Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Στύγιος

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Ιαν 2019, 14:07

Οι ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ήταν απ' τη Θεσσαλονίκη ( κοντά υπήρχαν σλαβηνίες) και ότι κατείχαν τα σλαβικά σα να ήταν μητρική γλώσσα, γι' αυτό και τους έστειλε ο ίδιος ο πατριάρχης Φώτιος.
0 .

Άβαταρ μέλους
itteithe
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 2348
Τοποθεσία: Τρίπολη

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό itteithe » 29 Ιαν 2019, 14:19

Adminović έγραψε:
Και τα σλάβικα πώς τα έμαθαν;

Μπας και πήγαν φροντιστήριο για να μάθουν μια γλώσσα που ούτε γραφή είχε κι από την άλλη ήταν στην ουσία εκατοντάδες διάλεκτοι και όχι στάνταρ γλώσσα;; :fico:


Εύλογες απορίες.

Υποτίθεται πως εκτός από ελληνικά και σλαβικά, γνώριζαν κι άλλες γλώσσες και απ' οτι φαίνεται ήταν πολυταξιδεμένοι. Δεν νομίζω πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να μάθεις βιωματικά μια γλώσσα, αφού περάσεις αρκετό χρόνο μαζί με τον ανάλογο λαό (μεταξύ μας, νομίζω πως είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους, δεν ήταν και βιοπαλαιστές που πάσχιζαν να επιβιώσουν εκείνη την εποχή). Δηλαδή και τα σουαχίλι δεν έχουν γραφή, αλλά μια χαρά πήγαν και εφάρμοσαν το λατινικό αλφάβητο οι καθολικοί ιεραπόστολοι, οι οποίοι προφανώς και δεν ήταν Αφρικανοί και έπρεπε με κάποιο τρόπο να μάθουν τη γλώσσα.
0 .
Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω

Habemus filium

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Ιαν 2019, 14:48

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Η τύφλωση δεν ήταν βαρβαρότητα, αλλά πλήγμα στον ίδιο τον εχθρό, να σκοτώσεις 15.000 στρατιώτες είναι μια απώλεια για τον εχθρό αλλά να του στείλεις 15.000 τυφλούς που θα πρέπει μετά να τους συντηρείς και για να τους περιποιηθείς θα χρειαστείς άλλους 30.000 είναι τελείωμα του εχθρού.


Δηλαδη το να σακαταψεις 15.000 αιχμαλωτους-αμαχους ειναι πολιτισμος.... :laugh1:


Δεν είπα ότι είναι πολιτισμός, πόλεμο έκαναν. Οι Βούλγαροι έκαναν επιδρομές έσφαζαν και σκλάβωναν με κτηνώδη τρόπο όποιον έβρισκαν μπροστά τους.

Οι Βούλγαροι το 996 μ.Χ. λεηλατώντας, ως τη Λάρισα, την οποία ισοπέδωσαν, κυριολεκτικά και μέχρι την Κόρινθο, φορτωμένοι λάφυρα και σέρνοντας μαζί τους χιλιάδες γυναίκες και παιδιά που είχαν αρπάξει, στρατοπέδευσαν καταδιωκόμενοι στον Σπερχειό.

Ο Ουρανός τους ακολουθούσε προσεκτικά, πλήττοντας, όταν αυτό ήταν δυνατό, τις οπισθοφυλακές τους.


Εκεί ο Ουρανός πέρασε με τον στρατό του τον ποταμό και βρέθηκε μπροστά από τους Βούλγαρους, που λόγω λαφύρων και αιχμαλώτων, κινούνταν αργά.



Στη μάχη του Σπερχειού ο στρατηγός Νικηφόρος Ουρανός κατατροπώνει τα στρατεύματα του τσάρου Σαμουήλ.

