pluton έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:
Δεν μπορούσε να κάνει μεταπτυχιακό ή να μπει με κατατακτήριες σε κάποια πολυτεχνική ή παρεμφερή σχολή με καλύτερη αποκατάσταση?
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Το ζήτημα είναι ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολη σχολή που
δεν έχει αναγνωριστεί, έχει κάνει ερώτηση το ΠΑΣΟΚ και ο Βελόπουλος και έχουν εισηγηθεί θετικα... Αλλά δεν .... Έτσι γενιές ατόμων που μπήκαν και αγωνίστηκαν μετατράπηκαν σε υπαλλήλους....
Πιστεύεις ότι πρόβλημα είναι ότι η σχολή δεν έχει πχ τυπικά επαγγελματικά δικαιώματα (δεν ξέρω καν τι ισχύει Ελλάδα) και όχι ότι εξ ορισμού το αντικείμενο εργασίας είναι εξαιρετικά περιορισμένο σε μία μη βιομηχανική χώρα;
Τι δουλειά μπορεί να βρείς στην Ελλάδα ως επιστήμονας υλικών, πάνω στο αντικείμενο; Στην καλύτερη διεκπαιρεωτής μπανάλ διεργασιών σε κάποιο απο τα 2-3 εργοστάσια μεταλλουργίας της Ελλάδας ή τίποτε ποιοτικό έλεγχο σε τίποτε μελαμίνες, χρώματα, κλπ. Αυτά τα κάνει και απόφοιτος ΤΕΙ, ίσως και ΙΕΚ.
Η άλλη περίπτωση είναι να κάνει διδακτορικό και να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου. Όπως όμως ξέρεις, εδώ πρόκειται περί κυκλώματος με ελαχιστότατες θέσεις.
pluton έγραψε:Θα μπορούσε το κράτος να πει δεν μπορώ και δεν θέλω επιστήμονες έρευνας και έτσι να βγάλει από την πλάνη οικογένειες και σπουδαστές.... Ποια επιχείρηση στην Ελλάδα είναι διατεθειμένη να έχει επιστήμονες που πιστοποιούν υλικά και αν υπάρχει κάτι τέτοιο πόσους μπορεί να απορροφήσει;
Φίλτατε Πλούτωνα, μην κομμουνίζεις, δεν έχουμε κεντρικό σχεδιασμό και Γκοσπλάν
Το κράτος ούτε σχεδιάζει την παραγωγή, ούτε καθορίζει την αγορά εργασίας, ούτε στήνει τα πανεπιστήμια και τις σχολές, τα αντικείμενα και τις θέσεις, βάσει κάποιου τέτοιου σχεδίου.
Τα πανεπιστήμια προσφέρουν γνώση. Μπορείς να σπουδάσεις ιστορία της τέχνης, κοινωνική ανθρωπολογία, το λουρί της μάνας. Δεν είναι το πανεπιστήμιο και το πτυχίο κάποια μάρκα που πας και την βάζεις σε μία χαραμάδα και βγαίνει μετά απο κάτω μία θέση εργασίας με καλό μισθό, συνθήκες, και φτιάχτηκες. Αυτά τα λένε οι αιθεροβάμονες κομμουνιστές.
Το σχετικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι πολυσύνθετο. Κυρίως όμως εντοπίζεται στους γονείς με τα μετεμφυλιακά σύνδρομα φτώχειας και λαχτάρας κοινωνικής ανόδου και μόνιμης οικονομικής αποκατάστασης μέσω ενός χαρτιού.
Αυτά όμως, είναι συνθήκες και καταστάσεις μιάς άλλης εποχής, που μόνο ελάχιστοι μπορούσαν να σπουδάσουν και πραγματικά όποιος είχε ένα κάποιο χαρτί στα χέρια του είχε πιάσει την καλή.
Σήμερα η κατάσταση είναι ότι ορδές ΕΛ έχουν πτυχία στα χέρια τους, απο μαλακίες μέχρι υπερεπιστημονικά, και η έλλειψη, το πιάσιμο της καλής βρίσκεται στα τεχνικά επαγγέλματα τύπου υδραυλικός, μαραγκός, κλπ.
Να σου κάνω όμως την ερώτηση: το εξωτερικό γιατί δεν το σκέφτηκε; Στην Ε.Ε. είμαστε, και έχουμε το κοσμοϊστορικό προνόμιο, για το οποίo ματώσαμε, των 4 θεμελιωδών Ελευθεριών της ενιαίας αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
1. Ελεύθερη διακίνηση εμπορευμάτων
2. Ελεύθερη διακίνηση προσώπων3. Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών
4. Ελεύθερη κυκλοφορία κεφαλαίων