Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Ιαν 2019, 16:17

pluton έγραψε:Με τέτοια στοιχεία ο "μαχητής" του ΔΣΕ που μας ξενάγησε στην Βουλγαρία μας έκανε σλαβική προπαγάνδα και "εκβουλγαροποίησε" ο άθλιος τους Μεθόδιο και Κύριλλο.... για μένα αυτή η στάση του εγκάθετου υπήρξε ένα από τα πρώτα ξαφνιάσματα περί του ανθελληνισμού της αριστεράς (για να μη σου πω ότι οι περισσότεροι που άλλαζαν δολλάρια με λέβα στην "μαύρη" ήταν "μαχητές" του ΔΣΕ και τα παιδιά τους... Α! συνάντησα και ένα καθίκι από την Κοζάνη αυτός μιλούσε καλύτερα απ όλους Ελληνικά, αντικομμουνιστής απ όσο κατάλαβα θα πρέπει αν ήταν Οχρανίτης την περίοδο της κατοχής).


Οταν ο Παππας βαραγε χαιρετουρες στον εισβολεα της Ελλαδας Μουσολινι εκει δεν σοκαριστηκες ε Πλουτονακο?

Εικόνα

Θυμισε μου ποιανου ηταν συμμαχοι οι βουλγαροι οταν πηραν την Μακεδονια στον ΒΠΠ?

Αυτου εδω του τυπου μηπως?

Εικόνα
0 .

Στύγιος

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 29 Ιαν 2019, 16:36

"Ο Αυτοκράτορας Φωκάς Δεν Έκανε Συστάσεις Από Τα Μεγάφωνα Του Γηπέδου

Είναι ένα ήσυχο απόγευμα γύρω στο 605 μ.Χ. και ο λαός της Κωνσταντινούπολης έχει μαζευτεί στον Ιππόδρομο να παίξει κανένα στοίχημα να ρημαδοπεράσει η μέρα. Τα άλογα ρουθουνίζουν ανυπόμονα, οι τσακατσούκες έχουν ξεπουλήσει ό,τι πατατάκια είχαν, όλα είναι έτοιμα αλλά οι κούρσες δεν μπορούν να αρχίσουν αν δεν καλυφθεί πρώτα η θέση του Αυτοκράτορα στα επίσημα.

Ο Αυτοκράτορας Φωκάς όμως δεν φαίνεται πουθενά.

Το κοινό έχει στραβώσει για τα καλά με τον (γνωστό λεχρίτη μπεκρή) Φωκά και, όταν τελικά εμφανίζεται μαζί με το entourage του, κάτι λίγοι θεατές τον χειροκροτάνε σε φάση “άιντε μαλάκα τελείωνε”… αλλά το μεγαλύτερο μέρος του κοινού τον γιουχάρει και γρήγορα απλώνεται από στόμα σε στόμα το σύνθημα “Πάλι τον καύκον έπιες, πάλι τον νουν απώλεσας”, το όποιο στα νέα Ελληνικά σημαίνει “Πάλι τα κοπάνησες και άργησες” και σε κάθε είδος Ελληνικών σημαίνει “Φωκά μπν/ Πουτάνας γιε”.

“Χμ”, σκέφτεται ο Φωκάς και κάνει νόημα στον τέταρτο διαιτητή. “Το βλέπεις εκείνο το πέταλο;” του λέει. “Το βλέπω” λέει ο τέταρτος. “Αν δεν το εκκενώσουμε, δεν ξεκινάνε οι κούρσες”. “ΟΚ, εσύ είσαι αυτοκράτορας” του λέει εκείνος και πιάνει το υπονοούμενο. Το αποτέλεσμα είναι η ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 3.000 ΘΕΑΤΩΝ.

Οι ιπποδρομίες εκείνης της ημέρας ολοκληρώθηκαν χωρίς άλλα παρατράγουδα."



"Ο Ιουστινιανός ο Δεύτερος Είχε το Bling Που Θα Ζήλευαν Όλοι οι Ράπερ

Ίσως με τα παραπάνω να δημιουργείται η εντύπωση πως κάθε τυχαίος μαχαιροβγάλτης μπορούσε να γίνει Αυτοκράτορας, μα στην πραγματικότητα υπήρχε μια, τουλάχιστον, προϋπόθεση για να κάτσει κάποιος στο Βυζαντινό θρόνο: να είναι αρτιμελής, δηλαδή να μην του λείπει κανένα κομμάτι από το σώμα του.