Αυτή την κατάσταση αντιμετώπιζαν οι Βυζαντινοί, θα λυπόντουσαν 15.000 μακελάρηδες δολοφόνους που κατέστρεφαν την χώρα;

Εξ άλλου σου είπα η τύφλωση ήταν σύνηθες μέτρο καταστολής για την εποχή. Όπως σήμερα γίνονται βομβαρδισμοί πόλεων .... δηλαδή οι σοβιετικοί που έπιασαν 91.000 αιχμάλωτους στο Στάλινγκραντ. Μόνο 6.000 γύρισαν πίσω στην πατρίδα.... εκεί τι έγινε;

Εικόνα
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Ιαν 2019, 15:05

Στύγιος έγραψε:Οι ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ήταν απ' τη Θεσσαλονίκη ( κοντά υπήρχαν σλαβηνίες) και ότι κατείχαν τα σλαβικά σα να ήταν μητρική γλώσσα, γι' αυτό και τους έστειλε ο ίδιος ο πατριάρχης Φώτιος.


Το 800 μΧ που έζησαν οι Μεθόδιος και Κύριλλος οι Βούλγαροι (Κρούμος) έπιναν κρασί σε κρανία ανθρώπων .... τι λες εσύ ήταν σε θέση να ανακαλύψουν την γραφή;

Πράγματι γεννήθηκαν στην Θεσσαλονίκη που ποτέ δεν μπήκαν οι Βούλγαροι ο Μεθόδιος μάλιστα ήταν μοναχός στον Όλυμπο της Μυσίας στην Μ Ασία.

Πατέρας τους ήταν ο Λέων, δρουγγάριος (υπεύθυνος για τα θέματα στρατιωτικής διοίκησης) του Βυζαντινού θέματος της Θεσσαλονίκης και μητέρα τους η Μαρία, αποτελώντας γνωστή οικογένεια της πόλης, με έντονη θρησκευτικότητα.

Στη βιογραφία του ο άγιος Κύριλλος ισχυρίζεται ότι με τον αδελφό του κατάγονται από «βασιλικό γένος». Τα δύο αδέλφια μιλούσαν την ελληνική, ενώ είχαν σπουδάσει, ιδιαίτερα ο Κύριλλος, τη σλαβική, την εβραϊκή, τη συριακή και την αραβική γλώσσα, Η γνώση αυτών των γλωσσών τους διευκόλυνε στη μετέπειτα διακονία τους.

Τα δύο αδέλφια έχασαν τον πατέρα τους, όταν ο Κύριλλος ήταν δεκατεσσάρων, και ο ισχυρός υπουργός Θεόκτιστος, που ήταν λογοθέτης του δρόμου (επικεφαλής των δημόσιων μεταφορών και ταχυδρομείων), ένας από τους επικεφαλής υπουργούς της αυτοκρατορίας, έγινε προστάτης τους. Ήταν επίσης υπεύθυνος, μαζί με τον αντιβασιλέα Βάρδα, για την έναρξη ενός μακρόπνοου εκπαιδευτικού προγράμματος στο πλαίσιο της Αυτοκρατορίας, που κορυφώθηκε με την ίδρυση του Πανεπιστημίου της Μαγναύρας, όπου ο Κύριλλος έμελλε να διδάξει. Ο Κύριλλος σπούδασε στο Πανεπιστημίου της Μαγναύρας της Κωνσταντινούπολης γεωμετρία, αστρονομία, μουσική, ρητορική, φιλολογία, διαλεκτική και φιλοσοφία. Δίδαξε τη Φιλολογία, Φιλοσοφία και Θεολογία. Ο Μεθόδιος ήταν άνθρωπος της πράξης και είχε ξεκινήσει καριέρα στον πολιτικό στίβο. Διορίστηκε διοικητής της Θεσσαλίας, ενώ, θρησκευτικώς, ήταν διάκονος μέχρι το 867/868.

Σε νοτιοσλαβικά συναξάρια του 13ου και 14ου αιώνα, αναφέρει ότι ήταν "Θεσσαλονικείς το γένος". Η δεύτερη γνωστή επιτομή του βίου του Κυρίλλου (της οποίας το παλαιότερο χειρόγραφο είναι του 14ου-15ου αι.) επίσης δεν αναφέρει κάτι για σλαβική καταγωγή τους.

