Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 14 Απρ 2023, 22:37
Λαχουρένιος έγραψε:Ραν ταν πλαν έγραψε:Καθόλου θάλασσα δεν τα έχουν κάνει.
Το δημόσιο σχολείο σε συνθήκες αστικής εξουσίας στοχεύει στο να ''φορτώνει'' το μνημονικό των μαθητών με τεράστια ποσότητα από ''γνώσεις'' κατά τα 9/10 άχρηστες και κατά 1/10 διαστρεβλωμένες φροντίζοντας παράλληλα την πλήρη απονέκρωση της κριτικής τους σκέψης.
Και μέσα από τον παπαγαλισμό, αντί να αναπτύσσει και να τελειοποιεί την κριτική σκέψη που θα γίνει το εργαλείο και το φίλτρο πραγματικής αφομοίωσης όλων αυτών των συσσωρευμένων άχρηστων γνώσεων, κατασκευάζει ανθρώπους ανίκανους να αντιληφθούν το περιβάλλον τους ακόμα και στην περίπτωση σπουδών ανωτάτου επιπέδου.
Η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της επιστήμης λόγω της συνείδησης που τους έχει διαμορφώσει η αστική παιδεία σκέφτονται, γράφουν, μιλάνε και πράττουν όπως θέλουν οι εκπαιδευτές τους και ως προς το κοινωνικό αποτέλεσμα της ''μόρφωσης'' τους δε διαφέρουν σε τίποτα από τον τελευταίο λειτουργικά αναλφάβητο που υπηρετεί σαν πρόβατο το σύστημα.
Συμφωνώ, ειδικά στα φιλολογικά μαθήματα πέφτει μεγάλος ψεκασμός. Τις χειρότερες μπούρδες και θεωρίες συνομωσίας τύπου ''η ελληνική γλώσσα παραλίγο να γινόταν γλώσσα των ΗΠΑ'' ή ''τα γκομπιούτερ καταλαβαίνουν μόνο αρχαία'' τις έχω ακούσει μόνο από τέτοιους. Ακόμα και θεολόγοι πιο νορμάλ ήταν. Στην έκθεση γύρω από τα πολιτειακά και κοινωνικά ζητήματα πέφτει προπαγάνδα επιπέδου Μέγκα και ΣΚΑΙ.
Το σχολείο προσφέρει κυρίως 4 λειτουργίες: 1) εξεταστικό κέντρο για την τριτοβάθμια 2) εμπέδωση πειθαρχίας για την μετέπειτα εργασιακή ζωή (τήρηση ωραρίων, σεβασμός στον ''ανώτερο'' κλπ) 3) προπαγάνδα εθνικού και θρησκευτικού περιεχομένου και 4) κοινωνικοποίηση παιδιών. Οι μόνες χρήσιμες γνώσεις είναι η ανάγνωση και η γραφή. Όλα τα υπόλοιπα είναι πολυ εξειδικευμένες γνώσεις (τι χρειάζεται ο μέσος πολίτης τριτοβάθμιες εξισώσεις?) χωρίς πρακτική αξία ή ξεκάθαρα ψέματα (θρησκευτικά, ιστορία).
Το ΕΛ σχολείο δεν παρέχει τίποτε απ όλα αυτα.
Με 2η θητεία Κεραμέως βέβαια θα στρώσουν ΟΛΑ.
0 .
- The world must become aware of the fantastic transformational power of social entrepreneurship and the Foundation will work as a catalyst in this effort.
- The problem that we have is not globalization. The Problem is a lack of global governance.
- A new world could emerge, the contours of which it is incumbent on us to re-imagine and to re-draw.