Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15444
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Adminović » 30 Ιαν 2019, 04:06

pluton έγραψε:Εικόνα

Ο Βούλγαρος τσάρος πίνει κρασί σε κρανίο ηττημένου αντιπάλου του.... είναι οι πολιτιστικές καταβολές των σλάβων.


Έφριξες ε; :giggle02:
Οι Βούλγαροι βασιλείς παρεμπιπτόντως τουρκική καταγωγή είχαν· λογικό να έχουν και τουρκικά έθιμα....και κάποιοι άλλοι νομίζω έχουν τέτοια έθιμα αλλά δε θυμάμαι τώρα ποιοι είναι..... :hmmm


Για πάμε τώρα να δούμε τί συνέβαινε πριν μόλις μερικές δεκαετίες στην κοιτίδα του μπολιτιζμού :enamorado:

Εικόνα

viewtopic.php?f=6&t=6171&start=10#p215246

«Οι κομμένες κεφαλές και η δημόσια επίδειξή τους αποτελούν Ελληνικό έθιμο». Η απάντηση της ελληνικής κυβέρνησης στη διαμαρτυρία του Αμερικανού πρέσβη για την φρικώδη πρακτική των αποκεφαλισμών.


:elladara: :elladara: :elladara: :elladara: :elladara:

itteithe έγραψε:Υποτίθεται πως εκτός από ελληνικά και σλαβικά, γνώριζαν κι άλλες γλώσσες και απ' οτι φαίνεται ήταν πολυταξιδεμένοι. Δεν νομίζω πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να μάθεις βιωματικά μια γλώσσα, αφού περάσεις αρκετό χρόνο μαζί με τον ανάλογο λαό (μεταξύ μας, νομίζω πως είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους, δεν ήταν και βιοπαλαιστές που πάσχιζαν να επιβιώσουν εκείνη την εποχή). Δηλαδή και τα σουαχίλι δεν έχουν γραφή, αλλά μια χαρά πήγαν και εφάρμοσαν το λατινικό αλφάβητο οι καθολικοί ιεραπόστολοι, οι οποίοι προφανώς και δεν ήταν Αφρικανοί και έπρεπε με κάποιο τρόπο να μάθουν τη γλώσσα.


Να μάθεις να συνεννοείσαι στο περίπου, ναι. Αλλά να μάθεις τόσο καλά μια γλώσσα ώστε να δημιουργήσεις αλφάβητο για τη γλώσσα αυτή, λίγο δύσκολο.


Τλαξκαλτέκος έγραψε:
Στύγιος έγραψε:...όσο ήταν κι ο Ιουστινιανός :s_cool


Ρωμαιοθράξ ο Ιουστινιανός.

Ο Ουπράουντα ή Ουπράβντα θέλετε να πείτε (έτσι τον είχαν βαφτίσει). :pardon:

Τώρα αν είναι θρακικό το όνομα, δεν ξέρω (υπάρχει μια πιθανότης)..

Encyclopedia Britannica για Uprauda :whistle:
JUSTINIAN I (483‑565). Flavius Anicius Justinianus, surnamed the Great, the most famous of all the emperors of the Eastern Roman Empire, was by birth a barbarian, native of a place called Tauresium in the district of Dardania, a region of Illyricum,1 and was born, most probably, on the 11th of May 483. His family has been variously conjectured, on the strength of the proper names which its members are stated to have borne, to have been Teutonic or Slavonic. The latter seems the more probable view. His own name was originally Uprauda2.

2 The name Uprauda is said to be derived from the word prauda, which in Old Slavic means jus, justitia, the prefix being simply a breathing frequently attached to Slavonic names.

http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/G ... 1911*.html



Η πρωτοσλαβική φυσικά και δεν ήταν εκατοντάδες διάλεκτοι. Μέχρι το 600 μ.Χ. ήταν μιά γλώσσα και η κυρίως διαφοροποιησή της άρχισε τον 10ο αι. Γι' αυτό και τα αδέλφια πήγαν και στην Μοραβία. Τον 15ο αι. ο Κανανός επισκέφτηκε την Πολωνία και είπε ότι εκεί μιλούσαν την ίδια [ στην πραγματικότητα μάλλον συγγενική ] γλώσσα με τους Μηλιγγούς του Ταϋγέτου.

