House of Cards: Ειρωνία, λογική με ανατροπές, σασπένς και αγωνία. Εξαιρετικό.
True detective: Παγανιστικό έγκλημα με τον Μαθιου Μακόναχι να εχει illusions , που όμως τους επιβάλεται. Ατμοσφαιρικό και ψυχογραφικό. Εξαιρετικό.
(δεν εχω τελειωσει κανένα βεβαια)
(υπήρχε θεμα ανακατεμενο με ταινίες και επειδη ψαχνω μια καινουργια σειρά να ξεκινήσω..ανοιξα ξεχωριστό θέμα γιατι χάνεται λίγο η μπάλα στο άλλο)
Προτείνετε σειρές
-
Τσακαλι
Re: Προτείνετε σειρές
Breaking Bad
True Detective
Sherlock
The Wire απο τις καλύτερες,η επιτομή του ρεαλισμού σκηνές απο την σειρά https://www.youtube.com/watch?v=otwucZMciUM
The Twilight Zone αυτη ειναι παλιά σειρά αλλα αξίζει http://www.oneman.gr/keimena/diaskedash ... 39512.html
The Americans συγγενούς θεματικής με το Homeland
Fargo απο τις καλύτερες
Deadwood .το ΗΒΟ έκοψε τη σειρα μετά την 3η σεζόν
Το “Deadwood” είναι μια κατηγορία από μόνο του. Διαδραματίζεται στη Νότια Ντακότα λίγο μετά τα μέσα του 19ου αιώνα και χρονολογεί μέσα από 3 καθηλωτικές σεζόν την ανάπτυξη του Deadwood, από τις μέρες που ήταν μια απλή κατασκήνωση μέχρι την έλευση του πολιτισμού και το σχηματισμό μιας πόλης, με νόμους και κοινωνικές δομές.
Bron/Broen αυτη δεν την εχω δει αλλα προτείνεται απο πολλους.
True Detective
Sherlock
The Wire απο τις καλύτερες,η επιτομή του ρεαλισμού σκηνές απο την σειρά https://www.youtube.com/watch?v=otwucZMciUM
The Twilight Zone αυτη ειναι παλιά σειρά αλλα αξίζει http://www.oneman.gr/keimena/diaskedash ... 39512.html
The Americans συγγενούς θεματικής με το Homeland
Fargo απο τις καλύτερες
Deadwood .το ΗΒΟ έκοψε τη σειρα μετά την 3η σεζόν
Το “Deadwood” είναι μια κατηγορία από μόνο του. Διαδραματίζεται στη Νότια Ντακότα λίγο μετά τα μέσα του 19ου αιώνα και χρονολογεί μέσα από 3 καθηλωτικές σεζόν την ανάπτυξη του Deadwood, από τις μέρες που ήταν μια απλή κατασκήνωση μέχρι την έλευση του πολιτισμού και το σχηματισμό μιας πόλης, με νόμους και κοινωνικές δομές.
Bron/Broen αυτη δεν την εχω δει αλλα προτείνεται απο πολλους.
0 .
-
Στύγα
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 22
Re: Προτείνετε σειρές
Και ερχομαι με απορια.. Αυτο το Elementary τι σοι πραγμα να ειναι? οκ ειδα 3-4 επεισοδια αλλα πολυ στραβο κι αναποδο μου καθεται. Να'ναι που βρισκω εξαιρετικο του BBC τον Σερλοκ και αυτος μου φαινεται τοσο νεροπλυμα?
Ουσιαστικα ειναι σαν μια μορφη χαουζ (ταλαιπωρη ιδιοφυια παλευει με τους δαιμονες της εξαρτησης και εχει εναν εγκλωβισμενο στα παθη του κοινωνικο περιγυρο) αλλα απο κει και περα τι? Ο Βενεδικτος απο την αλλη βγαζει αλλο τυπακι..
Ειναι και η Λουσι Λιου απο κει περα διπλα.. ελεος αυτο το "Η Γουατσον" (εχω την εντυπωση οτι ολη κι ολη η μαεστρια της συγγραφικης ομαδας εκει εξαντλησε το ταλεντος της -Πως να τους παρουμε τα σωβρακα? -Ας κανουμε τον γουατσον γυναικα!)
Ουσιαστικα ειναι σαν μια μορφη χαουζ (ταλαιπωρη ιδιοφυια παλευει με τους δαιμονες της εξαρτησης και εχει εναν εγκλωβισμενο στα παθη του κοινωνικο περιγυρο) αλλα απο κει και περα τι? Ο Βενεδικτος απο την αλλη βγαζει αλλο τυπακι..
Ειναι και η Λουσι Λιου απο κει περα διπλα.. ελεος αυτο το "Η Γουατσον" (εχω την εντυπωση οτι ολη κι ολη η μαεστρια της συγγραφικης ομαδας εκει εξαντλησε το ταλεντος της -Πως να τους παρουμε τα σωβρακα? -Ας κανουμε τον γουατσον γυναικα!)

