Βραδυνά Νέα 28/9/1944
Ένας Σουηδός κινηματογραφιστής στην Καραϊβική κατασπαράχθηκε από καρχαρία , αλλά πρόλαβε να τραβήξει πλάνα απ' την επίθεση που δέχτηκε, αφού η κινηματογραφική μηχανή του σώθηκε. Το τελευταίο ήταν το ορθάνοιχτο στόμα του θηρίου που ερχόταν καταπάνω του.
Γνωρίζει κάποιος αν αυτό το βίντεο υπάρχει ακόμη ;
Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Η Βραδυνή 26/9/1945
Μια εποχή που όλοι μας έπρηζαν πως οι ΗΠΑνοί δημιούργησαν την ατομική βόμβα και άλλες φαιδρότητες. Ευτυχώς υπήρχαν και στα δύσκολα εκείνα χρόνια του '45 ελληνόψυχοι που αποκάλυπταν την αλήθεια . O Ζευς γνώριζε την ατομική βόμβα και με αυτήν νίκησε τους Τιτάνες. Και η Σεμέλη πέθανε απ' τα ραδιενεργά όπλα του Ζηνός .
Ο Κρόνος μιλάει με χωνί ( τηλεβόα ) λες και είναι κομμουνιστής στα Δεκεμβριανά.
Μια εποχή που όλοι μας έπρηζαν πως οι ΗΠΑνοί δημιούργησαν την ατομική βόμβα και άλλες φαιδρότητες. Ευτυχώς υπήρχαν και στα δύσκολα εκείνα χρόνια του '45 ελληνόψυχοι που αποκάλυπταν την αλήθεια . O Ζευς γνώριζε την ατομική βόμβα και με αυτήν νίκησε τους Τιτάνες. Και η Σεμέλη πέθανε απ' τα ραδιενεργά όπλα του Ζηνός .
Ο Κρόνος μιλάει με χωνί ( τηλεβόα ) λες και είναι κομμουνιστής στα Δεκεμβριανά.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Prediction Guru
- Δημοσιεύσεις: 22553
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Really nice post!
.
.
0 .
Αναφερόμενος στη χαλάρωση της καραντίνας, ο Σόιμπλε δήλωσε ότι "δεν μπορούμε να εμπιστευθούμε την απόφαση αποκλειστικά στους επιδημιολόγους, αλλά πρέπει να σταθμίσουμε και τις σημαντικές οικονομικές, κοινωνικές, ψυχολογικές ή άλλες επιπτώσεις".
.
.
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Σεξιστικές γελοιογραφίες στα 1942.
Νέοι Καιροί ( Θεσσαλονίκη ) 12/10/1942
Το χειραφετημένο γύναιο παρατά τον γιο και παντρεύεται τον πατέρα !
Τις αθλήτριες τις κοιτάζουμε για την ομορφιά τους και όχι τις αθλητικές τους επιδόσεις ( ίσως ξεσηκωμένη από ξένη εφημερίδα ) .
Για δώρο μια σεξιστική κατά σεξουαλικώς αχόρταγων ανδρών :
Αστειάκι με μισογυνισμό και φυλετισμό. .
Νέοι Καιροί ( Θεσσαλονίκη ) 12/10/1942
Νέοι Καιροί ( Θεσσαλονίκη ) 12/10/1942
Το χειραφετημένο γύναιο παρατά τον γιο και παντρεύεται τον πατέρα !
Τις αθλήτριες τις κοιτάζουμε για την ομορφιά τους και όχι τις αθλητικές τους επιδόσεις ( ίσως ξεσηκωμένη από ξένη εφημερίδα ) .
Για δώρο μια σεξιστική κατά σεξουαλικώς αχόρταγων ανδρών :
Αστειάκι με μισογυνισμό και φυλετισμό. .
Νέοι Καιροί ( Θεσσαλονίκη ) 12/10/1942
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Και νομίζαμε πως η διαφθορά των ηθών κορυφώθηκε στην εποχή μας . Ρε τι πράγματα ήταν αυτά ;
Καλά αυτή δεν ντρεπόταν να έχει δύο άνδρες ; Ο άλλος δεν την χώριζε ; Ο άλλος με παντρεμένη ! Και όλα αυτά το καλοκαίρι του '41.
