αφου ενδιαφέρεσαι για κοινοβιακές καταστάσεις οράματα και ιστορίες βάζω εδω αυτή την ιστορία που διάβασα,
μετά απο αναζητήσεις στο δίκτυο διαπίστωσα πως είναι μια σύγχρονη εκδοχή κοινοβιακής δομής με βασική αρχή τον έλεγχο και τη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
METHERNITHA ΚΑΙ THESTA-DISTATICA
Το μυστικό των Ελβετικών Άλπεων
Μια μικρή χριστιανική κοινότητα, που ζει εδώ και δεκαετίες σε μια απομονωμένη κοιλάδα ψηλά στις Ελβετικές Άλπεις, αποτελεί παράδειγμα στον κόσμο ενεργειακά αυτόνομης κοινότητας, η οποία προμηθεύεται την απαιτούμενη ενέργεια από μια πρωτοποριακή γεννήτρια ελεύθερης ενέργειας.
Αυτό έγινε εφικτό χάρη στην εφεύρεση ενός πρώην ωρολογοποιού και μέλους της κοινότητας Paul Baumann, ο οποίος σύμφωνα με τα γνωστά στοιχεία δεν είχε στο ενεργητικό του παρά στοιχειώδη επιστημονική εκπαίδευση.
Κι όμως αυτός ο χωρίς πανεπιστημιακή κατάρτιση άνθρωπος, αλλά κατά τα άλλα μεγαλοφυία σε τεχνικά ζητήματα, κατόρθωσε να ανακαλύψει το άγιο δισκοπότηρο της επιστήμης, μια γεννήτρια ελεύθερης ενέργειας που ονομάστηκε Thesta-Distatica και χάρη στην οποία η Methernitha έγινε η πρώτη ενεργειακά ελεύθερη κοινότητα στον πλανήτη μας!
Η Methernitha είναι μια σπάνια περίπτωση πετυχημένης ουτοπικής κοινότητας, εφόσον η εξέλιξη της ανθρώπινης κοινωνίας έχει συστηματικά περιθωριοποιήσει ομάδες ή άτομα που επιχείρησαν να ζήσουν πέρα από τον συμβατικό τρόπο ζωής.
Σχεδόν πάντα η κοινωνία αντιμετώπισε αυτά τα άτομα και τις ομάδες ως απειλή, και όπως πάντα η προκατάληψη εμπόδισε την αλήθεια.
Η Methernitha ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας 1950 από μικρή ομάδα Ελβετών πολιτών που αποφάσισαν να ιδρύσουν μια νέα κοινότητα βασισμένη στις χριστιανικές ιδέες, σε συνδυασμό με το σεβασμό προς το περιβάλλον.
Αγόρασαν γιʼ αυτόν το λόγο εκτάσεις γης στο ελβετικό χωριό Linten όχι πολύ μακριά από την Βέρνη. Εκεί έχτισαν μικρό οικισμό με προκατασκευασμένα σπίτια και εργαστήρια.
Ίδρυσαν μάλιστα και συνεταιριστική επιχείρηση που κατασκεύαζε και πωλούσε έπιπλα γραφείου, προκειμένου να εξασφαλίζουν πόρους ώστε να ζήσουν την ουτοπία τους.
Το όραμα τους που παρέμεινε αναλλοίωτο για τουλάχιστον τρείς δεκαετίες, ήταν να δημιουργήσουν μια ανεξάρτητη κοινότητα απαλλαγμένη από αλκοόλ, νικοτίνη, ναρκωτικά, αφοσιωμένη στην ιδέα της αλληλοβοήθειας ακολουθώντας την απλή αρχή «όλοι για έναν και ένας για όλους».
Η κοινότητα δεν είναι οργανωμένη σαν κλειστή λέσχη, δεν υπάρχουν γκουρού ή αξιωματούχοι, ούτε τα μέλη της πληρώνουν συνδρομή.
Από την ίδρυση της η Μεθ. θεώρησε πολύ σημαντικό να μην εξαρτάται από εξωτερικούς πόρους, αλλά να είναι αυτόνομη.
Από την αρχή έγινε κατανοητό πως ανεξαρτησία σημαίνει να εξασφαλίζει μόνη της την ενέργεια που χρειαζόταν.