0 .
"Alone. Yes, that's the key word, the most awful word in the English tongue. Murder doesn't hold a candle to it and hell is only a poor synonym.”
-
Alkiviades
- ☭ Ле́нин ☭

- Δημοσιεύσεις: 814
Re: Προτείνετε σειρές
To elementary είναι μια σειρά που βλέπεται ευχάριστα δίχως νάναι κάτι το ιδιαίτερα και δίχως να απαιτεί τίποτε περισσότερο από ένα μίνιμουμ προσήλωσης. Σε αυτήν την κατηγορία έχω τον τελευταίο χρόνο και το Forever. Αυτά τα δύο τα βλέπω χαλαρά, όχι ιδιαίτερα φανατικά, με την καλή μου όταν τρώμε ή σε φάση βραδινής χαλάρωσης. Παλιότερα στο ίδιο μοτίβο είχα και το House. Εύφημος μνεία στο two and a half men, που τόχω δει δύο φορές και ακόμη γελάω. ΜΟΝΟ με τον Μεγάλο Τσάλρι, όχι την ξενέρωτη συνέχεια με το ξέπλυμα.
Αντίθετα, οι σειρές που πραγματικά με καθήλωσαν ήταν οι εξής (τυχαία σειρά)
- True Detective. Υψηλή αισθητική, κινηματογραφικό στήσιμο, ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ερμηνείες, προσχηματικό σενάριο αλλά γεμάτο με ενδιαφέρουσες "άκρες", λιγάκι "βαρύ", αλλά με μια λέξη έξοχο.
- The Wire. Ο απόλυτος ρεαλισμός, το "εναλλακτικό" αστυνομικό δράμα, που δεν παραμένει στις φόρμες του είδους, αλλά τις αγνοεί και τις ανατρέπει. Εξαιρετική πινακοθήκη χαρακτήρων, λιγάκι χαοτική (πάρα πολλά πρόσωπα) οι σεναριογράφοι έδωσαν ρέστα σε ορισμένες από τις ιστορίες - έχει και "ελληνικό ενδιαφέρον"
- Βreaking Bad. Εξαιρετικό. Άνισο ορισμένες στιγμές, αλλά γενικά πολύ, πολύ δυνατό, με τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες που έχουμε συναντήσει σε σειρά μυθοπλασίας, η κατάβαση στον Άδη ενός βαρετού καθηγητή χημείας, αποδίδεται με αληθινή μαεστρία, σε μια από τις καλύτερες σειρές στην ιστορία της τηλεόρασης.
- Better call saul. Είναι spinoff του breaking bad και συμμετέχουν αρκετοί χαρακτήρες της σειράς (prequel). Εξαιρετική δουλειά, η πρώτη σαιζόν ήταν εφάμιλλη των καλύτερων του ΒΒ.
- Battlestar Galactica. Η σύγχρονη σειρά, όχι αυτή που συντρόφευε τα παιδικά μου χρόνια
Είμαι sci-fi fan και δεν θα μπορούσα παρά να λατρέψω τη μοναδική καλή σειρά ΕΦ που έχω δει. Το τέλος της ήταν τραγικά κακό και lame beyond comprehension, αλλά μέχρι και 4-5 επεισόδια πριν το τέλος η σειρά έσπερνε.
Α, και το Game of Thrones, φυσικά. Ναι, είναι σαπουνόπερα, αλλά είναι μια σαπουνόπερα μεσαιωνική, ανατρεπτική, σκοτεινή, ΜΕ ΔΡΑΚΟΥΣ, αιμοβόρα χιονοζόμπι, σπαθιά, κεφάλια να φεύγουν, εξαιρετικά υψηλά στάνταρ παραγωγής, πολλά καλίγραμμα κωλαράκια... χορταστικό πράμα!
Αντίθετα, οι σειρές που πραγματικά με καθήλωσαν ήταν οι εξής (τυχαία σειρά)
- True Detective. Υψηλή αισθητική, κινηματογραφικό στήσιμο, ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ερμηνείες, προσχηματικό σενάριο αλλά γεμάτο με ενδιαφέρουσες "άκρες", λιγάκι "βαρύ", αλλά με μια λέξη έξοχο.
- The Wire. Ο απόλυτος ρεαλισμός, το "εναλλακτικό" αστυνομικό δράμα, που δεν παραμένει στις φόρμες του είδους, αλλά τις αγνοεί και τις ανατρέπει. Εξαιρετική πινακοθήκη χαρακτήρων, λιγάκι χαοτική (πάρα πολλά πρόσωπα) οι σεναριογράφοι έδωσαν ρέστα σε ορισμένες από τις ιστορίες - έχει και "ελληνικό ενδιαφέρον"
- Βreaking Bad. Εξαιρετικό. Άνισο ορισμένες στιγμές, αλλά γενικά πολύ, πολύ δυνατό, με τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες που έχουμε συναντήσει σε σειρά μυθοπλασίας, η κατάβαση στον Άδη ενός βαρετού καθηγητή χημείας, αποδίδεται με αληθινή μαεστρία, σε μια από τις καλύτερες σειρές στην ιστορία της τηλεόρασης.
- Better call saul. Είναι spinoff του breaking bad και συμμετέχουν αρκετοί χαρακτήρες της σειράς (prequel). Εξαιρετική δουλειά, η πρώτη σαιζόν ήταν εφάμιλλη των καλύτερων του ΒΒ.
- Battlestar Galactica. Η σύγχρονη σειρά, όχι αυτή που συντρόφευε τα παιδικά μου χρόνια
Είμαι sci-fi fan και δεν θα μπορούσα παρά να λατρέψω τη μοναδική καλή σειρά ΕΦ που έχω δει. Το τέλος της ήταν τραγικά κακό και lame beyond comprehension, αλλά μέχρι και 4-5 επεισόδια πριν το τέλος η σειρά έσπερνε.Α, και το Game of Thrones, φυσικά. Ναι, είναι σαπουνόπερα, αλλά είναι μια σαπουνόπερα μεσαιωνική, ανατρεπτική, σκοτεινή, ΜΕ ΔΡΑΚΟΥΣ, αιμοβόρα χιονοζόμπι, σπαθιά, κεφάλια να φεύγουν, εξαιρετικά υψηλά στάνταρ παραγωγής, πολλά καλίγραμμα κωλαράκια... χορταστικό πράμα!

