Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Όλες οι διεθνείς ειδήσεις.
Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό nemo » 05 Αύγ 2024, 14:26

Λαχουρένιος έγραψε:
nemo έγραψε:αν ηταν χριστιανος γιατι δεν εσφαξε σκουροχρωμα μουσουλμανακια;

ειδατε οτι με τις παπαριες που γραφετε για να δικαιολογειστε τα σκατα σας
αναγκαζομαστε και μεις να λεμε για πραγματα που δεν θελουμε να συμβαινουν


Kαι γιατί η θρησκεία του οποιουδήποτε να υπαγορεύει σε κάποιον το αν και ποιους θα σκοτώσει? :hmmm

Στην Ρουάντα η επικρατούσα θρησκεία είναι ο χριστιανισμός


σου ειπα ας πηγαινε και σε σκουροχρωμους να σφαξει
αλλα δεν θελεις να καταλαβεις γιατι δεν το θελεις αλλα σου αρεσει να παπαγαλιζεις
για ναζι και ακροδεξια γιατι τοσο σου κοβει
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 05 Αύγ 2024, 20:22

nemo έγραψε:σου ειπα ας πηγαινε και σε σκουροχρωμους να σφαξει
αλλα δεν θελεις να καταλαβεις γιατι δεν το θελεις αλλα σου αρεσει να παπαγαλιζεις
για ναζι και ακροδεξια γιατι τοσο σου κοβει


Φαγώθηκες με τους σκουρόχρωμους :D Δεν προκύπτει από κάπου ότι οι δολοφονίες είχαν φυλετικό ή θρησκευτικό υπόβαθρο και σίγουρα ο δράστης δεν είχε σχέση με το ισλάμ.
0 .

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17098

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό nemo » 05 Αύγ 2024, 22:29

Λαχουρένιος έγραψε:
nemo έγραψε:σου ειπα ας πηγαινε και σε σκουροχρωμους να σφαξει
αλλα δεν θελεις να καταλαβεις γιατι δεν το θελεις αλλα σου αρεσει να παπαγαλιζεις
για ναζι και ακροδεξια γιατι τοσο σου κοβει


Φαγώθηκες με τους σκουρόχρωμους :D Δεν προκύπτει από κάπου ότι οι δολοφονίες είχαν φυλετικό ή θρησκευτικό υπόβαθρο και σίγουρα ο δράστης δεν είχε σχέση με το ισλάμ.

που το ξερς εσυ και εγω; αφου δεν λενε τιποτα αλλα στην δικη που θα γινει θα τα πουν
περιμενε μεχρι τοτε ....και ειπα πιο πριν οτι ειναι δεκαδες τα περιστατικα
που σφαζουν με μαχαιρια ...και ειπα μαλιστα οτι γεμιζουν σελιδες αλλα δεν θες να το καταλαβεις ..γιατι εισαι καθυστερας κεκες εχεις αυτο το κουσουρι που και να θες
δεν σε αφηνει
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 05 Αύγ 2024, 23:01

nemo έγραψε:
Λαχουρένιος έγραψε:
Φαγώθηκες με τους σκουρόχρωμους :D Δεν προκύπτει από κάπου ότι οι δολοφονίες είχαν φυλετικό ή θρησκευτικό υπόβαθρο και σίγουρα ο δράστης δεν είχε σχέση με το ισλάμ.

που το ξερς εσυ και εγω; αφου δεν λενε τιποτα αλλα στην δικη που θα γινει θα τα πουν
περιμενε μεχρι τοτε ....και ειπα πιο πριν οτι ειναι δεκαδες τα περιστατικα
που σφαζουν με μαχαιρια ...και ειπα μαλιστα οτι γεμιζουν σελιδες αλλα δεν θες να το καταλαβεις ..γιατι εισαι καθυστερας κεκες εχεις αυτο το κουσουρι που και να θες
δεν σε αφηνει


Kαθημερινά γίνονται εκατοντάδες δολοφονίες παγκοσμίως. Θα πρέπει κάθε φόρα να βγαίνουν διάφοροι καθυστερημένοι και να τα καίνε όλα?
0 .

Άβαταρ μέλους
Alien_ex_forums
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 920

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό Alien_ex_forums » 13 Αύγ 2024, 13:21

Οχι, μωρε μη λέτε τέτοια. Μοιάζει σαν αυτό που στις ΗΠΑ λένε whiteness το οποίο υποτίθεται το έχουν ακόμη και οι μαύροι και πρέπει να καθαριστούν όλοι από αυτό.

Είναι σαν να λέμε ότι "όλοι κρύβουμε έναν φασίστα μέσα μας".

Στο ΗΒ και αλλού, απλώς έχουν αγανακτήσει με τα "ανοιχτά σύνορα" και το δόγμα τους.

Και είναι τόσο αγανακτισμένοι που δεν βλέπουν καν ότι το έγκλημα το έκανε ένας χριστιανός.

Συμβάλλουν όλα αυτά στη τζοκεροποίηση του πληθυσμού.
0 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ξύσε λίγο τον ευρωπέο και θα βρεις από κάτω έναν φασίστα

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 13 Αύγ 2024, 17:43

Alien_ex_forums έγραψε:Οχι, μωρε μη λέτε τέτοια. Μοιάζει σαν αυτό που στις ΗΠΑ λένε whiteness το οποίο υποτίθεται το έχουν ακόμη και οι μαύροι και πρέπει να καθαριστούν όλοι από αυτό.

Είναι σαν να λέμε ότι "όλοι κρύβουμε έναν φασίστα μέσα μας".

Στο ΗΒ και αλλού, απλώς έχουν αγανακτήσει με τα "ανοιχτά σύνορα" και το δόγμα τους.

Και είναι τόσο αγανακτισμένοι που δεν βλέπουν καν ότι το έγκλημα το έκανε ένας χριστιανός.

Συμβάλλουν όλα αυτά στη τζοκεροποίηση του πληθυσμού.


Φασίστες είναι και μισούν οποιονδήποτε είναι ξένος. Είχαν αναδιπλωθεί τα τελευταία χρόνια και έλεγαν ότι δεν έχουν θέμα με τους ξένους γενικά αλλά μόνο με τους μούσλιμ, όμως τα τελευταία γεγονότα δείχνουν ότι απλά ψάχνουν αφορμή να κοπανήσουν οποιονδήποτε ξένο, ακόμα και μετανάστες δεύτερης και τρίτης γενιάς που δεν έχουν γνωρίσει άλλη πατρίδα.

Αν ζούσαν στην Ελλάδα θα είχαν στήσει ήδη φούρνους.
0 .


Επιστροφή σε “Διεθνή”