Έτσι το νερό αντλούνταν με ανεμόμυλους, θερμαινόταν με ηλιακή ενέργεια, ενώ ο ηλεκτρισμός παραγόταν από ανεμογεννήτριες.
Παρά την επιτυχή χρήση των εναλλακτικών πηγών ενέργειας οι τεχνολογικές φιλοδοξίες της κοινότητας δεν περιορίστηκαν σʼ αυτές. Πιο συγκεκριμένα κατά την διάρκεια των δεκαετιών 1960-70 ο εφευρέτης Πολ Μπόουμαν επικέντρωσε τις έρευνες του στην ανακάλυψη και κατασκευή μιας ηλεκτρογεννήτριας που θα αντλούσε όλη την ισχύ της από την ηλεκτροστατική ενέργεια που υπάρχει άφθονη στην ατμόσφαιρα.
Τα κατάφερε, το 1978 εμφανίστηκε η πρώτη εν λειτουργία γεννήτρια ελεύθερης ενέργειας την οποία βάπτισε Thesta-Distatica.
Ωστόσο ο Μπόουμαν μαζί με το συμβούλιο της Methernitha αποφάσισαν ότι δεν έπρεπε ακόμα να κάνουν προσιτά στον κόσμο τα μυστικά της μηχανής. Και αυτό επειδή υπήρχε ο κίνδυνος να χρησιμοποιηθούν για το κακό της ανθρωπότητας…
Η απόφαση αυτή έφερε την κοινότητα σε πορεία σύγκρουσης με αρκετούς επιστήμονες οι οποίοι πίστευαν στην ανάγκη διασποράς της γνώσης.
Η Μεθ. αποφάσισε επίσης να μην κατοχυρώσει επίσημα την πολύ σημαντική ευρεσιτεχνία της, εξαιτίας της τακτικής να αποφεύγει εξ ολοκλήρου το γραφειοκρατικό κατεστημένο και όσα προκύπτουν από αυτό…
Ωστόσο σκέφτηκαν πως δεν θα έχαναν αν έδειχναν στον κόσμο τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, πριν ακόμα η κοινότητα αποφασίσει να κλείσει τις πόρτες της στους επισκέπτες, ορισμένοι ευρωπαίοι ηλεκτρονικοί και μηχανικοί πραγματοποίησαν ταξίδια στην Μεθ. Εκεί επιθεώρησαν την Thesta-Distatica, την περιβόητη γεννήτρια που περιστρεφόταν αδιάκοπα χωρίς να καταναλώνει καύσιμα.
Έμοιαζε αρκετά -τουλάχιστον σε ορισμένα τμήματα της- με την γεννήτρια Wimshurt.
Υπήρχαν μοντέλα της Thesta-Distatica σε διάφορες διαστάσεις, το καθένα εκ των οποίων ήταν αρκετό για να τροφοδοτήσει με ενέργεια ένα ολόκληρο σπίτι. Η συσκευή δεν ήταν συνδεδεμένη με καμιά μπαταρία, με κανένα ηλεκτρικό καλώδιο ή ηλιακή συστοιχία.
Οι επισκέπτες έκπληκτοι παρακολούθησαν ένα μέλος της κοινότητας να θέτει σε λειτουργία την γεννήτρια, περιστρέφοντας απλά δύο αντικριστούς δίσκους τον έναν σε αντίθετη κατεύθυνση από τον άλλο.
Μετά από αυτό η συσκευή λειτουργούσε από μόνη της. Εντυπωσιασμένοι οι μηχανικοί έγραψαν αναφορές και αργότερα επέστρεψαν στη Μεθ. για να επαναλάβουν τις παρατηρήσεις/μετρήσεις τους.
Εκτός από τους ανεξάρτητους επιστήμονες και ερευνητές που επισκέφτηκαν την Μεθ. αρκετές ξένες κυβερνήσεις ενδιαφέρθηκαν να αποκτήσουν έμμεσα ή άμεσα πληροφορίες για την Thesta-Distatica.
