NikosVy έγραψε:Μα δοκιμάζω στο sing.gr όλα τα δικά σας λόγια και δεν βγάζουν ούτε ομοιοκαταληξίες ούτε ρίμες. Ρυθμικά χτύπαγαν παλαμάκια μόνο οι Αξιωματούχοι στο Πολιτ Μπυρο της ΕΣΣΔ και αυτό είχε ρυθμική αξία. Το καταργήσατε και αυτό.
Βρήκα το κορίτσι μιλάμει με πιο μικρές λέξεις και φράσεις. Έδειξε ενδιαφέρον για το τραγούδι και τη μουσική και παρασύρθηκα.
Το κακό είναι ότι ότι φτιάχνω εγώ καταλήγει στο Sibelius 7 ή στο πιάνο μου, ενώ εσείς έχει συνηθίσει να ακούτε καψουροτράγουδα στο youtube.
E, όχι, δεν κάθομαι να φτιάχνω για το youtube. Διαδικτυακά παίζω με τους μπριτζέρ δεν παίζω αλλού.
Καλα, εδω γραφουν τετοια στιχακια επαγγελματιες στιχουργοι και κονομανε κιολας. Παρε παραδειγμα τον μακαριτη τον Παντελιδη
Δεν ταιριάζετε σου λέω
Τόσο αντικειμενικά στο λέω
Και άσ' τις φίλες σου να λένε το αντίθετο
Ξέρεις μάτια μου πού μένω
Και όσο δίνεσαι θα περιμένω
Από αντίδραση το ξέρω το έκανες και αυτό
Μονο το μενω με το περιμενω ριμαρει αλλα εκει ο Παντελος εκλεψε γιατι χρησιμοποιησε τις τελευταιες δυο συλλαβες (με-νω) δυο φορες σε δυο συνεχομενους στιχους.
Παρε και ενα προσφατο απο αλλο ''συνθετη''
Σε έχουν για παλιόπαιδο
μα το δικό μου το παλιόπαιδο
είσαι εσύ και σ’ αγαπώ.
Σε έχουν για παλιόπαιδο
μα το δικό μου το παλιόπαιδο
είσαι εσύ και σ’ αγαπώ.
Ο μεγας ποιητης εκανε ομοιοκαταληξια το ''παλιοπαιδο'' με το ''παλιοπαιδο''. Μιλαμε για συνεχιστη του Ριτσου.
Ας ειμαστε επιεικεις με το Μπιζελι λοιπον




   (ελπιζω να του την σπασαμε του βαλλον)