Όταν λοιπόν το 695 μ.Χ. γίνεται συνομωσία εναντίον του τότε Αυτοκράτορα Ιουστινιανού Β’, ο αρχηγός του αντίπαλου clan τον συλλαμβάνει και επιχειρεί να εκμεταλλευτεί αυτό το παραθυράκι του νόμου με έναν απλό τρόπο: πιάνοντας τη μύτη του Ιουστινιανού με το ένα χέρι, το σπαθί του με το άλλο και δίνοντας τέλος στη μακρόχρονη σχέση της μύτης του Ιουστινιανού με το πρόσωπό του.

Ο Τζάστιν, όμως, δε μάσησε.

Και στην εξορία που βρέθηκε μετά την εκθρόνιση, ξαναέκανε τον εαυτό του νόμιμο διεκδικητή του Θρόνου με τον πλέον swag τρόπο: φτιάχνοντας μια ψεύτικη μύτη από χρυσάφι και κολλώντας τη στο πρόσωπό του. Λίγους μήνες αργότερα μόνταρε ένα μισθοφορικό στρατό, την έπεσε στην Κωνσταντινούπολη και πήρε πίσω το θρόνο που του είχαν στερήσει. Για να το γιορτάσει διέταξε να φέρουν δεμένο στη μέση του Ιπποδρόμου τον στρατηγό Λεόντιο που τον είχε ανατρέψει, του πάτησε το λαρύγγι μπροστά σε χιλιάδες θεατές και έδωσε τέλος στη μακρόχρονη σχέση του κεφαλιού του Λεόντιου με το υπόλοιπο σώμα του – ουρλιάζοντας πως μόνο αυτός είναι Αυτοκράτορας με μία φωνή που αναμφίβολα έφερνε σε αυτήν του Τόλη Βοσκόπουλου."
1 .

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 29 Ιαν 2019, 17:20

Χαμένος έγραψε:
ВладимирВладимирович έγραψε:Για να'μαστε πιο συγκεκριμενοι ας μπει κι ενας χάρτης

Byzantine_Macedonia_1045CE_el.svg.png

Μεγάλοι παραχαράκτες οι Ρωμιοί. Βάφτισαν την Βουλγαρία Μακεδονία και την Μακεδονία Βουλγαρία.
Ατόφια προδοσία.
Δεν θα τους πετύχει ο λαός χωρίς τους Ρώσους μπράβους Βαραγγους, θα δουν αυτοί.
Δεν επικροτω τέτοιες πράξεις βίας βέβαια.



Καθόλου. Το θέμα Μακεδονίας προήλθε απ' το θέμα Θράκης.

Εικόνα

Οι μεσαιωνικοί Έλληνες ήξεραν μια χαρά την γεωγραφική Μακεδονία. Γράφει ο Πόρφυ στο περί θεμάτων : Τὸ δὲ νῦν εἰς θέματος τάξιν χρηματίζον Θεσσαλονίκη καὶ αὐτὸ Μακεδονίας μέρος τυγχάνει.


Το θέμα Βουλγαρίας ονομάστηκε έτσι γιατί εκεί ήταν ο πυρήνας του βασιλείου του Σαμουήλ.

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Η τύφλωση δεν ήταν βαρβαρότητα, αλλά πλήγμα στον ίδιο τον εχθρό, να σκοτώσεις 15.000 στρατιώτες είναι μια απώλεια για τον εχθρό αλλά να του στείλεις 15.000 τυφλούς που θα πρέπει μετά να τους συντηρείς και για να τους περιποιηθείς θα χρειαστείς άλλους 30.000 είναι τελείωμα του εχθρού.


Δηλαδη το να σακαταψεις 15.000 αιχμαλωτους-αμαχους ειναι πολιτισμος.... :laugh1:



Αυτή ήταν η πρακτική για τους εσωτερικούς επαναστάτες του κράτους. Τέτοιοι ήταν οι Βούλγαροι και όχι εξωτερικοί εχθροί. Ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολιτισμένοι . Οι Αθηναίοι έκοψαν το δεξί χέρι αιχμαλώτων στον Πελοποννησιακό πόλεμο. Ο Θεμιστοκλής θυσίασε νεανίες αιχμαλώτους Πέρσες πρίν τη ναυμαχία της Σαλαμίνας.

