Papspyro/ex-arabagian έγραψε:Λαχουρένιος έγραψε:
Η υλη στα σχολεια δεν εχει καμια πρακτικη αξια, ουτε καν για οσους χτυπησουν σχολες τυπου νομικης και ιατρικης. Το νοημα ειναι να εξεταζονται τα παιδια πανω σε πολυπλοκες γνωσεις (κατα κυριο λογο αχρηστες) ωστε να ξεχωρισουν οι αριστοι, οι μετριοι και οι κακοι και να γινει η διαλογη για την τριτοβαθμια. Δεν ειναι καθολου πρωτοτυπη η αποψη μου αλλα ειναι αληθεια οτι τα λυκεια εχουν μετατρεπει σε εξεταστικα κεντρα.
ναί οντως,τό ψάξιμο για τα ενδιαφεροντα-κλίσεις μαθητων θα έπρεπε να ξεκινάει
άν όχι απ'το Γυμνασιο,σιγουρα απ'τη 1η Λυκ , πχ βλέπουμε καποιον πού θέλει
αργοτερα να ασχοληθεί στο τομεα τού τουρισμού,θα μαθει καποια Μαθς που θα
του χρειάζονταν για αργότερα(...άν έμπαινε στα ΤΕΙ) καί καποιες βασικες γνωσεις
Φυσικής-Χημείας αλλά δεν μπορείς να τον πρήζεις με τριγωνομετρια(που χρειάζεται
σε ένα ηλ/γο-ηλ/νικο) ή με στοιχεία απειροστικου λογισμού στη Γ Λυκ.
βέβαια αυτό θα χρειάζονταν υποδομη σε εργαστήρια,ενω το σημερινο συστημα
εξυπηρετεί τίς μεγαλες αλυσίδες των φροντιστηρίων.
αυτός που πήγε να φτιάξει κατι σωστό,όπως το έζησα τουλάχιστον,ήταν ό
μακαρίτης Α.Τρίτσης με το σύστημα των Πολυκλαδικών Λυκείων.
Τα πολυκλαδικα σαν τα σημερινα ΕΠΑΛ δεν ηταν?