Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Θέματα που δεν ανήκουν σε άλλη ενότητα.
Αρχέλαος
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 545

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Αρχέλαος » 27 Μάιος 2020, 11:40

bizeli έγραψε:
bizeli έγραψε:Ρε μάγκες έφαγα ένα κόλλημα τώρα στα μαθηματικά :ashamed:

Λύνω ένα πρόβλημα με αναγωγή στη μονάδα και λέω πχ
Μια μπλούζα κοστίζει 17,5 ευρω με έκπτωση 30%. Πόσο ήταν η αρχική της τιμή;

Λέμε πχ
Αν έκανε 100 ευρώ η τελική τιμή θα ήταν 70 ευρώ.
Αν έκανε 1 ευρώ η τελική τιμή θα ήταν 100 : 70 = 1,42857143 ευρώ
Αν έκανε Χ ευρώ η τελική θα ήταν 17,50 Χ 1,42857143 = 25 ευρώ

Αυτό το μαύρο πώς στέκει να έχεις έκπτωση και να βγαίνει πιο πολύ η τελική τιμή από την αρχική;
:laugh1:
Τι σκατά έκανα λάθος;


Νομίζω το βρήκα πώς πρέπει να το γράψω. Έτσι όπως το γράφω δε στέκει. Τι βλακείες γράφω.
Πάμε πάλι από την αρχή.

Θα έκανε 70 ευρώ μετά την έκπτωση αν η αρχική τιμή ήταν 100 ευρώ.
Θα έκανε 1 ευρώ μετά την έκπτωση αν η αρχική τιμή ήταν 100 : 70 = 1,42857143 ευρώ
Θα έκανε 17,50 ευρώ μετά την έκπτωση αν η αρχική τιμή ήταν 17,50 Χ 1,42857143 = 25 ευρώ


there
το βρήκα
άι σιχτιρ
τώρα στέκει αυτό που γράφω


Ωραία σκέψη.

Aπλώς για την ιστορία, ο τρόπος επίλυσης με αναγωγή στην μονάδα έχει ως εξής:

Τα 70/100 αντιστοιχούν σε 17,5 ευρώ
Το 1/100 αντιστοιχεί σε 17,5:70=0,25 ευρώ
Τα 100/100 αντιστοιχούν σε 0,25x100=25 ευρώ που είναι η αρχική τιμή της μπλούζας

Ιδίως με μικρότερα κλάσματα τύπου να γράφεται σε πρόβλημα πως τα 3/5 κοστίζουν 15 ευρώ εφόσν πρέπει να διδαχθεί η αναγωγή στην μονάδα τότε βοηθάει πολύ να φτιάχνουμε ένα ορθογώνιο το οποίο να το χωρίζουμε σε πέντε ίσα κομμάτια και να χρωματίζουμε τα 3 και να λέμε πόσο κάνει το 1.
Το ορθογώνιο σε πρώτη φάση δρα διευκολυντικά.
1 .

Αρχέλαος
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 545

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Αρχέλαος » 27 Μάιος 2020, 11:47

bizeli έγραψε:Πάντως να πω κάτι γιατί δεν ολοκλήρωσα τη σκέψη μου πριν :laugh1:
Είπα πριν ότι καλό θα είναι και οι γονείς αν θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά στα μαθηματικά να τα εξοικειώσουν να λύνουν προβλήματα.
Εδώ να πω ότι αυτό δεν είναι τόσο εύκολο να το κάνουν οι γονείς (και τους καταλαβαίνω σε αυτό) γιατί άλλη οικειότητα έχουν τα παιδιά με εμάς τους δασκάλους και άλλη με τους γονείς.
Αν κάποιος γονιός βάλει καμιά έξτρα άσκηση στο σπίτι το πιθανότερο είναι το παιδί να γκρινιάξει, να αντιδράσει, να λέει ότι "δε μας το έβαλε η κυρία, γιατί να το κάνω;" κτλ και να χουν δράματα.
Ενώ αν τη βάλει ο δάσκαλος είναι ΝΟΜΟΣ.

Γενικά πιο εύκολα ακούν τον δάσκαλο παρά τον γονιό.
Θυμάμαι μια φορά μια μαμά είχε ένα θέμα με το παιδί της (άσχετο όχι με το σχολείο) και το παιδί της δεν την άκουγε και ήρθε και με έπιασε και μου λέει "μπορείτε να πείτε ότι το είπατε εσείς να το κάνει;"
:laugh1:


