Λαχουρένιος έγραψε:nemo έγραψε:αν ηταν χριστιανος γιατι δεν εσφαξε σκουροχρωμα μουσουλμανακια;
ειδατε οτι με τις παπαριες που γραφετε για να δικαιολογειστε τα σκατα σας
αναγκαζομαστε και μεις να λεμε για πραγματα που δεν θελουμε να συμβαινουν
Kαι γιατί η θρησκεία του οποιουδήποτε να υπαγορεύει σε κάποιον το αν και ποιους θα σκοτώσει?![]()
Στην Ρουάντα η επικρατούσα θρησκεία είναι ο χριστιανισμός
σου ειπα ας πηγαινε και σε σκουροχρωμους να σφαξει
αλλα δεν θελεις να καταλαβεις γιατι δεν το θελεις αλλα σου αρεσει να παπαγαλιζεις
για ναζι και ακροδεξια γιατι τοσο σου κοβει

Δεν προκύπτει από κάπου ότι οι δολοφονίες είχαν φυλετικό ή θρησκευτικό υπόβαθρο και σίγουρα ο δράστης δεν είχε σχέση με το ισλάμ.