Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό Adminović » 03 Σεπ 2020, 09:21

Δεν τα λέω εγώ αυτά.
Αυτά τα λέει ο νεστοριανός Άραψ ιατρός και φιλόσοφος Ibn Butlan.

Συγκεκριμένα, σε ένα βιβλίο του όπου δίνει οδηγίες για αγορά δούλων, κατηγοριοποιεί τους δούλους ανάλογα με την καταγωγή/εθνότητα και αναφέρει τα υπέρ και τα κατά. Για τους Ρωμιούς λέει ότι είναι γενικά φραγκοφονιάδες και τσιγκούνηδες και άρα καλοί για να κρατάνε το μαγαζί σου, ενώ οι Ρωμιές είναι υπάκουες, λευκές και καλές στο να φυλάνε τα πράγματα του αφέντη τους. Για Σλάβους και Τούρκους αναφέρει ότι είναι οι πιο γενναίοι στον πόλεμο και άρα οι πλέον κατάλληλοι για τη στελέχωση του στρατού και για πολεμικές επιχειρήσεις. :D

Τελικά δεν είναι και τόσο τυχαίο που οι Σλάβοι επεκράτησαν στα ευρωπαϊκά εδάφη του Βυζαντίου, ενώ οι Τούρκοι στα ασιατικά. :fico:

Ένα ακόμα εξαιρετικό άρθρο από τον Σμερδαλέο.


Ο Ibn Butlān διακρίνει τους δούλους σε εθνοτικές κατηγορίες (λ.χ. Ρωμαίοι/Rūm, Αρμένιοι, Πέρσες, Σλάβοι, Τούρκοι, Ζάν(τ)ζοι, Φράγκοι, Ινδοί κλπ) και για την κάθε κατηγορία εξηγεί τα υπέρ και τα κατά (σε ποιες εργασίες είναι καλά τα μέλη κάθε κατηγορίας και σε ποιες όχι, χαρακτήρας των μελών της κάθε κατηγορίας (αρετές και ελαττώματα), εμφάνιση κλπ.).

[....]

Μερικές συμβουλές του Ibn Butlān από την σελίδα 256: Όποιος θέλει δούλα που να τον ευχαριστεί, ας πάρει μία από τους Βέρβερους. Όποιος θέλει δούλα να του φυλάει τα πράγματα, ας πάρει μία από τους Ρωμαίους (al-Rūm). Όποιος θέλει δούλα να του κάνει/αναθρέψει παιδιά, ας πάρει Περσίδα. Όποιος θέλει δούλα για την ηδονή του, ας πάρει μια από τις γυναίκες των Ζάντζων (Zanj). Όποιος θέλει δούλα να του τραγουδά, ας πάρει μιά από εκείνες που εκπαιδεύονται στην Μέκκα. […] Όποιος θέλει δούλο να του φυλάει την ζωή και την περιουσία, ας πάρει Ινδό ή Νούβιο. Όποιος θέλει δούλο για οικιακή υπηρεσία (λ.χ. θυρωρός/πυλωρός = ḥājib, βλ. ατζουπάδες) ας πάρει έναν από τους Ζάντζους (Zanj) ή τους Αρμένιους. Όποιος θέλει δούλο θαρραλέο για πόλεμο, ας πάρει Τούρκο ή Σλάβο.

[....]

Ερχόμαστε τώρα στο χωρίο του Butlān για την έλλειψη της λέξης «καλοσύνη/γενναιοδωρία» στην γλώσσα των Ρωμαίων (σ. 259): «Όποιος θέλει δούλο να του κρατάει το μαγαζί (khuzzān = “store-keeper”), ας πάρει έναν από τους Ρωμαίους, γιατί ξέρουν καλά αυτήν την δουλειά, μιας και η λέξη «καλοσύνη/γενναιοδωρία» δεν υπάρχει στην γλώσσα τους.» [i.e., δεν μοιράζουν τα πράγματα εδώ και εκεί].

Εικόνα
1 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό vallon » 03 Σεπ 2020, 09:23

που είπαμε ότι υπάρχουν αυτές απο την ..Ζάντζων (Zanj)?
:hmmm

να βρήκα κάτι
https://en.wikipedia.org/wiki/Zanj_Rebellion
αλλά τώρα που θα βρούμε τέτοια;
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό Adminović » 03 Σεπ 2020, 09:28

vallon έγραψε:που είπαμε ότι υπάρχουν αυτές απο την ..Ζάντζων (Zanj)?
:hmmm

να βρήκα κάτι
https://en.wikipedia.org/wiki/Zanj_Rebellion
αλλά τώρα που θα βρούμε τέτοια;


Γενικά η υποσαχάρια ανατολική Αφρική.

Από αυτούς πήρε το όνομά της και η Ζανζιβάρη.

Εγώ σε είχα πει άλλοτε να πάρεις μαύρη, αλλά δεν ήθελες. :-/ :s_no
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό Adminović » 03 Σεπ 2020, 10:18

vallon έγραψε:....


Δες εδώ το παράδειγμα του Μουστάκα, που ήταν ομοιοπαθής σου, και πήρε τελικά μαύρη για να δει άσπρη μέρα... :fico: :P

0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό vallon » 03 Σεπ 2020, 13:52

Adminović έγραψε:
vallon έγραψε:που είπαμε ότι υπάρχουν αυτές απο την ..Ζάντζων (Zanj)?
:hmmm

να βρήκα κάτι
https://en.wikipedia.org/wiki/Zanj_Rebellion
αλλά τώρα που θα βρούμε τέτοια;


Γενικά η υποσαχάρια ανατολική Αφρική.

Από αυτούς πήρε το όνομά της και η Ζανζιβάρη.

Εγώ σε είχα πει άλλοτε να πάρεις μαύρη, αλλά δεν ήθελες. :-/ :s_no


χεχε
τώρα έχω ένα πολύ καλό τεμάχιο..

Branislava...!!!!!
επεκτείνομαι και διεθνοποιούμαι..!!!!!
σιγά σιγά θα φτάσω κι εκεί..
:D
0 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 49404
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 03 Σεπ 2020, 15:24

Σλαβικο ΙΧΩΡ
0 .

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σλάβοι και Τούρκοι, οι πιο γενναίοι πολεμιστές

Δημοσίευσηαπό Adminović » 03 Σεπ 2020, 16:32

vallon έγραψε:χεχε
τώρα έχω ένα πολύ καλό τεμάχιο..

Branislava...!!!!!


Από το όνομα φαίνεται ότι πρόκειται για κοπέλα με προσωπικότητα, αρετές και πολλά, κρυφά και φανερά, χαρίσματα.
That was a great pick, που θα έλεγε και ο Giannis. :thuuumbsup:

Λαχουρένιος έγραψε:Σλαβικο ΙΧΩΡ


Αυτό θα μας χρειαστεί πολύ, ιδίως τώρα που άρχισαν τους τσαμπουκάδες στη Μεσόγειο οι Τουρκαλέοντες.

Για να δούμε αν θα αποδειχθεί σωστός ο Φαλμεράϋερ ή αν θα τον διαψεύσουμε πανηγυρικά βάζοντας την ουρά στα σκελια και παρακαλώντας τον Ερντογάν εφέντ να μας λυπηθεί :crying11: :worship_sq1: (aka the Roman style). :fico:
1 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:


Επιστροφή σε “Ιστορία”