Πρωινός Τύπος 6/7/1941
Σε μια 24χρονη δεν της έφτανε ο 29χρονος άνδρας της , τα έφτιαξε και με έναν άλλο. Και μάλιστα η σχέση δεν κρυβόταν , αλλά είχε γίνει φανερή σε όλη την κοινωνία της περιοχής. Ο απατημένος είχε γίνει ρεζίλι στους συγγενείς του. Αντί να την χωρίσει της ζητούσε να σταματήσει με τον άλλον , τον οποίο αυτή του είχε επιβάλει ως οικογενειακό φίλο ! Ο εραστής είχε αποθρασυνθεί και δεν λογάριαζε καθόλου τον απατημένο σύζυγο.
Και πάνε και οι τρεις εκδρομή μαζί ! Εκεί εραστής και σύζυγος σκοτώνουν τον σύζυγο.
Εκείνη την εποχή δεν χωράτευε η αστυνομία Το παράνομο ζεύγος ομολόγησε και ο εραστής το πήρε όλο πάνω του.
Καλά αυτή δεν ντρεπόταν να έχει δύο άνδρες ; Ο άλλος δεν την χώριζε ; Ο άλλος με παντρεμένη ! Και όλα αυτά το καλοκαίρι του '41.
Πρωινός Τύπος 6/7/1941
Σε μια 24χρονη δεν της έφτανε ο 29χρονος άνδρας της , τα έφτιαξε και με έναν άλλο. Και μάλιστα η σχέση δεν κρυβόταν , αλλά είχε γίνει φανερή σε όλη την κοινωνία της περιοχής. Ο απατημένος είχε γίνει ρεζίλι στους συγγενείς του. Αντί να την χωρίσει της ζητούσε να σταματήσει με τον άλλον , τον οποίο αυτή του είχε επιβάλει ως οικογενειακό φίλο ! Ο εραστής είχε αποθρασυνθεί και δεν λογάριαζε καθόλου τον απατημένο σύζυγο.
Και πάνε και οι τρεις εκδρομή μαζί ! Εκεί εραστής και σύζυγος σκοτώνουν τον σύζυγο.
Εκείνη την εποχή δεν χωράτευε η αστυνομία Το παράνομο ζεύγος ομολόγησε και ο εραστής το πήρε όλο πάνω του.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Αυτό εδώ το ποίημα
σελ. 3 http://www.krokilio.gr/admin/BlogArticl ... /20343.pdf
ξέρει κανείς γιατί δεν το βρίσκουμε στο ινετρνέτι ή στα γκογκλοβιβλία ; Βλέπω μόνο μια αναφορά εδώ https://xartokoptis.blogspot.com/2015/03/blog-post.html και εδώ https://www.google.gr/search?q=%CE%A0%C ... =657&dpr=1
Παίζει να είναι ψευδεπίγραφο ; Ξέρει κάποιος φίλος κάτι ;
σελ. 3 http://www.krokilio.gr/admin/BlogArticl ... /20343.pdf
ξέρει κανείς γιατί δεν το βρίσκουμε στο ινετρνέτι ή στα γκογκλοβιβλία ; Βλέπω μόνο μια αναφορά εδώ https://xartokoptis.blogspot.com/2015/03/blog-post.html και εδώ https://www.google.gr/search?q=%CE%A0%C ... =657&dpr=1
Παίζει να είναι ψευδεπίγραφο ; Ξέρει κάποιος φίλος κάτι ;
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Jacques Vergès - Ο δικηγόρος του διαβόλου
Δικηγόρος , διάσημος για την υποστήριξη που παρείχε σε αντιδημοφιλείς κατηγορούμενους.
Γεννήθηκε το 1925 στην Ταϊλάνδη και πέθανε το 2013 στο Παρίσι. Ο πατέρας του ήταν Γάλλος κομμουνιστής και η μητέρα του Βιετναμέζα.
