"Ο Λάκης είναι ξεχωριστός και σαν ηθοποιός και σαν συγγραφέας. Και νομίζω αυτό το έργο που έφτιαξε μοιάζει λίγο από τα έργα κλασικών συγγραφέων του ελληνικού θεάτρου και του ελληνικού κινηματογράφου" δήλωσε ο πρωθυπουργός μετά το τέλος της παράστασης για τη συγγραφική δεινότητα του Λάκη Λαζόπουλου στη διασκευή του γαλλικού έργου.
Άντε με το καλό να φκιάξει και λίγο Σαίξπηρ ο Λάκης.
Δημιουργική κριτική
-
Γιάννης
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 498
- Τοποθεσία: Αιγαίο Πέλαγος
Re: Δημιουργική κριτική
Υπάρχει ακόμα κόσμος που ασχολείται με αυτόν τον σαχλό και μετριότατο κωμικό; Γιατί;;;
0 .
Σκέφτηκε λοιπόν ο υπολοχαγός Ρζιέφσκι: "Τι να κάμω τώρα εγώ για να περάσει η ώρα; Μήπως να χέσω μέσα στο πιάνο; Μπά, άσε. Δε θα το καταλάβουνε. Επαρχία..."
-
ΓΑΛΗ
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1965
Re: Δημιουργική κριτική
Εσχατόγερος έγραψε:Υπάρχει ακόμα κόσμος που ασχολείται με αυτόν τον σαχλό και μετριότατο κωμικό; Γιατί;;;
Γιατί εκφράζει τη χαζοπολυπολιτισμικοθολοκουλτούρα του σύριζα. Το ότι ο πρωθυπουργός και λοιποί λάτρεις της τέχνης επέλεξαν να παραστούν στην πρεμιέρα του συγκεκριμένου έργου* δεν είναι καθόλου τυχαίο.
*Επειδή είδα την ταινία, περιγράφω γρήγορα την υπόθεση: Συντηρητικό γαλλικό ζευγάρι με 4 κόρες, καλείται να αποδεχθεί το γεγονός ότι η μια παντρεύεται έναν μουσουλμάνο, η άλλη έναν εβραίο, η παράλλη έναν κινέζο και η τέταρτη η καλύτερη έναν μαύρο έγχρωμο. Δηλαδή μια χολυγουντιανίζουσα πιασάρικη υπόθεση με το συνηθισμένο ευτυχισμένο τέλος, ως ένα βαθύτατης σημασίας κοινωνικό μήνυμα που δίνει τη συνηθισμένη γροθιά στο στομάχι. Μιλάμε για πολύ υψηλά νοήματα τέχνης.
1 .
-
Γιάννης
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 498
- Τοποθεσία: Αιγαίο Πέλαγος
Re: Δημιουργική κριτική
A, κατάλαβα, κάτι σαν τον Βέγγο στον "Παπατρέχα", με τις εφτά γεροντοκόρες αδερφές...
Τι να πώ, μάλλον φταίει που έχω πάψει να ασχολούμαι με τα ελληνικά μέσα γενικά από τότε που μετοίκησα. Αυτό ήταν τέλη δεκαετίας του 90, και ο Λαζόπουλος ήταν στην εποχή των "Δέκα Μικρών Μήτσων", δεν το είχε γυρίσει ακριβώς στην πολιτικούρα...
Τι να πώ, μάλλον φταίει που έχω πάψει να ασχολούμαι με τα ελληνικά μέσα γενικά από τότε που μετοίκησα. Αυτό ήταν τέλη δεκαετίας του 90, και ο Λαζόπουλος ήταν στην εποχή των "Δέκα Μικρών Μήτσων", δεν το είχε γυρίσει ακριβώς στην πολιτικούρα...
1 .
Σκέφτηκε λοιπόν ο υπολοχαγός Ρζιέφσκι: "Τι να κάμω τώρα εγώ για να περάσει η ώρα; Μήπως να χέσω μέσα στο πιάνο; Μπά, άσε. Δε θα το καταλάβουνε. Επαρχία..."
-
Λαχουρένιος
- Ultimate Stalker

- Δημοσιεύσεις: 49404
- Τοποθεσία: Γεφυρα
Re: Δημιουργική κριτική
Οι Μητσοι γαμαγανε,οπως και το Τσαντιρι τις πρωτες τρεις (?) σεζον.
Αργοτερα το βαρεθηκα απο πλευρας αστειων (τα ιδια και τα ιδια),και οταν τον επιασε οξεια συριζιαση
Μπορω να παρακολουθησω ''στρατευμενη τεχνη'' αρκει να ειναι οντως τεχνη,οχι βαρετες μπουρδες.Αλλιως 1000 φορες να δω πχ το Ροκυ 4 που ηταν αντικομμουνιστικο,αλλα γαμαγε.
Αργοτερα το βαρεθηκα απο πλευρας αστειων (τα ιδια και τα ιδια),και οταν τον επιασε οξεια συριζιαση
Μπορω να παρακολουθησω ''στρατευμενη τεχνη'' αρκει να ειναι οντως τεχνη,οχι βαρετες μπουρδες.Αλλιως 1000 φορες να δω πχ το Ροκυ 4 που ηταν αντικομμουνιστικο,αλλα γαμαγε.
0 .
-
Adminović
- Sloboda Narodu

- Δημοσιεύσεις: 15443
- Τοποθεσία: F.R. Liberland
Re: Δημιουργική κριτική
Θα συμφωνήσω. Αρχικά το Τσαντήρι είχε πλάκα, ιδίως τις εποχές που είχε κόντρα με τον Κούγια, αλλά τώρα πλέον κατάντησε βαρετό. Κάτι σαν τον Χάρρυ Κλυνν που από μια στιγμή και μετά άρχισε να κάνει όλο τα ίδια και τα ίδια αστεία.
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.
Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα.

-
Ρωμαλέος
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 45
Re: Δημιουργική κριτική
Παραμένει καλύτερος από το σάχλα το Σεφερλή και ότι άλλο κυκλοφορεί και το παίζει κωμικός. Σίγουρα κουράζει κάποια στιγμή, αλλά πρόσφερε πολλά. Όσο για τον Χάρυ κλυν εντάξει. Άρχισε να γερνάει και δεν είχε να δώσει κάτι καινούργιο. Αλλά συνολικά ο άνθρωπος ήταν κορυφή.
0 .
-
ΓΑΛΗ
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1965
Re: Δημιουργική κριτική
Κι εγώ νομίζω ότι οι Μήτσοι ήταν η καλύτερη καλλιτεχνική στιγμή του Λαζόπουλου. Αυτό το αποδίδω σε δύο παράγοντες: 1. Ο Λαζόπουλος είναι μέτριος/αδιάφορος ηθοποιός (καμμία από τις θεατρικές ή κινηματογραφικές του προσπάθειες δεν προκάλεσε αίσθηση) αλλά εκπληκτικός μίμος και στους Μήτσους μπόρεσε να ξεδιπλώσει αυτό το ταλέντο. 2. Προσέγγισε τους ετερόκλητους χαρακτήρες των Μήτσων ισορροπημένα με μια σατιρική ματιά που δεν ήταν επικριτική αλλά σχεδόν τρυφερή.
Πιστεύω λοιπόν ότι το Αλ Τσαντήρι "κράτησε" όσο οι θεατές έβλεπαν σ' αυτό μια συνέχεια των Μήτσων. Όταν οι Μήτσοι ξεθώριασαν, αυτό που έμεινε ήταν κάτι που παραπέμπει περισσότερο σε τηλεοπτικούς θρησκευτικούς κήρυκες στις ΗΠΑ και λιγότερο σε... τέχνη. Αυτό που πουλάει σήμερα ο Λάκης είναι φτηνό μελό και φτηνά αστεία. Και κάπου το' χει χάσει τελείως.
Πιστεύω λοιπόν ότι το Αλ Τσαντήρι "κράτησε" όσο οι θεατές έβλεπαν σ' αυτό μια συνέχεια των Μήτσων. Όταν οι Μήτσοι ξεθώριασαν, αυτό που έμεινε ήταν κάτι που παραπέμπει περισσότερο σε τηλεοπτικούς θρησκευτικούς κήρυκες στις ΗΠΑ και λιγότερο σε... τέχνη. Αυτό που πουλάει σήμερα ο Λάκης είναι φτηνό μελό και φτηνά αστεία. Και κάπου το' χει χάσει τελείως.
0 .
-
Ρωμαλέος
- Rookie poster

