιστριες χτενιζονται.
0 .
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Εχει πολυ γελιο να βλεπεις τον Μητσο τον Τραμπακουλα απο το Περιστερι να τα παιρνει στο κρανιο επειδη το βαθει κρατως (tm) των δρακονιανων, μασονων, παιδεραστων Δημοκρατικων τα βαζει με τον Ντραμπφ. Δεν παιρνει χαμπαρι τι γινεται στην χωρα του και εχει αποψη για το βαθυ κρατος των ΗΠΑ.
Γεμισε η Ελλαδα αμερικανολογους μετα τις αμερικανικες εκλογες του '16. Μεχρι τα τελη του '20 που βγηκε ο ξεμωραμενος μας τα ειχαν κανει μπαλονια με τις παπαριες των αμερικανων.
Γεμισε η Ελλαδα αμερικανολογους μετα τις αμερικανικες εκλογες του '16. Μεχρι τα τελη του '20 που βγηκε ο ξεμωραμενος μας τα ειχαν κανει μπαλονια με τις παπαριες των αμερικανων.
0 .
-
Paspartou
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 112
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Καλά ο Τράμπ ήταν απαράδεκτος πλανητάρχης. Πως δε τη πάθανε δε λες όπως οι Ρώσοι με το Πούτιν, να τους κάτσει στο σβέρκο.
0 .
Fou-Lou: the first emperor
-
Paspartou
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 112
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Και Ελληνες και Αμερικάνοι ζούνε μια ζωή 80 χρόνια. Πολύ λίγοι ξεχωρίζουν απ' το σύνολο και πάνε με τους λίγους τρελούς που πάντα πηγαίνουν το κόσμο μπροστά
0 .
Fou-Lou: the first emperor
-
Alien_ex_forums
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 920
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.
0 .
-
Paspartou
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 112
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Alien_ex_forums έγραψε:Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.
Του έπαιρνε συνέντευξη ο Conillo απ' το Conillo talks. Πέρυσι. Και του λέει "Ντάξει τώρα πλέον δε βρίζουμε στο youtube" και του απαντάει ο Μιχάλης "κοίτα...εξαρτάται ποιός είσαι..." άκου τι βρήκε να πει. Η κάμπια...
0 .
Fou-Lou: the first emperor
-
Alien_ex_forums
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 920
Re: Είναι ο Mikeius αρχικάφρος;
Paspartou έγραψε:Alien_ex_forums έγραψε:Πολύ καλός. Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, αλλά κάνει ωραία βίντεο. Μαθαίνεις και πέντε πράγματα.
Του έπαιρνε συνέντευξη ο Conillo απ' το Conillo talks. Πέρυσι. Και του λέει "Ντάξει τώρα πλέον δε βρίζουμε στο youtube" και του απαντάει ο Μιχάλης "κοίτα...εξαρτάται ποιός είσαι..." άκου τι βρήκε να πει. Η κάμπια...
Δεν θα τον παντρευτούμε κιόλας.
Αυτό που δυσκολεύομαι σε γενικές γραμμές να κατανοήσω στην αριστερά είναι ότι βρίσκει απόλυτα φυσιολογικό το να διαφωνεί σε ορισμένα σημεία με τον τάδε φιλόσοφο, ή τον τάδε ινφλουένσερ που κατά τ' άλλα παρακολουθεί, αλλά όταν συμβαίνει ο φιλόσοφος ή ο ινφλουένσερ να είναι δεξιός, η επιχειρηματολογία είναι "αυτός είναι του σατανά".
Για παράδειγμα μέχρι πριν μερικά χρόνια λέγανε ας πούμε "καλός ο Ντεριντά, αλλά διαφωνώ σε ορισμένα πράγματα μαζί του".
Αν βάλεις στη θέση του Ντεριντά τον Πήτερσον όμως (που είναι δεξιός), οι ίδιοι λένε "αυτός πρέπει να θανατωθεί στην ηλεκτρική καρέκλα για να μην ανοίγει καν το στόμα του".
0 .