Υπερασπίσθηκε την Αλγερινή τρομοκράτισσα - βομβίστρια Djamila Bouhired με την οποία μάλιστα νυμφεύθηκε , αλλά αργότερα την παράτησε ( 1957 - 1962 ).
Άλλοι διάσημοι πελάτες του ήταν ο αρνητής του Ολοκαυτώματος και ιστορικός Roger Garaudy , o ναζί Klaus Barbie ( 1987 , γνωστός και ως Χασάπης της Λυών ), ο τρομοκράτης Κάρλος το Τσακάλι ( Ilich Ramirez Sanchez , φυλακισμένος απ' το 1994 ), Ερυθροί Χμερ κ.α. Ήθελε να υπερασπιστεί και τους Σαντάμ Χουσεϊν και Μιλόσεβιτς.
Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε και αυτό το ντοκυμανταίρ.
Σε αυτό αναφέρεται πως όταν τον ρώτησαν γιατί ανέλαβε την υποστήριξη του ναζί Μπάρμπι Κλάους παρόλο που έχει αριστερές απόψεις απάντησε :
- Η αντίπαλη πλευρά είχε τόσους πολλούς δικηγόρους. Εγώ ήμουν μόνος μου. Έτσι κάθε μέρα θα περίμεναν με ανυπομονησία να μιλήσω αναλογιζόμενοι "Για να δούμε , τι έχει να μας πει και σήμερα αυτό το καθίκι !" .
- Όταν κρυβόταν τον συνάντησε τυχαία η σύζυγος ενός πρώην συνεργάτη του. Για να μην τον αναγνωρίσει και ετοιμόλογος όπως ήταν της είπε : "Τι χαμπάρια κουκλίτσα ; !" . Η γυναίκα λοιπόν πίστεψε πως αποκλείεται αυτός να ήταν ο Jacques Vergès , καθώς εκείνος δεν θα μιλούσε ποτέ έτσι.
Δείτε και εδώ :
Ζακ Βερζές: «Νόμος είναι να είμαι ενάντια στους νόμους»
https://www.tanea.gr/2013/08/16/world/z ... ys-nomoys/
Και μια συνέντευξή του :
JACQUES VERGES : Τη μέρα που γνώρισα τον Δικηγόρο του Διαβόλου
https://like.philenews.com/jacques-verg ... y-diavoloy
Δικηγόρος , διάσημος για την υποστήριξη που παρείχε σε αντιδημοφιλείς κατηγορούμενους.
Γεννήθηκε το 1925 στην Ταϊλάνδη και πέθανε το 2013 στο Παρίσι. Ο πατέρας του ήταν Γάλλος κομμουνιστής και η μητέρα του Βιετναμέζα.
Υπερασπίσθηκε την Αλγερινή τρομοκράτισσα - βομβίστρια Djamila Bouhired με την οποία μάλιστα νυμφεύθηκε , αλλά αργότερα την παράτησε ( 1957 - 1962 ).
Άλλοι διάσημοι πελάτες του ήταν ο αρνητής του Ολοκαυτώματος και ιστορικός Roger Garaudy , o ναζί Klaus Barbie ( 1987 , γνωστός και ως Χασάπης της Λυών ), ο τρομοκράτης Κάρλος το Τσακάλι ( Ilich Ramirez Sanchez , φυλακισμένος απ' το 1994 ), Ερυθροί Χμερ κ.α. Ήθελε να υπερασπιστεί και τους Σαντάμ Χουσεϊν και Μιλόσεβιτς.
Στην Ελλάδα κυκλοφόρησε και αυτό το ντοκυμανταίρ.
Σε αυτό αναφέρεται πως όταν τον ρώτησαν γιατί ανέλαβε την υποστήριξη του ναζί Μπάρμπι Κλάους παρόλο που έχει αριστερές απόψεις απάντησε :
- Η αντίπαλη πλευρά είχε τόσους πολλούς δικηγόρους. Εγώ ήμουν μόνος μου. Έτσι κάθε μέρα θα περίμεναν με ανυπομονησία να μιλήσω αναλογιζόμενοι "Για να δούμε , τι έχει να μας πει και σήμερα αυτό το καθίκι !" .