0 .
-
fasistario
- Mr Lamogio

- Δημοσιεύσεις: 1761
- Τοποθεσία: Tiocfaidh ár lá
Re: Προτείνετε σειρές
http://www.imdb.com/title/tt2189461/?ref_=nv_sr_1

Μάρκο Πόλο.
Ενδιαφέρουσα σειρά, που τελείωσε ο πρώτος κύκλος πριν μερικούς μήνες.

Μάρκο Πόλο.
Ενδιαφέρουσα σειρά, που τελείωσε ο πρώτος κύκλος πριν μερικούς μήνες.
0 .
Formerly known as lamogio88
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
"Let us have a dagger between our teeth, a bomb in our hands and an infinite scorn in our hearts."
-
Στύγα
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 22
Re: Προτείνετε σειρές
Οκ μολις ειδα και το τελευταιο επεισοδιο του Battlestar Galactica... Αν και το ειχα ακουσει να λενε κι αλλοι οτι το τελος δεν ηταν τοσο της προκοπης, εγω νομιζω οτι κρατησε καποια λογικη.
Ετσι παει κι αυτο... Αντε να δουμε κανα αλλο τωρα να βγει το ομορφα το καλοκαιρι!
ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Ετσι παει κι αυτο... Αντε να δουμε κανα αλλο τωρα να βγει το ομορφα το καλοκαιρι!

0 .
"Alone. Yes, that's the key word, the most awful word in the English tongue. Murder doesn't hold a candle to it and hell is only a poor synonym.”
-
Perseus
- Basic poster

- Δημοσιεύσεις: 782
Re: Προτείνετε σειρές
Γουοκινγκ ντεντ σταθερη αξια
Μπιγκ μπαγκ θα δω δυο επεισοδια με το φαγητο
Φρειζερ ,ισως η καλυτερη σειρα για μενα.
Μπιγκ μπαγκ θα δω δυο επεισοδια με το φαγητο
Φρειζερ ,ισως η καλυτερη σειρα για μενα.
0 .
-
Kauldron
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 11127
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Προτείνετε σειρές
Δείτε το The Strain.
Από τις καλύτερες σειρές. Εκείνο το "he is here" έφερε αναστάτωση και στους conspiracy theorists:
Από τις καλύτερες σειρές. Εκείνο το "he is here" έφερε αναστάτωση και στους conspiracy theorists:
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.
-
Kauldron
- Supreme poster

- Δημοσιεύσεις: 11127
- Τοποθεσία: Thessaloniki
Re: Προτείνετε σειρές
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.