Με τέτοια στοιχεία ο "μαχητής" του ΔΣΕ που μας ξενάγησε στην Βουλγαρία μας έκανε σλαβική προπαγάνδα και "εκβουλγαροποίησε" ο άθλιος τους Μεθόδιο και Κύριλλο.... για μένα αυτή η στάση του εγκάθετου υπήρξε ένα από τα πρώτα ξαφνιάσματα περί του ανθελληνισμού της αριστεράς (για να μη σου πω ότι οι περισσότεροι που άλλαζαν δολλάρια με λέβα στην "μαύρη" ήταν "μαχητές" του ΔΣΕ και τα παιδιά τους... Α! συνάντησα και ένα καθίκι από την Κοζάνη αυτός μιλούσε καλύτερα απ όλους Ελληνικά, αντικομμουνιστής απ όσο κατάλαβα θα πρέπει αν ήταν Οχρανίτης την περίοδο της κατοχής).
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Στύγιος

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Ιαν 2019, 15:14

Η τύφλωση όπως και η ρινότμηση κι ο ευνουχισμός , ήταν κυρίως βυζαντινό "σπορ" απ' τον 5ο αιώνα μέχρι τα ύστερα του Βυζαντίου. Φυσικό είναι να βρήκαν αντιγραφείς.
Δεν εφαρμοζόταν σε καταδίκους ,ομοφυλόφιλους κλπ αλλά ακόμα και σε αυτοκράτορες ως πολιτική και ουσιαστική δολοφονία.
π.χ η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία τύφλωσε τον ίδιο της τον γιο !!
Ο Ρωμανός ο Δ' ο Διογένης επίσης τυφλώθηκε.
Ο Ιουστινιανός Β΄ ήταν επίσης γνωστός ως Ρινότμητος.
Και άλλα ων ουκ έστι αριθμός...
0 .

Στύγιος

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Ιαν 2019, 15:23

pluton έγραψε:
Στύγιος έγραψε:Οι ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ήταν απ' τη Θεσσαλονίκη ( κοντά υπήρχαν σλαβηνίες) και ότι κατείχαν τα σλαβικά σα να ήταν μητρική γλώσσα, γι' αυτό και τους έστειλε ο ίδιος ο πατριάρχης Φώτιος.


Το 800 μΧ που έζησαν οι Μεθόδιος και Κύριλλος οι Βούλγαροι (Κρούμος) έπιναν κρασί σε κρανία ανθρώπων .... τι λες εσύ ήταν σε θέση να ανακαλύψουν την γραφή;

Πράγματι γεννήθηκαν στην Θεσσαλονίκη που ποτέ δεν μπήκαν οι Βούλγαροι ο Μεθόδιος μάλιστα ήταν μοναχός στον Όλυμπο της Μυσίας στην Μ Ασία.

........

....


Tι μαλακίες γράφεις ρε με κρανία , ο Συμεών ο βούλγαρος ηγεμόνας μια χαρά είχε σπουδάσει στη Μαγναύρα.

Άλλο Σλάβοι στις σλαβηνίες απ 'τον 7ο αιώνα ,άλλο Βούλγαροι ,αχταρμά τα έχεις κάνει :ohno: :ohno:
0 .

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Ιαν 2019, 15:24

Στύγιος έγραψε:Η τύφλωση όπως και η ρινότμηση κι ο ευνουχισμός , ήταν κυρίως βυζαντινό "σπορ" απ' τον 5ο αιώνα μέχρι τα ύστερα του Βυζαντίου. Φυσικό είναι να βρήκαν αντιγραφείς.
Δεν εφαρμοζόταν σε καταδίκους ,ομοφυλόφιλους κλπ αλλά ακόμα και σε αυτοκράτορες ως πολιτική και ουσιαστική δολοφονία.
π.χ η αυτοκράτειρα Ειρήνη η Αθηναία τύφλωσε τον ίδιο της τον γιο !!
Ο Ρωμανός ο Δ' ο Διογένης επίσης τυφλώθηκε.
Ο Ιουστινιανός Β΄ ήταν επίσης γνωστός ως Ρινότμητος.
Και άλλα ων ουκ έστι αριθμός...


