Κατά την δική μου, αυτός:





Diego έγραψε:Από τους παλιούς έχουμε καμιά εικοσαριά πραγματικά καλούς: Γκιωνάκης, Φωτόπουλος, Κωνσταντάρας, Σταυρίδης, Παπαγιαννόπουλος, Χορν, Μυράτ, Μινωτής, Καρακατσάνης, Καζάκος, Κωνσταντάρας, Ρίζος, Βέγγος.
Ισως υποτιμούμε ορισμένους τύπου Κωνσταντάρα επειδή παίζανε σε κωμωδίες ωστόσο δεν ήταν εύκολος ο ρόλος τους (η κωμωδία πάντα είναι πιο δύσκολη απο την τραγωδία) και η στάση τους, η ολη τοποθεσια σωματος και λόγου ειναι για ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.Η σωστη ατακα τη σωστη στιγμη με τη σωστη γκριμάτσα (ασχετα αν ΔΕΝ θα γελασεις).Αν το ξανασκεφτείς και αναλύσεις πάλι τις γκριμάτσες των Σταυρίδη, Ρίζου κοκ καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο ήταν αυτό που κάνανε.Προσωπικά πιστεύω το γεγονός πως είχαν πολλά βιώματα, τους βοήθησε.




