Θέματα Πανελλαδικών

Φυσική, Χημεία, Αστρονομία, Βιολογία κλπ.
Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 03 Ιούλ 2020, 10:10

ωραία, σε γενικές γραμμες μπορουμε να πουμε αν ήταν βατα τα θεματα;
0 .

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 07 Ιούλ 2020, 21:31

mister spooky έγραψε:ωραία, σε γενικές γραμμες μπορουμε να πουμε αν ήταν βατα τα θεματα;


εξαρτάται πώς τό βλέπει κανείς,είναι άλλη κουβέντα,γιά έναν πού πάει γιά
ΤΕΦΑ από θετ.κατ/νση δεν είναι τόσο βατά εκτός από κάποια ερωτήματα όπως καί
γιά έναν πού πάει γιά πληροφ.ΤΕΙ ή Ηλ/γικες-Ηλ/νικες εγκαταστάσεις επίσης όχι
τόσο βατά....θυμάμαι μιά περίπτωση πρίν κάποια χρόνια πού πρώην μαθητής καί
σπουδαστής αργότερα σέ σχολή τουριστικών επαγγελμάτων,ήρθε νά μέ δεί....
ακολούθησε ό διάλογος....
-έλα ρε δάσκαλε τί γίνεται
-τί κάνεις πώς είσαι
-σέ θυμήθηκα τίς άλλες στό μάθημα τής μαγειρικής...
-πώς δηλ τί εννοείς ότι μέ θυμήθηκες!!
-νά εκεί όπως σουρώναμε τά μακαρόνια σπαγγέτι...
-ναί καί δηλ τί θυμήθηκες;; :dunno:
-τά ολοκληρώματα....
εννοούσε τό σύμβολο σκουλίκι τού ολοκληρώματος :ohno:
-----------------------------------------------------------
γέννημα τού περίφημου "Ακαδημαϊκού" της δεκ 60 πού κάπως εκσυγχρόνισε ό αρσενης
αργότερα,έτσι όμως παράγουμε γραφειοκράτες γιά τίς υπηρεσίες ενώ θά έπρεπε νά
γίνονται επενδύσεις γιά παραγωγή στόν αγροτικό τομέα καί στήν δευτερογενή παραγωγή.
από έναν πού θέλει νά μπεί στη ΦΜΣ(νά τό θέλει όμως) ή στό ΕΜΠ νά ζητήσεις Μαθ/κά ή
Φυσική-Χημεία, από έναν όμως πού πάει γιά αγροτικές καλιέργειες-χημ.τροφίμων-ιχθυοκαλιέργειες
(εφ'όσον τό έχει διαλέξει όμως) μήν τόν πρήζεις μέ στοιχεία διαφορικού-ολοκληρωτικού λογισμού
καί μετά αφού τού βάζεις τό τυράκι τού "ακαδημαικού πολιτη" τού λές νά πάει εκεί όπου κάτσει
ή μπίλια.
0 .
.......τό Φρέαρ......

Άβαταρ μέλους
mister spooky
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 843

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό mister spooky » 07 Ιούλ 2020, 21:43

Συγγνώμη, δεν κατάλαβα, τα έχεις με την ανισομερια πτυχιούχων-θέσεων εργασίας στη βάση των ειδικοτήτων; Νταξ´ είναι λίγο διαφορετική κουβέντα αλλά καλό είναι να γίνει
0 .

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 07 Ιούλ 2020, 21:44

από τά θέματα https://www.oefe.gr/panellinies/2020/th ... 200617.pdf

προσεγγίσαμε τό Β θεμα ποιοτικά με το θεμα IV πού έδωσα στίς 27-5 καί τήν απάντηση
στίς 29-5 https://app.luminpdf.com/viewer/5ed1234 ... 00139d0a94

τό θέμα Γ Πανελλ/ων παρουσιάζει ενδιαφέρον,ή απάντηση μέ κάποιες παρατηρήσεις
https://drive.google.com/file/d/1pYrFuD ... V0zpK/view

Παρατηρήσεις
από τήν α(t)=-D.exp(-t/3) παίρνουμε ρυθμό μεταβολής α'(t)=(D/3).exp(-t/3)
0 .
.......τό Φρέαρ......

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 07 Ιούλ 2020, 21:50

γιά τό ερώτημα Γ3 παραγωγίζουμε τήν f(x)=ημχ+συνχ καί παίρνουμε f'(x)=συνχ-ημχ
βρίσκουμε τά χ στό διάστημα (0,3π/2) γιά τά οποία f'(x)=0
από τήν τριγ.εξισ. ημχ=συνχ ισοδύναμα συν(π/2-χ)=συνχ από τά τόξα χ=κπ+π/4 βρίσκουμε
γιά κ=0 χ1=π/4
γιά κ=1 χ2=π+π/4=5π/4
0 .
.......τό Φρέαρ......

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 07 Ιούλ 2020, 21:55

είχα έτοιμη τήν απάντηση στό θεμα Δ αλλά τά έφτυσε τό σκάνερ,θά πάω εδώ κοντά στό παν.πειραιά
σέ ένα τύπο πού έχει πολυμηχανήματα νά με εξυπηρετήσει
0 .
.......τό Φρέαρ......

