Sweet Tooth

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Perseus1966
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2913

Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Perseus1966 » 04 Μάιος 2023, 02:45

Η καλυτερη σειρα του Νετφλιξ ,οταν ειναι τιγκα στις μαλακιες δυσκολα βρισκεις τα καλα.


Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 05 Μάιος 2023, 21:15

Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ

Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9796

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό bizeli » 06 Μάιος 2023, 01:06

Προέλλην έγραψε:Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ

Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.


Το disney plus πλάκα πλάκα έχει καλά ταινιάκια. Άσε που θυμόμαστε και τα παιδικά μας χρόνια και σε πιάνει μια νοσταλγία.
Εμένα μου αρέσει.


Το νετφλιξ όντως είναι τίγκα στη μαλακία. Όσες φορές έβαλα το μετάνιωσα. Πιο πολύ το έβλεπα για ψυχαναγκαστικούς λόγους επειδή το πλήρωσα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 06 Μάιος 2023, 18:39

bizeli έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ

Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.


Το disney plus πλάκα πλάκα έχει καλά ταινιάκια. Άσε που θυμόμαστε και τα παιδικά μας χρόνια και σε πιάνει μια νοσταλγία.
Εμένα μου αρέσει.


Το νετφλιξ όντως είναι τίγκα στη μαλακία. Όσες φορές έβαλα το μετάνιωσα. Πιο πολύ το έβλεπα για ψυχαναγκαστικούς λόγους [i]επειδή το πλήρωσα.[/i]

Κι εγώ, σε κάποια φάση έψαχνα να βρω κάτι να μου αρέσει, τίποτε δεν μου άρεσε και έβλεπα ότι να ναι για να δικαιολογήσω τη συνδρομή.

Το Disney+ έχει καλό πράμα να δείς για τουλάχιστον 3-4 μήνες. Mandalorian, Boba Fett, Andor, Rogue One, να πιάσεις, είναι ένας μήνας.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 06 Μάιος 2023, 18:43

Στο λαικιστικό streamio βλέπετε τα πάντα τζαμπέ. Μην είστε θύματα και δίνετε τα λεφτά σας σε Πούτσφλιξ, Ντίσνει, (Reverse) Άμαζον κλπ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 07 Μάιος 2023, 01:45

9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 07 Μάιος 2023, 09:39

Προέλλην έγραψε:9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.


Καλύτερα σε φρέντο (αν και δεν είμαι φαν του καφέ απ'έξω) παρά σε σαβουροτηλεόραση.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 07 Μάιος 2023, 22:12

Λαχουρένιος έγραψε:
Προέλλην έγραψε:9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.


Καλύτερα σε φρέντο (αν και δεν είμαι φαν του καφέ απ'έξω) παρά σε σαβουροτηλεόραση.

Γιατί; :hmmm

Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 09 Μάιος 2023, 17:07

Προέλλην έγραψε:Γιατί; :hmmm

Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;


Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω για κάτι στο οποίο έχω πρόσβαση δωρεάν και γενικά σειρές βλέπω πολύ σπάνια. Πιο συχνά βλέπω ανιμέ και γενικά κινούμενα πχ Rick and Morty ή Bowjack Horseman.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Sweet Tooth

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 09 Μάιος 2023, 19:59

Λαχουρένιος έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Γιατί; :hmmm

Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;


Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω για κάτι στο οποίο έχω πρόσβαση δωρεάν και γενικά σειρές βλέπω πολύ σπάνια. Πιο συχνά βλέπω ανιμέ και γενικά κινούμενα πχ Rick and Morty ή Bowjack Horseman.

Φυσικά και υπάρχει, στηρίζεις τον παραγωγό κλπ αλυσίδα. Είναι σαν να λέμε δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω το πακέτο ρύζι στο μάρκετ, αφού άνετα μπορώ να το βάλώ μέσα στο μπουφάν κάτω απο τη μασχάλη και να βγω έξω κύριος.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”