- Όταν κρυβόταν τον συνάντησε τυχαία η σύζυγος ενός πρώην συνεργάτη του. Για να μην τον αναγνωρίσει και ετοιμόλογος όπως ήταν της είπε : "Τι χαμπάρια κουκλίτσα ; !" . Η γυναίκα λοιπόν πίστεψε πως αποκλείεται αυτός να ήταν ο Jacques Vergès , καθώς εκείνος δεν θα μιλούσε ποτέ έτσι.
Δείτε και εδώ :
Ζακ Βερζές: «Νόμος είναι να είμαι ενάντια στους νόμους»
https://www.tanea.gr/2013/08/16/world/z ... ys-nomoys/
Και μια συνέντευξή του :
JACQUES VERGES : Τη μέρα που γνώρισα τον Δικηγόρο του Διαβόλου
https://like.philenews.com/jacques-verg ... y-diavoloy
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Το Κτήνος της Ζεβωντάν
Εμφανίστηκε το 1764 στη Ζεβωντάν της Νότιας Γαλλίας. Λυκόμορφο , σε μέγεθος αγελάδας με μεγάλη ουρά. Συνήθη θύματά του ήταν γυναίκες και παδιά που ασχολούνταν με αγροτοποιμενικές εργασίες. Οι απεσταλμένοι "κυνηγοί" του Λουδοβίκου ΙΕ΄ ( ταγματάρχης Νταμιέλ , κυνηγός Ντενεβάλ ) απέτυχαν να το εξοντώσουν. Ο βασιλικός κυνηγός Αντουάν ντε Μποτέρν σκότωσε στις 21/9/1765 έναν τεράστιο λύκο 2 μέτρων και 75 κιλών. Το ζώο βαλσαμώθηκε και μεταφέρθηκε στο Παρίσι. Οι επιθέσεις όμως συνεχίστηκαν. Στις 19/6/1767 ο τοπικός κυνηγός Ζαν Σαστέλ σκότωσε έναν υπερμεγέθη λύκο. Κι αυτός βαλσαμώθηκε και μεταφέρθηκε στις Βερσαλλίες . Μια εβδομάδα αργότερα θανατώθηκε ένας μεγάλος θηλυκός λύκος. Συνολικά το 1764 - 1767 το κτήνος θανάτωσε 90 -120 ανθρώπους. Ήταν λύκος ή αρκούδα ή ίσως ήταν ύαινα ή λιοντάρι που ξέφυγε απ' το εκτροφείο κάποιου ευγενή. Όσοι τοπικοί ευγενείς βοήθησαν τους δύστυχους χωρικούς την τριετία 1764 - 7 δίνοντάς τους κατάλυμα και περίθαλψη και βοηθώντας τους να σκοτώσουν το Κτήνος , δεν θανατώθηκαν αυτοί και οι απόγονοί τους κατά την Γαλλική Επανάσταση ( 1789 ). Τους διέσωσαν οι ντόπιοι χωρικοί. Αντίθετα αδιαφόρησαν για τους υπόλοιπους ευγενείς που δεν τους είχαν συμπαρασταθεί στο δράμα τους.
Σχετική πολύ ωραία ταινία Η Αδελφότητα του Λύκου . Σκηνή απ' την ταινία :
Στην Μάνη , το αντίστοιχο τέρας της Ζεβωντάν , ήταν ο περίφημος ρουσόλυκος. Λίγοι τον είχαν δει , όλοι τον φοβούνταν. Τι ήταν ; Άγνωστο. Μεγάλος λύκος ή μίξη λύκου και τσακαλιού λένε. Το χρώμα πρέπει να ήταν κόκκινο αν κρίνουμε απ' την ονομασία.