Τα βιβλία και το αναλυτικό πρόγραμμα θέλουν αλλαγή όντως, αυτό που μπορείτε να κάνουν και συμβαίνει σε μερικές περιπτώσεις είναι κυκλικές επαναλήψεις και πολλά ίδια παραδείγματα σε βασικούς τομείς όπως πράξεις ιδίως με δεκαδικούς γιατί στο γυμνάσιο και στο λύκειο ατυχώς δεν διδάσκονται, αρκετά προβλήματα αφού πρώτα διασαφηνίζονται κάποιες έννοιες και επιπλέον όπως έγραψες το αποτέλεσμα να ελέγχεται και με την απλή λογική ως προς την ορθότητα και θα έλεγα να αφήνονται στην άκρη εντελώς κάτι "σάλτσες".
Δεν θυμάμαι τι έχει στην γεωμετρία αλλά θα έλεγα επειδή αυτή διδάσκεται επαρκώς και από μηδενική βάση στο γυμνάσιο, έχει σημασία στο δημοτικό το παιδί να μάθει να ξεχωρίζει τις έννοιες των μονάδων μέτρησης π.χ. μήκους.
Να έχει αντίληψη τι είναι 20 εκατοστά, μισό μέτρο, 5 χιλιόμετρα.

Ο μαθητής πρώτα πρέπει να ξέρει τα βασικά καλά και μετά να έχει ικανοποιητική κριτική σκέψη.
Η στόχευση ίσως των γραφειοκρατών στα υπουργεία ωθεί την κατάσταση σε μία θολούρα και ζαλάδα με διδασκαλία αθρόας ποσότητας ύλης και ως γνωστόν όταν κάποιος δέχεται καταιγισμό πολλών διαφορετικών πληροφοριών είναι αναπόφευκτο να μη μαθαίνει ενίοτε ούτε τα πιο απλά.
1 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό bizeli » 02 Ιουν 2020, 21:11

Χωρίς να γκουγκλάρετε please ξέρετε ποιος ήταν αυτός;

Εικόνα
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό bizeli » 02 Ιουν 2020, 21:28

Δύσκολο ε;
0 .

Άβαταρ μέλους
Θανάσης
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 252

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Θανάσης » 02 Ιουν 2020, 21:31

bizeli έγραψε:Δύσκολο ε;


ε, ναι. εγώ έκανα search image για να το βρω. :dunno:
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 02 Ιουν 2020, 21:34

Θεσσαλός αγροτοσυνδικαλιστής, αρχές 20ού αιώνα.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό bizeli » 02 Ιουν 2020, 21:38

Προέλλην έγραψε:Θεσσαλός αγροτοσυνδικαλιστής, αρχές 20ού αιώνα.


Έλα ρε Προέλληνα μην μου πεις ότι δεν το ξέρεις, ειδικά εσύ.
Με δουλεύεις τώρα.

έντιτ: πάντως πέτυχες τον αιώνα
:D
0 .

Στύγιος

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 03 Ιουν 2020, 17:01

Ωρέ bizeli ,περνούσα από ένα δημοτικό σήμερα στη Λάρσα κι ήταν το ένα πάνω στο άλλο . Τι αποστάσεις και π@π@ριές. :nono: Και τα θκα μας στο Γυμνάσιο το ίδιο μετά την 1η βδομάδα. Στο τέλος πήρα σφυρίχτρα κι έκανα τον διαιτητή και τον ανθρωποδιώκτη στα διαλείμματα...
0 .

Άβαταρ μέλους
bizeli
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 9636

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό bizeli » 03 Ιουν 2020, 18:55

Στύγιος έγραψε:Ωρέ bizeli ,περνούσα από ένα δημοτικό σήμερα στη Λάρσα κι ήταν το ένα πάνω στο άλλο . Τι αποστάσεις και π@π@ριές. :nono: Και τα θκα μας στο Γυμνάσιο το ίδιο μετά την 1η βδομάδα. Στο τέλος πήρα σφυρίχτρα κι έκανα τον διαιτητή και τον ανθρωποδιώκτη στα διαλείμματα...


Εντάξει εγώ τα περίμενα χειρότερα τα πράγματα.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
WEF Fella
WEF Fella
Δημοσιεύσεις: 17098
Τοποθεσία: Great Hall, WEF Headquarters

Re: Βοηθήστε τη δασκάλα του γένους τούτες τις δύσκολες ώρες

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 03 Ιουν 2020, 18:56

Στύγιος έγραψε:Ωρέ bizeli , περνούσα από ένα δημοτικό σήμερα στη Λάρσα κι ήταν το ένα πάνω στο άλλο . Τι αποστάσεις και π@π@ριές. :nono: Και τα θκα μας στο Γυμνάσιο το ίδιο μετά την 1η βδομάδα. Στο τέλος πήρα σφυρίχτρα κι έκανα τον διαιτητή και τον ανθρωποδιώκτη στα διαλείμματα...

Kαταδικάζω την παγκοσμιοποιητική αυτή επιβολή απο τον γκεητσοτσολιά Στύγιο... :nono:

Άσε ρε τα παιδάκια να κάνουν σύστημα αγέλης

.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.


Επιστροφή σε “Γενική Συζήτηση”