Στύγιος έγραψε:...όσο ήταν κι ο Ιουστινιανός :s_cool



Ρωμαιοθράξ ο Ιουστινιανός. Το γκομενάκι η Θεοδώρα Ελληνίδα.
Adminović έγραψε:
pluton έγραψε:Ο Μεθόδιος και ο Κύριλλος ήταν γόνοι αρχοντικών Βυζανατινών οικογενειών.


Και τα σλάβικα πώς τα έμαθαν;

Μπας και πήγαν φροντιστήριο για να μάθουν μια γλώσσα που ούτε γραφή είχε κι από την άλλη ήταν στην ουσία εκατοντάδες διάλεκτοι και όχι στάνταρ γλώσσα;; :fico:



Σιγά το δύσκολο. Δραγουβίτες και άλλοι Σκλαβηνοί γύρω και μέσα στο θέμα Θεσσαλονίκης με τους οποίους εμπορεύονταν οι Θεσσαλονικείς. Όταν ο αυτοκράτορας ανέθεσε στα αδέλφια την ιεραποστολή τους είπε πως ξέρω ότι όλοι εσείς οι Θεσσαλονικείς γνωρίζετε καλά και τα σκλαβησιάνικα. Δεν τους είπε όμως Σλάβους. Ο ένας αδελφός μάλιστα μόνασε στην Βιθυνία όπου και εκεί είχαν εγκατασταθεί Σκλαβησιάνοι. Τα αδέλφια είχαν ελληνικό όνομα. Ο πατέρας τους το ίδιο. Οι πηγές τους αναφέρουν ως Γραικούς ( Quidam Graecus ). Όταν πήγε ο Κωνσταντίνος - Κύριλλος στους Χαζάρους τους είπε : Εξ ημών προήλθαν πάσαι αι επιστήμαι. Να εννοούσε τους Σλάβους ; :laugh1:

Η πρωτοσλαβική φυσικά και δεν ήταν εκατοντάδες διάλεκτοι. Μέχρι το 600 μ.Χ. ήταν μιά γλώσσα και η κυρίως διαφοροποιησή της άρχισε τον 10ο αι. Γι' αυτό και τα αδέλφια πήγαν και στην Μοραβία. Τον 15ο αι. ο Κανανός επισκέφτηκε την Πολωνία και είπε ότι εκεί μιλούσαν την ίδια [ στην πραγματικότητα μάλλον συγγενική ] γλώσσα με τους Μηλιγγούς του Ταϋγέτου.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Ιαν 2019, 17:30

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αυτή ήταν η πρακτική για τους εσωτερικούς επαναστάτες του κράτους. Τέτοιοι ήταν οι Βούλγαροι και όχι εξωτερικοί εχθροί. Ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολιτισμένοι . Οι Αθηναίοι έκοψαν το δεξί χέρι αιχμαλώτων στον Πελοποννησιακό πόλεμο. Ο Θεμιστοκλής θυσίασε νεανίες αιχμαλώτους Πέρσες πρίν τη ναυμαχία της Σαλαμίνας


Καμια αντιρρηση. Αυτες οι πραξεις πρεπει να εξεταζονται στο πλαισιο οπου συνεβησαν.

Πρωτον μιλαμε για συνθηκες πολεμου, δευτερον μιλαμε για εποχες πολλους αιωνες και χιλιετιες πισω με αλλα ηθη και τριτον ποτε δεν εμποδισε ο πολιτισμος να γινουν φρικιαστικες πραξεις ή το αναποδο.

Απλα βρισκω αστοχο που ο Πλουτον εφερε αυτο το παραδειγμα για να αποδειξει την βαρβαροτητα των βουλγαρων. Θα μπορουσαν καλλιστα να πινουν οσο κρασι θελουν απο κρανια και να χτιζουν Παρθενωνες. Οι βουλγαροι ηταν οντως πιο βαρβαροι αλλα οχι επειδη επιναν κρασι απο κρανια.

Καλως ή κακως το ποσο ανεπτυγμενος ειναι ενας πολιτισμος φαινεται απο το τι θετικο αφηνει οχι απο το τι αρνητικο εκανε. Δεν νομιζω να αρνειται κανεις για παραδειγμα το μεγαλειο του μοντερνου (απο τον μεσαιωνα και μετα) γερμανικου πολιτισμου λογω των φρικαλεοτητων του ΒΠΠ.
0 .

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 29 Ιαν 2019, 18:05

Λαχουρένιος έγραψε:
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αυτή ήταν η πρακτική για τους εσωτερικούς επαναστάτες του κράτους. Τέτοιοι ήταν οι Βούλγαροι και όχι εξωτερικοί εχθροί. Ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ήταν πολιτισμένοι . Οι Αθηναίοι έκοψαν το δεξί χέρι αιχμαλώτων στον Πελοποννησιακό πόλεμο. Ο Θεμιστοκλής θυσίασε νεανίες αιχμαλώτους Πέρσες πρίν τη ναυμαχία της Σαλαμίνας


Καμια αντιρρηση. Αυτες οι πραξεις πρεπει να εξεταζονται στο πλαισιο οπου συνεβησαν.

Πρωτον μιλαμε για συνθηκες πολεμου, δευτερον μιλαμε για εποχες πολλους αιωνες και χιλιετιες πισω με αλλα ηθη και τριτον ποτε δεν εμποδισε ο πολιτισμος να γινουν φρικιαστικες πραξεις ή το αναποδο.

Απλα βρισκω αστοχο που ο Πλουτον εφερε αυτο το παραδειγμα για να αποδειξει την βαρβαροτητα των βουλγαρων. Θα μπορουσαν καλλιστα να πινουν οσο κρασι θελουν απο κρανια και να χτιζουν Παρθενωνες. Οι βουλγαροι ηταν οντως πιο βαρβαροι αλλα οχι επειδη επιναν κρασι απο κρανια.

Καλως ή κακως το ποσο ανεπτυγμενος ειναι ενας πολιτισμος φαινεται απο το τι θετικο αφηνει οχι απο το τι αρνητικο εκανε. Δεν νομιζω να αρνειται κανεις για παραδειγμα το μεγαλειο του μοντερνου (απο τον μεσαιωνα και μετα) γερμανικου πολιτισμου λογω των φρικαλεοτητων του ΒΠΠ.

Συμφωνώ μαζί σου σε όλα. Δεν υπάρχουν βάρβαροι λαοί, αλλά βάρβαροι άνθρωποι.
1 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 29 Ιαν 2019, 19:02

Ο Στύγιος έτσι με πολύ δικά του λόγια μας είπε για ένα μέθυσο αυτοκράτορα που έσφαξε κάποιους που τον γιούχαραν (πάλι τον οίνο έπιες πάλι τον νουν απώλεσες), ένα άλλο αυτοκράτορα που έλυσε εξωκοινοβουλευτικά τις διαφορές για την εξουσία.

Σε μια εποχή που ο κάθε κτηματίας στις χώρες του βορά σε έκτιζαν στον πύργο τους γιατί στραβοκοίταξες το άλογό τους ή σε έκαιγαν σαν μάγο στην πυρά επειδή πλενόσουνα Χριστούγεννα και Πάσχα ή σε αποκεφάλιζαν επειδή θήρευσες στην επικράτειά τους.

Μάλιστα οι Βυζαντινοί δεν ήταν άγιοι ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ήταν άγιοι. Αλλά οι Βυζαντινοί ανέπτυξαν 18 πανεπιστήμια μεταξύ Κων/λεως και Αιγύπτου και οι αυτοκράτορές τους ανέβαιναν στον θρόνο κυρίως επί της ασπίδος, έφτιαξαν πρωχοκομεία, ξενοδοχεία, Βασιλειάδες, οικοδομές που ούτε τις φαντάστηκαν άλλοι λαοί, οδικό δίκτυο, νομοθεσία, δημιούργησαν αλφάβητο και χίλια δύο ακόμα πράγματα.

Όσο και να θέλετε να συγκρίνεται την βαρβαρότητα που κυριαρχούσε με τον Βυζαντινό πολιτισμό μέσα σε μελανά σημεία του εξουσίας (που εξ άλλου έγιναν γνωστά διότι στο Βυζάντιο υπήρχαν χρονογράφοι) με βοηθό τον εθνομηδενισμό... μάταια.