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 07 Ιούλ 2020, 22:55

mister spooky έγραψε:Συγγνώμη, δεν κατάλαβα, τα έχεις με την ανισομερια πτυχιούχων-θέσεων εργασίας στη βάση των ειδικοτήτων; Νταξ´ είναι λίγο διαφορετική κουβέντα αλλά καλό είναι να γίνει


κοίτα απ'τά 25 χρόνια πού ήμουνα στά ΓΕΛ(τώρα είμαι σε νυκτερινό) ελάχιστα παιδιά στή
Γ'Λυκ. είναι κάπως σχετικοί μέ τά Μαθ/κα κατ/νσης θά πάρουν όμως όλοι τό απολυτήριο
λόγω τού Μ.Ορου=9.5 τετραμηνα+γραπτα σέ όλα τά γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα,
πχ μπορεί κάποιος νά γράψει 03 ή 04 φυσική ή αρχαία 05 θά τό καλύψει από Ν.Ελληνικά-
θρησκευτικά-ιστορία....τελευταία έχουμε καί τά πρότζεκτ όπου πριμοδοτούνται επί πλέον
επισης κοινωνιολογια καί άλλα, μετά θά διαλέξει άς πούμε μέσω θετικής-τεχνολ κατ/νσης
κάποιες σχολές καί θά τό στείλουν τό παιδί στό φροντ.(θά θυσιάσουν οί γονείς κάποια χρήματα
άν έχουν όμως...άν δεν έχουν; ),περιέργως έρχονταν μαθητές στό διάλειμα νά τούς δείξω τίς
εργασίες πού τούς έβαζαν στό φροντιστήριο παρ'όλες τίς αντιρήσεις τών συναδελφων,καί εγώ
βέβαια τούς έλεγα τί νόημα έχει τότε τό φροντιστήριο, μήπως τό γεγονός ότι μαζεύονται
όλοι τό απόγευμα σε ένα άλλο περιβάλον σηματοδοτεί ένα "κοινωνικό γεγονος" δηλ γνωρίζει
καί γνωρίζεται κανείς εκεί μέ τούς φιλους/ες μέ κοινά ενδιαφέροντα σύν τού ότι ένα
φροντιστήριο μέ κάποιο όνομα θά πιάσει άν όχι τά θέματα αλλά τό ύφος καί τή ποιότητα
τών θεμάτων;
τελικά ό πιτσιρικάς ή πιτσιρίκα αντί γιά ΕΜΠ,ΠΟΕ(πρωην ΑΣΟΕ),Ιατρική θά περάσει σε κάποιο
επαρχιακό ΤΕΙ άν δεν μπεί στό Παν.δυτ.Αττικής καί θά χρειαστεί οί γονείς νά νοικιάσουν
σπίτι γιά νά βοηθήσουν καί τη τοπική κοινωνία.
σε ένα κράτος πού είναι υπερδιογκομένες οί υπηρεσίες καί ό τουρισμός ενώ τίς τελευταίες
δεκαετίες ακολουθήθηκε αποβιομηχάνιση είναι αναπόφευκτο μέ ένα πτυχίο Γ'Βαθμιας Εκπ/σης
νά κυνηγάνε όλοι μιά θέση μέσω τού συστήματος εκλογικού κομματικού πελατολογίου,γνωριμιών.
0 .
.......τό Φρέαρ......

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 25 Μάιος 2021, 00:27

στις 14-06 ξεκινούν πανελλαδικές
βαζω καποια θεματακια Μαθς,όποιος ενδιαφερεται ή έχει δικούς του ή φιλους να ρίξει μια ματια,
το παρακάτω θεμα ακουμπάει σχεδον σε όλη την φετινή ύλη,τα ολοκληρώματα αφαιρέθηκαν
λογω λοκνταουν....
θα δοθεί απάντηση μετα λιγες μερες

https://drive.google.com/file/d/12Ho4uJ ... Zq5Xe/view

https://drive.google.com/file/d/15sEHNm ... YjriL/view
0 .
.......τό Φρέαρ......

Λαχουρένιος
Ultimate Stalker
Ultimate Stalker
Δημοσιεύσεις: 47587
Τοποθεσία: Γεφυρα

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό Λαχουρένιος » 25 Μάιος 2021, 13:42

Papspyro/ex-arabagian έγραψε:γέννημα τού περίφημου "Ακαδημαϊκού" της δεκ 60 πού κάπως εκσυγχρόνισε ό αρσενης
αργότερα,έτσι όμως παράγουμε γραφειοκράτες γιά τίς υπηρεσίες ενώ θά έπρεπε νά
γίνονται επενδύσεις γιά παραγωγή στόν αγροτικό τομέα καί στήν δευτερογενή παραγωγή.
από έναν πού θέλει νά μπεί στη ΦΜΣ(νά τό θέλει όμως) ή στό ΕΜΠ νά ζητήσεις Μαθ/κά ή
Φυσική-Χημεία, από έναν όμως πού πάει γιά αγροτικές καλιέργειες-χημ.τροφίμων-ιχθυοκαλιέργειες
(εφ'όσον τό έχει διαλέξει όμως) μήν τόν πρήζεις μέ στοιχεία διαφορικού-ολοκληρωτικού λογισμού
καί μετά αφού τού βάζεις τό τυράκι τού "ακαδημαικού πολιτη" τού λές νά πάει εκεί όπου κάτσει
ή μπίλια.