Η Σοβιετική Ακαδημία επιστημών, το υπουργείο άμυνας της Γαλλίας και αρκετές μυστικές υπηρεσίες προσπάθησαν να κλέψουν πληροφορίες για την συσκευή. Τέλος η NASA προσέφερε μέσω εκπροσώπων της, ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό στη Μεθ. προκειμένου να της αποκαλύψει τα μυστικά της μηχανής.
Ωστόσο το συμβούλιο της κοινότητας απέρριψε όλες τις προτάσεις, επειδή δεν ήθελε αυτή η τεχνολογία να χρησιμοποιηθεί για στρατιωτικούς ή μη ανθρωπιστικούς σκοπούς.
Το 1988 η Μεθ. αποφάσισε να κλείσει στο κοινό τις πόρτες της, απαγορεύοντας την οποιαδήποτε πρόσβαση στην τεχνολογία της Thesta-Distatica. Έτσι μετακίνησε τα πρωτότυπα της συσκευής σε άλλη μυστική τοποθεσία.
Οι αυτοαποκαλούμενοι φύλακες της Thesta-Distatica ανάγγειλαν πως θα απέφευγαν την αποκάλυψη αυτής της τεχνολογίας στον κόσμο, έως ότου η ανθρωπότητα απεδείκνυε πως έχει την απαιτούμενη υπευθυνότητα για να την διαχειριστεί σοφά.
Το 1989 η Μεθ. αποφάσισε να κάνει μια σημαντική κίνηση προς τον έξω κόσμο. Σε συνέδριο που έκανε την ίδια χρονιά, οι σύνεδροι ζήτησαν επειγόντως την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, προκειμένου να αποσοβηθεί ο κίνδυνος από την άνοδο της παγκόσμιας θερμοκρασίας και τις κλιματολογικές μεταβολές.
Σε βιντεοταινία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό η Thesta-Distatica μαζί με τα άλλα πνευματικά κυρίως επιτεύγματα της κοινότητας.
Η ταινία έδειχνε ένα υβριδικό ενεργειακό σύστημα που αποτελούνταν από περιστρεφόμενους ηλεκτροστατικούς δίσκους μαζί με σταθερούς μαγνήτες και πηνία, το οποίο ήταν τοποθετημένο πάνω σʼ ένα τραπέζι και χωρίς καμία εξωτερική πηγή ενέργειας.
Αμερικάνος ερευνητής ανέφερε πως είδε στη Μεθ. τέσσερις μετατροπείς ενέργειας Thesta-Distatica που λειτουργούσαν συνεχώς παράγοντας ισχύ 10-12KW και σε συνδυασμό με δύο ανεμογεννήτριες, τροφοδοτούσαν με ηλεκτρισμό όλα τα σπίτια, τα εργαστήρια και τα θερμοκήπια της κοινότητας.
Αρκετοί επιστήμονες και φυσικοί αμφισβήτησαν την επιστημονική εγκυρότητα της Thesta-Distatica, υποστηρίζοντας ότι είναι αδύνατον να υπάρξει μια τέτοια συσκευή, καθώς παραβιάζει τους νόμους της Θερμοδυναμικής.
Η αλήθεια είναι ότι η συμβατική Φυσική δεν μπορεί να εξηγήσει και να περιγράψει -παρά μόνο στο περίπου- τη λειτουργία και τις δυνατότητες αυτής της μηχανής.
Το σίγουρο είναι πως η Thesta-Distatica έβαλε τη συμβατική Φυσική σε πολύ σκληρή δοκιμασία, φέρνοντας τους ακαδημαϊκούς σε αμηχανία.
Με εξαίρεση ορισμένα φωτεινά και ανεξάρτητα μυαλά, η κατεστημένη επιστήμη κράτησε καχύποπτη στάση απέναντι σʼ αυτήν τη θαυματουργή συσκευή, χαρακτηρίζοντας την «αιρετική» ακόμα και «ψεύτικη».
Διάφορες εξουσιαστικές ομάδες γνωρίζουν ότι αν η ανθρωπότητα είχε στη διάθεση της απεριόριστη ενέργεια, τότε θα ήταν σχεδόν αδύνατον να την ελέγξουν και να την χειραγωγήσουν.
http://en.wikipedia.org/wiki/Methernithahttp://www.youtube.com/watch?v=UzKCFpRdxuIhttp://www.youtube.com/watch?v=vOWPJEq42l4