Έχει διαφορά Λαχουρένιε να έχεις νόμους σκληρούς και να τους εφαρμόζεις (Βυζαντινοί) και διαφορετικό να λειτουργείς με την βαρβαρότητα του ενστίκτου (Βούλγαροι, Τούρκοι κλπ).
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Ιαν 2019, 21:10

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Τα αδέλφια είχαν ελληνικό όνομα. Ο πατέρας τους το ίδιο. Οι πηγές τους αναφέρουν ως Γραικούς ( Quidam Graecus ). Όταν πήγε ο Κωνσταντίνος - Κύριλλος στους Χαζάρους τους είπε : Εξ ημών προήλθαν πάσαι αι επιστήμαι. Να εννοούσε τους Σλάβους ; :laugh1:

Παραλογισμός.
Οποίος ταυτίζεται με την κυρίαρχη κουλτούρα (άπειρα παραδείγματα ανά τους αιώνες),
αυτό αποτελεί απόδειξη για την εθνική του καταγωγή;
Όλοι οι πρώην Ρωμιοί που "τουρκεψαν", κατάγονται από ιπποτοξοτες της Κεντρικής Ασίας. Μεηκς σενς.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 29 Ιαν 2019, 21:30

Χαμένος έγραψε:
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Τα αδέλφια είχαν ελληνικό όνομα. Ο πατέρας τους το ίδιο. Οι πηγές τους αναφέρουν ως Γραικούς ( Quidam Graecus ). Όταν πήγε ο Κωνσταντίνος - Κύριλλος στους Χαζάρους τους είπε : Εξ ημών προήλθαν πάσαι αι επιστήμαι. Να εννοούσε τους Σλάβους ; :laugh1:

Παραλογισμός.
Οποίος ταυτίζεται με την κυρίαρχη κουλτούρα (άπειρα παραδείγματα ανά τους αιώνες),
αυτό αποτελεί απόδειξη για την εθνική του καταγωγή;
Όλοι οι πρώην Ρωμιοί που "τουρκεψαν", κατάγονται από ιπποτοξοτες της Κεντρικής Ασίας. Μεηκς σενς.


Απαντώ στο τι ήταν οι Κύριλλος και Μεθόδιος.
Αυτά για τις καταγωγές και τα ανόθευτα αίματα είναι ξεπερασμένοι ψευτορομαντισμοί του 19ου αι. Όπως λέει και ο Γλαύκος στην Ιλιάδα :

Την γενεάν μου τι ερωτάς, ατρόμητε Τυδείδη;
Και των θνητών η γενεά των φύλλων ομοιάζει
των φύλλων άλλα ο άνεμος χαμαί σκορπά και άλλα
φυτρώνουν, ως η άνοιξη τα δένδρ’ αναχλωραίνει.
Και των θνητών μια γενεά φυτρώνει κι άλλη παύει.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 29 Ιαν 2019, 21:36

pluton έγραψε:Μάλιστα οι Βυζαντινοί δεν ήταν άγιοι ούτε οι αρχαίοι Έλληνες ήταν άγιοι. Αλλά οι Βυζαντινοί ανέπτυξαν 18 πανεπιστήμια μεταξύ Κων/λεως και Αιγύπτου και οι αυτοκράτορές τους ανέβαιναν στον θρόνο κυρίως επί της ασπίδος, έφτιαξαν πρωχοκομεία, ξενοδοχεία, Βασιλειάδες, οικοδομές που ούτε τις φαντάστηκαν άλλοι λαοί, οδικό δίκτυο, νομοθεσία, δημιούργησαν αλφάβητο και χίλια δύο ακόμα πράγματα.


Θα μπορουσες να σταθεις σε αυτα και οχι σε πολεμικες βαρβαροτητες που λιγο πολυ ολοι εχουν κανει

Έχει διαφορά Λαχουρένιε να έχεις νόμους σκληρούς και να τους εφαρμόζεις (Βυζαντινοί) και διαφορετικό να λειτουργείς με την βαρβαρότητα του ενστίκτου (Βούλγαροι, Τούρκοι κλπ).


Ολες οι οργανωμενες κοινωνιες εχουν νομους εφοσον υπαρχει ηγεσια και κρατος. Ατοπο αυτο που λες.
0 .

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Ιαν 2019, 21:40

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Αυτά για τις καταγωγές και τα ανόθευτα αίματα είναι ξεπερασμένοι ψευτορομαντισμοί του 19ου αι.

Σε αυτή τη βάση, ναι, ήταν Ρωμιοί.
Αλλα να ξέρουμε τι λέμε και να διευκρινίζουμε, γιατί αυτοι οι "ψευτορομαντισμοι" έως και νεοναζισμοι, είναι η κυρίαρχη ιδεολογία στην βαλκανοτρυπα Ελλάδα.
Γραφικότητες θεωρούνται μόνο στις ανεπτυγμένες κοινωνίες.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts


Επιστροφή σε “Ιστορία”