pluton έγραψε:
Ο Βούλγαρος τσάρος πίνει κρασί σε κρανίο ηττημένου αντιπάλου του.... είναι οι πολιτιστικές καταβολές των σλάβων.
Έφριξες ε;
Οι Βούλγαροι βασιλείς παρεμπιπτόντως τουρκική καταγωγή είχαν· λογικό να έχουν και τουρκικά έθιμα....και κάποιοι άλλοι νομίζω έχουν τέτοια έθιμα αλλά δε θυμάμαι τώρα ποιοι είναι.....
Για πάμε τώρα να δούμε τί συνέβαινε πριν μόλις μερικές δεκαετίες στην κοιτίδα του μπολιτιζμού

viewtopic.php?f=6&t=6171&start=10#p215246
itteithe έγραψε:Υποτίθεται πως εκτός από ελληνικά και σλαβικά, γνώριζαν κι άλλες γλώσσες και απ' οτι φαίνεται ήταν πολυταξιδεμένοι. Δεν νομίζω πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να μάθεις βιωματικά μια γλώσσα, αφού περάσεις αρκετό χρόνο μαζί με τον ανάλογο λαό (μεταξύ μας, νομίζω πως είχαν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους, δεν ήταν και βιοπαλαιστές που πάσχιζαν να επιβιώσουν εκείνη την εποχή). Δηλαδή και τα σουαχίλι δεν έχουν γραφή, αλλά μια χαρά πήγαν και εφάρμοσαν το λατινικό αλφάβητο οι καθολικοί ιεραπόστολοι, οι οποίοι προφανώς και δεν ήταν Αφρικανοί και έπρεπε με κάποιο τρόπο να μάθουν τη γλώσσα.
Να μάθεις να συνεννοείσαι στο περίπου, ναι. Αλλά να μάθεις τόσο καλά μια γλώσσα ώστε να δημιουργήσεις αλφάβητο για τη γλώσσα αυτή, λίγο δύσκολο.
Τλαξκαλτέκος έγραψε:Στύγιος έγραψε:...όσο ήταν κι ο Ιουστινιανός
Ρωμαιοθράξ ο Ιουστινιανός.
Ο Ουπράουντα ή Ουπράβντα θέλετε να πείτε (έτσι τον είχαν βαφτίσει).
Τώρα αν είναι θρακικό το όνομα, δεν ξέρω (υπάρχει μια πιθανότης)..
JUSTINIAN I (483‑565). Flavius Anicius Justinianus, surnamed the Great, the most famous of all the emperors of the Eastern Roman Empire, was by birth a barbarian, native of a place called Tauresium in the district of Dardania, a region of Illyricum,1 and was born, most probably, on the 11th of May 483. His family has been variously conjectured, on the strength of the proper names which its members are stated to have borne, to have been Teutonic or Slavonic. The latter seems the more probable view. His own name was originally Uprauda2.
2 The name Uprauda is said to be derived from the word prauda, which in Old Slavic means jus, justitia, the prefix being simply a breathing frequently attached to Slavonic names.
http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/G ... 1911*.html
Η πρωτοσλαβική φυσικά και δεν ήταν εκατοντάδες διάλεκτοι. Μέχρι το 600 μ.Χ. ήταν μιά γλώσσα και η κυρίως διαφοροποιησή της άρχισε τον 10ο αι. Γι' αυτό και τα αδέλφια πήγαν και στην Μοραβία. Τον 15ο αι. ο Κανανός επισκέφτηκε την Πολωνία και είπε ότι εκεί μιλούσαν την ίδια [ στην πραγματικότητα μάλλον συγγενική ] γλώσσα με τους Μηλιγγούς του Ταϋγέτου.
Ναι, κι αν ένας πχ πάει σήμερα στο Ουζμπεκιστάν θα λέει ότι είναι η ίδια γλώσσα με την Τουρκία (που δεν είναι).
Η γλώσσα των πρώτων Σλάβων είναι άγνωστο ποια ήταν ακριβώς και πόσες διαλέκτους είχε. Υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν αρκετές πάντως, από τις οποίες μετέπειτα προήλθαν οι διάφορες σλάβικες γλώσσες.