Πράγματι έγιναν αυτά, οι Βούλγαροι έκαναν επίσης τυφλώσεις, απ ότι βλέπεις σε μια μεσαιωνική κοινωνία που συνέβαιναν τρομακτικά πράγματα (σ ανατολή και δύση) οι βυζαντινοί έκαναν απλά ακρωτηριασμούς και όχι ανεξέλεγκτα αλλά επιλεκτικά. Δεν βλέπεις καμιά διαφορά;
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Ιαν 2019, 15:40

Στύγιος έγραψε:
pluton έγραψε:
Το 800 μΧ που έζησαν οι Μεθόδιος και Κύριλλος οι Βούλγαροι (Κρούμος) έπιναν κρασί σε κρανία ανθρώπων .... τι λες εσύ ήταν σε θέση να ανακαλύψουν την γραφή;

Πράγματι γεννήθηκαν στην Θεσσαλονίκη που ποτέ δεν μπήκαν οι Βούλγαροι ο Μεθόδιος μάλιστα ήταν μοναχός στον Όλυμπο της Μυσίας στην Μ Ασία.

........

....


Tι μαλακίες γράφεις ρε με κρανία , ο Συμεών ο βούλγαρος ηγεμόνας μια χαρά είχε σπουδάσει στη Μαγναύρα.

Άλλο Σλάβοι στις σλαβηνίες απ 'τον 7ο αιώνα ,άλλο Βούλγαροι ,αχταρμά τα έχεις κάνει :ohno: :ohno:


Ο Μεθόδιος (826-869) - Κύριλλος ( 815-885) έζησαν τον ίδιο αιώνα με τον Κρούμο 814 Ο Συμεών Α (864 - 927) προερχόταν από την δυναστεία του Κρούμου. Προόριζαν τον Συμεών για ανώτατο κληρικό τον έστειλε στο πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης για να μελετήσει θεολογία και πήρε το όνομα Συμεών ως δόκιμος σε μοναστήρι της Κωνσταντινουπόλεως.

Σπούδασε ρητορική του Δημοσθένη και του Αριστοτέλη. Επίσης έμαθε άπταιστα ελληνικά, γι' αυτό και αναφέρεται ως «μισός Έλληνας» στους Βυζαντινούς χρονογράφους. Επέστρεψε στη Βουλγαρία και εγκαταστάθηκε στο μοναστήρι της Πρεσλάβας ασχολήθηκε με τη μετάφραση θρησκευτικών κειμένων από τα ελληνικά στην παλαιά εκκλησιαστική σλαβική (παλαιά βουλγαρική).

Ο αδελφός του Συμεών, ο Βλαδίμηρος διαδέχθηκε ως ηγεμόνας της Βουλγαρίας τον Μιχαήλ προσπάθησε να επαναφέρει την ειδωλολατρία. Αυτή η πράξη ανάγκασε τον Μιχαήλ να επανέλθει στην εξουσία. Ο Μιχαήλ καταδίκασε τον Βλαδίμηρο σε τύφλωση και φυλάκιση, και ο Συμεών αναγορεύτηκε νέος ηγεμόνας.

Αυτά προς το παρόν για να ξεκαθαρίσουν πράγματα και να μη λέμε ότι θέλουμε.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Στύγιος

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Ιαν 2019, 15:47

Αχταρμάς, ιδεοληψίες ,κρανία ,βρυκόλακες κρούμοι ,ημιμάθεια , κόπυ πέιστ ...άστα να πάνε .
2 .

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Ιαν 2019, 16:11

pluton έγραψε:
Δεν είπα ότι είναι πολιτισμός, πόλεμο έκαναν.


ΟΚ αρα και μονος σου παραδεχεσαι οτι ειναι ηλιθιο να επικαλεισαι τετοια περιστατικα.
0 .


Επιστροφή σε “Ιστορία”