Δημοσίευσηαπό pluton » 21 Μάιος 2017, 14:07
Προσωπικά έχω Μικρασιάτικη - Ανατολικοθρακιώτικη καταγωγή (θα ήθελα να δω την αναγνώριση της Μικρασιατικής γενοκτονίας).... παρ όλα αυτά στέκομαι με σεβασμό και ευλάβεια στα θύματα της Ποντιακής γενοκτονίας ( που και αυτοί Μικρασιάτες είναι).
Θα ήθελα να πω ότι από το ανατολικοθρακιώτικο σόι υπάρχει ο αδελφός της μάνας μου που "πέθανε" στα ΑΜΕΛΕ ΤΑΜΠΟΥΡΟΥ και από το Μικρασιάτικο σόι τρία αδέλφια της μάνας του πατέρα μου στρατιώτες στο Μικρασιαάτικο μέτωπο ..... Στην φωτογραφία βλέπουμε την ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ αδελφή του Π Μελά στην Σμύρνη .... γράφει με το χέρι της " ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ".

0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».