Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 15 Μάιος 2016, 14:47

Assassin's Creed (2016) λάτρεις του πολυγνωστου παιχνιδιού


0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Μάιος 2016, 15:01

Mυριζομαι μαλακια :(
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 15 Μάιος 2016, 15:10

λόγω εικόνας; Οι μούφες ταινίες ξεχωρίζουν από την εικόνα κυρίως έχουν πολύ καθαρό πλάνο και κοντινά στα πρόσωπα.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 15 Μάιος 2016, 15:48

Metranion έγραψε:λόγω εικόνας; Οι μούφες ταινίες ξεχωρίζουν από την εικόνα κυρίως έχουν πολύ καθαρό πλάνο και κοντινά στα πρόσωπα.


Δεν το χα σκεφτει ποτε :sgrat:

Πιστευω πως αυτα τα παιχνιδια εχουν την δικη τους ατμοσφαιρα που μια ταινια λογω μπατζετ/περιορισμου ωρας και κακου γουστου των σκηνοθετων,δεν μπορει να μεταφερθει στην τηλεοραση.

Ειχα δει την ταινια για το παιχνιδι Hitman,και ενω υποτιθεται πως ο 47 ειναι επαγγελματιας δολοφονος που σκοτωνει οσο πιο υπουλα γινεται,η ταινια ηταν μια κλασικη αμερικανια με πιστολια και εκρηξεις.
0 .

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Αναμένουμε πως και πως την ταινία...

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 15 Μάιος 2016, 15:53

Ναι ρε κλασσικό αυτό που σου λέω, λογικά αυτές θέλουν να αποδείξουν στον συναισθηματισμό τον πρωταγωνιστών αλλά πάντα αποτυχίες, οι αγγλικές ταινίες του ΗΒ είναι παρόμοιων γυρισμάτων.

Γενικά όμως σχεδόν όλα τα παιχνίδια που έγιναν ταινίες ήταν μεγάλη αποτυχία λόγω έλλειψης καλής σκηνοθεσίας.
0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”