Ναι, κι αν ένας πχ πάει σήμερα στο Ουζμπεκιστάν θα λέει ότι είναι η ίδια γλώσσα με την Τουρκία (που δεν είναι).

Η γλώσσα των πρώτων Σλάβων είναι άγνωστο ποια ήταν ακριβώς και πόσες διαλέκτους είχε. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν αρκετές πάντως, από τις οποίες μετέπειτα προήλθαν οι διάφορες σλάβικες γλώσσες.
1 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 30 Ιαν 2019, 14:28

Adminović έγραψε:
pluton έγραψε:Εικόνα

Ο Βούλγαρος τσάρος πίνει κρασί σε κρανίο ηττημένου αντιπάλου του.... είναι οι πολιτιστικές καταβολές των σλάβων.


Έφριξες ε; :giggle02:
Οι Βούλγαροι βασιλείς παρεμπιπτόντως τουρκική καταγωγή είχαν· λογικό να έχουν και τουρκικά έθιμα....και κάποιοι άλλοι νομίζω έχουν τέτοια έθιμα αλλά δε θυμάμαι τώρα ποιοι είναι..... :hmmm


Για πάμε τώρα να δούμε τί συνέβαινε πριν μόλις μερικές δεκαετίες στην κοιτίδα του μπολιτιζμού :enamorado:

Εικόνα

viewtopic.php?f=6&t=6171&start=10#p215246

«Οι κομμένες κεφαλές και η δημόσια επίδειξή τους αποτελούν Ελληνικό έθιμο». Η απάντηση της ελληνικής κυβέρνησης στη διαμαρτυρία του Αμερικανού πρέσβη για την φρικώδη πρακτική των αποκεφαλισμών.


:elladara: :elladara: :elladara: :elladara: :elladara:

itteithe έγραψε:Υποτίθεται πως εκτός από ελληνικά και σλαβικά, γνώριζαν κι άλλες γλώσσες και απ' οτι φαίνεται ήταν πολυταξιδεμένοι. Δεν νομίζω πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να μάθεις βιωματικά μια γλώσσα, αφού περάσεις αρκετό χρόνο μαζί με τον ανάλογο λαό (μεταξύ μας, νομίζω πως είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους, δεν ήταν και βιοπαλαιστές που πάσχιζαν να επιβιώσουν εκείνη την εποχή). Δηλαδή και τα σουαχίλι δεν έχουν γραφή, αλλά μια χαρά πήγαν και εφάρμοσαν το λατινικό αλφάβητο οι καθολικοί ιεραπόστολοι, οι οποίοι προφανώς και δεν ήταν Αφρικανοί και έπρεπε με κάποιο τρόπο να μάθουν τη γλώσσα.


Να μάθεις να συνεννοείσαι στο περίπου, ναι. Αλλά να μάθεις τόσο καλά μια γλώσσα ώστε να δημιουργήσεις αλφάβητο για τη γλώσσα αυτή, λίγο δύσκολο.


Τλαξκαλτέκος έγραψε:

Ρωμαιοθράξ ο Ιουστινιανός.

Ο Ουπράουντα ή Ουπράβντα θέλετε να πείτε (έτσι τον είχαν βαφτίσει). :pardon:

Τώρα αν είναι θρακικό το όνομα, δεν ξέρω (υπάρχει μια πιθανότης)..

