Sweet Tooth
-
Perseus1966
- Extreme poster

- Δημοσιεύσεις: 2913
Sweet Tooth
Η καλυτερη σειρα του Νετφλιξ ,οταν ειναι τιγκα στις μαλακιες δυσκολα βρισκεις τα καλα.

0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Sweet Tooth
Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ
Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.
Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
bizeli
- Moderator

- Δημοσιεύσεις: 9796
Re: Sweet Tooth
Προέλλην έγραψε:Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ
Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.
Το disney plus πλάκα πλάκα έχει καλά ταινιάκια. Άσε που θυμόμαστε και τα παιδικά μας χρόνια και σε πιάνει μια νοσταλγία.
Εμένα μου αρέσει.
Το νετφλιξ όντως είναι τίγκα στη μαλακία. Όσες φορές έβαλα το μετάνιωσα. Πιο πολύ το έβλεπα για ψυχαναγκαστικούς λόγους επειδή το πλήρωσα.
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Sweet Tooth
bizeli έγραψε:Προέλλην έγραψε:Μαύρο στην απάτη του Νέτφλιξ
Ντίζνεϊ Πλάς, ΜΟΝΟ.
Το disney plus πλάκα πλάκα έχει καλά ταινιάκια. Άσε που θυμόμαστε και τα παιδικά μας χρόνια και σε πιάνει μια νοσταλγία.
Εμένα μου αρέσει.
Το νετφλιξ όντως είναι τίγκα στη μαλακία. Όσες φορές έβαλα το μετάνιωσα. Πιο πολύ το έβλεπα για ψυχαναγκαστικούς λόγους [i]επειδή το πλήρωσα.[/i]
Κι εγώ, σε κάποια φάση έψαχνα να βρω κάτι να μου αρέσει, τίποτε δεν μου άρεσε και έβλεπα ότι να ναι για να δικαιολογήσω τη συνδρομή.
Το Disney+ έχει καλό πράμα να δείς για τουλάχιστον 3-4 μήνες. Mandalorian, Boba Fett, Andor, Rogue One, να πιάσεις, είναι ένας μήνας.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Sweet Tooth
Στο λαικιστικό streamio βλέπετε τα πάντα τζαμπέ. Μην είστε θύματα και δίνετε τα λεφτά σας σε Πούτσφλιξ, Ντίσνει, (Reverse) Άμαζον κλπ.
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Sweet Tooth
9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Sweet Tooth
Προέλλην έγραψε:9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.
Καλύτερα σε φρέντο (αν και δεν είμαι φαν του καφέ απ'έξω) παρά σε σαβουροτηλεόραση.
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Sweet Tooth
Λαχουρένιος έγραψε:Προέλλην έγραψε:9 ευρώ, 2 φρέντο λιγότερο το μήνα. Άσε που έτσι στηρίζουμε και την δυτική οικονομία.
Καλύτερα σε φρέντο (αν και δεν είμαι φαν του καφέ απ'έξω) παρά σε σαβουροτηλεόραση.
Γιατί;
Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Sweet Tooth
Προέλλην έγραψε:Γιατί;![]()
Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;
Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω για κάτι στο οποίο έχω πρόσβαση δωρεάν και γενικά σειρές βλέπω πολύ σπάνια. Πιο συχνά βλέπω ανιμέ και γενικά κινούμενα πχ Rick and Morty ή Bowjack Horseman.
0 .
-
Προέλλην
- Right to Repair Champion

- Δημοσιεύσεις: 20678
Re: Sweet Tooth
Λαχουρένιος έγραψε:Προέλλην έγραψε:Γιατί;![]()
Tι παραπάνω σου προσφέρει να πιείς δύο φρέντι παραπάνω σε μια καφετέρια ή μια μπόμπα σε κάποιο μπαρ, απο το να έχεις πρόσβαση για ένα μήνα σε πολλές δεκάδες ταινίες και σειρές της μεγαλύτερης, ιστορικότερης, ποιοτικότερης, εταιρίας ψυχαγωγίας που έχει γνωρίσει ποτέ η ανθρωπότητα;
Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω για κάτι στο οποίο έχω πρόσβαση δωρεάν και γενικά σειρές βλέπω πολύ σπάνια. Πιο συχνά βλέπω ανιμέ και γενικά κινούμενα πχ Rick and Morty ή Bowjack Horseman.
Φυσικά και υπάρχει, στηρίζεις τον παραγωγό κλπ αλυσίδα. Είναι σαν να λέμε δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω το πακέτο ρύζι στο μάρκετ, αφού άνετα μπορώ να το βάλώ μέσα στο μπουφάν κάτω απο τη μασχάλη και να βγω έξω κύριος.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts