O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
exomotis
Chiprleader
Chiprleader
Δημοσιεύσεις: 6500

O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό exomotis » 30 Δεκ 2015, 10:19

Ο πολυς Ζεραρ Ντερπαντιε θα παιξει τον ρολο του Ιωσηφ Σταλιν, σε ενα εργο που θα εχει θεμα την ΕΣΣΔ μετα το 50.

http://news.in.gr/culture/article/?aid=1500048719
0 .

Άβαταρ μέλους
ΠΗΞΤΕ
Adonis Fan Club
Adonis Fan Club
Δημοσιεύσεις: 3388

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό ΠΗΞΤΕ » 31 Δεκ 2015, 01:02

Τόσο πολύ έχει χτυπήσει το τσίπουρο που ούτε τον Ντεπαρντιέ δεν μπορεί να γράψει σωστά.
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή

exomotis
Chiprleader
Chiprleader
Δημοσιεύσεις: 6500

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό exomotis » 31 Δεκ 2015, 18:10

Μπηξτε, γιατι γραφεις ολο μαλακιες?
Ελπιζω με το νεο ετος να τις κοψεις.
0 .

Άβαταρ μέλους
ΠΗΞΤΕ
Adonis Fan Club
Adonis Fan Club
Δημοσιεύσεις: 3388

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό ΠΗΞΤΕ » 31 Δεκ 2015, 19:10

ντερπαντιε μαλακιες χικ α ρε τσιπρα ηγεταρε χωσε μη γεωργιαδη σε παρακαλω λυπησου μας κλαψ χικ ωραιο το ουισκι
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή

exomotis
Chiprleader
Chiprleader
Δημοσιεύσεις: 6500

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό exomotis » 31 Δεκ 2015, 19:56

Χαθηκες στην μεταφραση ε? :LoL:
0 .

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 06 Ιαν 2016, 15:18

Ρε 'συ Πήξτε, κάνε καμιά πρόβλεψη, ποιόν θα παίξει ο Ντεπαρτιέ μετά απ' αυτό?
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
Kauldron
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 11127
Τοποθεσία: Thessaloniki

Ρε σουξέ οι Κομμουνιστές

Δημοσίευσηαπό Kauldron » 21 Ιαν 2016, 00:09

Kαι ο Ντι Κάπριο θα παίξει τον Λένιν

Έτοιμος για τον επόμενο ρόλο ο Λεορνάντο Ντι Κάπριο-Θα υποδυθεί τον Λένιν!
21/1/2016 12:00:00 πμ | Life

Την ώρα που ο Λεορνάντο Ντι Κάπριο βρίσκεται μια ανάσα πριν πάρει –όπως όλα δείχνουν- στα χέρια του πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο για την ερμηνεία του στην "Επιστροφή", ήδη έχει βρεθεί η επόμενη ταινία που θα γυριστεί με πρωταγωνιστή τον χολιγουντιανό σταρ.

Το πασίγνωστο ρωσικό στούντιο «Lenfilm» ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμο κάνει μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Λίο στο ρόλο του ηγέτη της Ρωσικής Επανάστασης, Βλαντιμίρ Λένιν.

Και όλα αυτά λίγες ώρες μετά τη συνέντευξη του βραβευμένου με «Χρυσή Σφαίρα» ηθοποιού στη γερμανική εφημερίδα «Welt», στην οποία δήλωσε ότι θα ήθελε πολύ να πρωταγωνιστήσει ως Πούτιν, ως Λένιν ή ακόμα και ως Ρασπούτιν.

«Ο Πούτιν είναι ένας πολύ ενδιαφέροντας ρόλος που θα ήθελα να παίξω» δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Νομίζω πως θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες ταινίες για τη ρωσική ιστορία, γιατί υπάρχουν κάποιες ιστορίες ανάλογες του Σαίξπηρ. Αυτό είναι πολύ γοητευτικό για έναν ηθοποιό. Ο Λένιν θα μπορούσε να είναι ένας πολύ ενδιαφέρων ρόλος. Επίσης, θα ήθελα να ενσαρκώσω και τον ρόλο του Ρασπούτιν».

Οι ιδιοκτήτες του κινηματογραφικού στούντιο της Ρωσίας δήλωσαν ότι είναι έτοιμοι να ανασυνθέσουν την ιστορική περίοδο που απαιτείται.

«Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο μοιάζει πολύ με τον Βλαντιμίρ Λένιν όπως φαινόταν στα νιάτα του. Μπορούμε εύκολα να αναδημιουργήσουμε την επανάσταση των Μπολσεβίκων» δήλωσε ο υπεύθυνος του γραφείου Τύπου, Βάλερι Κάρποβ, στο ραδιοφωνικό σταθμό Βαλτικής (RB).

Αλλά δεν είναι μόνο το στούντιο που είναι πρόθυμο να κάνει μία ταινία με τον Ντι Κάπριο. Ο διάσημος Ρώσος σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός Βλαντιμίρ Μπόρτκο δήλωσε ότι είναι έτοιμος να σκηνοθετήσει μία τέτοια ταινία, αν ο ηθοποιός το επιθυμεί.

Όλοι στα πόδια του Ντι Κάπριο!

Πηγή: star.gr


http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?p ... 82&catID=8
0 .
"ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"
Πρωτοσέλιδο "Ριζοσπάστη" 19 Σεπτεμβρίου 1932.
Κομμουνιστικός πατριωτιΖμός.

Άβαταρ μέλους
ΠΗΞΤΕ
Adonis Fan Club
Adonis Fan Club
Δημοσιεύσεις: 3388

Re: O Ντερπαντιε θα παιξει τον Σταλιν.

Δημοσίευσηαπό ΠΗΞΤΕ » 21 Ιαν 2016, 22:13

Σε 20 χρόνια που ευτυχώς θα έχει ποινικοποιηθεί οποιαδήποτε αριστερή ιδεολογία και έργα φιλικά διακείμενη προς αυτήν θα καίγονται καθημερινά σε όλο τον Ανεπτυγμένο Δεξιό Δυτικό Κόσμο, ο Ντι Κάπριο θα ζητήσει συγγνώμη για την επιλογή του αυτή και θα υποδυθεί τον μελλοντικό πρωθυπουργό που σήμερα είναι Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υποψήφιος αρχηγός της.
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”