Encyclopedia Britannica για Uprauda :whistle:
JUSTINIAN I (483‑565). Flavius Anicius Justinianus, surnamed the Great, the most famous of all the emperors of the Eastern Roman Empire, was by birth a barbarian, native of a place called Tauresium in the district of Dardania, a region of Illyricum,1 and was born, most probably, on the 11th of May 483. His family has been variously conjectured, on the strength of the proper names which its members are stated to have borne, to have been Teutonic or Slavonic. The latter seems the more probable view. His own name was originally Uprauda2.

2 The name Uprauda is said to be derived from the word prauda, which in Old Slavic means jus, justitia, the prefix being simply a breathing frequently attached to Slavonic names.

http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/G ... 1911*.html



Η πρωτοσλαβική φυσικά και δεν ήταν εκατοντάδες διάλεκτοι. Μέχρι το 600 μ.Χ. ήταν μιά γλώσσα και η κυρίως διαφοροποιησή της άρχισε τον 10ο αι. Γι' αυτό και τα αδέλφια πήγαν και στην Μοραβία. Τον 15ο αι. ο Κανανός επισκέφτηκε την Πολωνία και είπε ότι εκεί μιλούσαν την ίδια [ στην πραγματικότητα μάλλον συγγενική ] γλώσσα με τους Μηλιγγούς του Ταϋγέτου.

Ναι, κι αν ένας πχ πάει σήμερα στο Ουζμπεκιστάν θα λέει ότι είναι η ίδια γλώσσα με την Τουρκία (που δεν είναι).

Η γλώσσα των πρώτων Σλάβων είναι άγνωστο ποια ήταν ακριβώς και πόσες διαλέκτους είχε. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν αρκετές πάντως, από τις οποίες μετέπειτα προήλθαν οι διάφορες σλάβικες γλώσσες.


Στους συμμορίτες συνήθως κόβονται τα κεφάλια προκειμένου να τα δει ο πληθυσμός και να πάψει να φοβάται. Θα πρέπει να ξέρεις στον πρώτο εμφύλιο 1943-1945 κεφάλια έκοβαν και οι ΕΑΜίτες.

Ακόμα έχει γραφτεί ότι το κεφάλι του Χίτλερ το μετέφεραν σοβιετικοί απελευθερωτές του Βερολίνου στην Μόσχα, ο Στάλιν το φύλαγε σε ειδικό χώρο να το επισκέπτεται προς προσωπική του τέρψη (το γεγονός έχει γραφτεί δεν έχει ιστορικά επιβαιβεωθεί, μη σου δημιουργήσει έκπληξη αν κάποια στιγμή βρουν οι Ρώσοι το κεφάλι του Χίτλερ στην Μόσχα....).

Ο Σλάβος Παππας ΙΩΑΝΝΗΣ β΄ το 1980 αποκάλεσε τους θεμελιωτές της πολιτιστικής ιστορίας των Σλάβων, ΚΥΡΙΛΛΟ και ΜΕΘΟΔΙΟ, “Αδελφοί Έλληνες από την Θεσσαλονίκη”.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 30 Ιαν 2019, 14:39

pluton έγραψε:Στους συμμορίτες συνήθως κόβονται τα κεφάλια προκειμένου να τα δει ο πληθυσμός και να πάψει να φοβάται. Θα πρέπει να ξέρεις στον πρώτο εμφύλιο 1943-1945 κεφάλια έκοβαν και οι ΕΑΜίτες.


Σιγουρα, τι πιο καθησυχαστικο απο το να βλεπεις κομμενα κεφαλια. Και γω οταν θελω να χαλαρωσω ή θα βαλω κλασικη μουσικη ή θα δω φωτογραφιες με κομμενα κεφαλια. Συνηθισμενα πραγματα.

Ακόμα έχει γραφτεί ότι το κεφάλι του Χίτλερ το μετέφεραν σοβιετικοί απελευθερωτές του Βερολίνου στην Μόσχα, ο Στάλιν το φύλαγε σε ειδικό χώρο να το επισκέπτεται προς προσωπική του τέρψη (το γεγονός έχει γραφτεί δεν έχει ιστορικά επιβαιβεωθεί, μη σου δημιουργήσει έκπληξη αν κάποια στιγμή βρουν οι Ρώσοι το κεφάλι του Χίτλερ στην Μόσχα....).