Εμφανίστηκε το 1764 στη Ζεβωντάν της Νότιας Γαλλίας. Λυκόμορφο , σε μέγεθος αγελάδας με μεγάλη ουρά. Συνήθη θύματά του ήταν γυναίκες και παδιά που ασχολούνταν με αγροτοποιμενικές εργασίες. Οι απεσταλμένοι "κυνηγοί" του Λουδοβίκου ΙΕ΄ ( ταγματάρχης Νταμιέλ , κυνηγός Ντενεβάλ ) απέτυχαν να το εξοντώσουν. Ο βασιλικός κυνηγός Αντουάν ντε Μποτέρν σκότωσε στις 21/9/1765 έναν τεράστιο λύκο 2 μέτρων και 75 κιλών. Το ζώο βαλσαμώθηκε και μεταφέρθηκε στο Παρίσι. Οι επιθέσεις όμως συνεχίστηκαν. Στις 19/6/1767 ο τοπικός κυνηγός Ζαν Σαστέλ σκότωσε έναν υπερμεγέθη λύκο. Κι αυτός βαλσαμώθηκε και μεταφέρθηκε στις Βερσαλλίες . Μια εβδομάδα αργότερα θανατώθηκε ένας μεγάλος θηλυκός λύκος. Συνολικά το 1764 - 1767 το κτήνος θανάτωσε 90 -120 ανθρώπους. Ήταν λύκος ή αρκούδα ή ίσως ήταν ύαινα ή λιοντάρι που ξέφυγε απ' το εκτροφείο κάποιου ευγενή. Όσοι τοπικοί ευγενείς βοήθησαν τους δύστυχους χωρικούς την τριετία 1764 - 7 δίνοντάς τους κατάλυμα και περίθαλψη και βοηθώντας τους να σκοτώσουν το Κτήνος , δεν θανατώθηκαν αυτοί και οι απόγονοί τους κατά την Γαλλική Επανάσταση ( 1789 ). Τους διέσωσαν οι ντόπιοι χωρικοί. Αντίθετα αδιαφόρησαν για τους υπόλοιπους ευγενείς που δεν τους είχαν συμπαρασταθεί στο δράμα τους.
Σχετική πολύ ωραία ταινία Η Αδελφότητα του Λύκου . Σκηνή απ' την ταινία :
Στην Μάνη , το αντίστοιχο τέρας της Ζεβωντάν , ήταν ο περίφημος ρουσόλυκος. Λίγοι τον είχαν δει , όλοι τον φοβούνταν. Τι ήταν ; Άγνωστο. Μεγάλος λύκος ή μίξη λύκου και τσακαλιού λένε. Το χρώμα πρέπει να ήταν κόκκινο αν κρίνουμε απ' την ονομασία.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Βραβευμένο . Μιλάμε για φοβερή παραγωγή ! Πολύ προσεγμένο. Ό,τι έχει είναι στην παράδοση : σπηλιά , πηγάδι , ο τύπος κάθε καλικάντζαρου , όλα.
Αρορίτες * είμαστε,
αραρά γυρεύουμε
τηγανίδες θέλομε
τα παιδιά τα παίρνουμε
ή το (γ)κούρο ή τη (γ)κότα
ή θα σπάσαμε τη (μ)πόρτα
* παρωρίτης /αρωρίτης : αυτοί που κυκλοφορούν τη νύχτα.
https://maniatika.wordpress.com/2015/01 ... %BC%CE%AC/
https://www.slideshare.net/ssusera05e2a/ss-55662916
Αρορίτες * είμαστε,
αραρά γυρεύουμε
τηγανίδες θέλομε
τα παιδιά τα παίρνουμε
ή το (γ)κούρο ή τη (γ)κότα
ή θα σπάσαμε τη (μ)πόρτα
* παρωρίτης /αρωρίτης : αυτοί που κυκλοφορούν τη νύχτα.
https://maniatika.wordpress.com/2015/01 ... %BC%CE%AC/
https://www.slideshare.net/ssusera05e2a/ss-55662916
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτήν τη δημοσίευση.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )
-
- Extreme poster
- Δημοσιεύσεις: 3148
Re: Τι ακουν τ αυτιά μας και τι βλέπουν τα μάτια μας.
Ο σταυρός ήταν πολύ σημαντικός για τους πρώτους χριστιανούς.
