Χαμένος έγραψε:Ναι, αλλά, οι Σοβιετικοί
Το γεγονός ότι ο τακτικός στρατός της Ελλάδας έκοβε, περιέφερε και έβγαινε φωτό με κεφάλια, είναι αδιαψευστη απόδειξη της βαρβαρότητας των Νεοελλήνων. Βαρβαρότητα επιπέδου μεσαίωνα και κυνηγών κεφαλών της Παπούα.
Ο σανοπωλης που προσπαθεί να δικαιολογήσει με. whataboutism τα κυνήγια κεφαλών των Νεοελλήνων, είναι αυτός που ψέγει τους Βουργαρους του μεσαίωνα.
Άκου να δεις ο Adminović είναι ένας έξυπνος άνθρωπος κατάλαβε από την πρώτη στιγμή ότι αν συζητήσουμε με τις προϋποθέσεις που έβαλα, η υπόθεση είναι χαμένη από χέρι και σοφά το έριξε στην πλάκα, εσείς τώρα γιατί θέλετε να σας κάνω με τα κρεμμυδάκια. Άστο καλύτερα κεφάλια έκοψε περισσότερα η αριστερά, έκοψε και λαιμούς και δεν χρησιμοποίησε μόνο κονσερβοκούτια.... προς το παρόν ας το αφήσουμε.
Ραν ταν πλαν στον Φενεό και σ όλες τις πηγάδες που είναι διάσπαρτες σ όλη την Ελλάδα δεν εκτελέστηκαν γερμανοντυμένοι ταγματασφαλίτες (μόνο, αυτοί ήταν μια μειοψηφία) εκτελέστηκαν καθημερινοί άνθρωποι, φτωχοί βιοπαλεστές, μεροκαματιάρηδες, οικογενειάρχες, που δεν είχαν καμιά σχέση με προδοσία. Θες παραδείγματα;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».