Εγω ξερω κιολας πως οταν ειχε καιρο να γαμησει πηγαινε και το εχωνε στην κογχη του κρανιου του Αδολφου

Δεν εχει επιβεβαιωθει απλα το μεταφερω :fico:
0 .

Άβαταρ μέλους
Τλαξκαλτέκος
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 3385

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Τλαξκαλτέκος » 30 Ιαν 2019, 15:06

Adminović έγραψε:

Ο Ουπράουντα ή Ουπράβντα θέλετε να πείτε (έτσι τον είχαν βαφτίσει). :pardon:

Τώρα αν είναι θρακικό το όνομα, δεν ξέρω (υπάρχει μια πιθανότης)..

Encyclopedia Britannica για Uprauda :whistle:
JUSTINIAN I (483‑565). Flavius Anicius Justinianus, surnamed the Great, the most famous of all the emperors of the Eastern Roman Empire, was by birth a barbarian, native of a place called Tauresium in the district of Dardania, a region of Illyricum,1 and was born, most probably, on the 11th of May 483. His family has been variously conjectured, on the strength of the proper names which its members are stated to have borne, to have been Teutonic or Slavonic. The latter seems the more probable view. His own name was originally Uprauda2.

2 The name Uprauda is said to be derived from the word prauda, which in Old Slavic means jus, justitia, the prefix being simply a breathing frequently attached to Slavonic names.

http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/G ... 1911*.html






Υπάρχουν άνθρωποι που την πατάνε ακόμη με την λαθροχειρία του Μάρναβιτς ; :s_no
Αλλά βλέπω ότι αυτή η Μπριτάνικα είναι έκδοση του 1911.
0 .
Τους μεν κενούς ασκούς το πνεύμα διίστησι , τους δε ανοήτους ανθρώπους το οίημα. ( Σωκράτης [ στον Στοβαίο ] )

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 30 Ιαν 2019, 15:23

Λαχουρένιος έγραψε:
pluton έγραψε:Ακόμα έχει γραφτεί ότι το κεφάλι του Χίτλερ το μετέφεραν σοβιετικοί απελευθερωτές του Βερολίνου στην Μόσχα, ο Στάλιν το φύλαγε σε ειδικό χώρο να το επισκέπτεται προς προσωπική του τέρψη (το γεγονός έχει γραφτεί δεν έχει ιστορικά επιβαιβεωθεί, μη σου δημιουργήσει έκπληξη αν κάποια στιγμή βρουν οι Ρώσοι το κεφάλι του Χίτλερ στην Μόσχα....).


Εγω ξερω κιολας πως οταν ειχε καιρο να γαμησει πηγαινε και το εχωνε στην κογχη του κρανιου του Αδολφου

Δεν εχει επιβεβαιωθει απλα το μεταφερω :fico:


Εγώ δεν μιλάω έτσι .... ήξερα ότι θα αντιδράσετε για αυτό το έγραψα.....


Ο Αδόλφος Χίτλερ πέθανε χωρίς αμφιβολία στο υπόγειο καταφύγιό του στο Βερολίνο τον Απρίλιο του 1945, χρησιμοποιώντας χάπι υδροκυάνιου και στη συνέχεια μια σφαίρα, σύμφωνα με Γάλλους επιστήμονες που απέκτησαν σπάνια πρόσβαση στα δόντια του, που βρίσκονται στη Μόσχα, επιβεβαιώνοντας έτσι την επίσημη περιγραφή του θανάτου του.

Οι Γάλλοι ερευνητές έκαναν σχετική δημοσίευση στο ευρωπαϊκό ιατρικό περιοδικό «European Journal of Internal Medicine», σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, τη βρετανική «Ιντιπέντεντ» και την «Ουάσιγκτον Ποστ».