Η υλη στα σχολεια δεν εχει καμια πρακτικη αξια, ουτε καν για οσους χτυπησουν σχολες τυπου νομικης και ιατρικης. Το νοημα ειναι να εξεταζονται τα παιδια πανω σε πολυπλοκες γνωσεις (κατα κυριο λογο αχρηστες) ωστε να ξεχωρισουν οι αριστοι, οι μετριοι και οι κακοι και να γινει η διαλογη για την τριτοβαθμια. Δεν ειναι καθολου πρωτοτυπη η αποψη μου αλλα ειναι αληθεια οτι τα λυκεια εχουν μετατρεπει σε εξεταστικα κεντρα.
0 .
Προέλλην έγραψε:Zηλεύετε τα προσεχώς ζουμερά ακτινίδια του νεοφυούς αγρότη ΓΓ,

Μη δείτε άνθρωπο που ξεφεύγει απο τα στεγανα του τυπικού σκιντζή ΕΛ δήθεν αγρότη, άνθρωπο που θα συνεισφέρει άμεσα στις εξαγωγές της χώρας.

Τι είστε; Aυτοί ακριβως :dunno:

Άβαταρ μέλους
looking for the unknown
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 757

Re: Θέματα Πανελλαδικών

Δημοσίευσηαπό looking for the unknown » 26 Μάιος 2021, 02:21

Λαχουρένιος έγραψε:
Papspyro/ex-arabagian έγραψε:γέννημα τού περίφημου "Ακαδημαϊκού" της δεκ 60 πού κάπως εκσυγχρόνισε ό αρσενης
αργότερα,έτσι όμως παράγουμε γραφειοκράτες γιά τίς υπηρεσίες ενώ θά έπρεπε νά
γίνονται επενδύσεις γιά παραγωγή στόν αγροτικό τομέα καί στήν δευτερογενή παραγωγή.
από έναν πού θέλει νά μπεί στη ΦΜΣ(νά τό θέλει όμως) ή στό ΕΜΠ νά ζητήσεις Μαθ/κά ή
Φυσική-Χημεία, από έναν όμως πού πάει γιά αγροτικές καλιέργειες-χημ.τροφίμων-ιχθυοκαλιέργειες
(εφ'όσον τό έχει διαλέξει όμως) μήν τόν πρήζεις μέ στοιχεία διαφορικού-ολοκληρωτικού λογισμού
καί μετά αφού τού βάζεις τό τυράκι τού "ακαδημαικού πολιτη" τού λές νά πάει εκεί όπου κάτσει
ή μπίλια.


Η υλη στα σχολεια δεν εχει καμια πρακτικη αξια, ουτε καν για οσους χτυπησουν σχολες τυπου νομικης και ιατρικης. Το νοημα ειναι να εξεταζονται τα παιδια πανω σε πολυπλοκες γνωσεις (κατα κυριο λογο αχρηστες) ωστε να ξεχωρισουν οι αριστοι, οι μετριοι και οι κακοι και να γινει η διαλογη για την τριτοβαθμια. Δεν ειναι καθολου πρωτοτυπη η αποψη μου αλλα ειναι αληθεια οτι τα λυκεια εχουν μετατρεπει σε εξεταστικα κεντρα.


ναί οντως,τό ψάξιμο για τα ενδιαφεροντα-κλίσεις μαθητων θα έπρεπε να ξεκινάει
άν όχι απ'το Γυμνασιο,σιγουρα απ'τη 1η Λυκ , πχ βλέπουμε καποιον πού θέλει
αργοτερα να ασχοληθεί στο τομεα τού τουρισμού,θα μαθει καποια Μαθς που θα
του χρειάζονταν για αργότερα(...άν έμπαινε στα ΤΕΙ) καί καποιες βασικες γνωσεις
Φυσικής-Χημείας αλλά δεν μπορείς να τον πρήζεις με τριγωνομετρια(που χρειάζεται
σε ένα ηλ/γο-ηλ/νικο) ή με στοιχεία απειροστικου λογισμού στη Γ Λυκ.
βέβαια αυτό θα χρειάζονταν υποδομη σε εργαστήρια,ενω το σημερινο συστημα
εξυπηρετεί τίς μεγαλες αλυσίδες των φροντιστηρίων.
αυτός που πήγε να φτιάξει κατι σωστό,όπως το έζησα τουλάχιστον,ήταν ό
μακαρίτης Α.Τρίτσης με το σύστημα των Πολυκλαδικών Λυκείων.
0 .
.......τό Φρέαρ......


Επιστροφή σε “Θετικές Επιστήμες”