H επανάσταση σε 35mm

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 10 Φεβ 2018, 19:27

Το νήμα σκοπό έχει να συγκεντρωθούν διάφορες ταινίες, θεατρικά, σποτ που καταπιάνονται
με θέματα της επανάστασης και του αγώνα των λαών για κοινωνική απελευθέρωση.

Επαναστατικές μεθόδους που χρησιμοποίησαν σκηνοθέτες για την εξέλιξη του κινηματογράφου, του θεάτρου και της φωτογραφής
επίσης θα ήταν θετικό να συμπεριλαμβάνονται στο νήμα.
-

Αυτόν τον μπολσεβίκο όταν τον είδα, συγκλονίστηκα.
Από τα πιο μαγικά πράγματα που έχω δει ποτέ σε κινηματογράφο.

Dziga Vertov - ΕΣΣΔ 1929


Man with a Movie Camera (Russian: Человек с кино-аппаратом (Chelovek s kinoapparatom), Ukrainian: Людина з кіноапаратом (Liudyna z Kinoaparatom) – sometimes called A Man with a Movie Camera, The Man with the Movie Camera, The Man with a Camera, The Man with the Kinocamera, or Living Russia)[1] – is an experimental 1929 Soviet silent documentary film, directed by Dziga Vertov and edited by his wife Elizaveta Svilova.

Vertov's feature film, produced by the film studio VUFKU, presents urban life in the Soviet cities of Kiev, Kharkov, Moscow and Odessa.[2] It has no actors.[3] From dawn to dusk Soviet citizens are shown at work and at play, and interacting with the machinery of modern life. To the extent that it can be said to have "characters," they are the cameramen of the title, the film editor, and the modern Soviet Union they discover and present in the film.

Man with a Movie Camera is famous for the range of cinematic techniques Vertov invents, deploys or develops, such as double exposure, fast motion, slow motion, freeze frames, jump cuts, split screens, Dutch angles, extreme close-ups, tracking shots, footage played backwards, stop motion animations and self-reflexive visuals (at one point it features a split-screen tracking shot; the sides have opposite Dutch angles).

Man with a Movie Camera was largely dismissed upon its initial release; the work's quick-cut editing, self-reflexivity, and emphasis on form over content were all subjects of criticism. In the British Film Institute's 2012 Sight & Sound poll, however, film critics voted it the eighth greatest film ever made,[4] and the work was later named the best documentary of all time in the same magazine.[5]

Εικόνα
0 .

Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 47359
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 10 Φεβ 2018, 19:34

Πλουτο μην πεταχτεις να μας βαλεις καμια ταινια με τον Πρεκα
0 .
Προέλλην έγραψε:Zηλεύετε τα προσεχώς ζουμερά ακτινίδια του νεοφυούς αγρότη ΓΓ,

Μη δείτε άνθρωπο που ξεφεύγει απο τα στεγανα του τυπικού σκιντζή ΕΛ δήθεν αγρότη, άνθρωπο που θα συνεισφέρει άμεσα στις εξαγωγές της χώρας.

Τι είστε; Aυτοί ακριβως :dunno:

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 13 Φεβ 2018, 19:43

...γιατί έθνη ευτυχισμένα
με πεινασμένους λαούς
δεν υπάρχουν.
-


Αρχαία τραγωδία, χαραγμένη από το ιερά και τα όσια του λαού μας, εις τους αιώνες των αιώνων.
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 13 Φεβ 2018, 21:14

Μια συσκευή που ονομάζουν κινηματογράφο…


Σαν σήμερα, 13 Φεβρουαρίου 1894, οι αδελφοί Λιμιέρ έλαβαν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την κατασκευή μιας μηχανής λήψης και προβολής. Οι αδελφοί Λιμιέρ, ο Λουί (5 Οκτωβρίου 1864 – 6 Ιουνίου 1948) και ο Ογκίστ (19 Οκτωβρίου 1862 – 10 Απριλίου 1954), γεννήθηκαν στην πόλη Μπεζανσόν της Γαλλίας, αλλά και οι δύο μεγάλωσαν στη Λιόν, όπου ο πατέρας τους διατηρούσε κατάστημα φωτογραφικών ειδών.Από τα νεανικά τους χρόνια εργάστηκαν στην οικογενειακή επιχείρηση και από το 1892 ασχολήθηκαν με τη δημιουργία κινούμενης εικόνας.

Στις 22 Μαρτίου του 1895 προχώρησαν στην πρώτη ιδιωτική προβολή μιας δικής τους μικρού μήκους ταινίας και στις 28 Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου έκαναν την πρώτη δημόσια προβολή, με εισιτήριο, στο Grand Café του Παρισιού.

Το 1896 οι αδελφοί Λιμιέρ ξεκίνησαν περιοδεία στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, όπου έτυχαν θερμής υποδοχής. Ωστόσο, οι ίδιοι έκριναν ότι ο κινηματογράφος δεν έχει μέλλον κι έτσι πούλησαν την εφεύρεσή τους στον Ζορζ Μελιέ, κρατώντας για τον εαυτό τους μόνο ένα μικρό κομμάτι στην ιστορία της μεγάλης οθόνης. Το 1903 πατένταραν την έγχρωμη φωτογραφία, η οποία λανσαρίστηκε το 1907. Για αρκετά χρόνια, η εταιρία «Λιμιέρ» κυριαρχούσε στην ευρωπαϊκή αγορά φωτογραφικών ειδών, μέχρι που συγχωνεύτηκε με την Ilford και ως φίρμα εξαφανίστηκε.

0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 15 Απρ 2018, 13:21

Η κίνηση και η ένταση στις ταινίες του Κουροσάβα
είναι κάτι αξεπέραστο

1 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 03 Ιουν 2018, 00:44

Μονόπρακτο του Jean Cocteau
0 .

pan
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2848

Re: H επανάσταση σε 35mm

Δημοσίευσηαπό pan » 20 Ιούλ 2018, 14:30

Οι επαναστάτριες ζούνε για πάντα

0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”