«Τα δόντια είναι αυθεντικά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Η μελέτη μας αποδεικνύει ότι ο Χίτλερ πέθανε το 1945. Μπορούμε να σταματήσουμε όλες τις θεωρίες συνωμοσίας για τον Χίτλερ. Δεν διέφυγε στην Αργεντινή με υποβρύχιο, δεν βρίσκεται σε κρυφή βάση στην Ανταρκτική ούτε στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού» δήλωσε ο καθηγητής Φιλίπ Σαρλιέ, ειδικός στην ιατρική ανθρωπολογία.

Η σύγκριση των δοντιών με τα ήδη γνωστά οδοντιατρικά αρχεία του Χίτλερ, πριν από τον θάνατό του, επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για τα δικά του δόντια. Επίσης, η ανάλυση με ηλεκτρονικό μικροσκόπιο των δοντιών, όπου δεν βρέθηκαν τα παραμικρά ίχνη κρέατος, επιβεβαίωσε ότι ο Χίτλερ ήταν φυτοφάγος. Παρόλο που πέθανε σε ηλικία μόνο 56 ετών, ο Χίτλερ είχε διατηρήσει μόνο πέντε από τα δικά του δόντια και τα άλλα ήσαν τεχνητά, πράγμα που βοήθησε στην ταυτοποίησή του.

Οι Γάλλοι ερευνητές ανέφεραν ότι το 2017 η ρωσική μυστική υπηρεσία FSB και τα ρωσικά κρατικά αρχεία τούς έδωσαν άδεια να εξετάσουν τα δόντια του ηγέτη του ναζιστικού κόμματος για πρώτη φορά από το 1946.

Οι επιστήμονες μπόρεσαν, επίσης, να δουν ένα μέρος κρανίου που θεωρείται ότι προέρχεται από τον Χίτλερ και το οποίο φέρει μια τρύπα κατά πάσα πιθανότητα από σφαίρα στην αριστερή πλευρά. Αλλά, ενώ πήραν δείγματα από τα δόντια, δεν επετράπη στους ερευνητές να πάρουν δείγματα DNA από αυτό το κρανίο. Πάντως η μορφολογία του είναι «απολύτως συγκρίσιμη», όπως είπαν, με ακτινογραφίες του κρανίου του που είχαν ληφθεί ένα έτος προτού πεθάνει.

Μετά την αυτοκτονία του, το σώμα του Χίτλερ -ύστερα από εντολή του- τυλίχθηκε με τη ναζιστική σημαία και κάηκε από τα SS στον κήπο της Καγκελαρίας του Ράιχ και ό,τι απέμεινε, θάφτηκε μυστικά από τους Ναζί. Στη συνέχεια, βρέθηκε και ξεθάφτηκε από τους Σοβιετικούς, θάφτηκε από αυτούς ξανά σε διάφορα σημεία του Βερολίνου από τη μυστική υπηρεσία KGB και τελικά καταστράφηκε το 1970. Ό,τι απέμεινε στην κατοχή του Κρεμλίνου, ήταν λίγο κρανίο και μερικά χαλασμένα δόντια.


......................


http://www.kathimerini.gr/965361/galler ... afygio-toy


0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15444
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Adminović » 30 Ιαν 2019, 18:09

Τλαξκαλτέκος έγραψε:Υπάρχουν άνθρωποι που την πατάνε ακόμη με την λαθροχειρία του Μάρναβιτς ; :s_no
Αλλά βλέπω ότι αυτή η Μπριτάνικα είναι έκδοση του 1911.


Στον Παπαρρηγόπουλο το πρωτοδιάβασα (και βλέπω ότι πολλοί ιστορικοί το αναφέρουν). Από ό,τι πρόσεξα αμφισβητείται η ύπαρξη της αρχικής πηγής όπου αναφέρεται το Ουπράουντα ως το όνομα του Ιουστινιανού (δεν το γνώριζα, ούτε είναι και κάτι που με απασχόλησε ιδιαίτερα ποτέ). Η γενεαλογία του Ιουστινιανού πάντως δεν είναι καθόλου σαφής ποια ακριβώς ήταν. Άλλος λέει Ιλλυριος, άλλος Θράξ κι άλλος Σλάβος ή Γότθος. Ας τοποθετηθεί ο Στυγιος, που νομίζω έχει ασχοληθεί με το θέμα.

Το σίγουρο πάντως είναι (από όλες τις ιστορικές πηγές) ότι ο Ιουστινιανός δεν ήταν Έλληνας και δεν μιλούσαν ελληνικά στην οικογένεια του. :D
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 30 Ιαν 2019, 18:18

Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν εκθέσει το κεφάλι του Χίτλερ στο μουσείο του μεγάλου πατριωτικού πολέμου! (πάντως Λαχουρένιε αυτή την εκδοχή

Εγω ξερω κιολας πως οταν ειχε καιρο να γαμησει πηγαινε και το εχωνε στην κογχη του κρανιου του Αδολφου


μη την αποκλείεις καθόλου κομμουνιστές ήταν.....).




Ο διοικητής της μονάδας της, ταγματάρχης Γκορμπούσιν της δίνει ένα μεταχειρισμένο κόκκινο κουτί.




-«Τι περιέχει;» ρωτά η 25χρονη Γιέλενα Κάγκαν (πραγματικό όνομα Yelena Rzhevskaya).

-«Τα δόντια του Χίτλερ», της απαντά εκείνος. «Αν τα χάσεις θα το πληρώσεις με το κεφάλι σου!»

Εικόνα

Η αποστολή που ανατέθηκε στη μονάδα της Γιελένα ήταν να διαπιστώσουν αν τα δόντια που εντοπίστηκαν σε μια από τις 14 απανθρακωμένες σορούς στο μπούνκερ, στο υπόγειο της καγκελαρίας του Ράιχ, ανήκαν πράγματι στον Αδόλφο Χίτλερ.

Εικόνα

Η Γιέλενα Κάγκαν (πραγματικό όνομα Yelena Rzhevskaya)

Όπως η ίδια αναφέρει στα απομνημονεύματά της, για τον τρόπο με τον οποίο επιβεβαιώθηκε ο θάνατος του Χίτλερ, ο ταγματάρχης Γκορμπούσιν της παρέδωσε το κουτί λέγοντάς της: «δεν έχουμε θησαυροφυλάκιο κι εσύ ως γυναίκα έχεις λιγότερες πιθανότητες να μεθύσεις σε σχέση με έναν άνδρα και να τα χάσεις».

Η Γιέλενα περιγράφει τις προσπάθειες εντοπισμού των οδοντιάτρων του Χίτλερ στους ρημαγμένους από τους βομβαρδισμούς δρόμους της γερμανικής πρωτεύουσας. «Καπνοί αναδίδονταν ακόμη σε κάποια σημεία, ο αέρας της πόλης ήταν γεμάτος με τους καπνούς της μάχης. Τα οδοφράγματα που είχαν συντρίψει οι ερπύστριες των τανκ κείτονταν στους δρόμους. Γκριζοφορεμένες νοσοκόμες με τα λευκά μαντίλια που έφεραν πάνω τους κόκκινο σταυρό, έδειχναν εξαντλημένες καθώς έσπευδαν, σοβαρές κι αμίλητες να κάνουν τα καθήκοντά τους».

Μετά από πολύωρες έρευνες στο Βερολίνο η ομάδα της Γιελένα εντόπισε την οδοντίατρο Κάτε Χόιζερμαν. Ήταν βοηθός του προσωπικού οδοντιάτρου του Χίτλερ, Χούγκο Μπλάσκε.



Εικόνα


Η Χόιζερμαν κατάφερε να βρει ακτινογραφίες με τα δόντια του Φύρερ και το οδοντιατρικό του ιστορικό. Στις 10 π.μ. της επόμενης μέρας κάθισε μαζί με τον οδοντοτεχνίτη Έχτμαν, που σχεδίασε τις χρυσές γέφυρες για το στόμα του Χίτλερ και σχεδίασαν από μνήμης την οδοντοστοιχία του.

Εικόνα

Εικόνα

Για τη Γιέλενα και την ομάδα οι αποδείξεις ήταν πλέον αδιάσειστες. «Πραγματικά πίστευα ότι θα αποκαλυπτόταν η αλήθεια σαρώνοντας όλες αυτές τις ανόητες φήμες ότι ο Χίτλερ ζούσε», γράφει στα απομνημονεύματά της. Αλλά οι προσδοκίες της διαψεύσθηκαν καθώς ο ίδιος ο Ιωσήφ Στάλιν διέταξε να μην αποκαλυφθεί το μυστικό, αφού ήθελε να το κρατήσει για τον εαυτό του και να αφήσει τον κόσμο να αναρωτιέται για το τι απέγινε ο Χίτλερ, θεωρώντας ότι αυτό θα του παρείχε ένα ατού στις διαπραγματεύσεις με τους Συμμάχους για το μεταπολεμικό παγκόσμιο σκηνικό.

Γι’ αυτό και στη Διάσκεψη του Πότσδαμ, τον Ιούλιο του 1945, κράτησε το στόμα του κλειστό όταν ρωτήθηκε αν υπάρχουν πληροφορίες για τον Χίτλερ.

Τι απέγιναν τα δόντια του τελευταίου; Η Γιέλενα τα είδε τελευταία φορά στα τέλη Μαϊου του 1945 στο Βερολίνο, όταν τοποθετήθηκαν σε ένα ειδικό κοντέινερ για να σταλούν στη Μόσχα.

55 χρόνια αργότερα, το 2000, οι ρωσικές Αρχές τα παρουσίασαν σε μια έκθεση για την επέτειο από τη λήξη του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου. Μετά τον πόλεμο η Γιέλενα επέστρεψε στη Μόσχα κι άρχισε να γράφει βιβλία. Άφησε την τελευταία της πνοή πριν από ακριβώς έναν χρόνο, στις 25 Απριλίου του 2017.


Πηγή: Τα δόντια του Χίτλερ: Η ιστορία της γυναίκας που ανέλαβε την πιο περίεργη αποστολή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου | iefimerida.gr
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15444
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Adminović » 30 Ιαν 2019, 18:21

Το "τα πήρε στο κρανίο", που λένε, στο κρανίο του Χίτλερ αναφέρεται; :fico:
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό pluton » 30 Ιαν 2019, 18:26

Adminović έγραψε:Το "τα πήρε στο κρανίο", που λένε, στο κρανίο του Χίτλερ αναφέρεται; :fico:


Αυτά αγαπητέ μου

Εικόνα

μιας και μιλήσαμε για κόψιμο κεφαλιών, όχι από αγράμματους "κυνηγούς" για να πάρουν αμοιβή να φάνε κάνα κομμάτι ψωμί.

Αλλά από το επίσημο καθεστώς, προς τέρψη ....
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15444
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Ήταν ο Βουλγαροκτόνος Ελληνας Μακεδονας;

Δημοσίευσηαπό Adminović » 30 Ιαν 2019, 18:29

Ελληνικό έθιμο είναι ωρε πατριωτ' το κόψιμο κεφαλιών και η δημόσια έκθεση τους ως αξιοθέατα. Δε διάβασες πιο πάνω αυτά που παραθέτω;

Οι Βούλγαροι πάντως είναι φουλ φιλέλληνες και οικολόγοι. Όχι μόνο τιμούσαν τα ελληνικά έθιμα, αλλά χρησιμοποιούσαν και άχρηστα αντικείμενα σαν σκεύη. :fico:
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:


Επιστροφή σε “Ιστορία”