Ο απόστολος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος σταυρώθηκε σε σταυρό σχήματος Χ. Ο απόστολος Πέτρος καταδικάστηκε σε θάνατο σταυρικό, όπως ο Κύριος. Τόσο τιμούσε όμως το σημείο του σταυρού, ώστε ικέτευε τους δημίους του: «Δεν είμαι άξιος να με σταυρώσετε όρθιο, όπως τον Χριστό μου. Εκείνος σταυρώθηκε έτσι για να βλέπει στη γη, επειδή θα πήγαινε στον άδη να ελευθερώσει τις ψυχές, που βρίσκονταν εκεί. Εμένα όμως να με σταυρώσετε με το κεφάλι κάτω, για να βλέπω τον ουρανό, όπου πρόκειται να πάω.» Έτσι και έγινε.
Την αρχαιότητα της χρήσεως του σημείου του σταυρού επιβεβαιώνει ο απολογητής Τερτυλλιανός (περίπου 160-220 μ.Χ.), που γράφει: «Οπουδήποτε κι αν πρόκειται να φθάσουμε, για οπουδήποτε κι αν πρέπει να ξεκινήσουμε, όταν φθάνουμε και όταν ξεκινούμε, όταν βάζουμε τα παπούτσια μας, όταν πλενόμαστε, όταν τρώμε, όταν ανάβουμε το λυχνάρι, όταν πέφτουμε στο κρεββάτι, όταν καθόμαστε στο σκαμνί, όταν αρχίζουμε κάποια συζήτηση, κάνουμε στο μέτωπό μας το σημείο του σταυρού» (De corona 3,11).
https://www.impantokratoros.gr/A6886CC1.el.aspx
Πόσοι από εσάς ή κάποιο κοντινό σας πρόσωπο κάνετε το σημείο του σταυρού σε κάποια απ' τις παραπάνω καθημερινές δραστηριότητες που αναφέρει ο Τερτυλλιανός ; Και όσοι το κάνετε , αναγνωρίζετε πώς ακολουθείτε μια παράδοση τουλάχιστον 1800 χρόνων ;
Ο απόστολος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος σταυρώθηκε σε σταυρό σχήματος Χ. Ο απόστολος Πέτρος καταδικάστηκε σε θάνατο σταυρικό, όπως ο Κύριος. Τόσο τιμούσε όμως το σημείο του σταυρού, ώστε ικέτευε τους δημίους του: «Δεν είμαι άξιος να με σταυρώσετε όρθιο, όπως τον Χριστό μου. Εκείνος σταυρώθηκε έτσι για να βλέπει στη γη, επειδή θα πήγαινε στον άδη να ελευθερώσει τις ψυχές, που βρίσκονταν εκεί. Εμένα όμως να με σταυρώσετε με το κεφάλι κάτω, για να βλέπω τον ουρανό, όπου πρόκειται να πάω.» Έτσι και έγινε.
Την αρχαιότητα της χρήσεως του σημείου του σταυρού επιβεβαιώνει ο απολογητής Τερτυλλιανός (περίπου 160-220 μ.Χ.), που γράφει: «Οπουδήποτε κι αν πρόκειται να φθάσουμε, για οπουδήποτε κι αν πρέπει να ξεκινήσουμε, όταν φθάνουμε και όταν ξεκινούμε, όταν βάζουμε τα παπούτσια μας, όταν πλενόμαστε, όταν τρώμε, όταν ανάβουμε το λυχνάρι, όταν πέφτουμε στο κρεββάτι, όταν καθόμαστε στο σκαμνί, όταν αρχίζουμε κάποια συζήτηση, κάνουμε στο μέτωπό μας το σημείο του σταυρού» (De corona 3,11).
https://www.impantokratoros.gr/A6886CC1.el.aspx
Πόσοι από εσάς ή κάποιο κοντινό σας πρόσωπο κάνετε το σημείο του σταυρού σε κάποια απ' τις παραπάνω καθημερινές δραστηριότητες που αναφέρει ο Τερτυλλιανός ; Και όσοι το κάνετε , αναγνωρίζετε πώς ακολουθείτε μια παράδοση τουλάχιστον 1800 χρόνων ;
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )