ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Θέματα ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό pluton » 21 Μάιος 2017, 14:07

Προσωπικά έχω Μικρασιάτικη - Ανατολικοθρακιώτικη καταγωγή (θα ήθελα να δω την αναγνώριση της Μικρασιατικής γενοκτονίας).... παρ όλα αυτά στέκομαι με σεβασμό και ευλάβεια στα θύματα της Ποντιακής γενοκτονίας ( που και αυτοί Μικρασιάτες είναι).

Θα ήθελα να πω ότι από το ανατολικοθρακιώτικο σόι υπάρχει ο αδελφός της μάνας μου που "πέθανε" στα ΑΜΕΛΕ ΤΑΜΠΟΥΡΟΥ και από το Μικρασιάτικο σόι τρία αδέλφια της μάνας του πατέρα μου στρατιώτες στο Μικρασιαάτικο μέτωπο ..... Στην φωτογραφία βλέπουμε την ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ αδελφή του Π Μελά στην Σμύρνη .... γράφει με το χέρι της " ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ".

Εικόνα
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
pluton
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 18081

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό pluton » 22 Μάιος 2017, 15:44

Θα πρέπει να πούμε ότι Ποντιακή γενοκτονία δεν είχαμε μόνο από τους Τούρκους αλλά από τους ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥΣ


Εικόνα

Δεν πρέπει να ξεχνάμε την σοβιετική εθνοκάθαρση.
0 .
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».

Άβαταρ μέλους
Άρης Κλάρας
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 4284

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Άρης Κλάρας » 09 Αύγ 2017, 01:16

Τρίτη, 08 Αύγουστος 2017
Τι λες μ@ρη μ@@@@σμένη:
Ο Βουτσάς στην Ρεπούση για τον «συνωστισμό της Σμύρνης»

Εικόνα

Ο ηθοποιός Κώστας Βουτσάς,
αναφέρθηκε σε δηλώσεις που είχε κάνει στο παρελθόν η πρώην βουλευτής και ιστορικός κ. Ρεπούση περί «συνωστισμού» στην Σμύρνη, αναφερόμενη στις σφαγές των Τούρκων.

«Δεν είναι συνωστισμός όπως είπε μία κυρία. Τι κυρία; Μία μ@@@@@σμένη», δήλωσε μεταξύ άλλων:


https://www.youtube.com/watch?v=Y3Q_IAfcENY
0 .

Άβαταρ μέλους
Ακετυλένιο
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 139

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Ακετυλένιο » 09 Αύγ 2017, 19:39

Την ημέρα που είχαν συγκέντρωση η Πόντιοι για τη γεννοκτονία, κατέβηκαν και τα μαλακιστήρια του ΣΕΚ με τον κωνσταντίνου να διαδηλώσουν για Τούρκους αγωνιστές που τους έχουν στη φυλακή. Εθεάθη και τουρκική σημαία. Τόσο καθυστερημένοι; Ή τόσο πρακτοράκια;
0 .

Άβαταρ μέλους
Ραν ταν πλαν
Kalamata Lover
Kalamata Lover
Δημοσιεύσεις: 13629
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Ραν ταν πλαν » 10 Αύγ 2017, 19:08

pluton έγραψε:Θα πρέπει να πούμε ότι Ποντιακή γενοκτονία δεν είχαμε μόνο από τους Τούρκους αλλά από τους ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥΣ


Εικόνα

Δεν πρέπει να ξεχνάμε την σοβιετική εθνοκάθαρση.


εθνοκάθαρση ο σταλιν έκανε μόνο εναντίον των κοζάκων. κάτι φάπες που έριξε σε λίγους πόντιους μετά το 36 είχε να κάνει με το ότι κάποιοι υποστήριξαν την αντεπανάσταση το 18 και άλλοι τον τρότσκι αργότερα. τους τη φύλαγε και καλά έκανε. υπερασπίστηκε το σοσιαλισμό. μου φαίνεται ότι κάνεις πως ξεχνάς το εκστρατευτικό σώμα που έστειλε ο βενιζέλος. :fico:
0 .
Εθνικόφρων σταλινικός κομμουνιστής.

Άβαταρ μέλους
ВладимирВладимирович
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 9706
Τοποθεσία: ГуляйПоле

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό ВладимирВладимирович » 10 Αύγ 2017, 20:47

Οι "κοζακοι" δεν ειναι εθνος ειναι μια κοινωνικη ομαδα.
0 .
ΤΣΠΡΤΚ ΓΜΣ

Άβαταρ μέλους
ВладимирВладимирович
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 9706
Τοποθεσία: ГуляйПоле

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό ВладимирВладимирович » 10 Αύγ 2017, 23:33

Σε ο τι αφορα τις διωξεις των Ελληνων εγω, αν και η κριση μου δεν ειναι και τοσο ανεπηρεαστη επειδη και στην δικη μου οικογενεια υπηρχαν θυματα, θεωρω οτι οντως οι διωξεις ειχαν εθνικο χαρακτηρα, γιατι ακομα και η ιδια ντιρεκτιβα 50215 στοχευε τους ανθρωπους με πρωτο και κυριο κριτηριο της εθνικοτητας τους
Εικόνα
0 .
ΤΣΠΡΤΚ ΓΜΣ

Άβαταρ μέλους
Άρης Κλάρας
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 4284

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Άρης Κλάρας » 21 Αύγ 2017, 03:10



20 Αυγ 2017
Ρε μαλάκες Πόντιοι; Δε θα βγάλετε ανακοίνωση για τις παπαριές Κυρίτση;

Εικόνα

Ρε γελοίοι Πόντιοι των ΔΣ και των διαφόρων σωματείων και των διαφόρων συλλόγων, μόνο για τα πανηγύρια είστε και να πάτε να κλαίτε στη Παναγία Σουμελά για τη
γενοκτονία!
Ούτε μια ανακοίνωση δε βγάλατε γατάκια για τις ηλιθιότητες Κοντονή και Κυρίτση.
Ούτε μια!


ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΟΥ ΕΣΦΑΞΕ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΘΑ ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΟΥΣ!
https://taxalia.blogspot.com/2017/08/blog-post_774.html

Εικόνα

Πόλεμος Κυρίτση – Γεωργιάδη στο twitter για τους έλληνες νεκρούς επί Στάλιν.
http://www.protagon.gr/epikairotita/giw ... 4341462533
0 .

Άβαταρ μέλους
ВладимирВладимирович
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 9706
Τοποθεσία: ГуляйПоле

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό ВладимирВладимирович » 21 Αύγ 2017, 03:30

Ρε μαλάκες Πόντιοι; Δε θα βγάλετε ανακοίνωση για τις παπαριές Κυρίτση;

Δεν θα ριχνουμε νερο στον μυλο νδσοκων, τους πηραμε χαμπαρι.
1 .
ΤΣΠΡΤΚ ΓΜΣ

Άβαταρ μέλους
Άρης Κλάρας
Extreme poster
Extreme poster
Δημοσιεύσεις: 4284

Re: ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

Δημοσίευσηαπό Άρης Κλάρας » 23 Αύγ 2017, 03:12

Κανείς δεν μιλά για τους Έλληνες του Πόντου σαν να τους έχουμε ξεχάσει.
Ενώ η Τουρκία παρουσιάζει μειονότητες από το πουθενά.

ΒΙΝΤΕΟ
[fbvideo]https://www.facebook.com/540135126197682/videos/683297518548108/[/fbvideo]
0 .


Επιστροφή σε “Ιστορία”