- Δημοσιεύσεις: 45
Re: Δημιουργική κριτική
ΓΑΛΗ έγραψε:Κι εγώ νομίζω ότι οι Μήτσοι ήταν η καλύτερη καλλιτεχνική στιγμή του Λαζόπουλου. Αυτό το αποδίδω σε δύο παράγοντες: 1. Ο Λαζόπουλος είναι μέτριος/αδιάφορος ηθοποιός (καμμία από τις θεατρικές ή κινηματογραφικές του προσπάθειες δεν προκάλεσε αίσθηση) αλλά εκπληκτικός μίμος και στους Μήτσους μπόρεσε να ξεδιπλώσει αυτό το ταλέντο. 2. Προσέγγισε τους ετερόκλητους χαρακτήρες των Μήτσων ισορροπημένα με μια σατιρική ματιά που δεν ήταν επικριτική αλλά σχεδόν τρυφερή.
Πιστεύω λοιπόν ότι το Αλ Τσαντήρι "κράτησε" όσο οι θεατές έβλεπαν σ' αυτό μια συνέχεια των Μήτσων. Όταν οι Μήτσοι ξεθώριασαν, αυτό που έμεινε ήταν κάτι που παραπέμπει περισσότερο σε τηλεοπτικούς θρησκευτικούς κήρυκες στις ΗΠΑ και λιγότερο σε... τέχνη. Αυτό που πουλάει σήμερα ο Λάκης είναι φτηνό μελό και φτηνά αστεία. Και κάπου το' χει χάσει τελείως.
Άλλοι πουλάνε χειρότερα πράγματα. Όμως ένας κόσμος καταναλώνει αφού προφανώς τα έχει ανάγκη. Κι ο Ψάλτης πούλαγε κάποτε. Σίγουρα η πλειοψηφία πήγαινε σινεμά να δει το ίδιο και το ταλέντο του. Με εμπιστοσύνη στον ίδιο, ότι σενάριο και να του έδιναν.
Η συνταγή του και το μοτίβο που ακολουθάει ο Λαζόπουλος είναι χαλαρωτικό και διασκεδαστικό γι αυτούς τουλάχιστον που συμφωνούν με τα λεγόμενά του. Δεν έχω βρει και κάτι που να είναι λάθος από αυτά που λέει, εκτός από την τελευταία φορά όπου έκανε προπαγάνδα. Περίμενα να κάνει σκληρή και αδυσώπυτη κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.
Μόνο ο Αποστόλης της Ελληνοφρένειας είναι απολαυστικός πλέον.
0 .
-
ΓΑΛΗ
- Crazy poster

- Δημοσιεύσεις: 1965
Re: Δημιουργική κριτική
Ρωμαλέος έγραψε:Η συνταγή του και το μοτίβο που ακολουθάει ο Λαζόπουλος είναι χαλαρωτικό και διασκεδαστικό γι αυτούς τουλάχιστον που συμφωνούν με τα λεγόμενά του. Δεν έχω βρει και κάτι που να είναι λάθος από αυτά που λέει, εκτός από την τελευταία φορά όπου έκανε προπαγάνδα. Περίμενα να κάνει σκληρή και αδυσώπυτη κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.
Μόνο ο Αποστόλης της Ελληνοφρένειας είναι απολαυστικός πλέον.
Ε, αν δεν βρίσκεις και κάτι που να είναι λάθος σ' αυτά που λέει, είναι όντως χαλαρωτικός ο Λάκης. Πράγμα που δεν είναι ιατρικώς λάθος γιατί αν έκανε σκληρή και αδυσώπητη κριτική στο σύριζα θα πάθαιναν όλοι οι χαλαροί λαζοπουλικοί ξαφνικές κράμπες.
0 .